Dagcafé 2011
+25
Serena
TNMN
JD
Zwerver
Merai
Janelie
Sterre
Jordana
CaptainSpectacular
Suus
Cheesegirl
Mystic
VeryCherry
Phileine
SoezieQ
aniet
Moezie
Sweety
Roze Roos
Lotus
Chocolate Cookie
Toet
Qiara
Inge
Zwoesj
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Ow my god.. Waarom google ik ook steeds weer... Nu heb ik al een paar dagen last van een trillend ooglid en niet een keer per dag maar echt meerdere keren.
Ik denk ff google kan het zijn van stress vermoeidheid (kan ik me niet voorstellen)
Zie ik er opeens staan dat iemand er zo achter kwam dat die een hersentumor had
Niet dat ik nu opeens ervan uitga dat ik dat heb.. Maar toch
Ik denk ff google kan het zijn van stress vermoeidheid (kan ik me niet voorstellen)
Zie ik er opeens staan dat iemand er zo achter kwam dat die een hersentumor had
Niet dat ik nu opeens ervan uitga dat ik dat heb.. Maar toch
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
aniet schreef:t zijn leuke rokjes maar ik denk dat ik daar t figuur niet voor heb!
Hoezo niet? Ik vind dit juist wel mooi staan meestal. Ik draag het met een iets langer t-shirt, en heb ook een te kort jurkje die eroverheen gaat, zodat het lang genoeg is en er netjes uitziet. En ik heb maat 42, en het kleedt juist af (vindt mijn vriend).
Gast- Gast
Sweety schreef:Aha... Ik hoor er vaker over maar ben er nog nooit geweest. Toch maar eens gaan doen.
Pas op, dan ben je verslaafd.
Gast- Gast
Draag je wel gewoon rokjes? Want het zit gewoon hetzelfde hoor.. Heb nu een lang shirt erop, zo halverwege m`n kont en dan een vest erover..aniet schreef:t zijn leuke rokjes maar ik denk dat ik daar t figuur niet voor heb!
Gast- Gast
@ LP: Ik heb dat ook een tijdje heel veel gehad. Heb nu nergens meer last van.
Laatst aangepast door Lotus op ma 31 jan 2011 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Inderdaad.. Ik heb/ben ook large maar het staat heel mooi.. Ik ben er heel blij mee..Isabella schreef:aniet schreef:t zijn leuke rokjes maar ik denk dat ik daar t figuur niet voor heb!
Hoezo niet? Ik vind dit juist wel mooi staan meestal. Ik draag het met een iets langer t-shirt, en heb ook een te kort jurkje die eroverheen gaat, zodat het lang genoeg is en er netjes uitziet. En ik heb maat 42, en het kleedt juist af (vindt mijn vriend).
Gast- Gast
Absoluut.. Ik haal erg alles.. Speelgoed voor m`n neefjes, foute cadeaus, makeup/meidendingen voor m`n nichtjes, kantoorspullen, schoonmaakspullen, kleding en zelfs schoenen, deo, haarverf.. M`n vriend heeft er ook een heel lekker geurtje vandaan.. Oh en sokken, actionsokken zijn da bomb!Isabella schreef:Sweety schreef:Aha... Ik hoor er vaker over maar ben er nog nooit geweest. Toch maar eens gaan doen.
Pas op, dan ben je verslaafd.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag mag ik de dokter bellen voor de uitslag van mijn heup, ik ben benieuwd!
Ik woon zo ongeveer om de hoek bij een Action, dus als ik ook even moet gaan kijken hoor ik het wel
Kan ik meteen voor die rokjes kijken, want die zien er leuk uit
Ik woon zo ongeveer om de hoek bij een Action, dus als ik ook even moet gaan kijken hoor ik het wel
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
SoezieQ schreef:Goedemorgen!
Je mag voor mij wel voor die rokjes kijken
En ik duim voor vanmiddag, wat denk je zelf?
Gast- Gast
ik draag alleen in de zomer rokjes,maar ook niet heel vaak.
vaak vind ik t niet lekker zitten omdat ik een beetje met mn benen tegen elkaar loop,dan schuurt t zegmaar.
dus tips hierover zijn heel erg welkom!
vaak vind ik t niet lekker zitten omdat ik een beetje met mn benen tegen elkaar loop,dan schuurt t zegmaar.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ik denk dat het idd gewoon stress is. Maar het blijft zo vervelend
Hoelang heb jij daar last van gehad lotus?
Hoelang heb jij daar last van gehad lotus?
Moezie- Kletskop
Wanneer ga je bellen?SoezieQ schreef:Goedemorgen!
Als RR de laarzen niet heeft gevonden zou ik het leuk vinden als je gaat kijken, kan je inderdaad ook direct die rokjes halen, want die zijn echt super!
Gast- Gast
aniet schreef:ik draag alleen in de zomer rokjes,maar ook niet heel vaak.
Ook als je een dikke legging aan hebt, heb je er dan ook last van?
Gast- Gast
Yeah Isabella, dan gaan we gauw een datum prikken! Leukleukleuk!
Ik krijg net een smsje van mijn schoonvader over onze cv-ketel. Hij is bij ons thuis omdat die gecheckt zou worden vandaag ... is de rookgas-afvoer afgekeurd omdat de pijp op het dak en de dakdoorvoer en de aansluitingen niet voor een hr-ketel gebruikt mogen worden waardoor sneller slijtage ontstaat door condens ... Dat wordt een duur grapje ... weet iemand of ik degene die de cv-ketel heeft geplaatst daarvoor verantwoordelijk kan houden? Of is dit een gevalletje dikke pech?
Ik krijg net een smsje van mijn schoonvader over onze cv-ketel. Hij is bij ons thuis omdat die gecheckt zou worden vandaag ... is de rookgas-afvoer afgekeurd omdat de pijp op het dak en de dakdoorvoer en de aansluitingen niet voor een hr-ketel gebruikt mogen worden waardoor sneller slijtage ontstaat door condens ... Dat wordt een duur grapje ... weet iemand of ik degene die de cv-ketel heeft geplaatst daarvoor verantwoordelijk kan houden? Of is dit een gevalletje dikke pech?
Gast- Gast
aniet schreef:ik draag alleen in de zomer rokjes,maar ook niet heel vaak.
dun laagje talkpoeder tussen je benen wrijven.. Doe ik meestal en het helpt echt
Alleen niet te dik erop doen dan heb je witte benen
Moezie- Kletskop
Heb je dan in de zomer er niks onder? Mijn benen schuren ook als ik er niets onder heb.. Dus ik heb altijd leggins aan.. In de winter thermoleggings (action ) en in de zomer gewone dunne of 3kwart..aniet schreef:ik draag alleen in de zomer rokjes,maar ook niet heel vaak.
Gast- Gast
in de zomer draag ik er geen legging onder,gewoon blote benen
ik heb geen eens leggings,dan zou ik dat nog es moeten proberen..
ik heb geen eens leggings,dan zou ik dat nog es moeten proberen..
aniet- Kletskop
Oh my.. Ja zonder legging dan ga ik echt de straat niet op, want dat schuurt als een idioot, haha!
Gast- Gast
Haha ik ook niet, ik heb echt altijd leggings aan, voel ik me veel prettiger in. Ik heb zelfs een korte, die korter is dan mijn rokje, zodat je het niet ziet, maar mijn benen niet schuren.
Gast- Gast
haha ik voel herkenning!_Donnaa schreef:Oh my.. Ja zonder legging dan ga ik echt de straat niet op, want dat schuurt als een idioot, haha!
aniet- Kletskop
Oh dat is handig Isabella.. Ik heb nooit blote benen verder, daar voel ik me niet prettig bij..
Ze zijn wat mannelijk, vind ik.. Dat verberg je zo makkelijk met een legging haha..
Ze zijn wat mannelijk, vind ik.. Dat verberg je zo makkelijk met een legging haha..
Gast- Gast
is dat midden in de zomer niet veels te warm?Isabella schreef:Haha ik ook niet, ik heb echt altijd leggings aan, voel ik me veel prettiger in. Ik heb zelfs een korte, die korter is dan mijn rokje, zodat je het niet ziet, maar mijn benen niet schuren.
van wat voor stof is die korte legging dan?
aniet- Kletskop
Dat trillend ooglid heb ik ook gehad, was in een periode met veel stress & vermoeidheid inderdaad. Niet teveel zorgen over maken! Het is wel irritant.
Leuk, die action rokjes! Hoe vallen ze? Want ik heb net een heel leuk vest bij H&M gekocht, zo'n lang dik gebreid vest, maar heb geen kleding die erbij past. Want ik draag alleen rokjes en jurkjes en dat staat niet (lopen te wijd uit en dan gaat het zo raar bollen). Maar deze simpele rokjes, dat is misschien best een uitkomst. Ik heb trouwens maat 44.
Leuk, die action rokjes! Hoe vallen ze? Want ik heb net een heel leuk vest bij H&M gekocht, zo'n lang dik gebreid vest, maar heb geen kleding die erbij past. Want ik draag alleen rokjes en jurkjes en dat staat niet (lopen te wijd uit en dan gaat het zo raar bollen). Maar deze simpele rokjes, dat is misschien best een uitkomst. Ik heb trouwens maat 44.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: