*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
WOW! Druk hier ineens
Voor de dames die pas positief getest hebben gefeliciteerd!
Mijn testen werden ook maar heeeeel langzaam donkerder hoor, maar de baby zit er nog steeds
Voor de dames die pas positief getest hebben gefeliciteerd!
Mijn testen werden ook maar heeeeel langzaam donkerder hoor, maar de baby zit er nog steeds
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Inderdaad wat een gezellige drukte hier!!
Gefeliciteerd allemaal!!!!
Ik heb wel gelijk de vk gebeld. Dan kan ze een afspraak inplannen. Sommige doen eerste een intake met echo. Mijn vk doet met 7/8 weken alleen een echo.. En dan met 12 weken een uitgebreide intake met echo.
Gefeliciteerd allemaal!!!!
Ik heb wel gelijk de vk gebeld. Dan kan ze een afspraak inplannen. Sommige doen eerste een intake met echo. Mijn vk doet met 7/8 weken alleen een echo.. En dan met 12 weken een uitgebreide intake met echo.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Gefeliciteerd dames!
Ik heb ook meteen de VK gebeld. Met 9 weken had ik de intake en de eerste echo. Met 12 weken heb ik weer een echo.
De huisarts en apotheek heb ik gebeld om het door te geven (op verzoek van vk). Verder heb ik gewacht tot na de eerste echo. Nu heb ik inmiddels ook achter de kraamzorg aangebeld.
Deze week ga ik bellen voor een pretecho met 16 wkn.
Ik heb ook meteen de VK gebeld. Met 9 weken had ik de intake en de eerste echo. Met 12 weken heb ik weer een echo.
De huisarts en apotheek heb ik gebeld om het door te geven (op verzoek van vk). Verder heb ik gewacht tot na de eerste echo. Nu heb ik inmiddels ook achter de kraamzorg aangebeld.
Deze week ga ik bellen voor een pretecho met 16 wkn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Wow wat een babyboom hier, gefeliciteerd allemaal!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik begin ineens echt enorm uit te dijen! Je ziet mensen kijken ,en dan vragen hoe ver ik ben. Ik durf bijna niet te noemen dat ik nog maar 10 weken zwanger ben!
Mijn buik voelt ook knetter hard.
Mijn buik voelt ook knetter hard.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik ben met vlagen misselijk en heb enorme honger!
Heb net heel dom een ei gebakken met ontbijtspek en nu komt het er bijna uit.
Heb de VK gebeld en heb 12 nov een intakegesprek en 20 nov een termijnecho, kijk er echt naar uit.
Komende weken vind ik erg spannend....
Zometeen een CB met indicatie kopen, ik wil in woorden zien: zwanger. En hoeveel weken.
Nou dames, succes allemaal! Kan het nog steeds niet geloven dat er nu iets in mij groeit.
Vind het ook best erg dat ik vorige week veel wijn heb gedronken....
Heb net heel dom een ei gebakken met ontbijtspek en nu komt het er bijna uit.
Heb de VK gebeld en heb 12 nov een intakegesprek en 20 nov een termijnecho, kijk er echt naar uit.
Komende weken vind ik erg spannend....
Zometeen een CB met indicatie kopen, ik wil in woorden zien: zwanger. En hoeveel weken.
Nou dames, succes allemaal! Kan het nog steeds niet geloven dat er nu iets in mij groeit.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Nog heel even spammen. Dit is de test van vanmorgen, hij is nu wat donkerder.
Aan de ene kant denk ik dat ik 4 weken ben, aan de andere kant 5 weken gezien de donkerheid van het streepje.
Mijn cycli zijn rond de 5 weken en dan na 3 weken pas ovulatie, dus ik ben 4 of 5 weken nu.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Gefeliciteerd dames!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Vanochtend een vrouw van Moeders voor Moeders hier over de vloer gehad.
Zelfs nog een mooie armband gekregen Ben benieuwd hoor. Vind het wel doodseng met onze nieuwsgierige buren haha.
Zelfs nog een mooie armband gekregen Ben benieuwd hoor. Vind het wel doodseng met onze nieuwsgierige buren haha.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Wat veel zwangeren erbij! Gefeliciteerd allemaal!
En ik lees het hier al wie spinazietaart is. Leuk Joyce!
En ik lees het hier al wie spinazietaart is. Leuk Joyce!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een drukte ineens haha! Gefelicieerd allemaal en leuk dat jullie gezellig komen meekletsen!
Ik ben echt blij dat mijn nachten er weer opzitten. Nu 2 dagen vrij waarin eigenlijk het huishouden moet gebeuren maar ik heb totaal geen zin en puf. Maar ik geloof dat morgen mijn man vrij is dus dan doe ik vandaag wel wat kleine dingetjes en dan kan hij morgen de badkamer e.d. doen.
En de keuken is verbouwd, nu net klaar dus die moet ook van top tot teen schoongemaakt worden, weer helemaal ingeruimd en alles op zijn plek. Alle troep staat nu op de grond en op de eettafel en ik irriteer mij er echt mateloos aan haha!
Ik heb de laatste dagen ook weer flink last van mijn darmen en daardoor veel buikpijn. Voel het tot in mijn rug. Ik zit nu flink aan de kiwi's en pruimen dus ik hoop dat het een beetje helpt.
Ik ben echt blij dat mijn nachten er weer opzitten. Nu 2 dagen vrij waarin eigenlijk het huishouden moet gebeuren maar ik heb totaal geen zin en puf. Maar ik geloof dat morgen mijn man vrij is dus dan doe ik vandaag wel wat kleine dingetjes en dan kan hij morgen de badkamer e.d. doen.
En de keuken is verbouwd, nu net klaar dus die moet ook van top tot teen schoongemaakt worden, weer helemaal ingeruimd en alles op zijn plek. Alle troep staat nu op de grond en op de eettafel en ik irriteer mij er echt mateloos aan haha!
Ik heb de laatste dagen ook weer flink last van mijn darmen en daardoor veel buikpijn. Voel het tot in mijn rug. Ik zit nu flink aan de kiwi's en pruimen dus ik hoop dat het een beetje helpt.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Muurvlindertje schreef:
Daar hoef je je echt niet druk om te maken. De eerste 6 weken (volgens mij, kan ook 7 of 8 zijn?) leeft je kindje nog van de dooierzak, en krijgt het nog niets binnen van wat jij binnenkrijgt.
Gefeliciteerd met je zwangerschap, en ook alle andere nieuwe zwangeren!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een gezelligheid hier, leuk .
Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!
Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Muurvlindertje: Ik weet niet of de donkerheid van de streep veel zegt. De een maakt volgens mij sneller hcg aan dan de ander. Die van mij stond er binnen 10sec en was een stuk donkerder. Als ik heb goed heb berekend was ik zo'n 5 weken zwanger toen ik teste.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Gefelicteerd alle nieuwe zwangeren!
Dit was mijn test, ik was toen nu terugberekend 4 weken en 6 dagen zwanger:
Maar het zegt waarschijnlijk niet veel want de een produceert veel meer HcG dan de ander!
Dit was mijn test, ik was toen nu terugberekend 4 weken en 6 dagen zwanger:
Maar het zegt waarschijnlijk niet veel want de een produceert veel meer HcG dan de ander!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ik had pas 5 dagen na mijn NOD een heel heel heel licht streepje. De ene x is je urine ook geconcentreerder als de andere x. 1,5 week later was mijn test streep donkerder als de controle streep.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:Ik had pas 5 dagen na mijn NOD een heel heel heel licht streepje. De ene x is je urine ook geconcentreerder als de andere x. 1,5 week later was mijn test streep donkerder als de controle streep.
Nou dat stelt mij wel gerust. Ondanks alle berichten vind ik het toch echt niet fijn dat mijn strepen zo licht zijn! Maar goed.. ik kan ook best wel pas 4 weken zijn... Had 2 weken geleden de bevruchting. Of in ieder geval.. de benodigde sex
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Met 4 weken zwangerschap vind ik het al heel wat dat je uberhaubt licht positief test, ik had pas met 5 weken zwangerschap een licht streepje, een dag later gaf de CB wel al 2-3 weken aan en een week later had ik een kruidvat knal test. (tussendoor nog een etos test gedaan en.die was binnen 20 sexonde knaller dan knal) de kruidvat testen zijn heel gevoelig maar heb wel het idee dat het met die testen wat langer duurt voordat ze echt knal zijn! Maar streep is streep hoe licht deze ook is!
Gefeliciteerd voor alle nieuwe posi testers!
spinazietaart- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 29-08-12
spinazietaart schreef:Met 4 weken zwangerschap vind ik het al heel wat dat je uberhaubt licht positief test, ik had pas met 5 weken zwangerschap een licht streepje, een dag later gaf de CB wel al 2-3 weken aan en een week later had ik een kruidvat knal test. (tussendoor nog een etos test gedaan en.die was binnen 20 sexonde knaller dan knal) de kruidvat testen zijn heel gevoelig maar heb wel het idee dat het met die testen wat langer duurt voordat ze echt knal zijn! Maar streep is streep hoe licht deze ook is!
Oké, super bedankt! Dat geeft mij moed!
En nu hou ik op met mijn strepengemiep.
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren. Leuk dat er zo veel rond mijn duur zitten.
Effe ego: vandaag gewerkt. Ging goed. Tot een uur of 14.00 ineens goed misselijk. Ik werk van 7.00 tot 15.00 uur. Thuis effe met de kleine in bed gaan liggen. Toch maar iets gegeten omdat het anders z'n cirkel wordt maar ik kreeg het niet weg. Daarna 3 keer overgegeven. Nu lig ik dus al om 20.30 in bed. Moet morgen weer werken hoop dat het dan beter gaat.
Jade, heb jij al iets gekregen tegen de misselijkheid?
Effe ego: vandaag gewerkt. Ging goed. Tot een uur of 14.00 ineens goed misselijk. Ik werk van 7.00 tot 15.00 uur. Thuis effe met de kleine in bed gaan liggen. Toch maar iets gegeten omdat het anders z'n cirkel wordt maar ik kreeg het niet weg. Daarna 3 keer overgegeven. Nu lig ik dus al om 20.30 in bed. Moet morgen weer werken hoop dat het dan beter gaat.
Jade, heb jij al iets gekregen tegen de misselijkheid?
Gast- Gast
oww bah kruumel! begint het nu al
ik ben nu sinds een week kots misselijk vrij, nu alleen nog met vlagen, maar gelukkig niet meer de hele dag. wel enorm moe en niet vooruit te slepen!
ik hoest mijzelf al 2/3 dagen helemaal suf en het wordt alleen maar
erger, en doet nu gewoon zeer aan mijn borstkast, een heel beurs gevoel.
als ik lig/zit word ik helemaal gek, want ook mijn banden in mijn buik doen gezellig mee als ik moet hoesten!
weet iemand gouden tip?
ik zit al aan de hoestdrank, thee met honing...maar mag niet alles zomaar nemen.
ik ben nu sinds een week kots misselijk vrij, nu alleen nog met vlagen, maar gelukkig niet meer de hele dag. wel enorm moe en niet vooruit te slepen!
ik hoest mijzelf al 2/3 dagen helemaal suf en het wordt alleen maar
erger, en doet nu gewoon zeer aan mijn borstkast, een heel beurs gevoel.
als ik lig/zit word ik helemaal gek, want ook mijn banden in mijn buik doen gezellig mee als ik moet hoesten!
weet iemand gouden tip?
ik zit al aan de hoestdrank, thee met honing...maar mag niet alles zomaar nemen.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
HAHAHA zien jullie mijn tickers ?!
K is nu 11 maanden en 5 dagen oud
en de baby is nu 11 weken en 5 dagen oud
K is nu 11 maanden en 5 dagen oud
en de baby is nu 11 weken en 5 dagen oud
joyce0606- Kletskop
Alle nieuwe zwangere, gefeliciteerd.
Ik ben morgen 12 weken, dus ik verlaat dit topic.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
red rose schreef:Alle nieuwe zwangere, gefeliciteerd.
Gefeliciteerd met het eerste mijlpaal!
joyce0606- Kletskop
Joyce, bedankt, jij hebt deze mijnpaal ookal bijna behaald. Leuk de leeftijden van je kinderen vandaag.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken