*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Red Rose, tot morgen in het voorjaar 2013 mama's topic dan?
Haha grappig Joyce wat een toeval. Helaas blijft dat meer even .
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Red Rose, tot morgen in het voorjaar 2013 mama's topic dan?
Ik kwam er net pas achter haha!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik heb nog niets tegen de misselijkheid.
Het ging een paar dagen heel erg goed, amper misselijk en niet overgegeven. Ben die dagen natuurlijk ook heel druk geweest ,dus misschien te druk! Nu dus weer flink mis.. heb mijn keel tot bloedens aantoe open liggen van het overgeven! bah, bah, bah.
Misschien komen mijn lolly's vandaag!
Ik reageer straks even op de rest.
Het ging een paar dagen heel erg goed, amper misselijk en niet overgegeven. Ben die dagen natuurlijk ook heel druk geweest ,dus misschien te druk! Nu dus weer flink mis.. heb mijn keel tot bloedens aantoe open liggen van het overgeven! bah, bah, bah.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade schreef:Ik heb nog niets tegen de misselijkheid.
He bah Jade, wat naar dat je zoveel over moet geven en dat je keel er zelfs van open ligt!! Ik kan me voorstellen dat je daar helemaal radeloos van wordt!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Jeetje Jade jij hebt het echt flink te voorduren. En wat vervelend dat die lolly's zo lang duren! Degene die dat verkoopt zal toch ook wel weten dat de mensen die ze bestellen ze hard nodig hebben.
Ik werd vanmorgen misselijk wakker. J was om 5:00 al wakker, die heb ik bij ons in bed gelegd. Maar dan wilt ze de hele tijd "tietie" (bv) ik denk omdat het bijna helemaal teruggelopen is, ze vaker wilt. Maar de hele tijd op 1 zij liggen in 1 houding is niet zo fijn als je je misselijk voelt. Om 6:30 kwam N er ook bij en toen moest ik rennen naar de wc.... voel me nu nog beroerd, dus hopelijk neemt het in de loop van de dag af. Kinderen zijn nu naar de psz, de schoolfotograaf komt dus ik heb mijn best gedaan hun haar een beetje knap te houden door die regen en wind, dat is aardig gelukt (wat een p*kke weer zeg).
Nou meiden duimen jullie? Ik ga zo naar de vk
Ik werd vanmorgen misselijk wakker. J was om 5:00 al wakker, die heb ik bij ons in bed gelegd. Maar dan wilt ze de hele tijd "tietie" (bv) ik denk omdat het bijna helemaal teruggelopen is, ze vaker wilt. Maar de hele tijd op 1 zij liggen in 1 houding is niet zo fijn als je je misselijk voelt. Om 6:30 kwam N er ook bij en toen moest ik rennen naar de wc.... voel me nu nog beroerd, dus hopelijk neemt het in de loop van de dag af. Kinderen zijn nu naar de psz, de schoolfotograaf komt dus ik heb mijn best gedaan hun haar een beetje knap te houden door die regen en wind, dat is aardig gelukt (wat een p*kke weer zeg).
Nou meiden duimen jullie? Ik ga zo naar de vk
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Ik duim heel hard Maia! Ik heb er een goed gevoel over!
Jade- Ratel
Jade schreef:Ik duim heel hard Maia! Ik heb er een goed gevoel over!
Dankjewel! Ik opzich nu ook wel, die misselijkheid, pijn bij het voeden en de teruggelopen melk geeft toch wel weer wat vertrouwen.
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Jade schreef:Ik duim heel hard Maia! Ik heb er een goed gevoel over!
Dankjewel! Ik opzich nu ook wel, die misselijkheid, pijn bij het voeden en de teruggelopen melk geeft toch wel weer wat vertrouwen.
Heel veel succes Maia!! Inderdaad zijn dat wel gunstige kenmerken. Ook al zijn ze wel heel vervelend!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Maia: heel veel succes zo meteen! Je hebt zoveel klachtjes, dat eigenlijk niet mis kan zijn. Ik ben benieuwd!
Jade: wat ontzettend vervelend zeg dat het vandaag weer mis is. Gelukkig heb je een paar goede dagen gehad, hopelijk worden dat er steeds meer. Ik heb de lolly's ook nog niet. Als ze vandaag niet binnen zijn, ga ik eens mailen/bellen. Vind het echt erg dat het zo lang duurt, vrouwen die dit bestellen hebben het hard nodig!
All: kun je al harde buiken hebben met 8 weken? Vannacht toen mijn man naar bed kwam werd ik wakker met een heel raar gevoel in mijn buik. Het voelde echt aan alsof ik vacuum getrokken werd, echt het gevoel dat mijn onderbuik keihard was. Deed geen pijn en na een half uurtje was het weer voorbij en heb ik verder geslapen. Maar dat kan nu toch helemaal nog niet?
Jade: wat ontzettend vervelend zeg dat het vandaag weer mis is. Gelukkig heb je een paar goede dagen gehad, hopelijk worden dat er steeds meer. Ik heb de lolly's ook nog niet. Als ze vandaag niet binnen zijn, ga ik eens mailen/bellen. Vind het echt erg dat het zo lang duurt, vrouwen die dit bestellen hebben het hard nodig!
All: kun je al harde buiken hebben met 8 weken? Vannacht toen mijn man naar bed kwam werd ik wakker met een heel raar gevoel in mijn buik. Het voelde echt aan alsof ik vacuum getrokken werd, echt het gevoel dat mijn onderbuik keihard was. Deed geen pijn en na een half uurtje was het weer voorbij en heb ik verder geslapen. Maar dat kan nu toch helemaal nog niet?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Succes maia!!! Ook hier wordt er voor je geduimd!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Ik denk aan je Maia! Hoop zo op een kloppend hartje voor jullie!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Succes Maia!!!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Ik duim voor je Maia!! Ontzettend spannend wel!
Volgens mij noemen ze dat geen harde buiken Ellebel en volgens mij 'kan' dat idd ook nog niet echt. Maar je kunt wel meer last van je darmen krijgen en daar bijvoorbeeld kramp in krijgen, dat is bij mij ook wel eens keihard. En ik heb ook in het begin wel eens gehad dat mijn baarmoeder ineens helemaal samentrok, dat deed echt verrekte pijn, maar dat was meer diep van binnen dan dat mijn buik zelf hard werd.
Wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent weer Jade, ik zou toch nog maar een keer aan de bel trekken en er nu echt wat voor regelen. Je zit nu wellicht in je hormoonpiek en bovendien is stress en vermoeidheid funest. Een troost die hopelijk voor jou ook opgaat is dat het met een paar weekjes ook wel eens minder zou kunnen gaan worden!
Volgens mij noemen ze dat geen harde buiken Ellebel en volgens mij 'kan' dat idd ook nog niet echt. Maar je kunt wel meer last van je darmen krijgen en daar bijvoorbeeld kramp in krijgen, dat is bij mij ook wel eens keihard. En ik heb ook in het begin wel eens gehad dat mijn baarmoeder ineens helemaal samentrok, dat deed echt verrekte pijn, maar dat was meer diep van binnen dan dat mijn buik zelf hard werd.
Wat ontzettend naar dat je zo misselijk bent weer Jade, ik zou toch nog maar een keer aan de bel trekken en er nu echt wat voor regelen. Je zit nu wellicht in je hormoonpiek en bovendien is stress en vermoeidheid funest. Een troost die hopelijk voor jou ook opgaat is dat het met een paar weekjes ook wel eens minder zou kunnen gaan worden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Heel veel succes Maia! Mijn duimen draaien!
Jade: Wat erg dat je weer zo misselijk bent. Lijkt mij echt verschrikkelijk. Mijn moeder gaf als tip om bij misselijkheid van de creamcrackertjes te eten (gewoon droog) en een beetje cola te drinken. Dat hielp bij haar destijds goed. Misschien bij jou ook?
Ellebel: Ik heb ook best wel veel last van mijn buik. Het zijn voornamelijk mijn darmen heb ik het idee. Verder heb ik regelmatig zo'n zeurderig gevoel, alsof je ongesteld wordt. Soms voel ik een scherpe steek vanuit de benen naar de buik toe en een pijn waarbij ik het idee heb dat mijn buik als een bal aanvoelt.
Maar schijnt wel normaal te zijn wat ik op internet lees. Vervelend is het wel af en toe.
Ik had gister een waardeloze dag. Erg moe en best misselijk. Ik was dus ook echt niet vooruit te slepen en heb voornamelijk op de bank gelegen.
Hopelijk gaat het vandaag wat beter want wou wel even wat in huis doen (echt nodig!) en ik heb vanmiddag met een vriendin afgesproken.
Jade: Wat erg dat je weer zo misselijk bent. Lijkt mij echt verschrikkelijk. Mijn moeder gaf als tip om bij misselijkheid van de creamcrackertjes te eten (gewoon droog) en een beetje cola te drinken. Dat hielp bij haar destijds goed. Misschien bij jou ook?
Ellebel: Ik heb ook best wel veel last van mijn buik. Het zijn voornamelijk mijn darmen heb ik het idee. Verder heb ik regelmatig zo'n zeurderig gevoel, alsof je ongesteld wordt. Soms voel ik een scherpe steek vanuit de benen naar de buik toe en een pijn waarbij ik het idee heb dat mijn buik als een bal aanvoelt.
Maar schijnt wel normaal te zijn wat ik op internet lees. Vervelend is het wel af en toe.
Ik had gister een waardeloze dag. Erg moe en best misselijk. Ik was dus ook echt niet vooruit te slepen en heb voornamelijk op de bank gelegen.
Hopelijk gaat het vandaag wat beter want wou wel even wat in huis doen (echt nodig!) en ik heb vanmiddag met een vriendin afgesproken.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Succes Maia! Ben heel benieuwd!
Jade, ik hoop echt dat de lolly's gaan helpen. Zo duren de weken erg lang.
Ik ben vooral erg moe. Meteen bij het opstaan al. Het helpt ook niet mee dat de jongste 's nachts om de paar uur wakker is.
Af en toe met vlagen misselijk. Als ik dan wat eet dan gaat het wel weer. Hopelijk blijft het hierbij.
Jade, ik hoop echt dat de lolly's gaan helpen. Zo duren de weken erg lang.
Ik ben vooral erg moe. Meteen bij het opstaan al. Het helpt ook niet mee dat de jongste 's nachts om de paar uur wakker is.
Af en toe met vlagen misselijk. Als ik dan wat eet dan gaat het wel weer. Hopelijk blijft het hierbij.
Gast- Gast
We hebben het hartje gezien!! Ze moest wel goed zoeken, we zagen eerst alleen een dooierzakje dus dacht ze aan 4/5 weken maar uiteindelijk was het vruchtje te zien, helemaal tegen mijn baarmoederwand aan verstopt en toen zagen we het hartje kloppen! Wat een opluchting zeg, ik ben nu 6+1 weken.
maiadebij- Kletskop
Wat een goed nieuws Maia! Wat een opluchting lijkt me dat. Hartstikke fijn.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Wat fijn Maia!!!!!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Wat een goed nieuws Maia! En nu genieten hoor
Ellebel- Prater
Goed nieuws Maia
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pompoen en Sisha: ik denk niet dat het mijn darmen zijn. Na jarenlang pds (wie heeft dat niet tegenwoordig), denk ik mijn darmen wel goed te kennen en zeker te kunnen onderscheiden van mijn baarmoeder. Het zal wel met het innestelen / uizetten van de baarmoeder te maken hebben gehad. Gelukkig deed het geen pijn. Ik ben nu al een week buikpijn vrij, dus dat is fijn
Ellebel- Prater
Yeah maia!!
Was wel spannend tijdens de echo dan zeg! Gelukkig is alles goed.
Was wel spannend tijdens de echo dan zeg! Gelukkig is alles goed.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat fijn Maia! Super goed nieuws!
Jade- Ratel
Hahahaha, ik heb te vroeg gejuigd over buikpijn-vrij zijn. Een uur nadat ik dat hier schreef, heb ik nu weer buikpijn. Het wordt meteen afgestraft haha
Ellebel- Prater
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken