Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé 2011

+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé 2011 - Pagina 24 Empty Re: Dagcafé 2011

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:42

Sweety, het was een dag uitgesteld. Ik had die dag écht geen zin Embarassed Maar is later wel goed gemaakt smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:42

Ik heb wat gemist geloof ik, Dolcis..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:43

Ja? Heb het er hier al uitvoerig over gehad..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:44

Sweety schreef:
Yasmin schreef:
Sollicitaties lopen via het uitzendbureau (Adecco&Manpower). Ik heb gisteren m'n cv en sollicitatiebrief gestuurd, vanochtend kreeg ik een e-mailtje, dat ze binnen nu en 3 werkdagen contact met me opnemen. Er volgt dan een telefonische voorselectie, en daarna(als je dus door dat gesprek heenkomt) een selectiegesprek op kantoor met mensen van KLM zelf.
In dat mailtje stond ook dat ze erg veel kandidaten hadden dus de kans wordt nu wel kleiner dat ik word aangenomen :P
Positief blijven denken Yasmin! Wie weet blink je straks zo uit het telefoongesprek en daarna bij het selectiegesprek Very Happy
Kan je je erop voorbereiden dat ze je bellen voor een telefonische voorselectie? Bepaalde vragen die ze gaan stellen?

Volgens mij gaan ze vragen stellen of je uberhaupt wel in aanmerking komt voor de vacature :P En daarna moet je op kantoor komen waar ook selecteurs zitten van de KLM zelf. Je hoort meteen of je door bent, dat is wel leuk smile Alleen ben ik bang dat ik zo zenuwachtig ben dat ik er niet door kom.. Er zijn ook erg veel kandidaten dus ze moeten ook nog eens erg streng zijn.

wat irritant trouwens als je op 'verzenden'klikt je eerst je voorbeeldbericht ziet en dan nog een keer op verzenden moet klikken. Hebben jullie dat ook?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:45

Jeetje

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:45

Ik heb het weggehaald Dolcis! Beetje dubbel nu dus, op zich wel positief van je vriend
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:45

Yasmin schreef:

wat irritant trouwens als je op 'verzenden'klikt je eerst je voorbeeldbericht ziet en dan nog een keer op verzenden moet klikken. Hebben jullie dat ook?

Dat is alleen als er na jou nog berichten zijn geplaatst, zodat je die nog terug kan lezen en eventueel beantwoorden voordat je post.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:46

Dolcis_ schreef:Ja? Heb het er hier al uitvoerig over gehad.. Later wel weer weg gehaald..
Dat zal het zijn.. Er gaat wel ergens vaag een lichtje branden, maar het is niet helder, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:47

🐱

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:48

Dank je RR!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:49

En wat wil hij Dolcis? Want dat heb ik dus gemist..

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:50

Gras is groener aan de overkant.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:50

Roze Roos schreef:@ Alex: Ik voel mij beter wat mijn date betreft:).. Kreeg vanmorgen een smsje van hem en denk dat het goed is. Ben nog in dubio met mezelf of ik er eens ff over wil babbelen dat we het rustig aan doen of dat ik het gewoon op z'n beloop laat. Het is ergens ook gewoon anders dan ik gewend ben, maar goed, de eerste keer was ik 16 duss toen duurde het allemaal wat langer maar dat was wel fijn. 2e keer was ik 21 ofzo en toen ging het super snel maar was ik er na 6 weken volledig klaar mee, dus conclusie: het is wel goed als het niet zo snel gaat Very Happy

Hoe is het met jou dan? Beetje bekomen van gisteren?

Ik zou het lekker rustig aan doen! Jullie hebben geen haast toch? Natuurlijk is het fijn om bij elkaar te zijn, maar elkaar de tijd geven om aan elkaar te wennen is ook belangrijk (spreekt moeder-overste :P )

Bekomen van gisteren? Je doelt op mijn gesprek met de psycholoog? Of op mijn korte nachtrust? Haha, van het korte nachtje zal ik vandaag niet meer herstellen, van het gesprek met de psych wel. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt met de diëtiste en daar ga ik maandagochtend heen. Ik bespreek met haar dan wat ik met de psych heb besproken en wil van haar weten hoe verder te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:52

nerd

Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 2 feb 2011 - 0:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:53

Alex167 schreef:
Roze Roos schreef:@ Alex: Ik voel mij beter wat mijn date betreft:).. Kreeg vanmorgen een smsje van hem en denk dat het goed is. Ben nog in dubio met mezelf of ik er eens ff over wil babbelen dat we het rustig aan doen of dat ik het gewoon op z'n beloop laat. Het is ergens ook gewoon anders dan ik gewend ben, maar goed, de eerste keer was ik 16 duss toen duurde het allemaal wat langer maar dat was wel fijn. 2e keer was ik 21 ofzo en toen ging het super snel maar was ik er na 6 weken volledig klaar mee, dus conclusie: het is wel goed als het niet zo snel gaat Very Happy

Hoe is het met jou dan? Beetje bekomen van gisteren?

Ik zou het lekker rustig aan doen! Jullie hebben geen haast toch? Natuurlijk is het fijn om bij elkaar te zijn, maar elkaar de tijd geven om aan elkaar te wennen is ook belangrijk (spreekt moeder-overste :P )

Bekomen van gisteren? Je doelt op mijn gesprek met de psycholoog? Of op mijn korte nachtrust? Haha, van het korte nachtje zal ik vandaag niet meer herstellen, van het gesprek met de psych wel. Ik heb gisteren een afspraak gemaakt met de diëtiste en daar ga ik maandagochtend heen. Ik bespreek met haar dan wat ik met de psych heb besproken en wil van haar weten hoe verder te gaan.

Dank je moeder-overste, dat zegt die van mij ook :P We hebben zeker geen haast maar goed, als ik dan lekker met hem op de bank lig dan denk ik "oow ik heb helemaal geen zin om naar huis te gaan", dat is het denk ik ook meer!
Ik doelde op het gesprek met je psycholoog! Fijn dat je bekomen bent van je gesprek met de psych, hopelijk heb je een goed gesprek met de diëtiste. Wat denk je er zelf over?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:55

Ai
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:55

RR, het is soms lastig om een middenweg te zoeken met daten volgens mij :P Aan de ene kant wil je graag meer, aan de andere kant is rustig aan ook wel prettig. Hoe oud ben je nu als ik vragen mag?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:57

Ik wil mijn relatie er niet meer opgeven. Omdat mijn relatie nu wel weer de goede kant op gaat.

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:57

Is zeker lastig, toen ik 16 was, was het makkelijker :P Ik ben 24 nu, waarom vroeg je je dat af? Dat vroeg ik mij even af:)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 1 feb 2011 - 23:58

Nou dat is helemaal goed toch, dat je dat voor jezelf duidelijk hebt!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 23:59

Omdat je het had over 16 en 21, dus vroeg ik mij af hoe oud je nu dan bent :P haha! Ik denk dat mensen op ten duur iets teveel gaan denken :P

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 0:01

Dolcis_ schreef:Omdat je het had over 16 en 21, dus vroeg ik mij af hoe oud je nu dan bent :P haha! Ik denk dat mensen op ten duur iets teveel gaan denken :P

Hahaha ok! Ja nee, toen ik 16 was, was het mijn eerste vriendje. Toen ik 21 was, was het net uit met dat eerste vriendje, dus dat vriendje was een rebound en met deze ga ik trouwen :P
Denken is soms best goed, niet altijd silent
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 0:03

Je hebt dus wel een lange relatie gehad al.. Ik ben sinds mijn 18e bij mijn vriend. Ben nu 23 word bijna 24.
Al een datum geplant voor het trouwen ? nerd

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos wo 2 feb 2011 - 0:06

Hahahaha sttttttttttttttt hij weet nog niet dat we gaan trouwen :P

Ja dat maakt het nu misschien ook wel lastiger, dat ik al een lange relatie gehad heb enzo. Ik weet nog zo goed hoe dat na een paar jaar was, maar die aftastende fase is wat vager, was een roze wolk toen.

Tja, volgens mij heb je met 5 jaar zo'n breekpunt, hoor veel dat mensen na een jaar of 5 wat twijfelen of er een punt achter zetten.
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 0:09

Dolcis, goed van je.

Gast