Dierenvoer leidt tot alledaags dierenleed......
+11
Rush
Caribbeanlover
Aziraphale
Kaboutertje
Bloom
Jade
Sam
JD
Elliot
Blue flower
Minx
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dierenvoer leidt tot alledaags dierenleed......
Worden ze daar wat dikker van of niet?
De onze krijgt RC sterilised maar hij komt vrijwel niks aan.. Ik denk dat we die hierna ook niet meer gaan geven maar ook de indoor.
De onze krijgt RC sterilised maar hij komt vrijwel niks aan.. Ik denk dat we die hierna ook niet meer gaan geven maar ook de indoor.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Indoor is speciaal voor katten die niet veel bewegen, dus ik denk eerlijk gezegd juist dat dit minder 'dikmakend' is dan het outdoor voer (met de groene verpakking).
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Ja dat is waar alleen blijft onze kat echt best mager. Ik denk dat sterilised nog minder dikmakend is dan indoor en ik denk dat wij de volgende keer ook indoor gaan proberen.
We dachten alleen dat hij heel veel zou aankomen zodra hij geholpen werd maar meneer is nog net zo actief en is niks aangenomen na zijn castratie.
We dachten alleen dat hij heel veel zou aankomen zodra hij geholpen werd maar meneer is nog net zo actief en is niks aangenomen na zijn castratie.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Caroline. schreef:Ik ben heel benieuwd naar een (wetenschappelijk) onderzoek over diervoeding, maar kan dit niet echt vinden. Wat ik wel kan vinden zijn verschillende sites die mij vertellen dat Royal Canin goede voeding is. De enige sites waarop ik vind dat dit niet zo is, zijn fora waarbij gebruikers zeggen dat RC slecht is. Maar ik vind nergens wetenschappelijke onderbouwing. Kan iemand mij hieraan helpen? Liefst iets over diervoeding in het algemeen, voor de vergelijking.
Niemand die mij hieraan kan helpen? Degene die er zo stellig van overtuigd zijn dat RC slecht is moeten dit toch ergens gelezen hebben?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Onze hond is helemaal gek op zijn brokken van Happy Dog en dan geven wij de Africa, omdat hij zo gevoelig is wat betreft zijn huid/darmen. Hij eet het met smaak en ziet er goed uit, er zitten geen granen in, maar bijv. wel struisvogelvlees.
dyingbride- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Dierenvoer bewaren
» Groenten die niet alledaags op de tafel komen
» Ik moet hem toch even delen (Dierenleed Schokkend!!!!)
» Scholier leidt politie naar wapens ouders
» Groenten die niet alledaags op de tafel komen
» Ik moet hem toch even delen (Dierenleed Schokkend!!!!)
» Scholier leidt politie naar wapens ouders
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: