Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Roze Roos schreef:CC: Hoe is het met die jongen die je een krabbel had gestuurd op Hyves?
Ehh, geen idee. Na mijn laatste krabbel die ik jullie liet lezen is het stil gebleven. Maar ik heb geen zin om er allemaal te veel moeite voor te doen. Het mag best van 2 kanten komen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maar takken kan je toch gewoon van een boom afhalen ook? Wel stom dat het sluit ja. Ik vind het juist heerlijk om er 's nachts te lopen (alleen of met iemand), langs het ijsselmeer.
Ik vind vandaag ook stom.
Gast- Gast
Eigenlijk vind ik vandaag ook stom, weer niet echt iets aan mijn scriptie gedaan en dat moet veranderen!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ok, ik heb heeeeeel slecht maar gewoon pizza besteld!
Groot gelijk CC!
Groot gelijk CC!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Qiara schreef:Eigenlijk vind ik vandaag ook stom, weer niet echt iets aan mijn scriptie gedaan en dat moet veranderen!
De dag is nog niet afgelopen toch? Gewoon even eten en dan aan de slag!
Roze Roos- Ratel
Lekker!
Dat is waar, maar ik denk niet dat het ervan komt . Morgen nieuwe dag
Dat is waar, maar ik denk niet dat het ervan komt . Morgen nieuwe dag
Qiara- Ratel
Lekker RR! Ik durf nooit eten te bestellen
Geen idee ook nog wat ik ga eten.
Geen idee ook nog wat ik ga eten.
Gast- Gast
Ik doe dat ook eigenlijk nooit maar het idee dat ik de deur uit moet om pizza te halen ofzo, nee daar wordt ik moe van Dat mijn pizza dan wrs eerder klaar zou zijn èn veel goedkoper is, maar goed, dat negeer ik even
Qiara: Nog geen last van stress/innerlijke onrust? Hahaha dan is er morgen inderdaad nog een dag!
Qiara: Nog geen last van stress/innerlijke onrust? Hahaha dan is er morgen inderdaad nog een dag!
Roze Roos- Ratel
Ja, als je nu ook nog over het ijsselmeer gaat beginnen dan ga ik helemaal huilen. Ik was daar elke dag in het park. Vandaar ook mijn vraag aan jou over dat fietsen huren.Reva schreef:Maar takken kan je toch gewoon van een boom afhalen ook? Wel stom dat het sluit ja. Ik vind het juist heerlijk om er 's nachts te lopen (alleen of met iemand), langs het ijsselmeer.
Gast- Gast
Ik vind takken van bomen aftrekken niet kunnen. Daarnaast wordt het dan eerder zagen en ik wil ze eerst laten drogen. Takken van de grond zijn dus beter..
Gast- Gast
Sweety schreef:Wel spannend iig! Ik hoop dat er wat op je pad komt wat je leuk vind en dat nog een lekker salaris heeft. En dan krijg je vrijdag uitsluitsel van de andere 2?
Ja!
En ik heb het er met mijn moeder & mijn vriend over gehad en voor dat salaris is het eigenlijk echt zonde om 3u reistijd op een dag te hebben, dan kan ik net zo goed een minder goede baan hier in de buurt gaan zoeken. Dus we wachten rustig af hoe het verder deze week loopt en wat ik wellicht nog aan reactie krijg, en ik ga stug door met solliciteren (heb 8 websites openstaan dagelijks sowieso haha).
Huis = schoon! Nu lekker pannenkoeken bakken met de muziek hard aan.
Gast- Gast
Roze Roos schreef:Ok, ik heb heeeeeel slecht maar gewoon pizza besteld!
Hmmm lekker! Ik heb nog een magnetronmaaltijd bami staan. gisteren zou ik die eten maar toen ging ik toch maar naar m'n oom en tante.
Oh en vanavond is He's Just Not That Into You op tv, heb ik wel zin in om te zien. Dan maar een keertje laat naar bed. Kan mij het schelen, be a rebel
Gast- Gast
Hahaha lekker rebels Marin!
Hmmm mijn pizza is er
Hmmm mijn pizza is er
Roze Roos- Ratel
Ik ben weer wakker mijn middagdutje duurde veel langer dan de bedoeling ws
Ik ben nu mijn aardappelanders schotel van maandag aant opwarmen..
Ik ben nu mijn aardappelanders schotel van maandag aant opwarmen..
Gast- Gast
Roze Roos schreef:
Eigenlijk wel heel erg, vooral als ik wil gaan slapen de laatste tijd, maar dat is ook juist hetgeen me blokkeert denk ik. En faalangst - bang dat het me niet gaat lukken binnen de gestelde tijd. Ik wil eigenlijk ook nog steeds een afspraak met de studieadviseur plannen.
Qiara- Ratel
Oooh lekker. Aardappel Anders. Dat zie ik nou echt nooit bij mijn supermarkt.
Gast- Gast
Thanks Marin, ik ga hem gelijk opnemen, wij hebben zo bezoek, dus kan hem, helaas, niet kijken. Je bent mijn held ik was het alweer vergeten.
Gast- Gast
Reva schreef:Oooh lekker. Aardappel Anders. Dat zie ik nou echt nooit bij mijn supermarkt.
Ligt meestal op een super rare plek. Bij mij ligt het bij de soepen geloof ik.
Gast- Gast
Mijn kip tandori was lekker.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Qiara schreef:Roze Roos schreef:
Eigenlijk wel heel erg, vooral als ik wil gaan slapen de laatste tijd, maar dat is ook juist hetgeen me blokkeert denk ik. En faalangst - bang dat het me niet gaat lukken binnen de gestelde tijd. Ik wil eigenlijk ook nog steeds een afspraak met de studieadviseur plannen.
Als je nou eens stopt met willen en begint met doen. Hup, bellen! Anders doe ik het!
Gast- Gast
Marin schreef:Reva schreef:Oooh lekker. Aardappel Anders. Dat zie ik nou echt nooit bij mijn supermarkt.
Ligt meestal op een super rare plek. Bij mij ligt het bij de soepen geloof ik.
ja volgens mij ook! Maar zag het laatst toevallig liggen en vind het wel makkelijk als ik weinig tijd heb ofso
vraagje:Ik heb een pak dubbeldrank zaterdag open gemaakt, kan ik dat nu nog drinken??
Gast- Gast
Pizza margherita met knoflooksaus!
Hmm Qiara, herkenbaar fenomeen! Soms gewoon beginnen, dat doorbreekt je blokkade nog wel eens, tenminste bij mij wel!
Hmm Qiara, herkenbaar fenomeen! Soms gewoon beginnen, dat doorbreekt je blokkade nog wel eens, tenminste bij mij wel!
Roze Roos- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: