beeldbabyfoon....
+9
Muus
PapillonRose
smooch
Fiebje
Aimee
MamaDaan
Ella
Pussycat
duckie
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
beeldbabyfoon....
wie heeft een babyfoon met camera?
welk merk is het?
hoe duur was hij ongeveer?
en bevalt hij goed? (qua geluid, beeld, bereik enz)
waarom hebben jullie hier voor gekozen?
we hebben nu een gewone babyfoon die verder prima bevalt maar sinds A. in een open ledikantje slaapt gaat haar deur altijd dicht want anders blijft ze niet in bed liggen... Nu mag ik altijd graag even kijken bij haar voor ik naar bed ga, of gewoon als ze wat langer slaapt ed... maar nu twijfel ik over een beeldbabyfoon of dat wat zou zijn of niet...
welk merk is het?
we hebben nu een gewone babyfoon die verder prima bevalt maar sinds A. in een open ledikantje slaapt gaat haar deur altijd dicht want anders blijft ze niet in bed liggen... Nu mag ik altijd graag even kijken bij haar voor ik naar bed ga, of gewoon als ze wat langer slaapt ed... maar nu twijfel ik over een beeldbabyfoon of dat wat zou zijn of niet...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: beeldbabyfoon....
Dit topic hou ik ook even in de gaten
Voor de volgende wil ik die misschien ook wel. Heb het eigenlijk altijd een fijn idee gevonden, maar nooit gedaan.
Voor de volgende wil ik die misschien ook wel. Heb het eigenlijk altijd een fijn idee gevonden, maar nooit gedaan.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik volg dit topic ook even. Wij willen er ook 1 met beeld
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Pussycat schreef:Dit topic hou ik ook even in de gaten
ja daarom zeker nu omdat haar deur dus altijd dicht zit vind ik het een fijn idee om te zien hoe en wat... soms hoor ik wat gerommel ed en dan wil ik wel eens zien wat ze doet maar gewoon ook voor mn eigen geruststelling dat ik haar soms even kan zien... en daarom wil ik er nu misschien nog wel 1 aanschaffen want volgens mij gebruik je een babyfoon ook nog wel tot een jaar of 4??
duckie- Ratel
Ik heb een beeldbabyfoon van alecto, ben er op zich wel tevreden over, heeft duidelijk beeld, en is goed in te stellen qua gevoeligheid ed. Wel vind ik het een groot nadeel dat het bereik zeer slecht is, ik kan hem in mijn eigen tuin niet gebruiken, omdat dan het signaal wegvalt! Hij kostte trouwens rond de 70 euro dacht ik.
Wat ik wel weer een leuk voordeel vind is dat nu mijn zoontje groter is ik af en toe op de babyfoon zijn koppie voorbij zie komen als hij door zijn bedje wandelt!
Wat ik wel weer een leuk voordeel vind is dat nu mijn zoontje groter is ik af en toe op de babyfoon zijn koppie voorbij zie komen als hij door zijn bedje wandelt!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
wie heeft een babyfoon met camera?
Ik!
welk merk is het?
Luvion
Weet ik niet, was een kraamcadeautje (van mijn ouders, wel prijzig geloof ik)
Geluid is goed, beeld is goed, bereik weet ik niet (ik ga nooit van huis weg als hij slaapt, dus weet alleen dat hij het van boven naar beneden en de tuin in red).
Een nadeel vind ik wel dat het muziekje wat je er op aan kan zetten wat vals is, en van elk liedje maar 2 'zinnen' speelt
Niet voor gekozen dus, maar gekregen. Ik vind het wel echt super handig! Hij heeft soms als hij heel moe is, dat hij heel eventjes huilt voordat hij gaat slapen. Ik kan dan op de camera zien of er iets aan de hand is, of ik nog een keertje naar hem toe moet voor zijn speen. En ook als hij een geluidje maakt, kan ik zien of dit in zijn slaap is, of dat hij ook echt wakker is.
Ik!
welk merk is het?
Luvion
Weet ik niet, was een kraamcadeautje (van mijn ouders, wel prijzig geloof ik)
Geluid is goed, beeld is goed, bereik weet ik niet (ik ga nooit van huis weg als hij slaapt, dus weet alleen dat hij het van boven naar beneden en de tuin in red).
Een nadeel vind ik wel dat het muziekje wat je er op aan kan zetten wat vals is, en van elk liedje maar 2 'zinnen' speelt
Niet voor gekozen dus, maar gekregen. Ik vind het wel echt super handig! Hij heeft soms als hij heel moe is, dat hij heel eventjes huilt voordat hij gaat slapen. Ik kan dan op de camera zien of er iets aan de hand is, of ik nog een keertje naar hem toe moet voor zijn speen. En ook als hij een geluidje maakt, kan ik zien of dit in zijn slaap is, of dat hij ook echt wakker is.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben ook een luvion.
Hij was rond de 160,- euro.
Hij werkt goed, heeft goed bereik en duidelijk zicht.
Wij wilden er een met beeld omdat ik hem in het veulenseizoen ook voor de paarden gebruik. En nu het ook handig als ik naar buiten ga neem dat ding mee zodra mijn zoontje wakker wordt hoor je het gelijk en ga ik weer naar binnen.
Hij was rond de 160,- euro.
Hij werkt goed, heeft goed bereik en duidelijk zicht.
Wij wilden er een met beeld omdat ik hem in het veulenseizoen ook voor de paarden gebruik. En nu het ook handig als ik naar buiten ga neem dat ding mee zodra mijn zoontje wakker wordt hoor je het gelijk en ga ik weer naar binnen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
welk merk is het?
Luvion
E179
Ja super ben er echt blij mee. Als ik de hond ga uitlaten neem ik de webcam mee, op een veldje achter bij mijn huis. En sinds kort slaapt mijn dochter op haar buik en vind ik het wel fijn dat ik haar kan zien.
Omdat ik bij mijn vriendin zag hoe handig het is en ik vind het ook fijn om mijn kind te zien.
Luvion
E179
Ja super ben er echt blij mee. Als ik de hond ga uitlaten neem ik de webcam mee, op een veldje achter bij mijn huis. En sinds kort slaapt mijn dochter op haar buik en vind ik het wel fijn dat ik haar kan zien.
Omdat ik bij mijn vriendin zag hoe handig het is en ik vind het ook fijn om mijn kind te zien.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik had er tot voor kort 1, heb hem net verkocht omdat we hem nauwelijks nog gebruikten. Ik had de SCD600 van Philips Avent, de nieuwwaarde daarvan was oorspronkelijk iets van 200 euro en inmiddels is hij ook goedkoper te krijgen. Hij beviel echt super, beeld en geluid waren prima en ook het bereik was goed. Ik heb ervoor gekozen om eentje met beeld te nemen omdat het me toch wel handig leek om A. in de gaten te kunnen houden. Soms bleek ze bijvoorbeeld geluid te maken in haar slaap, dan hoef je niet onnodig te gaan kijken met het risico haar dan alsnog wakker te maken. Ik was er heel tevreden over! Alleen slaapt ze nu overdag nog maar weinig en hoor ik haar toch wel, en ook 's nachts hoor ik haar goed, of ze ligt bij me op de kamer.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hoe ver is het bereik met de Luvion?
Wij willen dus een Luvion aanschaffen. Nu leek me die Platinum 2 wel wat, qua draagbaarheid dan. Maar het scherm zelf is misschien wat te klein.
Wij willen dus een Luvion aanschaffen. Nu leek me die Platinum 2 wel wat, qua draagbaarheid dan. Maar het scherm zelf is misschien wat te klein.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus schreef:Hoe ver is het bereik met de Luvion?
Die heb ik ook, maar het beeld is groot zat vind ik.
En hij kost trouwen E139-, ik zei E179 maar dat is de grand elite.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij hebben ook de luvion platinun 2.zijn we erg tevreden over goed beeldt .beeldt is groot zat muziekjes zijn idd wat vals maar madam valt der wel van in slaap .bereik goed
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
ik ga er toch eens naar kijken hoe en wat...
het is meer dat ik even kan kijken want gisteravond ging ik nog even bij haar kijken voor ik naar bed ging en met dat ik haar deur heeeel voorzichtig open doe kijkt ze me recht aan en was ze klaar wakker en hadden we een feestje in bed haha
snachts neem ik de babyfoon vaak niet mee naar boven want als ze huilt hoor ik haar ook wel ondanks dat haar deur dicht zit want haar kamer zit naast de onze en alleen haar deur is dicht..
hoe zit het met de batterij van dat type? ik neem aan dat je het ouder gedeelte ook draagbaar mee kunt nemen ed hoelang houd de batterij het vol ongeveer?
het is meer dat ik even kan kijken want gisteravond ging ik nog even bij haar kijken voor ik naar bed ging en met dat ik haar deur heeeel voorzichtig open doe kijkt ze me recht aan en was ze klaar wakker en hadden we een feestje in bed haha
snachts neem ik de babyfoon vaak niet mee naar boven want als ze huilt hoor ik haar ook wel ondanks dat haar deur dicht zit want haar kamer zit naast de onze en alleen haar deur is dicht..
hoe zit het met de batterij van dat type? ik neem aan dat je het ouder gedeelte ook draagbaar mee kunt nemen ed hoelang houd de batterij het vol ongeveer?
duckie- Ratel
Muus schreef:Hoe ver is het bereik met de Luvion?
200m red hij wel, tenzij je door hele dikke betonnen muren moet.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Wij hebben een webcam op de kamer en kan dus via internet op haar kamer kijken. Dat is allemaal met codes in elkaar gezet, maar kan nu ook via mijn telefoon haar in de gaten houden. Ik vind het erg prettig, want in de babytijd kon ik zo zien wat ze aan het doen was en nu kijk ik of ze wakker is en of ze lekker in bed ligt.
Laatst hadden we buurtfeest bij ons in de straat en zover komt de babyfoon niet, maar toen heb ik haar dus via de camera in de gaten gehouden. Werkt voor ons super.
Laatst hadden we buurtfeest bij ons in de straat en zover komt de babyfoon niet, maar toen heb ik haar dus via de camera in de gaten gehouden. Werkt voor ons super.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
nillis schreef:Wij hebben een webcam op de kamer en kan dus via internet op haar kamer kijken. Dat is allemaal met codes in elkaar gezet, maar kan nu ook via mijn telefoon haar in de gaten houden. Ik vind het erg prettig, want in de babytijd kon ik zo zien wat ze aan het doen was en nu kijk ik of ze wakker is en of ze lekker in bed ligt.
Hoe zit dat precies dan? Want dat klinkt ook wel handig en een stuk goedkoper hihi.... zit die webcam verbonden aan een pc dan of hoe hebben jullie dat zitten en hoe krijg je at op mobiel dan?
duckie- Ratel
Klinkt inderdaad erg handig.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
duckie schreef:Pussycat schreef:Dit topic hou ik ook even in de gaten
ja daarom zeker nu omdat haar deur dus altijd dicht zit vind ik het een fijn idee om te zien hoe en wat... soms hoor ik wat gerommel ed en dan wil ik wel eens zien wat ze doet maar gewoon ook voor mn eigen geruststelling dat ik haar soms even kan zien... en daarom wil ik er nu misschien nog wel 1 aanschaffen want volgens mij gebruik je een babyfoon ook nog wel tot een jaar of 4??
Ik wil voor F een goedkope aanschaffen. Wij horen haar nu pas als ze echt aan het schreeuwen of overstuur is, van het zomer hadden we de deur naar de gang/trap open, maar nu met die kou willen we hem eigenlijk wel dicht hebben.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: