Welk instrument bespeel jij?
+23
Anker12
Schaapke
Bolleke
Japje
Middleme
TNMN
Olijfje001
Wennebellah
Blond
Guus
Cow
Lotus
Janelie
Jeanette
Polly
Beachgirl
Zininzon
Oasis
Zwoesj
smooch
Ella
ButterflyEffect
bolus26
27 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Welk instrument bespeel jij?
Oke, op het oude forum heb ik deze ook wel eens geopend, maar aangezien er veel nieuwe mensen zijn bijgekomen, ben ik toch weer een beetje nieuwsgierig geworden!
Dus, welk instrument of welke instrumenten bespeel jij?
Ik speel nu nog tenorsax, maar ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde hoorn..
Ik heb trouwens ook nog cornet en bugel bespeeld, dus dat kan ik ook
Dus, welk instrument of welke instrumenten bespeel jij?
Ik speel nu nog tenorsax, maar ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde hoorn..
Ik heb trouwens ook nog cornet en bugel bespeeld, dus dat kan ik ook
Laatst aangepast door ZachtCookie op ma 31 jan 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Welk instrument bespeel jij?
ik speel bugel en trompet, afrikaans slagwerk
en een beetje gitaar
en een beetje gitaar
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
keyboard, van mijn 8e t/m 17e les gehad. Het laatste jaar had ik ook bandles, onder leiding van een docent in een bandje spelen.
Ik heb hier op mijn kamer geen keyboard, maar bij mijn moeder wel. Ik moet zeggen dat ik hem al even niet meer aangeraakt heb...
Ik heb hier op mijn kamer geen keyboard, maar bij mijn moeder wel. Ik moet zeggen dat ik hem al even niet meer aangeraakt heb...
Gast- Gast
Ik ook een beetje gitaar, en ik heb me opgegeven voor zangles aangzien ik er nu niet bij durf te zingen hehe
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb dwarsfluit gespeeld
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Geen enkele. In het verleden als kind wel blokfluit les gehad, maar wie niet he.
Ik zou wel heel graag elektrische gitaar willen spelen, maar daar heb ik tot nu toe het geduld nog niet voor gehad. De gitaar staat hier al wel een paar jaar klaar.
Ik zou wel heel graag elektrische gitaar willen spelen, maar daar heb ik tot nu toe het geduld nog niet voor gehad. De gitaar staat hier al wel een paar jaar klaar.
Gast- Gast
Ik heb piano lessen gehad, ik ben gestopt omdat ik mn leraar echt heel stom vond en saai.
Maar ik heb nog wel een piano bij mijn moeder staan en daar speel ik soms nog op. Alleen ben ik niet super goed
Maar ik heb nog wel een piano bij mijn moeder staan en daar speel ik soms nog op. Alleen ben ik niet super goed
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ik speel (nu even iets minder) fanatiek gitaar.
En laten we de blokfluit (en daarna de alt, tenor, bas, picolo enz.) niet vergeten
En laten we de blokfluit (en daarna de alt, tenor, bas, picolo enz.) niet vergeten
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb trouwens nooit blokfluit gespeeld. Dat werd hier op dat moment niet echt aangeboden, dus kwam het er niet van.
Gast- Gast
Ik heb blokfluit, dwarsfluit, bariton, trompet en alt saxofoon gespeeld. Op het moment speel ik niets meer.
*weg*
edit: open ik het topic.. zie ik ineens een foto van mezelf
*weg*
edit: open ik het topic.. zie ik ineens een foto van mezelf
Laatst aangepast door Jade op di 21 jun 2011 - 23:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op zo 24 apr 2011 - 23:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Voor diegene die gestopt zijn: Wat was de reden daar achter? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
Gast- Gast
Ik speel piano. Ben het mezelf aan het leren en dat gaat vrij goed moet ik zeggen!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Voor diegene die gestopt zijn: Wat was de reden daar achter? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
tijdgebrek.. en ik ben niet zo'n doorzetter. Wanneer het moeilijk wordt dan stop ik.
De muziekschool heb ik stopgezet omdat ik het geld er momenteel niet voor heb.
Gast- Gast
Liva schreef:Ik speel piano. Ben het mezelf aan het leren en dat gaat vrij goed moet ik zeggen!
Dat is dus iets wat ik echt niet kan. Ik heb het geprobeerd op een keyboard, maar wat heb ik dat ding vervloekt. Net zoals met mijn sax nu. Op de een of ander manier heb ik die vinger vlugheid niet in beide handen en is die coördinatie tussen die twee handen niet helemaal top.
Gast- Gast
Ik heb ooit gitaarles gehad, zou dat wel weer eens willen oppakken. Verder heb ik al een aantal jaren zangles met pauze's, als het goed is begin ik volgende maand weer! Zin in!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
ZachtCookie schreef:Voor diegene die gestopt zijn: Wat was de reden daar achter? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar!
Ik ging mijn examenjaar in en soms had ik de discipline niet om te oefenen (en dat is zonde). Na mijn examenjaar ben ik dus gaan studeren en qua lestijden was dit ook totaal niet te combineren met muziekles. Kortom kwestie van tijdgebrek voornamelijk.
Gast- Gast
Megara schreef:In het verleden als kind wel blokfluit les gehad, maar wie niet he.
Ik niet!
Ik kan absoluut geen noten lezen. Wel heb ik aardig gevoel voor ritme, ik ben dan ook meer van de djembé en bongo's!
En ik had Für Elise van Beethoven uit mijn hoofd geleerd op het keyboard!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik speel een heel klein beetje gitaar (dankzij vriendlief) en verder zing ik al jaren. Ben nu eindelijk van mn schijterigheid af dat ik wel graag in een band zou willen zitten.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik speel sinds 9 jaar elektrische gitaar, toen ik nog in Nederland woonde speelde ik ook altijd in bandjes. Dat mis ik nu wel! Gitaarspelen is een van de belangrijkste dingen in mijn leven. Daarnaast heb ik 3 jaar keyboardles gehad, maar ik speel tegenwoordig alleen piano op mijn keyboard.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Jammer genoeg geen, heb er wel eens over nagedacht om wat te gaan doen maarja.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: