Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Caroow di 16 okt 2012 - 21:38

Emasafene heeft mij goed geholpen.
Ik heb een maand lang elke ochtend en avond een zetpil gebruikt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Shisha di 16 okt 2012 - 21:40

Ellebel en Jade: Wat vervelend dat jullie die lollie's nog steeds niet hebben. Ik hoop dat ze nog komen en dat jullie niet opgelicht zijn. Dat zou wel erg zijn zeg!

Muurvlindertje: Toen ik zo verwas als jij had ik ook ongeveer dezelfde klachten. Voornamelijk pijn in de borsten en een wat zeurderig gevoel in mijn buik. En echt heel erg moe. Vanaf week zes kwam er een vleugje misselijkheid bij. Week 7 (deze week dus) is de pijn in de borsten een stuk minder maar ik ben wel wat meer misselijk, nog steeds een wat zeurderig gevoel in de buik en ik ben nog steeds erg moe. En ik heb veel last van de darmen.
Maar het is bij iedereen weer anders. Een vriendin van mij had met 8 weken helemaal nog geen klachten.

Gister had ik op zich wel een goede dag. Ik was in de middag wel moe en wat misselijk maar ik had met een vriendin afgesproken dus ik heb er niet aan toegegeven. We zijn naar een kitten voor haar wezen kijken en daarna is ze bij ons blijven eten en hebben we film gekeken. Erg gezellig.
En ze had een heel leuk cadeau: Mama's dagboek. Dan kan ik alles van de zwangerschap bijhouden, mensen er in laten schrijven etc. Ze heeft zelf al een heel stuk geschreven. Echt super lief!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 21:51

Ik denk dat dit wel een gevalletje oplichting is. gelukkig 'maar 7,20 betaald'. maar wel via Ideal, je zou denken dat dat veilig is Embarassed.

ik vind het niet prettig dat ze mijn gegevens hebben Mad.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Ellebel di 16 okt 2012 - 21:59

Jade schreef:Ik denk dat dit wel een gevalletje oplichting is. gelukkig 'maar 7,20 betaald'. maar wel via Ideal, je zou denken dat dat veilig is Embarassed.

Ik heb ze gemaild en net antwoord gekregen. De site wordt niet meer gebruikt, ze hebben nu de site bellyshop.nl Handig dat ze die ene site dan wel in de lucht houden.. Ze versturen iig vandaag de lollies. Dus als je ze mailt worden die van jou wellicht ook nog vandaag verstuurd.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 22:02

Ik heb een bericht geplaatst op opgeletopinternet.nl

Misschien dat ik daar reactie op krijg.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 22:04

Ellebel schreef:
Jade schreef:Ik denk dat dit wel een gevalletje oplichting is. gelukkig 'maar 7,20 betaald'. maar wel via Ideal, je zou denken dat dat veilig is Embarassed.

Ik heb ze gemaild en net antwoord gekregen. De site wordt niet meer gebruikt, ze hebben nu de site bellyshop.nl Handig dat ze die ene site dan wel in de lucht houden.. Ze versturen iig vandaag de lollies. Dus als je ze mailt worden die van jou wellicht ook nog vandaag verstuurd.

Mijn mail komt niet aan Mad

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 22:10

Grrrr ik heb gebeld, ik zei mn naam en hij kon al mijn gegevens tevoorschijn halen. de lolly's worden nu vandaag verzonden, maar ik vind het een heeeeeeleeeee slechte service!

Als ze mijn gegevens toch gewoon hebben kunnen ze het toch ook opsturen zonder dat ik erachter aan hoef te bellen?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Ellebel di 16 okt 2012 - 22:11

Jade schreef:Grrrr ik heb gebeld, ik zei mn naam en hij kon al mijn gegevens tevoorschijn halen. de lolly's worden nu vandaag verzonden, maar ik vind het een heeeeeeleeeee slechte service!

Als ze mijn gegevens toch gewoon hebben kunnen ze het toch ook opsturen zonder dat ik erachter aan hoef te bellen?

Nou idd zeg! En dat ze het geld hebben, hebben ze vast en zeker al lang gezien. Nu maar hopen dat die lollies het gewenste effect hebben, anders is het voor niets geweest.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 22:14

Ellebel schreef:
Jade schreef:Grrrr ik heb gebeld, ik zei mn naam en hij kon al mijn gegevens tevoorschijn halen. de lolly's worden nu vandaag verzonden, maar ik vind het een heeeeeeleeeee slechte service!

Nou idd zeg! En dat ze het geld hebben, hebben ze vast en zeker al lang gezien. Nu maar hopen dat die lollies het gewenste effect hebben, anders is het voor niets geweest.

zeg dat wel! grrrrrr

Nouja, ik hoop dat ze morgen écht komen!

Ik ben namelijk bij mijn ouders, en heb ze daar laten bezorgen met het idee dat ik hier zou zijn (vanaf vrijdag). zaterdag ga ik weer naar huis, dus zou wel lullig zijn als ze dan hier liggen en ik weer in mijn eigen woonplaats ben (200 km verderop).

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna wo 17 okt 2012 - 0:56

Muurvlindertje schreef:Zijn er ook dames die nergens last van hebben?
Ik ben gewoon bang dat het echt niet zo is, terwijl ik gisterochtend nogmaals getest heb met een CB en er stond 1-2 weken zwanger. Wel korter dan ik dacht dus....
Maar ik heb dus bijna geen klachten, af en toe wat steekjes/krampjes/lage rugpijn (alsof ik ongesteld moet worden) en dus pijnlijke tieten.

Is dit herkenbaar? Ik ben totaal niet misselijk.

Ik heb sinds gisteren ook helemaal nergens meer last van! Ik was een beetje misselijk steeds, weinig eetlust en ongesteldheidsbuikpijn maar sinds gistermiddag gewoon eigenlijk niks meer. Vandaag al helemaal niet. Ik heb een heel sterk gevoel dat deze zwangerschap goed zit en ik het uit zal dragen, maar waar ik dat op basseer? Wel best eng om je dan ineens niet zwanger te voelen.. Neutral
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 1:35

Maia: ja, gelukkig maar! Ben blij voor je! Hoe voel je je nu?

Zenna:Niet zo druk om maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen heeft/krijgt/houdt klachten.

Balloon: Ik heb het de vorige zwangerschap een week of 2 gebruikt, omdat ik echt helemaal niets meer binnen hield. Nog geen slok water, was net op tijd bij de ha om niet opgenomen te hoeven worden. Het hielp wel, als was de misselijklheid en het overgeven niet weg.

Joyce0606: reageert iedereen leuk tot nu toe?

Gerbera: probeer evengoed van je daagjes Amsterdam te genieten!

Ellebel: Hoe is het met jou? Nog echo's gehad? Of ga je nu alleen nog maar naar reguliere controles?

Muurvlindertje: Ik ben alleen maar heel erg moe, gevoelige borsten en krampjes inderdaad. ben wel twee ochtenden erg misselijk geweest.

@All hier is alles goed. Zoals gezegd twee keer heel misselijk geweest, en ben heel erg moe. Maar verder nergens 'last' van. Morgen een dagje winkelen, ben benieuwd, met het energielevel dat ik nu heb..

Ik kan 31 oktober terecht bij de vk. Zij doet dit sowieso standaard rond een week of 8/9 en dan ook meteen een echo. Bij mij nu wel wat vroeger. Ben zo benieuwd, maar het voelt gewoon goed gelukkig (al zegt dat ook niet alles natuurlijk).

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 17 okt 2012 - 4:14

Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepalings echo! 15 november is het zover!

Het kost trouwens 60 euro, met foto's en dvd. Maar op andere websites is het rond dezelfde prijs.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 4:36

Dank je meiden! Mijn vriend schrijft een recept en dan haal ik het morgen. Het is niet zo dat ik heel erg beroerd ben, maar in combinatie met de enorme vermoeidheid hoop ik weer een wat leukere mama te zijn voor mijn twee zoontjes.

Wat gaaf Jade, dat je een datum hebt. Wij willen het dit jaar ook nog weten dus ik ga binnenkort ook bellen. Denk dat ik een afspraak ga maken rond de 18 weken. De vorige keer twijfelden ze zo bij net 17 weken.

Gast
Gast

Bericht  Jade wo 17 okt 2012 - 4:43

Dit is met garantie. Als ze het niet kunnen zien mogen we nog een keer. Met 20 weken krijgen we sowieso een echo, dus dan vind ik het wel leuk om iets eerder een echo te krijgen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Zenna wo 17 okt 2012 - 4:46

Zenna:Niet zo druk om maken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Niet iedereen heeft/krijgt/houdt klachten.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?[/quote]

Ik zal het proberen angel
Ik heb het aan mijn moeder en haar man, mijn zus, een vriendin en een studiegenoot verteld. Ik ga het vrijdag tegen mijn vader vertellen. Oooh ik kan echt niet wachten gewoon! Het liefst verteld ik het iedereen. Maar ja... ik wacht toch nog ff tot na mijn echo. Die heb ik alleen pas op 12 november. Duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang!! :nopompom:
Oh en niet te vergeten.. de ouders van mijn vriend vertellen we het zondag!
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  maiadebij wo 17 okt 2012 - 5:30

Even een echo berichtje hoor!

Ik vind het nog steeds een beetje onwerkelijk hoor, na dat bloedverlies heb ik mezelf toch een beetje uit zelf bescherming voor gehouden dat het niet goed zat! Maar ik ben sinds 2 dagen ook behoorlijk misselijk en heb samen met J een flinke griep/verkoudheid te pakken. J is dus om de haverklap wakker snachts en ik ben dan te beroerd om op te staan. Ik geef nog bv en omdat ze niet lekker is, komt ze hier vaker om, dus mijn man eruit sturen heeft ook geen nut dan wordt ze alleen maar pissig. Gister en eergister ook echt gespuugd bij het opstaan (heerlijk spugen met een lege maag Mad) dus er staan nu crackers naast mijn bed.

Wat een gedoe zeg met die lolly's echt een waardeloze service!! Ik heb nu van Solgar capsules op basis van gember. Schijnt te helpen tegen misselijkheid en is op natuurlijke basis dus hopelijk helpt het iets, ik hou jullie er wel even van op de hoogte. Die zwart/wit ballen eten helpt ook bij mij *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 878948377 vraag me niet waarom haha.

Ik heb het mijn leidinggevende verteld, ik voel me niet al te best dus dan is het wel prettig dat ze weten waarom. Ze vond het helemaal leuk en feliciteerde me met 3 kussen.

Ik ga mijn 2 monstertjes naar bed brengen, we zijn net bij het CB geweest en hebben daarna patatjes gegeten in de snackbar dus ze zijn bekaf.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ellebel wo 17 okt 2012 - 5:43

Poison: ik heb morgenavond weer een echo. Probeer me maar niet al te druk te maken, maar dat is moeilijk. Ik heb toch steeds een stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt dat het hartje het niet altijd even goed gedaan heeft. Meer dan afwachten kan ik helaas niet doen.. Ik heb het alleen verteld aan 2 vriendinnen die wisten dat we aan het 'proberen' waren en mijn man aan een collega die dat wist (is zelf ook bezig) en é''en van zijn betere vrienden. Mijn manager weet het ook. Wanneer ik het familie enzo vertel weet ik nog niet, zeker niet nu ik nog niet overtuigd ben van een goede afloop. Misschien pas over 4 weken.

Jade: spannend zeg de geslachtsbepaling! Ik ga de afspraak plannen in de week voor kerst, kan ik na de kerst los in de sale met shoppen Very Happy

Maia: vervelend van die misselijkheid. Hopelijk werken die capsules, dan wil ik het wel graag weten.

Hebben jullie ook zo'n honger? Ik heb echt de héle dag honger en als ik er niet aan toe geef ben ik binnen no-time misselijk. Ik eet voor mijn doen echt veel, maar ben hier helemaal niet blij mee want ik was voor mijn zwangerschap al te zwaar. Heb geen zin om 20 kilo aan te komen, maar om nou kotsmisselijk de dag door te brengen? Hopelijk zwakt dit met 12 weken af.
Verder ben ik gisteren met mijn man uit eten geweest, was heerlijk. Merkte wel al vrij snel dat ik het eten niet op kreeg (ondanks de honger steeds*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 34 878948377) en heb dan ook meer laten liggen dan normaal. Maar ik heb er tot 4.00 uur vannacht 'plezier' van gehad. Ik zat zó ontzettend vol dat ik daardoor niet lekker kon liggen bed en ben ook ieder uur wakker geweest. Vreselijk!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 5:46

Vervelend Maia dat je zo misselijk bent!

Herkenbaar Ellebel, ik was voor mijn gevoel de hele dag aan het eten, maar 's avonds bij het eten kreeg ik het gewoon maar met moeite weg! Ik hoop daar nu ik niet meer zo misselijk ben toch wat meer balans in te vinden. In ieder geval heeft mijn lijf er een stop op gezet want mijn maag protesteert!
Ik probeer verder wel toe te geven aan de honger, maar door gewoon gezonde dingen, dus een appel of een pakje crackertjes en niet snaaien en snoepen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 7:46

Het is ook beter om elke paar uur iets kleins (gezonds) te eten als je zwanger bent dan zoals normaal 3 x per dag een maaltijd.

Hier gaat het weer 2 dagen erg goed... bijna niet misselijk. Terwijl ik maandag echt de hele tijd overgegeven heb en niks kon eten. Raar, maar ik vind het wel fijn zo, hoop dat het goed mag blijven gaan.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 17 okt 2012 - 8:26

Honger?? Nee eerder totaal niet!! Ben inmiddels 4 kilo kwijt! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Jade wo 17 okt 2012 - 18:48

Oooow Maia, vreselijk die misselijkheid!

Bij mij hielp het vermijden van zuivel al heel goed! Na zuivel moest ik zeker overgeven.

Verder helaas nog geen tips. Ik ben benieuwd of de lolly's vandaag komen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 19:02

Ellebel, dat heb ik ook. Bij alle drie de zwangerschappen tot nu toe. Erg vervelend. En ik ben dan ook nog erg selectief met wat ik op zo'n moment wil eten en dan heb ik het natuurlijk net niet in huis Rolling Eyes

Ik hoop met Emesafene die cirkel een beetje te kunnen doorbreken. Straks even halen.

Gast
Gast

Bericht  Jade do 18 okt 2012 - 1:32

Ik heb de lolly's binnen!

Verder net even naar de stad geweest en wat positiekleding gekocht. Ik merk dat ik dat toch prettiger begin te vinden, ondanks dat mijn broeken nog wel passen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 18 okt 2012 - 1:36

zometeen naar de vk! duimen jullie dat alles goed is ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 1:59

Succes Joyce!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: