*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
intake gehad, was prima. weinig (niets) veranderd tov de vorige zwangerschap.
t. vond het allemaal reuze gezellig! bloeddruk was goed, termijnecho afgesproken voor 14-11,
niet heel snel dus, maar goed we hebben met ruim 6 weken al een echo gehad ivm bloedverlies.
verder is het bij mijn vk-praktijk nogsteeds standaard om met 11-12 weken een eerste echo te maken,
tenzij er bijzonderheden zijn..
t. vond het allemaal reuze gezellig! bloeddruk was goed, termijnecho afgesproken voor 14-11,
niet heel snel dus, maar goed we hebben met ruim 6 weken al een echo gehad ivm bloedverlies.
verder is het bij mijn vk-praktijk nogsteeds standaard om met 11-12 weken een eerste echo te maken,
tenzij er bijzonderheden zijn..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Zo lang zou ik echt niet kunnen wachten!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Zo, de eerste werkdag is erg meegevallen. 's ochtends een beetje misselijk, maar door de vervelende kinderen had ik afleiding genoeg.
Pff.. de kinderen waren echt niet te genieten.
We hebben het echt alleen onze ouders en mn man z'n zus verteld, verder nog niemand hoor. Ja mn beste vriendin weet het dan al 3 weken.
M'n moeder reageerde niet zo postief helaas. Die maakte zich gelijk zorgen over de financien (ik heb geen vast contract). En helaas bleef ze de hele tijd wat gematigd. Erg jammer.
Jade, wat balen zeg dat je zoveel moet overgeven. Ik ben blij dat die medicijnen dat toch bij mij onderdrukken.
Blondje, wat spannend dat iedereen het nu weet! Wel jammer dat sommige het nu via facebook zullen weten. Ga zelf toch proberen dat te voorkomen. Of in ieder geval dan zelf een nieuwe statusupdate te plaatsen met het nieuws.
Shisha, we hebben het verteld door slabbertjes met erop: jullie worden opa & oma. Vonden ze heel erg leuk!!
Lekker dat je bijna vakantie hebt! Wanneer heb je dan die echo en met hoeveel weken kan je het dan bekend maken?
Muurvlindertje, bij mij begon de misselijkheid ook pas met 6 weken en 3 dagen. Dus.. wacht nog maar ff af
Pff.. de kinderen waren echt niet te genieten.
We hebben het echt alleen onze ouders en mn man z'n zus verteld, verder nog niemand hoor. Ja mn beste vriendin weet het dan al 3 weken.
M'n moeder reageerde niet zo postief helaas. Die maakte zich gelijk zorgen over de financien (ik heb geen vast contract). En helaas bleef ze de hele tijd wat gematigd. Erg jammer.
Jade, wat balen zeg dat je zoveel moet overgeven. Ik ben blij dat die medicijnen dat toch bij mij onderdrukken.
Blondje, wat spannend dat iedereen het nu weet! Wel jammer dat sommige het nu via facebook zullen weten. Ga zelf toch proberen dat te voorkomen. Of in ieder geval dan zelf een nieuwe statusupdate te plaatsen met het nieuws.
Shisha, we hebben het verteld door slabbertjes met erop: jullie worden opa & oma. Vonden ze heel erg leuk!!
Lekker dat je bijna vakantie hebt! Wanneer heb je dan die echo en met hoeveel weken kan je het dan bekend maken?
Muurvlindertje, bij mij begon de misselijkheid ook pas met 6 weken en 3 dagen. Dus.. wacht nog maar ff af
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ik heb 7nov de echo. Dan ben ik ( als ik het goed berekend heb) bijna 11 weken. de week daarop is de verjaardag van mijn broertje en mijn vader en bijna de hele familie komt dus dan gaat mijn moeder een extra taart met een babythema maken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha schreef:Ik heb 7nov de echo. Dan ben ik ( als ik het goed berekend heb) bijna 11 weken. de week daarop is de verjaardag van mijn broertje en mijn vader en bijna de hele familie komt dus dan gaat mijn moeder een extra taart met een babythema maken.
Leuk!!! Dan weet gelijk iedereen het, ideaal!
Gerbera- Fluisteraar
Jade: wat ontzettend vervelend dat je vandaag weer een slechte dag hebt. Hoe werken de lollies voor jou?
Gerbera: leuk dat je het verteld heb, maar jammer van je moeder. Ze zal vast nog wel bijdraaien, toch..?
Blondje: al openbaar zelfs, wat snel! Ik begin er zelf langzaam ook zin in te krijgen om het te gaan vertellen. Ik heb het mijn moeder nog niet eens verteld.. Nog collega's die je al gefeliciteerd hebben?
Maia: vervelend zeg dta je nog steeds ziek bent. Hoe is het met J?
Sisha: leuk zeg Little Mermaid! Is het de moeite waard?
Konijntje: vind je het niet vervelend dat je zo lang op een echo moet wachten icm je bloedverlies?
Nou dames ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ik merk er vandaag werkelijk helemaal niets van dat ik zwanger ben. Alleen mijn borsten zijn nog gevoelig. Ik weet niet zo goed of ik hier nu blij mee moet zijn of niet.. Ik heb al eens gegoogled en zag dat het normaal is dat om enkele dagen geen klachten te hebben. Laat ik er dan maar van genieten..
Hoe hebben jullie je ouders verteld dat je zwanger bent? Als ik eind deze week weer een goede echo heb, ga ik het toch maar eens aan mijn moeder en broertje vertellen..
Gerbera: leuk dat je het verteld heb, maar jammer van je moeder. Ze zal vast nog wel bijdraaien, toch..?
Blondje: al openbaar zelfs, wat snel! Ik begin er zelf langzaam ook zin in te krijgen om het te gaan vertellen. Ik heb het mijn moeder nog niet eens verteld.. Nog collega's die je al gefeliciteerd hebben?
Maia: vervelend zeg dta je nog steeds ziek bent. Hoe is het met J?
Sisha: leuk zeg Little Mermaid! Is het de moeite waard?
Konijntje: vind je het niet vervelend dat je zo lang op een echo moet wachten icm je bloedverlies?
Nou dames ik voel me eigenlijk wonderbaarlijk goed. Ik merk er vandaag werkelijk helemaal niets van dat ik zwanger ben. Alleen mijn borsten zijn nog gevoelig. Ik weet niet zo goed of ik hier nu blij mee moet zijn of niet.. Ik heb al eens gegoogled en zag dat het normaal is dat om enkele dagen geen klachten te hebben. Laat ik er dan maar van genieten..
Hoe hebben jullie je ouders verteld dat je zwanger bent? Als ik eind deze week weer een goede echo heb, ga ik het toch maar eens aan mijn moeder en broertje vertellen..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Wij hebben het zo verteld:
Gerbera- Fluisteraar
Wij hebben gewoon verteld dat Lotte een broertje of zusje krijgt. Volgens mij hebben we het de eerste keer ook niet met een dingetje verteld, mijn man houdt daar namelijk niet zo van. Ik had graag een shirtje voor Lotte gekocht, maar hij wilde dat echt niet, nou dan niet.
Die slabbers zijn wel erg leuk!
Gerbera, wat ontzettend jammer van de reactie van je moeder. Misschien was het een beetje onverwacht voor haar en draait ze wel nog bij.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat mensen niet zomaar op facebook gaan feliciteren als er verder nog niks staat, maar sommige mensen zijn graag de eerste ofzo. Ik doe dat zelf dan altijd via een privéberichtje, maar het was een ouder iemand, dus misschien begrijpt die ook niet goed hoe dat werkt (of had ze er niet bij stil gestaan dat ik het op het werk nog niet verteld had). Ik had eigenlijk ook nog niet de behoefte om het als statusupdate te plaatsen en nu vind ik dat al helemaal niet nuttig meer.
Ellebel, dat jij zo lang je mond kunt houden tegen je moeder! Hier hebben we het bewust vroeg verteld aan de mensen dichtbij ons, als het dan toch mis zou gaan hebben we ook iemand die meteen begrijpt hoe het zit zonder het eerst nog helemaal uit te moeten leggen.
Het is ook normaal om helemaal geen klachten te hebben hoor Ellebel, alleen maar fijn!
Shisha, leuk van de taart!
Die slabbers zijn wel erg leuk!
Gerbera, wat ontzettend jammer van de reactie van je moeder. Misschien was het een beetje onverwacht voor haar en draait ze wel nog bij.
Ik ging er eigenlijk vanuit dat mensen niet zomaar op facebook gaan feliciteren als er verder nog niks staat, maar sommige mensen zijn graag de eerste ofzo. Ik doe dat zelf dan altijd via een privéberichtje, maar het was een ouder iemand, dus misschien begrijpt die ook niet goed hoe dat werkt (of had ze er niet bij stil gestaan dat ik het op het werk nog niet verteld had). Ik had eigenlijk ook nog niet de behoefte om het als statusupdate te plaatsen en nu vind ik dat al helemaal niet nuttig meer.
Ellebel, dat jij zo lang je mond kunt houden tegen je moeder! Hier hebben we het bewust vroeg verteld aan de mensen dichtbij ons, als het dan toch mis zou gaan hebben we ook iemand die meteen begrijpt hoe het zit zonder het eerst nog helemaal uit te moeten leggen.
Het is ook normaal om helemaal geen klachten te hebben hoor Ellebel, alleen maar fijn!
Shisha, leuk van de taart!
blondje1313- Kletskop
Wat een originele manier om het te vertellen! Wij wilden dat ook doen, maar het kwam er niet van. Ik heb mijn moeder bijna direct na de positieve test opgebeld. Vriend zijn moeder die avond.
Ellebel: hier werken de lolly's niet. Bij jou?
Net alweer alles uitgespuugd, gaat lekker hierzo. Voel me nu wel beter, helaas is dat meestal van korte duur.
Ellebel: hier werken de lolly's niet. Bij jou?
Net alweer alles uitgespuugd, gaat lekker hierzo. Voel me nu wel beter, helaas is dat meestal van korte duur.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef: Ellebel: hier werken de lolly's niet. Bij jou?
Ik ben lang nioet zo misselijk als dat jij dat bent, dus eigenlijk niet te vergelijken. Op het moment dat ik misselijk ben, geeft het wel verlichting. Maar ik heb sterk het vermoeden dat iedere andere lolly hetzelfde effect heeft. Dat ga ik maar eens uittesten.
Ellebel- Prater
Ellebel, ik weet dat het lastig is, en het liefste zou je een luikje in je buik hebben om te kijken wat er zit en of het wel goed gaat. Maar je moet echt proberen die angst wat los te laten, want je maakt jezelf helemaal gek zo.
Het is al heel bijzonder dat je gratis en voor niets wekelijks terecht kunt voor een echo, dus probeer daar dan ook van te genieten.
Er zijn zoveel mensen die helemaal geen klachten hebben, de hele zwangerschap niet, en daar wordt ook echt een kindje geboren.
Dus probeer niet overal iets fouts achter te zoeken, want dan gaan de weken heeeeeeeeeeel lang duren!!
Het is al heel bijzonder dat je gratis en voor niets wekelijks terecht kunt voor een echo, dus probeer daar dan ook van te genieten.
Er zijn zoveel mensen die helemaal geen klachten hebben, de hele zwangerschap niet, en daar wordt ook echt een kindje geboren.
Dus probeer niet overal iets fouts achter te zoeken, want dan gaan de weken heeeeeeeeeeel lang duren!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat je het dramatischer opvat dan dat ik het bedoel Lejow. Tuurlijk de zorgen blijven, maar de tijd gaat lekker snel voorbij Genieten komt over 3-4 weken wel. Tot die tijd red ik me wel met mijn zorgelijke momentjes.
Ellebel- Prater
Ellebel schreef:Ik denk dat je het dramatischer opvat dan dat ik het bedoel Lejow. Tuurlijk de zorgen blijven, maar de tijd gaat lekker snel voorbij Genieten komt over 3-4 weken wel. Tot die tijd red ik me wel met mijn zorgelijke momentjes.
Ok, gelukkig
(oh en edit, ik zeg niet dat je 'moet' genieten van je zwangerschap hoor. Mensen zeiden dat ook tegen mij, en dat vond ik echt een dooddoener, want ik vond het hele zwanger zijn niets aan namelijk.. maar van het feit dat je zovaak geruststelling krijgt bedoelde ik)
Lejow- Lady Post-a-lot
Blondje: het verbaasd mij ook dat ik mijn mond zo lang kan houden, maar het is wel echt een bewuste keuze. Mijn ouders zijn nog niet zo heel lang geleden gescheiden en ik weet gewoon dat wanneer ik het mijn moeder vertel ze het nieuws wel met iemand wil delen. Haar vriendinnen zijn nogal kletsers, dus ik ben bang dat als zij het weten dat het nieuws zich heel snel verspreid. Ik vertel het mijn moeder trouwens ook niet als het misgaat, die zorgen wil ik haar er niet ook nog bij geven. Ik wil het haar vertellen als de kans dat het misgaat heel klein is, zodat ze zich geen zorgen hoeft te maken en iets heeft om naar uit te kijken Maar ik denk dat we het dit weekend wel gaan vertellen, maar weet het nog steeds niet zeker haha.
Ellebel- Prater
Ja maar die geruststelling werkt helaas maar tijdelijk. De eerste paar dagen na een echo gaat het goed, maar hoe langer het duurt hoe meer de zorgen zich weer opbouwen. Daar kan ik niks doen en zal ook niet veranderen de komende weken. Maar nogmaals, ik weet dat de kans dat het goed gaat veel groter is en ik lig er 's nachts niet wakker van dus al met al valt het wel mee. Ik geniet nu maar van mijn kopje koffie waar ik voor het eerst sinds 2 weken weer zin in heb
Ellebel- Prater
Ik maak mij af-en-toe ook wel zorgen hoor! Ik bedacht me van de week ineens, misschien klopt het hartje niet meer, een vreselijke gedachte!
Ik geniet ook niet van het zwanger zijn. Eigenlijk voel ik me vreselijk, niets om van te genieten. Misschien komt het nog, misschien is zwanger zijn niets voor mij. En dit kindje is echt heel welkom hoor! En ik klink misschien vreselijk negatief, maar ik haat misselijkheid/overgeven..
Sommige dagen voel ik me iets beter, dan vind ik het heerlijk om babyspulletjes te kijken. Van die momenten probeer ik dan extra te genieten. Helaas overheersen de slechte momenten nog.
Ik geniet ook niet van het zwanger zijn. Eigenlijk voel ik me vreselijk, niets om van te genieten. Misschien komt het nog, misschien is zwanger zijn niets voor mij. En dit kindje is echt heel welkom hoor! En ik klink misschien vreselijk negatief, maar ik haat misselijkheid/overgeven..
Sommige dagen voel ik me iets beter, dan vind ik het heerlijk om babyspulletjes te kijken. Van die momenten probeer ik dan extra te genieten. Helaas overheersen de slechte momenten nog.
Jade- Ratel
Ik geniet er ook nog niet van en zit niet op een roze wolk.
Want ik voel me niet zwanger, heb weinig klachten (alleen dodelijke vermoeidheid en zere borsten) en eet zoals altijd veel .
Verder kan ik me niet voorstellen dat er echt wat in me groeit, pas na de echo ga ik het echt beseffen denk ik. Elke dag denk ik: en weer een dagje langer zwanger.
Heb wel heel veel zin om snoezige dingen te kopen, maar wil wel weten wat het geslacht wordt.
Vannacht zelfs gedroomd over miskramen, echt vreselijk!!!!!! Ben echt vreselijk bang dat er wat mis is...
Nou dames, succes allemaal!
Want ik voel me niet zwanger, heb weinig klachten (alleen dodelijke vermoeidheid en zere borsten) en eet zoals altijd veel .
Verder kan ik me niet voorstellen dat er echt wat in me groeit, pas na de echo ga ik het echt beseffen denk ik. Elke dag denk ik: en weer een dagje langer zwanger.
Heb wel heel veel zin om snoezige dingen te kopen, maar wil wel weten wat het geslacht wordt.
Vannacht zelfs gedroomd over miskramen, echt vreselijk!!!!!! Ben echt vreselijk bang dat er wat mis is...
Nou dames, succes allemaal!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Muurvlinder, waarom heb je nou 2 tickers?
Lejow- Lady Post-a-lot
Omdat de 1 een plaatje is en de ander zegt hoe de baby ontwikkelt!
Sorry maar ben gewoon heel blij dat het ECHT zo is.... kan het na een week nog niet geloven... heb amper klachten
Sorry maar ben gewoon heel blij dat het ECHT zo is.... kan het na een week nog niet geloven... heb amper klachten
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Jade schreef:Ik maak mij af-en-toe ook wel zorgen hoor! Ik bedacht me van de week ineens, misschien klopt het hartje niet meer, een vreselijke gedachte!
Dit herken ik helaas. De eerste 2 weken grote stress door het bloedverlies en na de goede echo misselijk en ziek (griep) ik heb nog helemaal niet kunnen genieten. Met N en J was dat wel anders, maar ik denk wel als de misselijkheid straks weg is en je het kindje voelt bewegen in je buik het helemaal goed komt hoor!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Shisha schreef:Ik heb 7nov de echo. Dan ben ik ( als ik het goed berekend heb) bijna 11 weken. de week daarop is de verjaardag van mijn broertje en mijn vader en bijna de hele familie komt dus dan gaat mijn moeder een extra taart met een babythema maken.
wanneer is jou broerje jarig? Mijn broertje 14-11 namelijk
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
volgens mij heeft niet iedereen het goed gelezen, maar ik heb 2 weken geleden al een echo gehad ivm bloedverlies, toen hebben we een kloppend hartje gezien. bij de zwangerschap van t. heb ik de eerste echo gehad met 11-12 weken en dat is dus standaard bij mijn vk. ik vind dat ook best laat, eigenlijk zou ik toch bij de intake al willen weten of het wel/niet goed zit, maar goed als dat hun beleid is doe je er weinig aan. omdat we pas met 11-12 weken een echo zouden krijgen was dat wel een extra motivatie voor mij om te bellen toen ik bloedverlies had, anders zijn het helemaal slopende weken..
hier dringt het ook nog niet helemaal door dat er weer een kindje in mij groeit, zoals ik zei voel ik me goed. fijn, maar daardoor twijfel ik soms ook wel wat meer! maar goed, dan denk ik maar dat ik bij t. ook bijna geen klachten had en dat dat ook goed is gekomen.. naast de vermoeidheid zijn mijn borsten ook gevoelig, maar dat zijn nou niet echt heel vervelende 'kwaaltjes'..
hier dringt het ook nog niet helemaal door dat er weer een kindje in mij groeit, zoals ik zei voel ik me goed. fijn, maar daardoor twijfel ik soms ook wel wat meer! maar goed, dan denk ik maar dat ik bij t. ook bijna geen klachten had en dat dat ook goed is gekomen.. naast de vermoeidheid zijn mijn borsten ook gevoelig, maar dat zijn nou niet echt heel vervelende 'kwaaltjes'..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
maiadebij schreef:Jade schreef:Ik maak mij af-en-toe ook wel zorgen hoor! Ik bedacht me van de week ineens, misschien klopt het hartje niet meer, een vreselijke gedachte!
Dit herken ik helaas. De eerste 2 weken grote stress door het bloedverlies en na de goede echo misselijk en ziek (griep) ik heb nog helemaal niet kunnen genieten. Met N en J was dat wel anders, maar ik denk wel als de misselijkheid straks weg is en je het kindje voelt bewegen in je buik het helemaal goed komt hoor!
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt!
Het voelt zo ondankbaar! Ik ben makkelijk zwanger geraakt, heel makkelijk zelfs (ronde 1). En nu loop ik te klagen over mijn zwangerschap. Ik probeer dat zoveel mogelijk te beperken tot dit forum . Ik wil ook niet de hele dag klagen tegen mijn vriend. Maar ik zit er met enige regelmaat wel even doorheen.
IK kan me wel voorstellen dat het voor jou ook niet genieten is! Ik had gehoopt dat je na de echo lekker zou kunnen genieten. Ik hoop dat je snel lekker opknapt en dat de misselijkheid daar ook (voor het grootste gedeelte) mee verdwijnt!
Maandag hebben wij weer een echo. Ik ben blij dat we dan nog even weer kunnen kijken. Ik ga er maar gewoon vanuit dat alles goed is.
Jade- Ratel
Jade, klagen mag hoor.
Tuurlijk is het fantastisch dat het in ronde 1 lukte, en dat het jullie gegund is en dat er een baby'tje groeit in je buik enz enz enz.
Maar dat betekent nog maar niet dat het per definitie leuk en geweldig en gaaf moet zijn.
Ik vond zwanger zijn niet leuk. Ik voelde me niet goed, was kotsmisselijk en doodmoe. Mijn dagen bestonden uit werken, kotsen, eten en slapen. Zag niets anders dan de bank, mijn bureaustoel op mijn werk, mijn bed en de wc.
Mijn lichaam deed zeer, kon niet lekker op mijn buik slapen enz.
Ja, ik vond het apart om mijn buik te zien groeien, en te weten dat ons meisje daar in zat (kan het me nu echt niet meer voorstellen trouwens). Maar ik kan niet meepraten met meiden die hun buik en het getrappel missen na de zwangerschap, want ik heb dat absoluut niet..
Kortom, niet voor iedereen is zwanger zijn prachtig en de gelukkigste, mooiste tijd van hun leven!
Tuurlijk is het fantastisch dat het in ronde 1 lukte, en dat het jullie gegund is en dat er een baby'tje groeit in je buik enz enz enz.
Maar dat betekent nog maar niet dat het per definitie leuk en geweldig en gaaf moet zijn.
Ik vond zwanger zijn niet leuk. Ik voelde me niet goed, was kotsmisselijk en doodmoe. Mijn dagen bestonden uit werken, kotsen, eten en slapen. Zag niets anders dan de bank, mijn bureaustoel op mijn werk, mijn bed en de wc.
Mijn lichaam deed zeer, kon niet lekker op mijn buik slapen enz.
Ja, ik vond het apart om mijn buik te zien groeien, en te weten dat ons meisje daar in zat (kan het me nu echt niet meer voorstellen trouwens). Maar ik kan niet meepraten met meiden die hun buik en het getrappel missen na de zwangerschap, want ik heb dat absoluut niet..
Kortom, niet voor iedereen is zwanger zijn prachtig en de gelukkigste, mooiste tijd van hun leven!
Lejow- Lady Post-a-lot
Muurvlindertje schreef:Omdat de 1 een plaatje is en de ander zegt hoe de baby ontwikkelt!
Wat bedoel je met die smiley, vind je het jammer dat je klachten hebt?
Ik heb deze zwangerschap 2 keer boven de wc gehangen en ben ontzettend blij dat ik daar de vorige keer geen last van had en dat het nu ook over lijkt te zijn. Je hebt echt geen kwaaltjes nodig om zwanger te zijn en het hebben van kwaaltjes zegt ook niks over of het wel of niet goed gaat.
Ik vond het ook wel heel moeilijk hoor de eerste keer, je voelt ook helemaal niks, ik vond het elke controle opnieuw weer erg spannend of er wel een hartje te horen was. Als je de baby eenmaal gaat voelen wordt dat beter (al kun je dan ook weer onzeker worden als je een paar uur wat minder voelt).
Roze wolk is denk ik vaak ook heel erg overdreven, iedereen zegt altijd 'geniet ervan' als iemand zwanger is, maar dat vind ik zo'n dooddoener. Ik weet ook niet zo goed waar ik precies van moet genieten.
Wat Lejow zegt, ik hoorde om me heen ook allemaal dat je het getrappel gaat missen enzo, nou dus echt niet! En ook niet die dikke buik die er voor zorgde dat ik nergens door kon. En dan heb ik een probleemloze zwangerschap gehad waarin ik echt niks te klagen had.
Ik heb vandaag mijn directe collega's gemaild en hele leuke reacties gehad, daar geniet ik dan wel heel erg van! (Heb alleen nog steeds mijn leidinggevende niet officieel ingelicht, maar die was er steeds niet als ik even tijd had en dat wilde ik wel mondeling doen en niet via de mail.)
Jade, je hebt echt wel reden tot klagen als je je zo beroerd voelt. En dat het de eerste ronde raak was is heel leuk, maar maakt het ook weer meer plotseling, bij ons heeft het langer geduurd en we hebben ook wat langer aan het idee kunnen wennen.
En hier mag je klagen hoor, daar zijn we toch (ook) voor!
blondje1313- Kletskop
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken