Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Sterre ik herken heel veel in je verhaal. Ik heb dat ook, dat het een tijdje goed gaat en dan ineens niet meer en dan stel ik mezelf ZO teleur. Alsof ik er dan persoonlijk verantwoordelijk voor ben dat het weer slechter gaat. Dat is echt onzin, dat weet je zelf ook wel, maar is moeilijk accepteren. Ik denk ook meteen JA zie je wel dat het niet kan, dat het niet overgaat! Heel vervelend. Ik denk ook zeker dat het bij jou door de periode van stress komt. Hoop dat het snel overgaat meis. Denk eraan dat je nu weet dat het ook anders kan (hoewel de teleurstelling dan groot is, je weet dat het ook beter KAN gaan).
niet quoten graag
niet quoten graag
Gast- Gast
Bitterkoek, elke keer als ik je naam zie denk ik, wat een lieverd. Hoe is het nu, naar omstandigheden, met je?
Gast- Gast
En dan hebben wij iemand die verschillende dagen per week alle leuke dingetjes mee kan nemen.. Dikke handel! Voor alles een euro extra vragen en je bent zo rijk!Isabella schreef:Misschien moet ik dat maar gaan doen Donnaa haha, ik weet hem in heel wat plaatsen wel te vinden iig
Gast- Gast
Sterre,
Blijf ook proberen te denken aan de winst die je hebt geboekt. Hoe lang het wél goed ging, wat jij wél hebt bereikt...
Terugvallen horen er (helaas) bij, maar dat wil nog niet zeggen dat de algehele lijn niet heel goed is...
Zorg goed voor jezelf, even wat gas terug om bij te komen...
liefs
Blijf ook proberen te denken aan de winst die je hebt geboekt. Hoe lang het wél goed ging, wat jij wél hebt bereikt...
Terugvallen horen er (helaas) bij, maar dat wil nog niet zeggen dat de algehele lijn niet heel goed is...
Zorg goed voor jezelf, even wat gas terug om bij te komen...
liefs
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En dan hebben wij iemand die verschillende dagen per week alle leuke dingetjes mee kan nemen.. Dikke handel! Voor alles een euro extra vragen en je bent zo rijk!Isabella schreef:Misschien moet ik dat maar gaan doen Donnaa haha, ik weet hem in heel wat plaatsen wel te vinden iig
Isabella, fortuin gegarandeerd!
Gast- Gast
Ik word net gebeld dat vrienden van ons een kindje hebben gekregen, zo ontzettend leuk!!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Dolores schreef:_Donnaa schreef:En dan hebben wij iemand die verschillende dagen per week alle leuke dingetjes mee kan nemen.. Dikke handel! Voor alles een euro extra vragen en je bent zo rijk!Isabella schreef:Misschien moet ik dat maar gaan doen Donnaa haha, ik weet hem in heel wat plaatsen wel te vinden iig
Isabella, fortuin gegarandeerd!
Haha, ik begin gewoon een eigen bedrijf. Ik ga naar winkels toe voor anderen
Gast- Gast
Isabella schreef:Bitterkoek, elke keer als ik je naam zie denk ik, wat een lieverd. Hoe is het nu, naar omstandigheden, met je?
Ow wat lief dat je het vraagt!
Het gaat wel met me. Ik voel me er nog steeds rottig onder dat mn ex afgelopen zaterdag er een eind aan heeft gemaakt op een moment dat ik juist weer mijzelf weer begon te vinden. Langzaam aan begint de acceptatie te komen en ook voor de veranderingen die er sinds begint december erbij zijn gekomen. Maar al met al doe ik het nog steeds rustig aan en daar voel ik me goed bij. Ik heb geen zin om te rouwen om het verbreken van de liefde, maar als het niet anders kan laat ik het komen. Ik kan nu zelfs een beetje inzien waarom ik nu even geen behoefte heb aan een vaste partner en daarmee kan ik de confrontatie met andere stelletjes die wel gelukkig zijn, een klein beetje aan.
Gast- Gast
SoezieQ schreef: Ik word net gebeld dat vrienden van ons een kindje hebben gekregen, zo ontzettend leuk!!
Ahh leuk *kriebel kriebel* wat is het geworden?
Gast- Gast
Bitterkoek, je bent een sterke vrouw, echt knap. Het is niet niks allemaal. Fijn om te lezen hoe je eronder bent. Knuffel!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Isabella nog 4 berichten dan zit je op de 2000!
Dat zijn alleen punten toch?
Gast- Gast
Isabella schreef:Bitterkoek, je bent een sterke vrouw, echt knap. Het is niet niks allemaal. Fijn om te lezen hoe je eronder bent. Knuffel!
Dank je
Gast- Gast
Wat lief!!! Dat is zo leuk haha!SoezieQ schreef: Ik word net gebeld dat vrienden van ons een kindje hebben gekregen, zo ontzettend leuk!!
Gast- Gast
Thanks lieverds! Ik moet alleen steeds huilen van jullie berichtjes ;-) . Zo ga ik naar de haptonoom, zou de laatste keer zijn omdat het zo goed ging. Lekker cru, haha. Ik denk dat ik er nog maar een aller aller laatste afspraak achteraan plak, voor een echt waardige afsluiting van de behandelingen. Voor nu hoop ik dat het even helpt en relativeert, altijd fijn om daar mijn verhaal kwijt te kunnen.
Bedankt voor de reacties!
Bedankt voor de reacties!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
I love baby's van anderen
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Succes bij de Haptonoom. Mocht je je verhaal spuien, dan mag dat altijd uiteraard hier ook! X
Gast- Gast
Misschien moet ik me toch psycholoog om gaan scholen, dan kan ik naar iedereen luisteren en iedereen helpen én geld verdienen.
Zo, en nu is het tijd om de was uit de wasmachine te gaan halen.
Gast- Gast
Ik ga zo ff terug lezen maar wil even zeggen dat mijn verslag af is, nu ff voor de taalfouten(lees: d's, t's etc) naar mijn moeder en dan ga ik m mailen naar mijn docent!
Blugh, heb de hele dag het gevoel dat ik wel kan huilen maar er gebeurd niks waarom ik kan huilen, gelukkig maar natuurlijk!
Blugh, heb de hele dag het gevoel dat ik wel kan huilen maar er gebeurd niks waarom ik kan huilen, gelukkig maar natuurlijk!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Ik ga zo ff terug lezen maar wil even zeggen dat mijn verslag af is, nu ff voor de taalfouten(lees: d's, t's etc) naar mijn moeder en dan ga ik m mailen naar mijn docent!
Ik wil 't ook wel doen Kost wel geld
Gast- Gast
Hahaha mocht ik toe zijn aan mijn scriptie dan zal ik je bellen, gooi ik het zo ff om de deur Ben je nog zoekende naar opdrachten of heb je al wat leuke dingen om mee te beginnen?
Roze Roos- Ratel
Isabella schreef:SoezieQ schreef: Ik word net gebeld dat vrienden van ons een kindje hebben gekregen, zo ontzettend leuk!!
Ahh leuk *kriebel kriebel* wat is het geworden?
Idd *kriebel kriebel* :$
Het is een jongetje
Grote kans dus dat ik van het weekend bij je in de buurt ben, gaan we richting DH voor kraambezoek
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Darcy schreef:Hahah dat is goed Altijd op zoek he
Ja die 17 blz van nu tikken ook zeker niet aan, maar verwacht dat mijn scriptie heeeel wat meer blz gaat bevatten. Maar, kleine maar , dat is wel pas over een jaar of 2
Roze Roos- Ratel
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: