Vers fototopic
+93
Sterre
Chocoholic
Printje
Nana
Snoes
Sugarfall
Zwerver
Aziraphale
slaatje
Kaboutertje
Discordia
Inge
SoGood
litllejoy
Jeanette
Chocolate Cookie
Elliot
Oasis
Atelier Madame
Antibes
Kowalski
Marin
_Lacey_
Carra
Zora
Flippin' Bitch
Burn
Sam
Bazinga
Bliss
Highway
May
Blair
Parel
Jade
Muisz
Siamsa
Schaapke
Kikou
rapa nui
Parisienne
Blondie
Tabbert
Pompoen
loura
silly-one
Sjaantje
Cow
kippiee
M_as
bolus26
Jules
Caroow
mzcharlotte
Twellie
Travelgurly
Polly
Ibbeltje
Sweety
Mizz_S
Feline
Suus
Japie
Esperanza
Shy
Winegum
Monte
Bisq
Guus
Jerry
VanillaRose
Rumble
Lonely Goatherd
ExpressoB
Sorella
Stuiterbal
Lejow
studiebol
Lavendel
Annemoontje
Mida4you
lobster
Rebecca
Reeza
Viva
MissD
Mermaid
Poubelle
Lady4
Mees
Arwyn
Bay
Rush
97 plaatsers
Pagina 31 van 33
Pagina 31 van 33 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33
Re: Vers fototopic
Gisteren een uitgebreid verjaardagochtbijtje op bed gehad.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wauw, dat is wel heel uitgebreid zeg! Ziet er mooi uit! Krijg er trek van! Nog gefeliciteerd!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wat knap Charlie! Hoe oud is hij nu? En wat een mooie grote kijkers!
Antibes- Ratel
Oeh wat lekker, Sogood, nog gefeliciteerd! Leuke dingen gekregen? Al enig idee wat je vriend van plan is?
Bewijs dat het te koud is om te werken
Bewijs dat het te koud is om te werken
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hoe kan het zo koud zijn bij jullie dan Marin? Dat lijkt me ook niet gezond als dat nu in de herfst (!) al zo is
Gast- Gast
Pippa schreef:Hoe kan het zo koud zijn bij jullie dan Marin? Dat lijkt me ook niet gezond als dat nu in de herfst (!) al zo is
Omdat de verwarming van de studeerkamer vast zit. M'n vriend zat hier voorheen nooit, dus dat was niet zo'n probleem, maar nu ik hier dagelijks werk, moet ie maar even los gedraaid worden en dat kan ik niet want zit veel te strak vast. Het is hier 15 graden
Laatst aangepast door Marin op di 30 okt 2012 - 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Antibes schreef:Wat knap Charlie! Hoe oud is hij nu? En wat een mooie grote kijkers!
Over 2 dagen is hij 3 maanden.
Gast- Gast
Dat is echt koud! Je hebt ook geen laptop dat je nu een dag aan de eettafel kan gaan werken?
Gast- Gast
Pippa schreef:Dat is echt koud! Je hebt ook geen laptop dat je nu een dag aan de eettafel kan gaan werken?
Ja heb ik wel, maar al m'n werk documenten staan op deze computer. Dus niet heel handig. Ach ik moet vanmiddag toch weg. Ik overleef 't zo wel
Marin- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Antibes schreef:Wat knap Charlie! Hoe oud is hij nu? En wat een mooie grote kijkers!
Over 2 dagen is hij 3 maanden.
Echt???! Ongelooflijk hoe snel de tijd gaat! Ook nog een foto van zijn zusje?
Antibes- Ratel
Succes dan nog maar even Marin! Ik had trouwens gisteren het boek Ze hebben hem alleen wel gevouwen, maar goed, ik ben er blij mee!
Gast- Gast
Ja, was super lekker!
Marin: Hij heeft me meegenomen naar een heel gaaf hotel, daarna zijn we lekker uit eten geweest.. De andere dag dus heerlijk ontbeten en daarna hebben we de hele dag gewinkeld. 's Avonds hebben we voor familie een pizzafeestje gehouden. Zelf pizza's maken enzo. Ik heb een super dag gehad! Komend weekend vieren we nog een feestje voor vrienden.
Marin: Hij heeft me meegenomen naar een heel gaaf hotel, daarna zijn we lekker uit eten geweest.. De andere dag dus heerlijk ontbeten en daarna hebben we de hele dag gewinkeld. 's Avonds hebben we voor familie een pizzafeestje gehouden. Zelf pizza's maken enzo. Ik heb een super dag gehad! Komend weekend vieren we nog een feestje voor vrienden.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb wel een recente van hun saampjes.
weg
weg
Laatst aangepast door Charlie op wo 31 okt 2012 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pippa schreef:Succes dan nog maar even Marin! Ik had trouwens gisteren het boek Ze hebben hem alleen wel gevouwen, maar goed, ik ben er blij mee!
Nou zeg, wat stom!
Maar toch fijn dat je 'm ontvangen hebt!
Sogood, ooh wat klinkt dat leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
Jaaaaaaa, wat ontzettend lief zeg! En wat lijken ze op elkaar! (of is dat mijn gebrek aan babykennis en lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar?)
Antibes- Ratel
Antibes schreef:Jaaaaaaa, wat ontzettend lief zeg! En wat lijken ze op elkaar! (of is dat mijn gebrek aan babykennis en lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar?)
Soms wel, soms niet. Ze hebben ongeveer dezelfde 'features' in een andere gezichtsvorm. De een typisch jongetje, de ander echt meisje.
Gast- Gast
Charlie schreef:Antibes schreef:Jaaaaaaa, wat ontzettend lief zeg! En wat lijken ze op elkaar! (of is dat mijn gebrek aan babykennis en lijken ze eigenlijk totaal niet op elkaar?)
Soms wel, soms niet. Ze hebben ongeveer dezelfde 'features' in een andere gezichtsvorm. De een typisch jongetje, de ander echt meisje.
Ah ok, naja, het is een prachtig stel in ieder geval!
Antibes- Ratel
*weg
Laatst aangepast door Kaboutertje op wo 31 okt 2012 - 4:03; in totaal 5 keer bewerkt
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Wow ben jij dat? Mooie foto, ook qua kleur!
Marin- Lady Post-a-lot
Iemand enig idee hoe ik de foto kleiner krijg? Heb m geüpload via de photobucket app..
Kaboutertje- Kletskop
Zit je op de computer? Want dan kun je hem editten. Als jeop dit knopje drukt komt de foto in beeld als het goed is (als die er niet al staat).
Mooi ben je!
Mooi ben je!
Gast- Gast
dankje!Harrison schreef:Zit je op de computer? Want dan kun je hem editten. Als jeop dit knopje drukt komt de foto in beeld als het goed is (als die er niet al staat).
Mooi ben je!
Zit op de iPad en heb m nu op heel koen geselecteerd karabijn zie de foto nog steeds op hetzelfde formaat...
Kaboutertje- Kletskop
Pagina 31 van 33 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33
Pagina 31 van 33
Permissies van dit forum: