Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera di 16 okt 2012 - 1:16

jammer ellebel!
Ik heb ook echt een ellendige ochtend achter de rug. Vanaf 5.00 al wakker en misselijk, overgeven en al. Nu pas wordt het minder.
Ik heb nu vakantie, maar ik zie er nu al tegenop hoe ik dit volgende week weer moet doen als ik gewoon weer 42 uur moet werken Sad
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 33 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  lobster di 16 okt 2012 - 1:18

Wat super fijn maia!!! Heerlijk nieuws voor jullie!
Ik ga zo de vk bellen om een afspraak te maken, wordt het toch wel heel echt hoor!
lobster
lobster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12

Bericht  Pompoen di 16 okt 2012 - 1:20

Ellebel, ik heb ook een prikkelbare darm en op zich ging het al een tijdje best goed maar ik vind het de laatste tijd wel beter gaan! Dus dan kan best! Heb alleen in het begin tot rond de 7 weken steeds ontzettend buikpijn gehad, niet te zuinig echt maar dat was dan ook een combi denk ik van misselijkheid, darmen en baarmoeder die samenwerkten.

Maia wat fijn om te lezen!! Maar kan dus heel goed een innestellingsbloeding geweest zijn want je bent ook nog eens minder ver dan je dacht!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 di 16 okt 2012 - 3:19

Ow wat fijn maia!!

hier ook een prikkelbare darm...en heb er vooral in het begin last van gehad, ik kan nu alleen geen melk (producten) verdragen, maar dat ik bij de zwangerschap van K ook.

Pff ik zie toch soort van op tegen donderdag, dan moet ik naar de VK. ondanks alle kwaaltjes ben ik toch bang dat het mis is! Sad hopelijk is een hartje te horen, ze heeft wel gezegd het misschien niet te horen is, dan ga ik helemaal weg met rot gevoel. bij K had ik rond de 10 weken met de A.ngelsounds een hartje gehoort, en nu hoor ik bij deze baby nog niets Sad maar ik moet dat maar los laten natuurlijk!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Ellebel di 16 okt 2012 - 3:33

Joyce: als er geen hartje te horen is maakt ze toch zeker even echo om het te controleren?
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 3:52

Ellebel schreef:Joyce: als er geen hartje te horen is maakt ze toch zeker even echo om het te controleren?

Ja, dat dacht ik ook! bij ons maken ze om die reden met 12 weken sowieso een echo. Met 16 weken gaan ze pas met de doptone luisteren.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  joyce0606 di 16 okt 2012 - 4:04

Ja ze moest even kijken of dat kon omdat niet alle collegas een echo kunnen maken, dus dat is maar net de vraag, ik denk dat ze mij dan terug laten komen.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen di 16 okt 2012 - 4:06

joyce0606 schreef:Ow wat fijn maia!!

hier ook een prikkelbare darm...en heb er vooral in het begin last van gehad, ik kan nu alleen geen melk (producten) verdragen, maar dat ik bij de zwangerschap van K ook.

Pff ik zie toch soort van op tegen donderdag, dan moet ik naar de VK. ondanks alle kwaaltjes ben ik toch bang dat het mis is! Sad hopelijk is een hartje te horen, ze heeft wel gezegd het misschien niet te horen is, dan ga ik helemaal weg met rot gevoel. bij K had ik rond de 10 weken met de A.ngelsounds een hartje gehoort, en nu hoor ik bij deze baby nog niets Sad maar ik moet dat maar los laten natuurlijk!

Maar als je baarmoeder heel erg naar achter ligt is dat toch sowieso ook moeilijker? Toen ik met 9 weken een intake had toen zei ze van "ja in principe zou het dan te horen moeten zijn zal ik even luisteren?" Maar ik had die ochtend de echo gehad en had echt zoiets van, straks hoort ze het niet en dan schiet ik toch in paniek! En toen ik vertelde dat mijn baarmoeder naar achter lag toen zei ze dat ze dan voorstelde om het niet te doen omdat de kans groot was dat ze het niet kon vinden.
Ik kan me voorstellen dat jij je daar een beetje zorgen om maakt, ik was pas gerust bij de 11 weken echo. Maar ik heb ook geen angelsound, wil ik ook niet, ik ben veel te bang dat ik steeds er naar wil luisteren en dan me zorgen ga maken als ik het niet kan vinden!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen di 16 okt 2012 - 4:08

Jade schreef:
Ellebel schreef:Joyce: als er geen hartje te horen is maakt ze toch zeker even echo om het te controleren?

Ja, dat dacht ik ook! bij ons maken ze om die reden met 12 weken sowieso een echo. Met 16 weken gaan ze pas met de doptone luisteren.

Bij ons worden er in de praktijk geen echo's gedaan, dus ze sturen je alleen door voor een echo als het echt nodig is. Maar ze luisteren dus wel naar het hartje eventueel. Ik heb volgende week een afspraak bij de VK als ik 14,5 week ben, dus ben benieuwd of ze dan naar het hartje gaan luisteren!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Filoria di 16 okt 2012 - 5:05

Geweldig Maia!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  red rose di 16 okt 2012 - 6:23

Maia wat fijn, gefeliciteerd!
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 6:40

Maia, wat fijn zeg!!! Super goed nieuws!

Voor de meiden die allemaal zeggen dat het met de symptonen wel goed moet zijn... ik zou daar toch een beetje voorzichtig mee zijn. Als er iets mis is zijn de hormonen namelijk niet gelijk uit je lichaam. Ik heb mijn vorige zwangerschap bijna 3 weken met een dood vruchtje rondgelopen (vanaf echo dat het hartje niet klopte tot curettage) en ik heb al die drie weken nog alle zwangerschapssymptonen gehad, tot aan de dag van de curettage ben ik misselijk geweest en heb ik overgegeven.

Ik zeg dit extra nu pas omdat het goed is bij Maia, ik wil ook niemand een slecht gevoel geven. Maar het hoeft dus zeker niet goed te zijn als je zwangerschapssymptonen of een positieve test hebt.

Voor de meiden die misselijk zijn... gember schijnt ook te helpen. Ga het zelf eens zoeken in de winkel... kijken of het helpt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 16 okt 2012 - 18:57

Maia, wat een fijn nieuws!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 16 okt 2012 - 19:03

Heeft iemand ervaring met emesafene? Mijn vriend vertelde dat je dat 's avonds moet innemen voor het slapen, zo'n 7 à 10 dagen en dat je dan daarna ook van je misselijkheid af bent.

Werkt dat een beetje?

Gast
Gast

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 19:17

Balloon schreef:Heeft iemand ervaring met emesafene? Mijn vriend vertelde dat je dat 's avonds moet innemen voor het slapen, zo'n 7 à 10 dagen en dat je dan daarna ook van je misselijkheid af bent.

Werkt dat een beetje?

Ik heb een paar weken emesafene zetpillen gebruikt. Het hielp slecht, lag nog steeds plat en moest meerdere keren per dag overgeven. En na 10 dagen was het helemaal niet weg!

Ik ben gestopt omdat ik me er nog beroerder door ging voelen. Ik geef nog steeds over, voel me bagger ,maaaaaar het is wel erger geweest. Mijn piek zat op 9 weken.

Ik hoop dat het snel minder wordt!

Sterkte met de misselijkheid! Het is echt vreselijk.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine di 16 okt 2012 - 19:19

Kruumel schreef:
Voor de meiden die allemaal zeggen dat het met de symptonen wel goed moet zijn... ik zou daar toch een beetje voorzichtig mee zijn. Als er iets mis is zijn de hormonen namelijk niet gelijk uit je lichaam. Ik heb mijn vorige zwangerschap bijna 3 weken met een dood vruchtje rondgelopen (vanaf echo dat het hartje niet klopte tot curettage) en ik heb al die drie weken nog alle zwangerschapssymptonen gehad, tot aan de dag van de curettage ben ik misselijk geweest en heb ik overgegeven.

Absoluut helemaal waar!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Pompoen di 16 okt 2012 - 19:34

Balloon schreef:Heeft iemand ervaring met emesafene? Mijn vriend vertelde dat je dat 's avonds moet innemen voor het slapen, zo'n 7 à 10 dagen en dat je dan daarna ook van je misselijkheid af bent.

Werkt dat een beetje?

Ik heb van de huisarts geen emesafene maar suprimal gekregen, zelfde werkzame bestanddeel (maar vrij verkrijgbaar en in emefasene zit ook nog vitamine b?). Ik slikte 3 pillen op een dag, 's ochtends, 's middags en 's avonds. Ze werkte in het begin heel goed, later toen ik misselijker werd (rond 10 weken) werd ik er doorheen wel weer misselijk.
Ik ben echt heel blij dat mijn huisarts me dit heeft voorgeschreven want met die misselijkheid wilde ik haast mijn bed niet meer uit van beroerdheid! Ik heb het geslikt van week 6 tot en met week 12 en nu slik ik het af en toe als de misselijkheid ineens de kop weer op steekt (wat gelukkig steeds minder is).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 di 16 okt 2012 - 19:46

Eens met kruumel. Het werkt ook de andere kant op....je kan ook zwanger zijn zonder enkele symptoom, ik denk dat je zelf diep van binnen weet of het goed zit of niet. Alleen maakt alles om je heen je zo onzeker!

Gisteravond HET nieuws verteld tegen mijn schoonouders, nu alleen mijn schoonzusters nog en dan ga ik het wereldkundig maken op fb!!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gerbera di 16 okt 2012 - 19:46

Ik heb toevallig net de huisarts gebeld voor medicijnen. Ik wordt om 2.00 's nachts wakker met misselijkheid, wat de hele nacht niet meer weggaat. Om 4.00 moet ik overgeven en meestal rond 6.00 nog een keer.
De assistente zei dat ze die medicijnen eigenlijk alleen voorschrijven als je de hele dag moet overgeven. Maar ze zou met de huisarts overleggen.
Ik hoop dat ik ze krijg, want ik voel me echt blergh en heb nergens zin in! Laat staan het slaaptekort wat ik zo heb.

Vandaag en morgen ga ik met een vriendin een paar dagen naar Amsterdam. Ze komt me zo ophalen. Doodeng vind ik het, om in een hotel te zitten met mn vriendin. Heb 'r al voorbereid om mijn nachtelijke avonturen. Ik vind het al genant om over te geven waar mn man bij is, laat staat mn vriendin.
Naja, een beetje afleiding is wel fijn!

Fijne dagen meiden!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 19:53

Ik kreeg de medicijnen ook toen ik vrijwel niets meer kon binnenhouden. Meestal alleen een paar slokjes water in de avond.

Probeer lekker van het weekendje weg te genieten. Ik vond het ook erg dat mijn vriend of anderen mij zagen overgeven, maar daar heb ik mij overheen gezet, anders kan ik nergens meer heen.

Je vriendin vindt het vast niet erg!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Ellebel di 16 okt 2012 - 20:45

Jade: het lijkt erop dat we bedonderd worden met die preggiepops. Ik heb zojuist geprobeerd om contact op te nemen met de firma; het eerste nummer werd ik doorverbonden met een kapsalon die nergens van weet en het tweede nummer is uit de lucht.. Ik ga kijken of ik het bedrag nog kan laten storneren..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Muurvlindertje di 16 okt 2012 - 21:15

Zijn er ook dames die nergens last van hebben?
Ik ben gewoon bang dat het echt niet zo is, terwijl ik gisterochtend nogmaals getest heb met een CB en er stond 1-2 weken zwanger. Wel korter dan ik dacht dus....
Maar ik heb dus bijna geen klachten, af en toe wat steekjes/krampjes/lage rugpijn (alsof ik ongesteld moet worden) en dus pijnlijke tieten.

Is dit herkenbaar? Ik ben totaal niet misselijk.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Ellebel di 16 okt 2012 - 21:24

Muurvlindertje: je bent nog maar heel kort zwanger dus die klachten kunnen echt nog wel komen hoor! Ik had de eerste weken ook alleen maar gevoelige (niet eens pijnlijke) borsten en iedere dag wel buikpijn en/of een beetje rugpijn. Moe ben ik ook, maar dat ben ik eerlijk gezegd altijd wel naast mijn 40-urige werkweek en zeker met dit druilerige weer. Sinds een week ben ik met vlagen misselijk / weeeig en moet ik echt op tijd eten anders voel ik me beroerd. Wanneer ik zorg dat mijn maag gevuld blijft, is het goed te doen.

Je hebt dus best al wat kwaaltjes en ik meen me te herinneren dat je eerder week al misselijk bent geweest van een gebakken ei? Ik zou me er niet druk om maken en genioeten van het feit dat je je best goed voelt. Dat kan echt nog wel veranderen.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Bericht  Jasmine di 16 okt 2012 - 21:29

Muurvlindertje: daar zou ik me echt niet te druk om maken. De meeste klachten heb je echt nog niet met 5 weken. Je digitale test gaf 1 tot 2 weken aan, dan zou je iets meer dan een week minder ver zijn. Dan zou je vier weken zijn, dan ben je echt nog niet zo beroerd hoor. Bij mijn eerste zwangerschap kwam de misselijkheid pas met 7 weken, bij mijn andere zwangerschappen met 6 weken. Vooralsnog zou ik alleen maar blij zijn dat je nog niet zo misselijk bent. Want, zoals Kruumel ook al zei, wel klachten hebben geeft ook geen garanties. Voor nu ben je gewoon hartstikke zwanger. hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jade di 16 okt 2012 - 21:30

Ellebel schreef:Jade: het lijkt erop dat we bedonderd worden met die preggiepops. Ik heb zojuist geprobeerd om contact op te nemen met de firma; het eerste nummer werd ik doorverbonden met een kapsalon die nergens van weet en het tweede nummer is uit de lucht.. Ik ga kijken of ik het bedrag nog kan laten storneren..

:shock:

Ik ga er ook eens achteraan, heb dus ook nog niets. Ik heb wel verhalen gehoord van mensen die er wel besteld hebben. grrrr

Ik vind geen rare verhalen op internet, heb ook met de kapper gebeld Mad. Ik ga een mail sturen dat ik wil dat mijn geld terug gestort wordt.
Er staat wel levering in 2-5 werkdagen. in principe mag het vandaag dus nog bezorgd worden.

edit: de e-mail komt niet aan bij bellypops.

ik denk inderdaad dat we opgelicht zijn.

Laatst aangepast door Jade op di 16 okt 2012 - 21:46; in totaal 2 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: