Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik ga zo naar salsales, zin in
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Lotus schreef:Caroow schreef:Lotus schreef:Ik heb gewoon gegeten, niet veel en niet weinig. Maar 's avonds heb ik bijna altijd zin in iets en kan ik wel blijven eten. Gelukkig heb ik mezelf de laatste weken onder controle wat dat betreft.
Als ik dat heb, drink ik gewoon een sloot thee (zonder zoetstof er in, daar krijg je ook trek van!).
Misschien een rare vraag Lotus, maar heb je veel problemen met eten?
Ik ga zo inderdaad maar thee drinken, dat helpt vaak wel.
Dat is geen rare vraag hoor. Ik ben wel heel veel met eten en mijn gewicht/uiterlijk bezig ja. Volgens mijn hulpverleners teveel.
Ik hoop dat je niet echt té veel ermee bezig bent, dat kan zo verkeerd aflopen. Ik heb zelf een eetstoornis gehad, en ben zo blij dat ik nu weer alles kan en voel, zonder "perfect" te zijn.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Oow ik zit altijd "vol" na het eten van kauwgom, sloot thee werkt beter hoor!
CC: Hoop doet leven he en je weet het he, NIVEA(Niet Invullen Voor Een Ander)!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik eet nu omdat ik mezelf een toetje heb belooft als ik mijn eten op heb.. en tijdens mn avond eten denk ik dus aan een bakje vla *-) heeeel slecht. Ik moet ook weer eens beter gaan eten, dit gaat echt niet goedkomen!
Gast- Gast
Caroow schreef:Lotus schreef:
Dat is geen rare vraag hoor. Ik ben wel heel veel met eten en mijn gewicht/uiterlijk bezig ja. Volgens mijn hulpverleners teveel.
Ik hoop dat je niet echt té veel ermee bezig bent, dat kan zo verkeerd aflopen. Ik heb zelf een eetstoornis gehad, en ben zo blij dat ik nu weer alles kan en voel, zonder "perfect" te zijn.
Het gaat bij mij tot nu toe steeds met vlagen. Maar op dit moment beheerst het mijn leven behoorlijk.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Maar Lotus, dan vraag ik me af, eet je nu wel voldoende? Wat een volwassene nodig heeft? Heb je een eetschema?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Roze Roos schreef:Oow ik zit altijd "vol" na het eten van kauwgom, sloot thee werkt beter hoor!
Ik weet het. Is soms wel moeilijk. :S Maaaaar nu moet ik me eens niet zo laten kisten.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk wat ik heb voor trisha..
Ssssttt.... niet verklappen!
*
Ssssttt.... niet verklappen!
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Qiara schreef:Maar Lotus, dan vraag ik me af, eet je nu wel voldoende? Wat een volwassene nodig heeft? Heb je een eetschema?
Ik eet gewoon drie keer per dag en eet voldoende groente en fruit. Sommigen zullen vinden dat ik te weinig eet. Maar ik heb hier wel eens gelezen hoeveel meiden eten en dan eet ik nog best veel.
Lotus- Ratel
Wat mooi Smikkell!!!
Lotus- Ratel
Nu alleen nog kijken hoe ik hem ga verzenden.. ik weet niet hoeveel postzegels.
Gast- Gast
Lotus schreef:Qiara schreef:Maar Lotus, dan vraag ik me af, eet je nu wel voldoende? Wat een volwassene nodig heeft? Heb je een eetschema?
Ik eet gewoon drie keer per dag en eet voldoende groente en fruit. Sommigen zullen vinden dat ik te weinig eet. Maar ik heb hier wel eens gelezen hoeveel meiden eten en dan eet ik nog best veel.
Vergelijk jezelf nooit met anderen, misschien zijn ze wel niet helemaal eerlijk en eten ze elke avond een zak chips of liggen de hele dag op de bank.
Ik hoop dat je voldoende
Caroow- Lady Post-a-lot
Chocolate Cookie schreef:Roze Roos schreef:Oow ik zit altijd "vol" na het eten van kauwgom, sloot thee werkt beter hoor!
Ik weet het. Is soms wel moeilijk. :S Maaaaar nu moet ik me eens niet zo laten kisten.
Goed zo! Dat is de juiste insteek!
Roze Roos- Ratel
Lotus schreef:Caroow schreef:Lotus schreef:Waarom heb ik nu alweer zin om te eten, terwijl ik net een half uur mijn eten op heb? Ik spoor echt niet.
Heb je misschien te snel gegeten? Dan is het ik-zit-vol-seintje nog niet bij je hersenen aangekomen en kan je het gevoel hebben dat je nog iets moet eten.
En heb je wel bewust gegeten? Zonder lezen/tv kijken ertussendoor? Als je te veel met andere dingen bezig bent dan eten, hebben je hersenen niet door dat je gegeten hebt en blijf je trek houden.
Ik heb niets anders gedaan tijdens het eten en heb voor mijn doen redelijk langzaam en bewust gegeten.
Iets meer eten dan? Het schijnt zelfs beter te zijn om om de paar uur te eten, dus als je iets gezonds eet is er toch niks aan de hand lijkt me? Neem dan lekker fruit ofzo. Of yoghurt met fruit en honing. Vult bij mij altijd en is ook erg lekker
Komt er nog wat leuks op tv vanavond? Een film op rtl5 maar verder? Ga vanavond een avondje niks doen. Ja, dat is raar voor mij, heb altijd de neiging om iets nuttigs te doen (studie/huishouden) maar nu wil ik een avond gewoon voor de tv hangen. Ben benieuwd of het me lukt
Gast- Gast
Lotus schreef:Qiara schreef:Maar Lotus, dan vraag ik me af, eet je nu wel voldoende? Wat een volwassene nodig heeft? Heb je een eetschema?
Nou, dat klinkt wel alsof je genoeg eet. Ik eet te weinig fruit, bijna geen.
Leuk Smikkell, lief dat je dat doet!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Wat leuk Smikkel!
Roze Roos- Ratel
Lotus, ik loop te kloten met mijn suikerspiegel en mij werd aangeraden om dus niet 3 keer per dag grote maaltijden te eten zeg maar, maar om de 2 uur in ieder geval wat te te eten. Misschien voor jou een tip? Dan heb je denk ik minder honger.
Gast- Gast
Ik eet geen grote maaltijden. Ik eet 's middags wel fruit tussendoor.
Het liefst zou ik niet meer eten, maar dat kan (ik) niet.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Ik eet geen grote maaltijden. Ik eet 's middags wel fruit tussendoor.Het liefst zou ik niet meer eten, maar dat kan (ik) niet.
Gelukkig maar. Hoe moeilijk/lastig/vervelend het ook is, altijd blijven eten. Liever iets te weinig, dan helemaal niet.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb 't niet gezien Smikkell en weet dus niet waar het over gaat, maar als het een verrassing moet zijn, moet je dan niet de hele post weghalen ipv alleen de afbeelding?
Gast- Gast
Het is verder geen verrassing behalve hoe het er precies uit ziet
Edit: ze heeft zelf ooit een topic geopend met de vraag om biggenkunst.
*
Edit: ze heeft zelf ooit een topic geopend met de vraag om biggenkunst.
*
Laatst aangepast door Smikkell op wo 2 feb 2011 - 7:37; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Whaaaa Rosa doet Jef een liefdesverklaring!
Roze Roos- Ratel
Wat leuk Smikkell! Heb je een keukenweegschaal? Daar kun je gewoon dan aflezen hoeveel het weegt en op tnt.nl kijken hoeveel postzegels je nodig hebt.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: