Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Meiden van Dames in de Dop! Van die sletterige niet al te intelligente meiden, tikkeltje lomp, die dan een dame worden door trainingen in etiquette e.d.
Gast- Gast
O, ja! Ik had het filmpje wel eerder gezien. Echt hilarisch!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Reva schreef:Als ik dat zie denk ik mwah ik kan nog best wat hersencellen verzuipen
Is de wijn ook nog ergens goed voor!
Janelie- Ratel
Even een paar pagina's teruggelezen om te zien waar het over gaat, maar jeetje Toet, wat heftig!
Hoe gaat het met de rest hier? Ik heb net afgerond wat ik voor vandaag voor mijn studie gepland had dus nu mag ik officieel weer forummen *al heb ik dat stiekem straks ook al gedaan.
Hoe gaat het met de rest hier? Ik heb net afgerond wat ik voor vandaag voor mijn studie gepland had dus nu mag ik officieel weer forummen *al heb ik dat stiekem straks ook al gedaan.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Wat zég je nou..Reva schreef:Avondwinkel! Is goed voor je
Twee flessen, voor moi
Gast- Gast
Toetje, heel erg veel sterkte gewenst. Wat naar zeg!
Janelie- Ratel
Filmpje ook nog even gezien.. 'Ooooh twee van die kleintjes'
Merai- Ratel
En heb een beker warme choco op en een hele zak wokkels en wat chocopepernoten...slecht combi zeg misselijk.
Merai: jeej! Wat goed dat je al klaar bent.
Snikkell : ik zei twee flessen. Eentje voor m'n linkerhand en eentje voor m'n rechterhand.
Merai: jeej! Wat goed dat je al klaar bent.
Snikkell : ik zei twee flessen. Eentje voor m'n linkerhand en eentje voor m'n rechterhand.
Gast- Gast
Ik vermijd vanavond het forum, dronken gebrabbel van Reva kan ik niet aan..
De AH is nog open . Nee, ik heb nog niet eens ontbeten!<
Maar ben wel al buiten geweest, net op 17.50 nog even snel naar het winkeltje vlak naast de slijterij, om een zwarte fijnlijner te halen. Ben weer eens creatief bezig.
Maar ben wel al buiten geweest, net op 17.50 nog even snel naar het winkeltje vlak naast de slijterij, om een zwarte fijnlijner te halen. Ben weer eens creatief bezig.
Gast- Gast
Ga ontbijten dan! Anders verklik ik het aan June.
OW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Belgie is dicht Morgen ga ik een krans neerleggen.
OW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Belgie is dicht Morgen ga ik een krans neerleggen.
Gast- Gast
Reva, Sinterklaas zit allang weer in Spanje hoor!
Ja ik vind het ook goed van mezelf, heb morgen en overmorgen ook nog wat studietijd ingepland dus dan zal ik hier vast ook wel te vinden zijn als sog'er..
Ja ik vind het ook goed van mezelf, heb morgen en overmorgen ook nog wat studietijd ingepland dus dan zal ik hier vast ook wel te vinden zijn als sog'er..
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik vermijd vanavond het forum, dronken gebrabbel van Reva kan ik niet aan..
Smikkell, heb je niks te eten meer in huis? Ik zou omvallen als ik nu nog niets gegeten had! Wel goed voor jezelf zorgen hoor!
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Ik vermijd vanavond het forum, dronken gebrabbel van Reva kan ik niet aan..
Hup, ontbijten jij! Waar ben je mee bezig?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ow, ik heb genoeg.. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mij aan mijn schema te houden.Merai schreef:Smikkell schreef:Ik vermijd vanavond het forum, dronken gebrabbel van Reva kan ik niet aan..
Smikkell, heb je niks te eten meer in huis? Ik zou omvallen als ik nu nog niets gegeten had! Wel goed voor jezelf zorgen hoor!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik heb genoeg.. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om mij aan mijn schema te houden.Merai schreef:Smikkell schreef:Ik vermijd vanavond het forum, dronken gebrabbel van Reva kan ik niet aan..
En wat kunnen wij daarin voor je doen? Schop onder je kont of een ?
Merai- Ratel
Ooooh
Mijn vriend speelt van tien tot elf live op een radiostation en ik heb hem vast op live streaming gezet omdat ik bang ben dat ik het straks vergeet. Draaien ze Rowen Heze of hoe je het ook mag schrijven, bah!
Mijn vriend speelt van tien tot elf live op een radiostation en ik heb hem vast op live streaming gezet omdat ik bang ben dat ik het straks vergeet. Draaien ze Rowen Heze of hoe je het ook mag schrijven, bah!
Merai- Ratel
Gast- Gast
(niet quoten)
Ik wil hem denk toch in een grotere lijst en met één gekleurd streepje..
*
Test:
*
Ik wil hem denk toch in een grotere lijst en met één gekleurd streepje..
*
Test:
*
Laatst aangepast door Smikkell op di 1 feb 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat lijkt me inderdaad goed!
Leuk! Een grotere lijst is denk ik inderdaad beter.
Leuk! Een grotere lijst is denk ik inderdaad beter.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hoe cliché ook; elke dag is weer een nieuwe kans. Volgens mij ben je een ontzettende doorzetter! Nu moet je alleen doorzetten in jezelf weer opbouwen in plaats van afbreken. Moeilijk voor je maar ik weet zeker dat je het kunt!
Merai- Ratel
Wat leuk gedaan! Heb je daar je eyeliner voor gebruikt?
Merai- Ratel
Smikkell schreef:Merai schreef:Wat leuk gedaan! Heb je daar je eyeliner voor gebruikt?
Ooh je zei fijnliner
Merai- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: