Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Jade schreef:
vraagje:Ik heb een pak dubbeldrank zaterdag open gemaakt, kan ik dat nu nog drinken??(er staat altijd 'na openen beperkt houdbaar' en daarom doe ik het na 2 dagen meestal weg, maar pak is nog best vol, dus zonde)
Volgens mij kan dat nog wel hoor.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Lotus schreef:Jade schreef:
vraagje:Ik heb een pak dubbeldrank zaterdag open gemaakt, kan ik dat nu nog drinken??(er staat altijd 'na openen beperkt houdbaar' en daarom doe ik het na 2 dagen meestal weg, maar pak is nog best vol, dus zonde)
Denk ik ook!
Gast- Gast
June schreef:Qiara schreef:Roze Roos schreef:
Qiara: Nog geen last van stress/innerlijke onrust? Hahaha dan is er morgen inderdaad nog een dag!
Eigenlijk wel heel erg, vooral als ik wil gaan slapen de laatste tijd, maar dat is ook juist hetgeen me blokkeert denk ik. En faalangst - bang dat het me niet gaat lukken binnen de gestelde tijd. Ik wil eigenlijk ook nog steeds een afspraak met de studieadviseur plannen.
Als je nou eens stopt met willen en begint met doen. Hup, bellen! Anders doe ik het!
Morgen en anders overmorgen , vrijdag is ook inloopspreekuur, maar dat lijkt me niet zo fijn, omdat ik dan het gevoel heb dat het snel snel moet.
Gewoon beginnen lukt niet , maar moet ik wel doen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Marin schreef:Aaah nu wil ik ook pizza. De knoflooksaus doet 't 'm.
Hahaha sorry he, hmmm heerlijk knoflooksaus, gelukkig hoef ik niemand meer te zien/zoenen vandaag
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Qiara schreef:June schreef:Qiara schreef:Roze Roos schreef:
Qiara: Nog geen last van stress/innerlijke onrust? Hahaha dan is er morgen inderdaad nog een dag!
Eigenlijk wel heel erg, vooral als ik wil gaan slapen de laatste tijd, maar dat is ook juist hetgeen me blokkeert denk ik. En faalangst - bang dat het me niet gaat lukken binnen de gestelde tijd. Ik wil eigenlijk ook nog steeds een afspraak met de studieadviseur plannen.
Als je nou eens stopt met willen en begint met doen. Hup, bellen! Anders doe ik het!
Morgen en anders overmorgen , vrijdag is ook inloopspreekuur, maar dat lijkt me niet zo fijn, omdat ik dan het gevoel heb dat het snel snel moet.
Gewoon beginnen lukt niet , maar moet ik wel doen!
Hmmm dat is naar! Ik had het dit keer ook met mijn verslag, hele dagen kan ik er aan denken en vervolgens niet doen want stel je voor dat ik het eigenlijk niet kan.
Goed plan om je studieadviseur te betrekken in je plannen!
Roze Roos- Ratel
Reva schreef:Lotus schreef:Jade schreef:
Denk ik ook!
Oke, dan weet ik dat dit ook weer tussen mijn oren zit. Ik ben echt panisch voor de houdbaarheidsdatum.. en ik vind het nu dus niet lekker omdat ik voor die tijd al heb bedacht dat het waarschijnlijk toch niet meer goed is.
Gast- Gast
Pfff ik voel me zo beroerd. Van stil liggen word ik duizelig dus nu hang ik maar wat. Typen gaat wel, maar lezen is lastiger. Ik haat ziek zijn!
Ik heb wel gewoon eetlust, dus ik moet zo ook nog mezelf naar de keuken slepen om een boterham te smeren. Ik vind mezelf nogal zielig..
Ik heb wel gewoon eetlust, dus ik moet zo ook nog mezelf naar de keuken slepen om een boterham te smeren. Ik vind mezelf nogal zielig..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Roze Roos schreef:
Hmmm dat is naar! Ik had het dit keer ook met mijn verslag, hele dagen kan ik er aan denken en vervolgens niet doen want stel je voor dat ik het eigenlijk niet kan.
Goed plan om je studieadviseur te betrekken in je plannen!
Ja, maar ik zie er zelfs tegenop om dat te doen, maar het moet wel. Ik denk elke keer morgen
Qiara- Ratel
Caroow schreef:Pfff ik voel me zo beroerd. Van stil liggen word ik duizelig dus nu hang ik maar wat. Typen gaat wel, maar lezen is lastiger. Ik haat ziek zijn!
Beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je morgen gewoon dat examen kunt doen.
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Caroow schreef:Pfff ik voel me zo beroerd. Van stil liggen word ik duizelig dus nu hang ik maar wat. Typen gaat wel, maar lezen is lastiger. Ik haat ziek zijn!
Beterschap! Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je morgen gewoon dat examen kunt doen.
+1!
Qiara- Ratel
Tja dat is lastig, maar ik ga er op een gegeven moment over dromen en alleen nog maar aan denken en dan ga ik toch echt aan de slag!
Oow dat is naar Caroow, hopelijk voel je je morgen tijdens je examen beter!
Roze Roos- Ratel
Waarom heb ik nu alweer zin om te eten, terwijl ik net een half uur mijn eten op heb? Ik spoor echt niet.
Lotus- Ratel
Roze Roos schreef:Tja dat is lastig, maar ik ga er op een gegeven moment over dromen en alleen nog maar aan denken en dan ga ik toch echt aan de slag!
Ik moet gewoon aan de slag gaan, ik kan het!
Qiara- Ratel
alowa!!
ik meld me ook weer even na een dagje flink productief te zijn geweest op mn werk
ik meld me ook weer even na een dagje flink productief te zijn geweest op mn werk
Laatst aangepast door aniet op wo 2 feb 2011 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Je hoeft ook niet te sporen Dat doen er zoveel niet Heb je veel gegeten? En eten is gewoon ergggg lekker!Lotus schreef:Waarom heb ik nu alweer zin om te eten, terwijl ik net een half uur mijn eten op heb? Ik spoor echt niet.
Gast- Gast
Lotus schreef:Waarom heb ik nu alweer zin om te eten, terwijl ik net een half uur mijn eten op heb? Ik spoor echt niet.
Heb je misschien te snel gegeten? Dan is het ik-zit-vol-seintje nog niet bij je hersenen aangekomen en kan je het gevoel hebben dat je nog iets moet eten.
En heb je wel bewust gegeten? Zonder lezen/tv kijken ertussendoor? Als je te veel met andere dingen bezig bent dan eten, hebben je hersenen niet door dat je gegeten hebt en blijf je trek houden.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik heb gewoon gegeten, niet veel en niet weinig. Maar 's avonds heb ik bijna altijd zin in iets en kan ik wel blijven eten. Gelukkig heb ik mezelf de laatste weken onder controle wat dat betreft.
Lotus- Ratel
Caroow schreef:Lotus schreef:Waarom heb ik nu alweer zin om te eten, terwijl ik net een half uur mijn eten op heb? Ik spoor echt niet.
Heb je misschien te snel gegeten? Dan is het ik-zit-vol-seintje nog niet bij je hersenen aangekomen en kan je het gevoel hebben dat je nog iets moet eten.
En heb je wel bewust gegeten? Zonder lezen/tv kijken ertussendoor? Als je te veel met andere dingen bezig bent dan eten, hebben je hersenen niet door dat je gegeten hebt en blijf je trek houden.
Ik heb niets anders gedaan tijdens het eten en heb voor mijn doen redelijk langzaam en bewust gegeten.
Lotus- Ratel
Roze Roos schreef:Ok, ik heb heeeeeel slecht maar gewoon pizza besteld!
Groot gelijk CC!
Ben trouwens benieuwd hoe hij zich morgen gedraagd bij de volleybal en of hij wat zegt ofzo... We shall see.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Lotus schreef:Ik heb gewoon gegeten, niet veel en niet weinig. Maar 's avonds heb ik bijna altijd zin in iets en kan ik wel blijven eten. Gelukkig heb ik mezelf de laatste weken onder controle wat dat betreft.
Als ik dat heb, drink ik gewoon een sloot thee (zonder zoetstof er in, daar krijg je ook trek van!).
Misschien een rare vraag Lotus, maar heb je veel problemen met eten?
Caroow- Lady Post-a-lot
Goed zo Qiara!
Lotus, dat is lastig! Neem een stukje kauwgom, dan krijgen je hersenen een "eet-seintje" en gaat de eetneiging wellicht over.
Oow daar ben ik ook wel benieuwd naar CC! Vriendin van mij kent haar vriend ook via de volleybal en zijn heel gerlukkig samen!
Lotus, dat is lastig! Neem een stukje kauwgom, dan krijgen je hersenen een "eet-seintje" en gaat de eetneiging wellicht over.
Oow daar ben ik ook wel benieuwd naar CC! Vriendin van mij kent haar vriend ook via de volleybal en zijn heel gerlukkig samen!
Roze Roos- Ratel
Caroow schreef:Lotus schreef:Ik heb gewoon gegeten, niet veel en niet weinig. Maar 's avonds heb ik bijna altijd zin in iets en kan ik wel blijven eten. Gelukkig heb ik mezelf de laatste weken onder controle wat dat betreft.
Als ik dat heb, drink ik gewoon een sloot thee (zonder zoetstof er in, daar krijg je ook trek van!).
Misschien een rare vraag Lotus, maar heb je veel problemen met eten?
Ik ga zo inderdaad maar thee drinken, dat helpt vaak wel.
Dat is geen rare vraag hoor. Ik ben wel heel veel met eten en mijn gewicht/uiterlijk bezig ja. Volgens mijn hulpverleners teveel.
Lotus- Ratel
Roze Roos schreef:Goed zo Qiara!
Het toch juist zo, dat als je kauwgom kauwt je maag eten verwacht, en als dat niet komt, een seintje naar je hoofd stuurt dat het tijd is om te eten?
Caroow- Lady Post-a-lot
Roze Roos schreef:Goed zo Qiara!
Haha nou wie weet is dat n beetje 'hoop' voor me:P
Wel weet ik nu ik heb op hyves heb dattie druk is met afstuderen. Dus misschien heeft hij het te druk en vergeet hij het ofzo. Maar ja, dat zijn redenen voor een ander invullen, moet ik eigenlijk ook niet doen..
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: