Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Steep do 18 okt 2012 - 2:51

Succes Joyce!

Mijn moeder zei dat melk van de rijst (dus dat water waar je de rijst in kookt) ook helpt tegen misselijkheid, al werd ik van de gedachte alleen al misselijk (maar goed ik heb dan ook de griep en wordt van alles misselijk op dit moment). Maar ik dacht ik kom de tip even geven. Mocht iemand m willen testen, ik hoor graag het resultaat terug haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:58

Oh Steep, dat klinkt inderdaad al om misselijk van te worden!

Mijn vk zei toen dat je eigenlijk gewoon moet eten waar je trek in hebt, want als je lichaam er trek in heeft kan het het meestal ook verdragen. Dat was bij mij toen ook.

Gast
Gast

Bericht  Ellebel do 18 okt 2012 - 5:11

Jade schreef:Ik heb de lolly's binnen!

Verder net even naar de stad geweest en wat positiekleding gekocht. Ik merk dat ik dat toch prettiger begin te vinden, ondanks dat mijn broeken nog wel passen.

Ik heb ze ook binnen, ben benieuwd. Zul je zien dat ik nu niet misselijk ben Wink

Joyce: Succes met je echo!

Dames, duimen jullie ook weer voor mij? Om 20.30 uur hebben we weer een echo en ik vind het helemaal niet leuk *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 1371890812 Heb er geen goed en geen slecht gevoel bij, eigenlijk voel ik niks behalve zenuwen. Hoop zo dat het hartje het nog steeds goed doet, maar durf er niet op te hopen..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow do 18 okt 2012 - 5:14

hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 do 18 okt 2012 - 6:06

ellebel: succes!! heb een beetje vertrouwen! ik ga heeeel hard voor je duimen!!

lollielikkers: hoe bevallen de lollies?

hier gelukkig mooi kloppend hartje te horen!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Pompoen do 18 okt 2012 - 6:14

Fijn Joyce!!

Ik duim ook voor Ellebel!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:23

тыквашка schreef:Fijn Joyce!!

Ik duim ook voor Ellebel!

+1!!!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:50

Joyce mooi zo

ellebel hoe was de echo?

Maia rot dat je zo misselijk bent

kruumel hoe voel jij je?

Ik ben zooo moesteeds. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb wel dat ik iedere naxht tussen 4 en half 5 wakker word en dan niet meer in slaap kom tot een uur of half zeven. Weet nog dat ik dat bij J. Ook had. Hebben er hier meer meiden last van?

Gast
Gast

Bericht  Ellebel do 18 okt 2012 - 9:25

Het duimen heeft geholpen hoor, alles was weer helemaal goed!
De verloskundige heeft wat langer gekeken om te kijken of we toevallig een beweging konden zien, maar helaas sliep uk. Ze vertelde dat met 8 weken het kindje 10 slaapt en dan 1 minuut wakker is, dat herhaald zich steeds. Leuk he?
Mijn moederkoek was mooi gegroeid en goed doorbloed en ze zag de placenta al. Ze was dan ook zeer positief en heeft me op het hart gedrukt me niet meer te veel zorgen te maken. Mocht zelf bepalen wanneer ik weer wilde komen e
n heb over één week afgesproken.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jasmine do 18 okt 2012 - 10:22

Wat fijn Ellebel!

Maar dat jij zo ontzettend veel echo's krijgt zeg. Op zich wel fijn natuurlijk, zo zijn de onzekere periodes lekker kort.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jade do 18 okt 2012 - 19:02

Wat fijn dat je zo vaak mag komen Ellebel!

En nog fijner natuurlijk dat alles goed is met jullie ukkie!

Hier gisteren vroeg naar bed gegaan, maar nog niet helemaal lekker nu! Gelukkig geen plannen voor vandaag..

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  maiadebij do 18 okt 2012 - 19:34

zo ik lig met een deken over me heen op de bank, ik ben echt grieperig. Gister nog gewerkt maar dat was eigenlijk al teveel van het goede, dus vandaag heb ik me ziek gemeld om echt even wat rust te pakken. Mijn moeder is hier aan het oppassen dus ik kan echt uitrusten.

Ellebel, ik snap wel dat je onzeker blijft want het is ook allemaal gewoon spannend. Ik heb door het bloedverlies in het begin ook een rare start gehad waardoor mijn vertrouwen echt weer even moet groeien. Je bent je ineens nog meer bewust van de kwetsbaarheid.
Edit: wat een goed nieuws!! Nu zul je echt per week een enorme groei zien hoor. Ik had bij J met 8 weken een echo en toen met volgens mij 10 of 11 weken en in die tijd groeien ze zo snel!!

Pompoen, ik heb ook de hele dag een leeg gevoel in mijn maag. En ondanks mijn griep dus de hele dag wel aan het eten, als ik dan niet eet wordt ik ook misselijk.

Jade, en hoe werken de lolly's?

Joyce, wat fijn dat je het hartje hebt gehoord!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 281626781

Poison, ik ben denk ik al 2 jaar chronisch moe haha dus of het nu door de zwangerschap meer is durf ik niet eens te zeggen. Ik weet nog wel dat ik het bij N ook zo erg had, ik viel echt te pas en te onpas in slaap.

Ik zal nu eindelijk mijn ticker even aanpassen. Ik heb nu eigenlijk alweer zin in de echo, maar nog even 2 weekjes geduld hebben! Ik was net al even stiekem namen aan het kijken en kwam al best wat leuke jongens namen tegen (maar mijn man is het nooit zo met me eens dus of die het ook wat vind??)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ellebel do 18 okt 2012 - 19:47

Ik ben er inmiddels wel achter dat ik me zeer gelukkig mag prijzen met mijn verloskundigen en dat zoveel echo's echt de standaard niet is. Zij doen er echter helemaal niet moeilijk over en bieden het zelfs aan. Ik heb het nog niet één keer hoeven vragen. Voor hen is het vanzelfsprekend om hun client/patient niet onnodig in onzekerheid te laten zitten.
Zelfs bij de intake toen er bij mij nog niks aan de hand was, gaf ze al aan dat ze een echo maken met de intake tussen de 6e en 8e week en dan met 12 weken weer. Maar dat we rustig 1 of 2 keer tussendoor extra mochten komen. Het is gewoon echt hun handelswijze en ik ben er superblij mee Very Happy
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Gerbera do 18 okt 2012 - 20:40

Hee meiden.

Ga zo ff bijlezen. Eerst mijn verhaal Wink

Ben 2 dagen in A'dam geweest. De ochtend dat we weggingen voelde ik me erg beroerd, niet geslapen, veel moeten overgeven. Maar ik wilde het perse door laten gaan. De dag in A'dam ook veel misselijk, maar gelukkig ook veel afleiding.
Ik had die ochtend gebeld naar de huisarts voor medicatie en dat mocht gelukkig!!
Maar toch even naar "de Tuinen" geweest om te kijken of er misschien ook een soort homeopatisch middel was tegen misselijkheid. Ik heb toen 2 armbandjes gekocht met drukpunten, accupressuur. En ja hoor... ik heb gewoon de nacht heel goed door kunnen slapen en werd pas in de ochtend een beetje misselijk, maar niet hoeven overgeven!!

Een goede tip dus!!!!

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 483567

Sinds gisterenavond ook een zetpil ingenomen van de huisarts en weer een nacht lekker door kunnen slapen! Wat heerlijk zeg.
Vanmiddag gaan we naar mijn ouders om het ze te vertellen!!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  maiadebij do 18 okt 2012 - 22:51

Wat fijn gerbera!! Bij de DA verkopen ze deze ook, de verkoper liet hem ook aan mij zien, dus ik hou hem in mijn achterhoofd! Mijn gember capsules lijken ook te helpen, maar ik lig ook ziek thuis door de griep dus kan niet goed pijlen waardoor ik me beroerd voel.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Parel vr 19 okt 2012 - 0:09

Mijn nichtje (3 jaar) is èrg wagenziek, zij heeft ook van die armbandjes, en dan kan ze zo een paar uur in de auto!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gerbera vr 19 okt 2012 - 0:10

Wat fijn Parel, ik had zelf echt niet verwacht dat ze zouden helpen. Maar ik wilde echt heel graag iets proberen!!
Nou tadaa..

maia, heel veel beterschap!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Muurvlindertje vr 19 okt 2012 - 0:13

Poison schreef:Joyce mooi zo

ellebel hoe was de echo?

Maia rot dat je zo misselijk bent

kruumel hoe voel jij je?

Ik ben zooo moesteeds. Hebben jullie daar ook last van? Ik heb wel dat ik iedere naxht tussen 4 en half 5 wakker word en dan niet meer in slaap kom tot een uur of half zeven. Weet nog dat ik dat bij J. Ook had. Hebben er hier meer meiden last van?

Heeel herkenbaar! Ik word ook wakker van de pijn in m'n boobies.... en ben doodmoe, nergens zin in, veel honger, niet misselijk...
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Shisha vr 19 okt 2012 - 4:56

Hoe is het hier dames? Ik ben zelf nog steeds erg moe. Sinds gister heb ik floradix in huis dus ik ben benieuwd of het helpt. Vandaag ging het werken ook erg moeizaam. Ik had de pillendienst (dus is wel iets rustiger) maar ik voelde mij (ondanks gewoon te hebben ontbeten) duizelig en lichtjes in het hoofd. Ook een beetje hoofdpijn en dus heel erg moe. Ik lig eigenlijk standaard wel rond 21.30u in bed en slaap gelijk. Het weekend moet ik tot 13.00u werken en zondagavond ga ik naar een musical. Ben benieuwd hoe dat gaat want normaal stort ik echt in na het werk.
Ik hoop toch wel dat dit snel wat beter wordt want ik heb vervolgens thuis echt helemaal nergens meer de puf voor. Gelukkig heb ik over een weekje vakantie! Maar ik ben blij dat ik verder over het algemeen weinig klachten heb. Wel wat last van de darmen en buikpijn af en toe maar het is goed te doen.

Joyce: Helemaal geweldig!

Ellebel: Ook bij jou erg fijn dat de echo weer goed was! En echt fijn dat je zo vaak mag komen zeg!

Maia: Balen dat je nu ook nog grieperig bent. Dat had ik vorige week ook, erg vervelend. Goed uitrusten dus!

Poison: Ja ik ben dus ook zo moe. Echt verschrikkelijk. En het stomme is dat ik in mijn hoofd dus erg druk ben (ben normaal ook echt een bezig bijtje) en vanalles wil maar mijn lichaam wil gewoon niet. Ik laat je wel weten hoe de floradix bevalt, ik heb het weer op aanraden van een vriendin. Maar dus net gister mee gestart.

Gerbera: Ondanks de misselijkheid wel een leuk weekend gehad dus!? En fijn dat die armband helpt, een goede nachtrust scheelt ook al heel veel natuurlijk.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ellebel vr 19 okt 2012 - 6:23

Blegh, ik had voor vandaag nog nasi van gisteren te eten maar ik had er helemaal geen zin in. Toch maar gegeten met veel tegenzin en nu ben ik misselijk*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 35 394967 Is al de tweede keer dat ik misselijk wordt van eten waar ik echt geen zin in heb. Dat ga ik dus maar gewoon niet meer doen.

Jade: al een lollie gehad? Ik net eentje gepakt, is wel lekker maar smaakt precies als iedere andere lollie. Ben benieuwd of het ook het gewenst effect heeft. Trouwens ik vind de vorm erg onhandig. Die lollie gaat tot best diep in mijn keel / achter op mijn tong, maar met misselijkheid is dat niet erg bevorderlijk blegh.

Maia: beterschap, hopelijk knap je snel op.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jade vr 19 okt 2012 - 6:37

Ik heb net ook een lollie genomen, ben nog steeds misselijk!

Ik word van alle avondeten misselijk trouwens! Alleen de gedachte al! Bah, bah, bah.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Ellebel vr 19 okt 2012 - 6:40

Bah ja, dat heb ik nu ook. Heb al de hele week alles in huis om chili concarne te maken, maar van het idee ga ik al over mijn nek. En nu voel ik me beroerd omdat ik toch iets gegeten heb waar ik geen zin in had. Hoop dat het met een paar uurtjes weer weg trekt. Ik merk ook nog niks van de lollie..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jade vr 19 okt 2012 - 6:42

Ellebel schreef:Bah ja, dat heb ik nu ook. Heb al de hele week alles in huis om chili concarne te maken, maar van het idee ga ik al over mijn nek. En nu voel ik me beroerd omdat ik toch iets gegeten heb waar ik geen zin in had. Hoop dat het met een paar uurtjes weer weg trekt. Ik merk ook nog niks van de lollie..

Stom is dat he? Want ik vind de gedachte aan een boterham of stuk fruit helemaal niet misselijk makend.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Ellebel vr 19 okt 2012 - 6:46

Op dit moment word ik van alles misselijk Mad Maar normaal kan ik brood, fruit en zuivel en snoep:D wel goed verdragen
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jade vr 19 okt 2012 - 6:49

Ellebel schreef:Op dit moment word ik van alles misselijk Mad Maar normaal kan ik brood, fruit en zuivel en snoep:D wel goed verdragen

Probeer je er doorheen te eten! Als ik heeeel misselijk ben eet ik fruitella-achtige snoepjes, dat helpt wel! Verder elke keer fruit. Als ik niets eet wordt het nog erger!

Ik heb wel het idee dat het bij mij beter wordt. Althans sommige dagen gaat het goed! Ik ben nog steeds misselijk, maar het is dragelijker.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: