Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ik liep er al heel lang mee om de relatie te stoppen. Ik kon niet met hem leven. In de zomer had ik ook al met mijn tasje bij de deur gestaan. Hij gaf toen aan dat hij echt zou veranderen. Maar deed hij dus niet, dus met kerst was ik er echt helemaal klaar mee. Ik had me er al helemaal op ingesteld dat het voorbij was. Want hij kan toch niet veranderen. Ik had echt het punt bereikt dat het echt over was en ik bij hem weg ging.
En toen is hij gewoon écht veranderd
En toen is hij gewoon écht veranderd
Gast- Gast
Gelukkig maar, nu hopen dat het zo blijft.
Ik ben er vandoor, haar fohnen en gezellig door de regen naar de randstadrail lopen. Fijne dag!
Ik ben er vandoor, haar fohnen en gezellig door de regen naar de randstadrail lopen. Fijne dag!
Gast- Gast
Het sporten ging niet zoals ik had gewild, maar ik geloof dat ik toch wel tevreden kan zijn.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Wat heb je allemaal gedaan dan? Ook al gng het niet helemaal zoals je wilde, je bent wel geweest
Gast- Gast
Een half uur hardgelopen, 20 min crosstrainer, 20 min elliptical trainer (soort crosstrainer) en wat buikspieroefeningen.
Lotus- Ratel
Mja, ik vind het niet snel genoeg op het moment.
edit: maar ik ben nog redelijk tevreden hoor.
edit: maar ik ben nog redelijk tevreden hoor.
Lotus- Ratel
Ik vind dat je het goed gedaan hebt, Lotus!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goed Lotus, stel niet te hoge eisen!
Dolcis, ingewikkeld zeg.. Helemaal nu zijn situatie ook 'zo' is.. Pff..
Dolcis, ingewikkeld zeg.. Helemaal nu zijn situatie ook 'zo' is.. Pff..
Gast- Gast
Lotus,
Soms denk ik wel dat jij het jezelf nóg moeilijker maakt dan je het al hebt. Je bevestigt jezelf zo ontzettend in het negatieve, realiseer jij jezelf dat wel?
Hoe staat het met je witboek?
Soms denk ik wel dat jij het jezelf nóg moeilijker maakt dan je het al hebt. Je bevestigt jezelf zo ontzettend in het negatieve, realiseer jij jezelf dat wel?
Hoe staat het met je witboek?
Gast- Gast
Lotus, niet snel genoeg? Ik vind ook dat je het goed hebt gedaan. Je had ook niet kunnen gaan. Maar je bent wel geweest. Mij maakt dat altijd wel blij, ook al gaat het ietsje minder, beter iets dan niets
Donnaa, kom er wel weer uit Af en toe even mijn hart er over luchten lucht al flink op haha!
Donnaa, kom er wel weer uit Af en toe even mijn hart er over luchten lucht al flink op haha!
Gast- Gast
Even dan..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik doe mijn best meiden.
Dolores, ik weet dat ik vaak erg negatief denk en dat ik het mezelf daarmee niet makkelijker maak. Probeer het ook echt te veranderen, maar dat is blijkbaar erg moeilijk. Ik houd nog steeds positieve dingen bij. Ben me er gelukkig van bewust dat die er zijn. Maar ik kan nog maar moeilijk iets positiefs over mezelf zeggen.
Dolores, ik weet dat ik vaak erg negatief denk en dat ik het mezelf daarmee niet makkelijker maak. Probeer het ook echt te veranderen, maar dat is blijkbaar erg moeilijk. Ik houd nog steeds positieve dingen bij. Ben me er gelukkig van bewust dat die er zijn. Maar ik kan nog maar moeilijk iets positiefs over mezelf zeggen.
Lotus- Ratel
Ja Dolcis, kan me voorstellen dat het oplucht om er gewoon even over te praten..
Ik ben vandaag weer manloos.. De auto`s gaan weer voor.. Soms zo irritant, haha..
Ik ben vandaag weer manloos.. De auto`s gaan weer voor.. Soms zo irritant, haha..
Gast- Gast
Misschien moet je voor je jezelf zo hard veroordeelt, bedenken wat je tegen een ander zou zeggen...
Zou jij zoiets bv tegen mij zeggen?
Als ik mezelf toch maar zet tot te gaan wandelen zometeen terwijl ik steeds moet huilen van moeheid? Als ik dan een half uur gelopen heb, zeg jij dan: 'niet snel genoeg, niet lang genoeg' ?
Als ik mezelf toch maar zet tot te gaan wandelen zometeen terwijl ik steeds moet huilen van moeheid? Als ik dan een half uur gelopen heb, zeg jij dan: 'niet snel genoeg, niet lang genoeg' ?
Gast- Gast
Ik heb net mijn haar gewassen met mijn nieuwe shampoo en nu ruikt mijn haar zo lekker.
En nu ga ik maar eens boodschappen doen, voordat ik hier over een uur nog zit.
En nu ga ik maar eens boodschappen doen, voordat ik hier over een uur nog zit.
Lotus- Ratel
Het is veel te leuk hier, moet weg en moet serieus nog haasten ook terwijl ik al om half 8 klaar wakker was en dus om iets voor 1 weg moet!
Fijne dag en tot straks;)
Fijne dag en tot straks;)
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Arme donnaa! Maar je bent toch aan het werk?
Dolores, zo denk ik ook altijd Wat zou ik tegen een ander zeggen in mijn situatie. Mensen zijn vaak zo hard voor zichzelf
Dolores, zo denk ik ook altijd Wat zou ik tegen een ander zeggen in mijn situatie. Mensen zijn vaak zo hard voor zichzelf
Gast- Gast
Jaaa, maar vanavond niet.. Soms is het beter om een vent te hebben die niet alles kan haha..Dolcis_ schreef:Arme donnaa! Maar je bent toch aan het werk?
Gast- Gast
Heb je hem gisteren nog gezien?
mijn vriend is absoluut niet handig ja met computers, dus als hij ermee bezig is zit hij in elk geval wel thuis
mijn vriend is absoluut niet handig ja met computers, dus als hij ermee bezig is zit hij in elk geval wel thuis
Gast- Gast
Nee, zondagmiddag heel even om te checken hoe hij eruit zag na zaterdagnacht haha..
Gast- Gast
Dolores schreef:Misschien moet je voor je jezelf zo hard veroordeelt, bedenken wat je tegen een ander zou zeggen...
Dat is het stomme. Tegen een ander zou ik nooit zo doen. Maar voor mezelf vind ik het anders.
Lotus- Ratel
voor Lotus en Dolcis!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40