DE zwangerschapsjeans
+12
Supertalentje
Dikkie Dik
Caroow
Ella
Katjing
Jade
bolus26
Linda
Ugly Betty
Printje
Happydobby
Limburg85
16 plaatsers
Pagina 1 van 1
DE zwangerschapsjeans
Ik ben op zoek naar DE zwangerschapsjeans (strak / skinny), tot nu toe nog geen fijne gevonden.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: DE zwangerschapsjeans
Limburg85 schreef:Ik ben op zoek naar DE zwangerschapsjeans (strak / skinny), tot nu toe nog geen fijne gevonden.
Ik had er 1 van mamalicious die was erg fijn, was een skinny.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb er gewoon eentje van Miss Etam en die bevalt me ook goed, maar das geen skinny.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Happydobby schreef:Limburg85 schreef:Ik ben op zoek naar DE zwangerschapsjeans (strak / skinny), tot nu toe nog geen fijne gevonden.
+1
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Bij Miss Etam zijn de banden te groot voor mijn buik en vandaag een broek van Mama Licious binnen gekregen maar die vond ik niet donker genoeg en hij was te groot :-(.
Limburg85- Ratel
Ik had een mooie skinny van esprit gekocht laatst (online). Ik kan hem nu nog niet aan, want positiebroeken zitten nog niet lekker.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
bij mij zitten de hm broeken prima
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Limburg85 schreef:Bij Miss Etam zijn de banden te groot voor mijn buik.
Wist je dat je die wel kunt verkleinen? Met net zo'n elastiek als in kinderbroeken?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Limburg85 schreef:Bij Miss Etam zijn de banden te groot voor mijn buik.
Wist je dat je die wel kunt verkleinen? Met net zo'n elastiek als in kinderbroeken?
Ja klopt, hij zit op zijn strakste gesteld maar nog is die een stuk te groot.
Limburg85- Ratel
Ik heb een donkere skinny gekocht van Love2wait (ofzo iets).
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Happydobby schreef:Limburg85 schreef:Ik ben op zoek naar DE zwangerschapsjeans (strak / skinny), tot nu toe nog geen fijne gevonden.
Ik heb ook een hele fijne van mamalicious, twee jeans, eentje gewoon normaal en eentje skinny en die skinny zit echt heerlijk! En het is ook zo fijn dat je het elastiek in de broekband kunt aantrekken, ik ben nog niet echt aangekomen heb alleen gewoon flink wat buik maar ik verwacht dat er ook nog wel rondom wat vet bij komt, dan kan ik die broek tenminste nog aan!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ik heb er 1 van de prenatal en die zit heerlijk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb er 1 van Mamalicious, via ikenmijnkind.nl, zit heerlijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Gisteren toevallig een donkerblauwe van mamalicious gekocht bij Prenatal (nieuwe collectie). Zit heerlijk! Ik heb er ook een van Noppies die vind ik minder en heb ik nu ook spijt van, loopt erg uit en was veel te duur (achteraf gezien)
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik woonde in mijn love2wait's. Ook skinny en donker. Miss Etam was mij ook veel te groot trouwens, dat valt groot denk ik.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Je zou H&M of C&A eens kunnen proberen. Die kon ik aan tot 30 weken en toen was die buikband te klein.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Supertalentje schreef:Ik woonde in mijn love2wait's. Ook skinny en donker.
Hier nog 1 Ik had (en heb) maatje 34, dus goede positiebroeken vinden was een hels karwei ook omdat ik ook maar een mini buikje had. Alles was te groot! Ik had 2 skinny's van love 2 wait en baalde er zó van dat ik ze na mijn bevalling niet meer aankon omdat ze toen te groot waren.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Supertalentje schreef:Ik woonde in mijn love2wait's. Ook skinny en donker.
Hier nog 1 Ik had (en heb) maatje 34, dus goede positiebroeken vinden was een hels karwei ook omdat ik ook maar een mini buikje had. Alles was te groot! Ik had 2 skinny's van love 2 wait en baalde er zó van dat ik ze na mijn bevalling niet meer aankon omdat ze toen te groot waren.
Volgens mij is het zelfs zo dat ik die nav jouw post toen had gekocht! Ik had toen een topic geopend dat ik niks pastte en zo graag een skinny wilde ipv zo'n recht-toe-recht-aan-model-zak.Ik pas 'm nog wel, alleen die buikband is geen porum, haha!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Ik heb een zwarte van Noppies, die vond ik erg fijn zitten. Die zijn wel duur, maar ik had er 2 voor €50,- op de negenmaandenbeurs.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had er twee van Esprit, dat waren de enige broeken die me goed zaten (en lang genoeg waren). Die van Miss Etam waren me veel te groot.
Gast- Gast
Ik had er 1 van Mamalicious. Die zat heeerlijk!! Ideaal dat je hem kon stellen. De buikband is ook helemaal niet uitgerekt, draag hem nog steeds (helaas pas ik mijn eigen broeken nog niet allemaal ). Ik heb hem bij Prenatal gekocht.
Ik had ook een spijkerbroek van de H&M, maar die buikband was echt van slechte kwaliteit.
Ik had ook een spijkerbroek van de H&M, maar die buikband was echt van slechte kwaliteit.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik heb idd in de Miss Etam broek wel nog een riem, anders zakt ie van mijn billen, maar zuinig jetje als ik ben wil ik er niet teveel geld aan uitgeven en hier weet ik dat wanneer ik een broek maat 40 pak hij past. Bij h&m moet ik altijd 10 maten groter pakken bij wijze van en dat is niet goed voor je zelfvertrouwen haha
Printje- Lady Post-a-lot
Clapperdie schreef:Je zou H&M of C&A eens kunnen proberen. Die kon ik aan tot 30 weken en toen was die buikband te klein.
klopt, ik had een h&m maar die band was te klein op het laatst.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: