Jouw favoriete (gezonde) tussendoortje
+9
Jade
Minx
litllejoy
Sugarfall
Travelgurly
Niekske
Phileine
Rush
Toet
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Jouw favoriete (gezonde) tussendoortje
Neuh ik vind een waterkoker sowieso wel handig hoor, in de winter drink ik ook veel meer thee. Als ik en pannetje water moet koken moet ik twee trappen af, naar de keuken, dan koop ik liever een waterkoker voor 10 euro die ik lekker op m'n kamer neerzet.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Toet schreef:Neuh ik vind een waterkoker sowieso wel handig hoor, in de winter drink ik ook veel meer thee. Als ik en pannetje water moet koken moet ik twee trappen af, naar de keuken, dan koop ik liever een waterkoker voor 10 euro die ik lekker op m'n kamer neerzet.
Ah, ik had er niet over nagedacht dat je geen fornuis op je kamer zou hebben
Gast- Gast
Yoghurt met fruit en havermout, gekookt eitje, handje ongezouten noten.
Gast- Gast
IK eet vaak:
Cracker met smeerkaas
Roma tomaatjes
Komkommer
Sultana
Beschuitje met hagelslag (iets gezonds erop kan ook! Haha)
Blokje pure chocolade
Fruit!
Chips vind ik ook lekker! haha
Cracker met smeerkaas
Roma tomaatjes
Komkommer
Sultana
Beschuitje met hagelslag (iets gezonds erop kan ook! Haha)
Blokje pure chocolade
Fruit!
Chips vind ik ook lekker! haha
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Action heeft ook waterkokers!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Die zijn echt masterlijk!Burn schreef:Action heeft ook waterkokers!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Tomaatjes
komkommer
(kipfilet met) augurkje
zilveruitjes
handje ongezouten nootjes
kruidkoek (oke vast niet heel gezond)
worteltjes
paprika
fruit
komkommer
(kipfilet met) augurkje
zilveruitjes
handje ongezouten nootjes
kruidkoek (oke vast niet heel gezond)
worteltjes
paprika
fruit
Gast- Gast
Een bolletje gember, dat is net een snoepje!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Noten, een avocado uitlepelen, yoghurt met wat (gedroogd) fruit en pitten/zaden (ook goed mee te nemen als je een koeltasje ofzo hebt!), gewoon gedroogd fruit, pure chocolade, rauwe bloemkoolroosjes.
Als ik thuis ben eet ik ook vaak gewoon een aantal plakjes gerookte zalm of lepel ik een pakje geitenkaas met honing uit (weird )
Als ik thuis ben eet ik ook vaak gewoon een aantal plakjes gerookte zalm of lepel ik een pakje geitenkaas met honing uit (weird )
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik neem naar mijn werk elke dag een rijstenwafel met bbq kruiden mee (van AH eigen merk) en iets van fruit of groenten. Vandaag druiven en voor morgen heb ik komkommer of worteltjes in de koelkast liggen.
Mijn vriend neemt altijd volkoren ontbijtkoek mee, daar zie ik ook niet zoveel kwaad in, een beetje suiker is ook geen ramp hoor. Wij eten meestal geen toetje of koekjes e.d, geen zoet broodbeleg en gebruiken geen suiker in de thee of koffie.
Ik de koffieautomaat op het werk hebben we ook cup a soup tomaat, die neem ik ook weleens.
Soms als ik thuis ben neem ik ook een appeltje met wat kaneel en stevia bijvoorbeeld. En ik maak ook vaak een smoothie die ik in een wekfles doe, zo is het wel een aantal dagen te bewaren in de koelkast. Meestal maak ik het het met sinaasappelsap, magere kwark of yoghurt en een handje diepvries fruit. Magere yoghurt met een geschilde peer, wat Stevia en kaneel en dan met de staafmixer er door is ook erg lekker! Soms eet ik dat ook als dessert.
Laatst heb ik ook gedroogde appel gemaakt in de oven. Dan snijd je de appel in hele dunne plakken en legt het op ongeveer 100 graden voor 1 a 1.5 uur in de oven, net zolang tot de appel helemaal knapperig is. Eerst even besprenkelen met citroensap trouwens tegen het verkleuren. Dit kan je ook met peer of banaan doen bijvoorbeeld en wordt knapperig en geeft een hele intense fruitsmaak. Je kan dat afgesloten ook makkelijk een aantal dagen bewaren.
Zo kan je ook een handje vol gedroogde abrikozen of cranberry's eten bijvoorbeeld als je dat lekker vind.
Mijn vriend neemt altijd volkoren ontbijtkoek mee, daar zie ik ook niet zoveel kwaad in, een beetje suiker is ook geen ramp hoor. Wij eten meestal geen toetje of koekjes e.d, geen zoet broodbeleg en gebruiken geen suiker in de thee of koffie.
Ik de koffieautomaat op het werk hebben we ook cup a soup tomaat, die neem ik ook weleens.
Soms als ik thuis ben neem ik ook een appeltje met wat kaneel en stevia bijvoorbeeld. En ik maak ook vaak een smoothie die ik in een wekfles doe, zo is het wel een aantal dagen te bewaren in de koelkast. Meestal maak ik het het met sinaasappelsap, magere kwark of yoghurt en een handje diepvries fruit. Magere yoghurt met een geschilde peer, wat Stevia en kaneel en dan met de staafmixer er door is ook erg lekker! Soms eet ik dat ook als dessert.
Laatst heb ik ook gedroogde appel gemaakt in de oven. Dan snijd je de appel in hele dunne plakken en legt het op ongeveer 100 graden voor 1 a 1.5 uur in de oven, net zolang tot de appel helemaal knapperig is. Eerst even besprenkelen met citroensap trouwens tegen het verkleuren. Dit kan je ook met peer of banaan doen bijvoorbeeld en wordt knapperig en geeft een hele intense fruitsmaak. Je kan dat afgesloten ook makkelijk een aantal dagen bewaren.
Zo kan je ook een handje vol gedroogde abrikozen of cranberry's eten bijvoorbeeld als je dat lekker vind.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is jouw favoriete pizza?
» Wat is jouw favoriete dag van de week?
» Jouw favoriete jongensnaam
» Jouw favoriete smoothie?
» Jouw favoriete webshop?
» Wat is jouw favoriete dag van de week?
» Jouw favoriete jongensnaam
» Jouw favoriete smoothie?
» Jouw favoriete webshop?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: