*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik eet ook gewoon, alleen het eten van net is niet goed gevallen, bbbrrrrrr. Fijn dat het bij jou al minder wordt, hopelijk ben je er binnenkort helemaal vanaf!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Net terug van vakantie, geen tijd om bij te lezen, dus even ego.
Vanavond weer een echo gehad, het tweede vruchtje was helemaal verdwenen, een vanishing twin. Maar alles is goed, kloppend hartje, wel twee dagen teruguit gezet, nu op 28 mei, maar over 11 dagen pas de officiële termijnecho.
Vanavond weer een echo gehad, het tweede vruchtje was helemaal verdwenen, een vanishing twin. Maar alles is goed, kloppend hartje, wel twee dagen teruguit gezet, nu op 28 mei, maar over 11 dagen pas de officiële termijnecho.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Net terug van vakantie, geen tijd om bij te lezen, dus even ego.
Ik ook 28 mei Fijne vakantie gehad?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ja, hoor
Ik ga trouwens nog wel voor het voorjaarstopic straks, vind het ook leuk om nu bij de latere te horen!
Ik ga trouwens nog wel voor het voorjaarstopic straks, vind het ook leuk om nu bij de latere te horen!
blondje1313- Kletskop
Ik heb maandenlang geen warm eten gekookt of gegeten, van de walm alleen al ging ik vaak kokhalzen. Brood was mijn reddingsmiddel elke dag weer!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Oh, Blondje, wat fijn trouwens! Waren jullie toch maar met zijn 4en op vakantie
Parel- Ratel
blondje1313 schreef:Ja, hoor
Ja dan krijgen we daar misschien weer een beetje leven in de brouwerij!! Joycenummerzoveel moet ook daar komen posten hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik at gewoon door al was ik misselijk trouwens... Avondeten kreeg ik alleen minder goed weg. Maar voor misselijkheid maakte het nauwelijks uit wat ik at (behalve als ik er inderdaad echt geen trek in had), het was eventjes over na het eten en na een half uur was het er gewoon weer vol op.
Ik heb eigenlijk nu pas dat mijn maag protesteert bij wat ik eet, terwijl ik nu eigenlijk helemaal niet meer zo misselijk ben!!
Ik heb eigenlijk nu pas dat mijn maag protesteert bij wat ik eet, terwijl ik nu eigenlijk helemaal niet meer zo misselijk ben!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Parel schreef:Ik heb maandenlang geen warm eten gekookt of gegeten, van de walm alleen al ging ik vaak kokhalzen. Brood was mijn reddingsmiddel elke dag weer!
Ik heb dat ook! Maarr ben zo bang dat ik mijn kindje tekort doe als ik geen warm eten meer eet. De gedachte alleen laat me al kokhalzen.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Parel schreef:Ik heb maandenlang geen warm eten gekookt of gegeten, van de walm alleen al ging ik vaak kokhalzen. Brood was mijn reddingsmiddel elke dag weer!
Ik heb dat ook! Maarr ben zo bang dat ik mijn kindje tekort doe als ik geen warm eten meer eet. De gedachte alleen laat me al kokhalzen.
Als jouw misselijkheid straks afgenomen is (laten we daar maar op hopen he) dan kun je nog genoeg goede voedingsstoffen binnen krijgen. Nu dan maar gewoon zorgen dat je overeind blijft en wellicht nog een zwangerschapsmultivitamine voor de zekerheid en dan schijnt dat allemaal wel ok te zijn voor je baby hoor!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Jade, je doet je kindje echt niet zomaar tekort hoor.
Die pakt gewoon van jou wat hij nodig heeft!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Jade, je doet je kindje echt niet zomaar tekort hoor.
Ja, dat weet ik wel ,maar ik geef natuurlijk ook heel veel over!
Maar eigenlijk is brood wel beter ,dan voel ik me echt minder ziek.
Jade- Ratel
Jade als je lekker fruit eet en komkommer/wortels bijv komt dat goed hoor!
Je kindje pakt idd wat het nodig heeft. Hier speelt nu toch echt een gezond kindje op de overloop!
Je kindje pakt idd wat het nodig heeft. Hier speelt nu toch echt een gezond kindje op de overloop!
Parel- Ratel
Kregen jullie ook te horen van de vk dat je vitamine D moest slikken?
Volgens mij weer wat nieuws, maar ik slik braaf elke ochtend een zwangerschapsvitamine, dus dat zit wel goed.
Parel, achteraf voelde ik me ook al wat minder moe en minder misselijk sinds de dag dat het ene vruchtje gestopt was met groeien, dus eigenlijk wist ik het al wel.
Vandaag onze opa en oma's ingelicht, morgen vrienden en kennissen!
Volgens mij weer wat nieuws, maar ik slik braaf elke ochtend een zwangerschapsvitamine, dus dat zit wel goed.
Parel, achteraf voelde ik me ook al wat minder moe en minder misselijk sinds de dag dat het ene vruchtje gestopt was met groeien, dus eigenlijk wist ik het al wel.
Vandaag onze opa en oma's ingelicht, morgen vrienden en kennissen!
blondje1313- Kletskop
Ik wist wel al dat ik vitamine D moest slikken. Maar dat slik ik normaal al extra en nu slik ik sowieso mutlivitamine.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Poison schreef:
kruumel hoe voel jij je?
Ik ben zooo moesteeds. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb wel dat ik iedere naxht tussen 4 en half 5 wakker word en dan niet meer in slaap kom tot een uur of half zeven. Weet nog dat ik dat bij J. Ook had. Hebben er hier meer meiden last van?
Wat lief dat je daar naar vraagt... ik voel me best goed! Ik heb 2 echt slechte dagen gehad, met veel spugen, maar nu alweer 5 dagen echt goed eraan. Ik moet wel opletten dat ik langzaam opsta, en elke paar uur wat eet, maar dan gaat het best goed. Ik hoop dat zo vol te houden!
Effe wat eerder opstaan voor het werk, om eerst rustig op te staan en dan effe wat te eten, maar het heeft wel effect. Ten minste tot nu toe. Vandaag al 6 weekjes, hihi... spannend, over anderhalve week mn eerste echo.
Hier ook erg moe... lig elke avond al op tijd in mn mandje, anders hou ik niet vol met een dreumes om me heen.
Ellebel, wat fijn dat de echo goed was, en dat je zo vaak als je wil mag komen. Volgens mij is dat hier ook... ze zijn hier ook heel meegaand met je!
Gast- Gast
ik heb weinig van me laten horen de laatste tijd, maar heb wel meegelezen.
ik kan me alleen niet alles meer herinneren, dus reageer even op wat ik nog weet (mijn geheugen is een zeef, dus het stelt weinig voor)
ellebel en maia: gefeliciteerd met de goede echo's!
jade: hoe is het met jou misselijkheid?
blondje: bij de zwangerschap van t. moest ik ook al extra vitamine d nemen, heb het tot nu toe nog niet gedaan..
krummel: ik hoop dat je misselijkheid een beetje binnen de perken blijft met regelmatig wat eten.
ik voel me goed, merk alleen dat ik sneller moe ben als anders, dus ik doe het iets rustiger aan.
morgen intake bij de vk, ga dan ook de termijnecho plannen..
ik kan me alleen niet alles meer herinneren, dus reageer even op wat ik nog weet (mijn geheugen is een zeef, dus het stelt weinig voor)
ellebel en maia: gefeliciteerd met de goede echo's!
jade: hoe is het met jou misselijkheid?
blondje: bij de zwangerschap van t. moest ik ook al extra vitamine d nemen, heb het tot nu toe nog niet gedaan..
krummel: ik hoop dat je misselijkheid een beetje binnen de perken blijft met regelmatig wat eten.
ik voel me goed, merk alleen dat ik sneller moe ben als anders, dus ik doe het iets rustiger aan.
morgen intake bij de vk, ga dan ook de termijnecho plannen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Goeiemorguh allemaal!
Van t weekend hebben we het onze naaste familie verteld! (bijna) allemaal leuke en positieve reacties! Erg leuk!
Verder ben ik wel weer veel ziek geweest, erg misselijk en echt niet vooruit te branden. Ik echt de bijwerking van de medicijnen, snel slaperig. Want 's avonds (als ik dus geen medicijnen neem) heb ik veel meer energie. "s ochends en 's middags wil ik alleen maar bankhangen en slapen.
Vandaag ga ik weer werken na een weekje vakantie. Pff.. zie er wel een beetje tegenop.
werkse vandaag!
Van t weekend hebben we het onze naaste familie verteld! (bijna) allemaal leuke en positieve reacties! Erg leuk!
Verder ben ik wel weer veel ziek geweest, erg misselijk en echt niet vooruit te branden. Ik echt de bijwerking van de medicijnen, snel slaperig. Want 's avonds (als ik dus geen medicijnen neem) heb ik veel meer energie. "s ochends en 's middags wil ik alleen maar bankhangen en slapen.
Vandaag ga ik weer werken na een weekje vakantie. Pff.. zie er wel een beetje tegenop.
werkse vandaag!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Konijntje, fijn dat je je verder goed voelt behalve de vermoeidheid dan.
Gerbera, wat leuk dat iedereen positief reageerde. Ook leuk dat je het zo vroeg verteld, heb ik ook gedaan. Soms baal ik er wel eens van, mensen vragen nu steeds hoever ik ben, maar dat schiet nog niet erg op! Haha.
Ik werd ook lam van die medicijnen. Heb een paar weken lang alleen maar op de bank gelegen/geslapen. Maar moet zeggen dat ik nu nog steeds heeeeel moe ben.
Ik begin de dag weer goed. Voor 7-en al flink overgegeven. Ik hoop dat het daarbij blijft voor vandaag. Gelukkig niets op de planning staan vandaag.
Deze week ga ik eindelijk naar de 12 weken toe!
Gerbera, wat leuk dat iedereen positief reageerde. Ook leuk dat je het zo vroeg verteld, heb ik ook gedaan. Soms baal ik er wel eens van, mensen vragen nu steeds hoever ik ben, maar dat schiet nog niet erg op! Haha.
Ik werd ook lam van die medicijnen. Heb een paar weken lang alleen maar op de bank gelegen/geslapen. Maar moet zeggen dat ik nu nog steeds heeeeel moe ben.
Ik begin de dag weer goed. Voor 7-en al flink overgegeven. Ik hoop dat het daarbij blijft voor vandaag. Gelukkig niets op de planning staan vandaag.
Deze week ga ik eindelijk naar de 12 weken toe!
Jade- Ratel
Jade wat balen dat je je nog steeds zo beroerd voelt.
Gerbera leuk dat je het mensen verteld hebt. Maar dus niet van iedereen leuke reacties?
Wij hebben het ouders enzo al heel snel na de positieve test verteld, en sinds gisteren is het openbaar. De moeder van de vriendin van mijn jongste broer had me op facebook gefeliciteerd en dan zien opeens een hoop andere mensen het ook.
In verband met mijn sport moest ik het eigenlijk wel vertellen, ik vind het zo lullig om er opeens mee op te houden, wel zo netjes om het een paar weken van tevoren al aan te geven.
Op het werk wilde ik het vandaag vertellen, maar er zijn nu toch wel een aantal collega's die het via facebook al weten denk ik....
Konijntje, veel plezier met de intake, krijg je dan geen echo?
Gerbera leuk dat je het mensen verteld hebt. Maar dus niet van iedereen leuke reacties?
Wij hebben het ouders enzo al heel snel na de positieve test verteld, en sinds gisteren is het openbaar. De moeder van de vriendin van mijn jongste broer had me op facebook gefeliciteerd en dan zien opeens een hoop andere mensen het ook.
In verband met mijn sport moest ik het eigenlijk wel vertellen, ik vind het zo lullig om er opeens mee op te houden, wel zo netjes om het een paar weken van tevoren al aan te geven.
Op het werk wilde ik het vandaag vertellen, maar er zijn nu toch wel een aantal collega's die het via facebook al weten denk ik....
Konijntje, veel plezier met de intake, krijg je dan geen echo?
blondje1313- Kletskop
Pfffff dit wordt een slechte dag vandaag. Heb alweer 3 keer flink overgegeven. Meestal als ik zo vaak achter elkaar moet overgeven, blijft het de hele dag doorgaan .
Ik hoop echt dat dat overgeven snel voorbij is.
Ik heb trouwens nu al 2x gewoon brood gegeten als avondeten. Ik voel me dan 's avonds wel iets beter.
Ik hoop echt dat dat overgeven snel voorbij is.
Ik heb trouwens nu al 2x gewoon brood gegeten als avondeten. Ik voel me dan 's avonds wel iets beter.
Jade- Ratel
Gerbera schreef:Goeiemorguh allemaal!
werkse vandaag!
Ik ben de eerste week met medicatie ook verschrikkelijk duf en slaperig geweest. Daarna ging dat over!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Nog best er misselijken onder ons, hopelijk verdwijnen die klachten zo rond de 12 weken. Ik ben ook nog steeds misselijk, maar ook nog ziek dus geen idee welke klachten nu echt van de zwangerschap zijn. De misselijkheid sowieso wel vermoed ik. Vooral in de ochtend, bij een lege maag of in de auto.
Wij hebben het gister m'n schoonzusjes verteld en m'n schoonmoeder. M'n schoonzusjes hadden al tegen elkaar gezegd dat ze dachten dat ik zwanger was, ook m'n baas en beste vriendin 'zagen' het al aan me. Hebben jullie dat ook?
Ik zit nu bij de HA J hoest al een paar weken met veel snot en slijm. Daarna door naar het ziekenhuis want haar gips is er nu een week af maar ik heb er geen goed gevoel bij, dus er wordt nog een foto gemaakt.
Wij hebben het gister m'n schoonzusjes verteld en m'n schoonmoeder. M'n schoonzusjes hadden al tegen elkaar gezegd dat ze dachten dat ik zwanger was, ook m'n baas en beste vriendin 'zagen' het al aan me. Hebben jullie dat ook?
Ik zit nu bij de HA J hoest al een paar weken met veel snot en slijm. Daarna door naar het ziekenhuis want haar gips is er nu een week af maar ik heb er geen goed gevoel bij, dus er wordt nog een foto gemaakt.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Konijntje: Wel jammer dat je niet gelijk een echo krijgt met je intake. Zou ik echt wel willen haha! Maar fijn dat je je verder goed voelt behalve dan de vermoeidheid.
Jade: Ai, dat klinkt wel weer als een slechte dag inderdaad. Ik hoop dat het snel wat beter is. En je gaat ons al weer bijna verlaten inderdaad!
Gerbera: Leuk dat jullie het nu iedereen verteld hebben! Wel jammer dat niet iedereen dan zo positief reageerde. Hoe hebben jullie het verteld?
Maia: Balen dat je nog steeds grieperig bent. Ik blijf ook maar snotteren en hoesten dus schiet ook niet echt op. Maar aan de andere kant kan ik het wel weer als smoes gebruiken op het werk als rede dat ik niet zo lekker ben. Want ze hebben allemaal wel een vermoeden en een aantal hebben het mij ook al direct gevraagt of het zo is. En het is dan best moeilijk om met een stalen gezicht te zeggen dat het niet zo is.
Zo, gister echt een vermoeiende dag gehad. Eerst gewerkt tot 13.00u en toen snel naar huis. Douchen en omkleden en toen ben ik met een vriendin naar the little mermaid geweest. Het was echt super gezellig maar wat was ik moe zeg haha! Ik was tegen 20.00u thuis en ik lag om 21.00u in bed. Nu net pas wakker.
Vandaag ben ik een dagje vrij, dan nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie! Ik ben er echt zo aan toe! En dan op de laatste dag van de vakantie heb ik de echo dus als alles goed is kan ik het dan bekend gaan maken.
Jade: Ai, dat klinkt wel weer als een slechte dag inderdaad. Ik hoop dat het snel wat beter is. En je gaat ons al weer bijna verlaten inderdaad!
Gerbera: Leuk dat jullie het nu iedereen verteld hebben! Wel jammer dat niet iedereen dan zo positief reageerde. Hoe hebben jullie het verteld?
Maia: Balen dat je nog steeds grieperig bent. Ik blijf ook maar snotteren en hoesten dus schiet ook niet echt op. Maar aan de andere kant kan ik het wel weer als smoes gebruiken op het werk als rede dat ik niet zo lekker ben. Want ze hebben allemaal wel een vermoeden en een aantal hebben het mij ook al direct gevraagt of het zo is. En het is dan best moeilijk om met een stalen gezicht te zeggen dat het niet zo is.
Zo, gister echt een vermoeiende dag gehad. Eerst gewerkt tot 13.00u en toen snel naar huis. Douchen en omkleden en toen ben ik met een vriendin naar the little mermaid geweest. Het was echt super gezellig maar wat was ik moe zeg haha! Ik was tegen 20.00u thuis en ik lag om 21.00u in bed. Nu net pas wakker.
Vandaag ben ik een dagje vrij, dan nog 3 dagen werken en dan heb ik vakantie! Ik ben er echt zo aan toe! En dan op de laatste dag van de vakantie heb ik de echo dus als alles goed is kan ik het dan bekend gaan maken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Hoi dames,
Vervelend om te lezen dat er zoveel misselijk zijn.
Het gekke is dat ik echt helemaal nergens last van heb, alleen pijnlijke borsten en vermoeidheid (ik lig gewoon rond 21 uur in bed).
Ik heb nu een weekje vakantie, dus kan lekker rustig aandoen. Beetje winkelen en met vriendinnen afspreken. 1 vriendin weet het al.
Het vervelende is dat ik echt heel onzeker ben en bang ben dat er iets mis is, omdat ik dus niet misselijk ben. Afgelopen week had ik juist enorm veel (vr)eetlust en heb ik heel veel zitten eten. Vanaf vandaag dus maar een beetje opletten, want ik heb geen zin om nu al een kamerolifantje te worden.
Zaterdag heb ik een KV test gedaan (2 voor 5 euro) en de streep knalde van het scherm af. Net nog een Clear Blue en hij gaf aan 2-3. Vorige week gaf hij 1-2 aan. Het is gewoon moeilijk voor te stellen dat er ECHT iets in je groeit!
Nou, ik ga proberen ervan te genieten en ga vandaag even schoonmaken en straks komt een vriendin.
Succes allemaal!
Vervelend om te lezen dat er zoveel misselijk zijn.
Het gekke is dat ik echt helemaal nergens last van heb, alleen pijnlijke borsten en vermoeidheid (ik lig gewoon rond 21 uur in bed).
Ik heb nu een weekje vakantie, dus kan lekker rustig aandoen. Beetje winkelen en met vriendinnen afspreken. 1 vriendin weet het al.
Het vervelende is dat ik echt heel onzeker ben en bang ben dat er iets mis is, omdat ik dus niet misselijk ben. Afgelopen week had ik juist enorm veel (vr)eetlust en heb ik heel veel zitten eten. Vanaf vandaag dus maar een beetje opletten, want ik heb geen zin om nu al een kamerolifantje te worden.
Zaterdag heb ik een KV test gedaan (2 voor 5 euro) en de streep knalde van het scherm af. Net nog een Clear Blue en hij gaf aan 2-3. Vorige week gaf hij 1-2 aan. Het is gewoon moeilijk voor te stellen dat er ECHT iets in je groeit!
Nou, ik ga proberen ervan te genieten en ga vandaag even schoonmaken en straks komt een vriendin.
Succes allemaal!
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken