Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

dozen topic

+10
Mermaid
Siem
Polly
Sterre
Herfstblaadjes
Paper Crown
Susan
Caro
Tabbert
Marsy28
14 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

dozen topic - Pagina 3 Empty Re: dozen topic

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 6:49

Ik denk dat ik je onzekerheid deels snap. Ik vind het zelf, je kent mijn situatie, moeilijk om weer in mijn relatie te geloven en dat maakt mij weer onzeker. Dat is totaal iets anders...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 7:50

Nour schreef:Als je puur een reactie wilt op je mate van dozerigheid. Komt 'ie: herken het wel en heb het begin 2012 heel extreem gehad. Ga daar verder niet op in, maar weet je wat nou het ironische is... Het was Euc die me geweldig geholpen heeft, en trust me... als ik zeg geweldig (want ik ben niet iemand die op het forum een ander veren in iemands kont duwt, zeg maar), dan bedoel ik ook dat ik enorm veel aan haar te danken heb. Nogmaals, inhoudelijk wil ik er na die hele f*cking rel van afgelopen dagen niet op ingaan, maar ik vind wel dat je de voor jou niet prettige reacties tekort doet. Weet je Marsy, niemand is tegen je. Sterker nog: wij zetten straks onze pc uit en jij bent degene die zich zo kut voelt. Neem de adviezen ter harte; in die zin niet dat je alles klakkeloos aan hoeft te nemen, maar verwerp ze ook niet op voorhand. Ik heb het btw over onzekerheid en niet over jaloezie (in de breedste zin van het woord).

Och, truttebol I love you Dat wist ik helemaal niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 8:23

@Euc: ja, ik heb dat nooit specifiek tegen je gezegd, omdat ik echt wel wat tijd nodig had om weer terug te keren op aarde, zeg maar. Maar ik ben je echt heel erg dankbaar. Je weet hoe slecht het met me ging en ik mocht onbevangen met je praten en me uiten, zonder dat je me veroordeelde of dat je me de ruimte niet gaf om te uiten wat ik destijds als waarheid aannam. Dat vind ik echt heel lief van je, want ik zag het gewoon niet meer helder en zat echt vast. Nogmaals bedankt! hug

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 21 sep 2012 - 10:28

En, inmiddels alweer wat meer contact gehad?

Ik ben geloof ik de laatste die hier relatieadvies moet gaan geven dozen topic - Pagina 3 394967, dus doe dat ook maar niet. Toch ben ik het wel eens met de meeste reacties in dit topic, keer op keer lijk je ons te willen overtuigen van zijn liefde voor jou. Ik hoop echt voor jou dat het zo goed zit als jij het doet voorkomen en dat jullie nog lang en gelukkig leven samen. De tijd zal het leren!

Trouwens, als mijn vriend mijn zó veel liefdesverklaringen doet per mail/FB/WA/skype, gedichten/liedjes opzegt en weet ik al niet wat, zou ik hem toch even aan zijn voorhoofd voelen geloof ik en er een teiltje bij pakken. Ik ben daar iets te nuchter voor geloof ik (en mn vriend ook) en vind zo'n overdosis een beetje ten koste gaan van de geloofwaardigheid. Maar goed, dat is heel persoonlijk natuurlijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marsy28 vr 21 sep 2012 - 10:36

Ja, we hebben gewoon elke dag contact nu. Nog wel even zoeken w.b. tijdsverschil. Gisteren was hij jarig en ook even lekker bijgekletst. Ik heb het kunnen uitleggen, waar mijn onzekerheid vandaan komt en nu hij dat weet, houdt hij er gelukkig rekening mee. Hij was juist jouw mening Bliss, hij dacht dat als hij elke keer als hij me miste of aan me dacht me een berichtje zou sturen, dat ik dat juist als beklemming zou zien. Op zich best belangrijk even van elkaar te weten. Als je bij elkaar bent is het anders, maar lange afstandsrelatie heeft wel echt andere 'regels' nodig. En vooral duidelijkheid en openheid. Maar het gemis is in elk geval minder nu, omdat er gewoon regelmatig contact is. Erg fijn dus!
Maar die onzekerheid moet ik toch eens leren aanpakken hoor. Ik kan ook zo doen op het werk, als het lijkt alsof er mensen over me praten, reageer ik ook meteen met steen in mijn maag. Best bizar.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Twellie vr 21 sep 2012 - 10:54

Ik zou ook helemaal kriegel worden van zoveel liefdesverklaringen. Tijdens mijn relatie is het zeven keer voorgekomen dat ik tussen een maand en drie maand in het buitenland zat, maar ik kreeg daar geen behoefte aan stromen van berichtjes van.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud