Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. dingen je partner belangrijk vindt

+9
RYW
Teddyaapje
Kat1980
Paper Crown
Rebecca
Parel
Marin
Aimee
Parisienne
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.a.v. dingen je partner belangrijk vindt - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. dingen je partner belangrijk vindt

Bericht  Parisienne vr 5 okt 2012 - 3:36

Marin schreef:Maar Parisienne, dan is het toch juist leuk dat hij zich er nu wel voor interesseert? Ik zou het eerder stom vinden als het hem niet interesseert hoe zijn huis er uit ziet. Het is toch niet jouw huis alleen? Maar laat het voor nu zeker maar even hangen, en wie weet kan je het over een tijdje weghalen.
Waarschijnlijk omdat hij zich er nu mee 'bemoeit' vind ik juist wat moeilijker. Ik weet dat ik moet accepteren dat hij ook een mening heeft, natuurlijk mag hij die hebben. Ik vond het altijd wel heerlijk dat ik kon doen wat ik wilde wat betreft inrichting. Het is iets wat ik leuk vind en waarin ik me niet hoefde aan te passen aan hem. Nu het wel een keer voorkomt is dat lastig, omdat ik anders gewend ben zegmaar Wink

Voor de meesten zal dit allemaal heel onlogisch klinken, wat ik overigens heel goed begrijp. Ik vind het van mezelf ook vrij onlogisch, maar toch voel ik me zo. Ik ben ontzettend perfectionistisch, soms tot op het dwangmatige af. In dit soort dingen kan ik me gewoon heel moeilijk aanpassen. Vandaar dat het mij zoveel doet Embarassed

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. dingen je partner belangrijk vindt - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. dingen je partner belangrijk vindt

Bericht  Parisienne vr 5 okt 2012 - 3:38

Nog andere verhalen? Wat heeft jouw vriend voor dingen van vroeger of bepaalde 'idealen', normen of waarden die hij jullie kind mee wil geven? En hoe sta jij daarin?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 3:42

Ja kan ik me ook wel goed voorstellen hoor. Mijn vriend heeft juist een hele duidelijke mening over ons interieur en daar ben ik het juist niet altijd mee eens, dus is het constant compromissen zoeken, maar ben aan de andere kant wel heel blij dat ie uberhaupt een mening heeft en niet in een totaal meisjeshuis leeft. Dat zou ik dan ook weer niks vinden. En als hij met zoiets aan zou komen waar hij een herinnering aan heeft, nou ok, vooruit, dat mag dan wel. Dat heb ik met die zaagtanddinges dus ook. Ik voel die waarde niet en denk mijn god wat moet ik er mee, maar als hij dat leuk vindt..tja.. Ik wilde persé mijn amour letters in de gang, dan mag zijn zaagtand ook in de gang. Leuk naast elkaar. Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rebecca vr 5 okt 2012 - 3:49

Parisienne schreef:Nog andere verhalen? Wat heeft jouw vriend voor dingen van vroeger of bepaalde 'idealen', normen of waarden die hij jullie kind mee wil geven? En hoe sta jij daarin?

We hebben nog geen kinderen, dus hoe het zal gaan moet nog blijken, maar mijn vriend heeft van huis uit meegekregen dat er maar heel gauw gestraft moet worden, zijn mening is 1x waarschuwen, daarna straf. Ik ben het hier totaal niet mee eens, ook vanuit dingen die ik lees voor mijn opleiding, maar de discussie van hem winnen dat straf niet zo zinvol is als hij denkt kan ik niet. Hij blijft daar zo star in. Wel heeft hij nu gezegd dat als er kinderen komen we het eerst op mijn manier zullen proberen.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Parisienne vr 5 okt 2012 - 3:50

Een goed compromis lijkt me inderdaad. Helaas hebben we hier geen gang, althans.. geen eigen gang. We delen hem met de buren. Anders had ik hem voorgesteld om die vogel op de gang te hangen Wink De gang boeit me dan niet zo, hahah!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 5 okt 2012 - 5:44

Hier denken we over het algemeen wel hetzelfde over 'troepjes' ect. Alleen smaken verschillen soms en daarom staat er ook echt een afschuwelijk afscheidscadeau te pronken op onze slaapkamer (lees een goud/gele audi nagemaakt met een turbo erop gelast hehe). En ook op de kinderkamers liggen soms spullen die weer van zolder afgeplukt zijn omdat de kids daar zo leuk mee spelen..

Echter ben ik een nogal opgeruimd type en heb liever niet teveel losse spullen staan en helemaal niet op de slaapkamers dus belanden veel prutjes na een periode weer in een mand o.i.d. Alleen is het niet mijn huis maar ons huis dus zijn manieren en dus ook spullen zijn net zo belangrijk als die van mij en daar maken we vaak een compromis in! (lees- hij zijn vreselijke auto boven en ik een roze wand in de keuken bijvoorbeeld hehe)

In jullie geval zou ik of de vogel oppimpen zodat jullie hem beiden leuk vinden en anders lekker laten hangen voorlopig en dan kan je over een tijd altijd bekijken of jullie het oke vinden om op te ruimen of dat het je niet meer in de weg hangt smile

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 5 okt 2012 - 6:08

Dat ik alles leuk en een beetje bijpassend wil hebben wil trouwens ook niet zeggen dat ik daardoor spullen met emotionele waarde die daar niet bij zouden passen niet zou accepteren. Zo heb ik een soort stenen, geglazuurd hangend kunstwerk gekregen van mijn oma, zij had het weer van haar moeder gehad. Het leek mijn oma perfect voor bij mij in de woonkamer. Ik kreeg hem sowieso, waar ik hem ook zou hangen. Nou, niet in de woonkamer dus Wink Daarvoor vond ik hem echt te apart. Nu hangt hij op een mooi plaatsje in de keuken, ik zie hem vaak genoeg en hij komt daar ook veel beter tot zijn recht. De hoofdkleur is oranje en ik heb veel oranje accessoires in de keuken! En ik vind het bijzonder dat ik het gekregen heb van mijn oma, ik zal hem ook nooit wegdoen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  RYW vr 5 okt 2012 - 7:17

Ik heb een setje tenenkrommend lelijke kattenbeeldjes van mijn jongens gekregen, die doen echt pijn aan je ogen en het glazuur spat van je tanden zo zoet, roze en kitscherig zijn ze (wie mij op Facebook heeft heft ze misschien wel gezien Wink) en no way dat die weg zouden gaan, al passen ze nergens bij. Ze zijn bijzonder, omdat de jongens 10 euro hadden gekregen om aan zichzelf uit te geven op een rommelmarkt, en ze hebben het allemaal uitgegeven aan deze cadeautjes voor mij. Hoe schattig is dat? Nee, mijn lelijke kattenbeeldjes verdedig ik met mijn leven, wat mijn vriend er ook van vindt. Gelukkig vindt hij hetzelfde smile

Je had trouwens mijn vaders gezicht moeten zien toen ik het ene na het andere kattenbeeldje uitpakte, hij had het niet meer, en ik maar sociaal wenselijk 'wat mooooi!' roepen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Marin vr 5 okt 2012 - 7:19

Jaa die weet ik nog wel, RYW. Geniaal. En toch te schattig voor woorden dat ze dat zelf uit hebben gezocht voor je.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Parisienne vr 5 okt 2012 - 8:14

Dat weet ik inderdaad ook nog RYW! Inderdaad ontzettend lief! Voor zulk soort dingen zou ik ook echt wel een mooi en geschikt plaatsje kunnen vinden in huis.

@ PR: fijn dat je een plaatsje hebt kunnen vinden in de keuken voor je kunstwerk. Dan past het er toch een beetje bij zo te horen.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall vr 5 okt 2012 - 9:05

RYW schreef:Ik heb een setje tenenkrommend lelijke kattenbeeldjes van mijn jongens gekregen, die doen echt pijn aan je ogen en het glazuur spat van je tanden zo zoet, roze en kitscherig zijn ze (wie mij op Facebook heeft heft ze misschien wel gezien Wink) en no way dat die weg zouden gaan, al passen ze nergens bij. Ze zijn bijzonder, omdat de jongens 10 euro hadden gekregen om aan zichzelf uit te geven op een rommelmarkt, en ze hebben het allemaal uitgegeven aan deze cadeautjes voor mij. Hoe schattig is dat? Nee, mijn lelijke kattenbeeldjes verdedig ik met mijn leven, wat mijn vriend er ook van vindt. Gelukkig vindt hij hetzelfde smile

Je had trouwens mijn vaders gezicht moeten zien toen ik het ene na het andere kattenbeeldje uitpakte, hij had het niet meer, en ik maar sociaal wenselijk 'wat mooooi!' roepen Wink

Hahaha ik heb hier serieus lang om zitten lachen, prachtig!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: