Welk instrument bespeel jij?
+23
Anker12
Schaapke
Bolleke
Japje
Middleme
TNMN
Olijfje001
Wennebellah
Blond
Guus
Cow
Lotus
Janelie
Jeanette
Polly
Beachgirl
Zininzon
Oasis
Zwoesj
smooch
Ella
ButterflyEffect
bolus26
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welk instrument bespeel jij?
Alleen blokfluit. Heb wel een gitaar in huis en wilde altijd op les gaan, maar is nooit wat van gekomen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Beetje piano. Ik kan geen noten lezen maar ben wel sterk in klanken horen. Als ik een liedje goed luister, lukt 't me vrij snel 't liedje na te spelen.
Gast- Gast
Ik ben echt helemaal niet muzikaal. Dat vind ik soms wel jammer, maar helaas. Na het klokkenspel op de basisschool heb ik het opgegeven. Ik vind het altijd zo leuk als mensen wel een instrument bespelen! Kom je ergens op een verjaardag, pakt iemand de gitaar of speelt een stukje op de piano. Dat zou ik ook best willen kunnen
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb jaren dwarsfluit gespeeld. Verder sopraan- en altblokfluit en een beetje saxofoon.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb trompet gespeeld. Maar dat was maar kort, want ik vond er al snel niks meer aan
Gast- Gast
Ik speel nu trompet, vroeger blokfluit, altfluit en héél even klarinet maar vond dat maar een akelig fiep geluid geven (en nee, dat lag niet aan mij)
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik heb trompet gespeeld, maar da was puur om mijn longen voor te bereiden op de sax...
Dat heb ik jaren gedaan, maar toen ik 16 was was ik 'to cool for school' en ben ermee gestopt. Soms nog wel jammer eigenlijk, zou het ergens wel weer op willen pakken, maarja dan speel ik de sax... en dan? hmm
ik zing wel veel, heb ook zanglessen gehad maar heb de laatste tijd de ballen niet er iets mee te doen.
Dat heb ik jaren gedaan, maar toen ik 16 was was ik 'to cool for school' en ben ermee gestopt. Soms nog wel jammer eigenlijk, zou het ergens wel weer op willen pakken, maarja dan speel ik de sax... en dan? hmm
ik zing wel veel, heb ook zanglessen gehad maar heb de laatste tijd de ballen niet er iets mee te doen.
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Maar spelen jullie dan in een orkest? Als ik dat niet had gedaan, was ik waarschijnlijk ook vrij snel wel weer gestopt.
Gast- Gast
Ik heb gewoon les gehad op de muziekschool en ik speelde ook in mijn vrije tijd graag (en nog steeds, al heb ik nu geen cello meer).
Gast- Gast
Niets, ben echt a-muzikaal.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Lijkt me super om gitaar of/en piano te kunnen spelen
Kan t beide niet..
Kan t beide niet..
Gast- Gast
Ik speel in een hofkapel (carnaval, de kapel van de prins) en in een koper ensamble. Moet wel zeggen dat ik ben begonnen omdat bijna alle trompetisten gestopt zijn bij de kapel en ik het toen maar ging proberen. Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden en er zo mee bezig zou zijn.ZachtCookie schreef:Maar spelen jullie dan in een orkest? Als ik dat niet had gedaan, was ik waarschijnlijk ook vrij snel wel weer gestopt.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik speel gitaar en ik zing! Wij sparen overigens ook gitaren..
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Ik ben met blokfluit begonnen, daarna dwarsfluit en toen saxofoon .
Nu bespeel ik helaas niks meer.
Nu bespeel ik helaas niks meer.
Olijfje001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 25
Registratiedatum : 31-12-10
ZachtCookie schreef:Maar spelen jullie dan in een orkest? Als ik dat niet had gedaan, was ik waarschijnlijk ook vrij snel wel weer gestopt.
ik speelde bij de plaatselijke fanfare :geek:
*this one time, at bandcamp*
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:ZachtCookie schreef:Maar spelen jullie dan in een orkest? Als ik dat niet had gedaan, was ik waarschijnlijk ook vrij snel wel weer gestopt.
ik speelde bij de plaatselijke fanfare :geek:
*this one time, at bandcamp*
Hahaha!
Waarom wordt er altijd zo belachelijk gedaan over orkesten?!
Gast- Gast
Nu ben ik waarschijnlijk spuit 11 maar nu weet ik eindelijk wie zachtcookie is:p.
Ik speel nu alleen nog piano en saxofoon. Maar heb ook klarinet gespeeld. Ik zat ook bij de plaatselijke fanfare en we waren enorm goed wonnen ook veel wedstrijden. Maar op een gegeven moment was het niet meer cool en ben ik gestopt. Inderdaad het this one time at bandcamp gevoel haha. Stom eigenlijk want het was hartstikke leuk.
Ik speel nu alleen nog piano en saxofoon. Maar heb ook klarinet gespeeld. Ik zat ook bij de plaatselijke fanfare en we waren enorm goed wonnen ook veel wedstrijden. Maar op een gegeven moment was het niet meer cool en ben ik gestopt. Inderdaad het this one time at bandcamp gevoel haha. Stom eigenlijk want het was hartstikke leuk.
Gast- Gast
Ik heb jaren klarinet gespeeld (en daarvoor blokfluit), maar ben gestopt omdat ik het niet zo leuk meer vond en omdat ik liever andere dingen wilde doen met mijn tijd. Ik heb ook in een orkest gezeten, dat vond ik altijd erg leuk! Ik kan nu noten lezen, dus piano kan ik (met 1 hand) ook een beetje spelen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Jeanette schreef:Alleen blokfluit. Heb wel een gitaar in huis en wilde altijd op les gaan, maar is nooit wat van gekomen.
Haha! Dit antwoord zou zo van mij kunnen komen!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik speel (klassiek) piano. Heb een jaartje conservatorium gedaan, maar dat was het toch niet helemaal. Heb wel nog steeds (of eigenlijk weer) les en speel met heel veel plezier!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Ik heb trompet gespeeld bij een showband (american style) en ik kan wat riedeltjes op de gitaar..
Ik kan trouwens geen noten lezen..
Ik kan trouwens geen noten lezen..
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: