Gastouder zoeken
+6
RiLiJu
Happydobby
Lejow
L!ND@
loesje
Caroow
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gastouder zoeken
Omdat mijn vriend onregelmatig werkt lijkt ons opvang bij een gastouder het beste. Maar waar vind ik die? Gewoon op google? En bel je diegene dan gewoon op? En wanneer moet ik dit regelen?
Andere tips/ervaring zijn ook welkom!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Gastouder zoeken
Caroow schreef:Omdat mijn vriend onregelmatig werkt lijkt ons opvang bij een gastouder het beste. Maar waar vind ik die? Gewoon op google? En bel je diegene dan gewoon op? En wanneer moet ik dit regelen?
waar kom je vandaan?
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Ik woon in S.teenwijk.
Caroow- Lady Post-a-lot
daar ken ik verder niks maar je kunt idd goolen op een gastouder bureau in jullie buurt of een briefje halen in de supermarkt dat je een gastouder zoekt er zullen vast meerdere mensen reageren. En vanuit daar verder kijken. pas wel op dat je niet te veel aan het gastouderbureau moet betalen. En ik zou er wel op tijd mee beginnen want wachtlijsten kunnen lang zijn.
succes
succes
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
www.4kids.nl Daar kan je op zoek naar een gastouder (onder de tab opvangmarkt). Wie weet heb je er wat aan?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik heb gezocht op google 'gastouder' en dan de wijk en de plaats waar ik woon.
Toen kwam ik uit bij een site van een gastouderbureau die onze huidige gastouder aanbood!
Toen kwam ik uit bij een site van een gastouderbureau die onze huidige gastouder aanbood!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
L!ND@ schreef:www.4kids.nl Daar kan je op zoek naar een gastouder (onder de tab opvangmarkt). Wie weet heb je er wat aan?
Dankje! Er staat ook veel informatie op de site, handig.
Caroow- Lady Post-a-lot
Daar is onze gastouder ook bij aangesloten, vandaar;) Je kunt ze trouwens ook bellen voor info, misschien ook wel handig.
L!ND@- Kletskop
Lejow schreef:Ik heb gezocht op google 'gastouder' en dan de wijk en de plaats waar ik woon.
In onze hele wijk is maar 1 gastouder Sowieso zijn er weinig gastouders hier, ik ken ook niemand die kinderen heeft bij een gastouder. Alle kinderen hier zitten op hetzelfde kinderdagverblijf.
Caroow- Lady Post-a-lot
Hmmm, beetje jammer
L!ND@- Kletskop
Caroow schreef:Lejow schreef:Ik heb gezocht op google 'gastouder' en dan de wijk en de plaats waar ik woon.
In onze hele wijk is maar 1 gastouder Sowieso zijn er weinig gastouders hier, ik ken ook niemand die kinderen heeft bij een gastouder. Alle kinderen hier zitten op hetzelfde kinderdagverblijf.
Maar dat hoeft niet zo te zijn he, ze kunnen ook ergens anders zijn aangesloten..
Gast- Gast
Mijn moeder werkt als gastouder.. Maar om nou elke keer zo'n eind te rijden is ook een beetje zonde..
Gast- Gast
Ik ben hoogzwanger regelmatig in de supermarkt aangesproken door gastouders die nog plek hadden. Maar dat is een beetje laat natuurlijk. Hier stikt het trouwens van de gastouders.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Haha, je hebt hier ook zwangerschapsyoga hoor;)
Welke wijk woon je als ik vragen mag?
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Als je goed googed kom je waarschijnlijk we verschillende bureaus tegen.
Bij de meeste moet je een maand of 4 vantevoren contact met ze opnemen.
Heb nu verschillende informatiepakketen binnen, heb nog even de tijd om ze door te lezen
Bij de meeste moet je een maand of 4 vantevoren contact met ze opnemen.
Heb nu verschillende informatiepakketen binnen, heb nog even de tijd om ze door te lezen
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
RiLiJu schreef:Caroow schreef:Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Ik woon in de nieuwbouw achterin West. Zoek jij vanaf juni nog een baby om op te vangen?
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:RiLiJu schreef:Caroow schreef:Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Ik woon in de nieuwbouw achterin West. Zoek jij vanaf juni nog een baby om op te vangen?
Ik reageer vanavond even, kids zijn niet te genieten op het moment
RiLiJu- Prater
RiLiJu schreef:Caroow schreef:RiLiJu schreef:Caroow schreef:Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Ik reageer vanavond even, kids zijn niet te genieten op het moment
Is goed, succes!
Caroow- Lady Post-a-lot
Op marktplaats (onder 'diensten') vind je ook gastouders. En ook gewoon gastouderbureaus zeg maar.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Ik heb voordatz. naar het kdv ging een gastouder gevonden op Martkplaats
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Caroow schreef:RiLiJu schreef:Caroow schreef:Hier loopt men echt achter. Je hebt maar 1 cursus en dat is de standaard zwangerschapsgym en van Rapley heeft nog niemand gehoord.
Je hebt PM.
RiLiJu- Prater
Happydobby schreef:Ik ben hoogzwanger regelmatig in de supermarkt aangesproken door gastouders die nog plek hadden. Maar dat is een beetje laat natuurlijk. Hier stikt het trouwens van de gastouders.
Schandalig vind ik dit. Ik ben zelf ook gastouder maar geen haar op mijn hoofd dat ik bij hoogzwangere vreemde vrouwen/meiden ga bietsen.
ontopic: ik zou eerst googelen welk gastouderbureau er in jou buurt zit en daar eens navraag gaan doen. OF via marktplaats, staan idd ook zat oproepjes.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: