Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:33

Heey Joyce, gefeliciteerd! Zijn we weer tegelijk, hihi... Ik wist niet wie spinazietaart was, haha, nooit opgevallen.

Oh, vandaag moest ik werken, om 6.45 uur in de auto, werd het me effe slecht... gestopt omdat ik echt dacht dat ik moest spugen, gelukkig ging het weer beter in de buitenlucht. Vanmiddag na het werk effe in bed gaan liggen, ik heb zo veel slaap de laatste weken. Poeh... dat wordt maandag dus weer een half uur eerder opstaan om rustig te eten en dat te laten zakken.

Laatst aangepast door Kruumel op za 13 okt 2012 - 8:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:36

naam leeftijd uitgerekende datum hoeveelste kindje volgende afspraak VK
pussycat24/2605-05-20132de
Jade21/2609-05-20131e 29 oktober, 2e echo
P!ink30/3922-05-20132e10 oktober: 1e echo
Blondje131332/3026-05-20132e11 oktober: 1e echo
Ellebel27/3228-05-20131e8 oktober, 1e echo
Shisha27/3230-05-20131e7 november, 1e echo
Gerbera27/30begin juni 20131e25 oktober 1e echo
Konijntje25/27begin juni 20132e22-10 intake, echodatum volgt dan
Maia31/3105-06-20133e16-10-2012
Kruumel30/3116-06-20132e1 november intake + echo

Effe up voor de tabel...

Gast
Gast

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 8:58

joyce, gefeliciteerd! de 1e zwangerschap had je toch last van je nieren of zo? heeft dat nu nog consequenties?

shisha, ik heb donderdag 6 uur geslapen (van 9 tot 15) net voldoende om nog een nacht te werken. vrijdag 3 uurtjes en dan 's avonds weer normale tijd (iets later omdat het weekend is) naar bed.. net als anders eigenlijk. ik hoop dat je de nachten nog doorkomt en dan goed kunt terugschakelen. je komt maandag uit de nacht, en moet je dan woensdag weer werken? dat is echt wel minimale omschakeltijd, he?! maar ja, als je fulltime werkt heb je vaak geen keuze.. Sad ik moet ook woensdag weer.. smile

wij hebben het laatst al over namen, gehad.. denk dat we er al wel uit zijn, als staan we nog wel open voor nieuwe ideeën. bij ons zoontje hadden we de namen al voordat ik zwanger was en toen zijn ze niet meer veranderd. naam voor een meisje is nog hetzelfde gebleven..

volgens mij was er iemand die gisteren/vandaag een echo had, maar ik weet niet meer wie.. confused
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:00

Wil iemand mij even in de tabel zetten? Ik weet niet hoe dat moet....

25/33, 22-05-2013, 3e, 29 okt 2e echo + intake

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:03

Gefeliciteerd Joyce! Leuk!

@Kruumel, ik ben ook zo moe. Bij de zwangerschap van beide jongens niet gehad, maar nu.... Kan de hele dag wel slapen.

@shisha, wie weet moet hij het even laten bezinken. Mijn vriend zegt ook altijd direct nee, om er vervolgens weer op terug te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:06

koNijntje schreef:
volgens mij was er iemand die gisteren/vandaag een echo had, maar ik weet niet meer wie.. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 878948377

Ellebel heeft er morgen nog een, ik wilde al vragen hoe het geweest was, dacht effe dat het vandaag was, maar het was echt zondag!

Gast
Gast

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 9:08

naam leeftijd uitgerekende datum hoeveelste kindje volgende afspraak VK
pussycat24/2605-05-20132de
Jade21/2609-05-20131e 29 oktober, 2e echo
P!ink30/3922-05-20132e10 oktober: 1e echo
Balloon25/3322-05-20133e29 okt 2e echo + intake
Blondje131332/3026-05-20132e11 oktober: 1e echo
Ellebel27/3228-05-20131e8 oktober, 1e echo
Shisha27/3230-05-20131e7 november, 1e echo
Gerbera27/30begin juni 20131e25 oktober 1e echo
Konijntje25/27begin juni 20132e22-10 intake, echodatum volgt dan
Maia31/3105-06-20133e16-10-2012
Kruumel30/3116-06-20132e1 november intake + echo

voor balloon

Laatst aangepast door koNijntje op za 13 okt 2012 - 9:09; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 9:09

Kruumel schreef:
koNijntje schreef:
volgens mij was er iemand die gisteren/vandaag een echo had, maar ik weet niet meer wie.. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 878948377
Ellebel heeft er morgen nog een, ik wilde al vragen hoe het geweest was, dacht effe dat het vandaag was, maar het was echt zondag!
ik dacht iemand anders, maar misschien ben ik in de bonen laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 9:14

Shisha schreef:Haha ja lastig is dat he. Maar goed, we komen er vast wel uit uiteindelijk. Maar ik baal er wel van dat hij mijn nr 1 meisjesnaam eigenlijk gelijk compleet afkeurde. En hij zegt dat hoe meer hij bij die naam nadenkt hoe erger hij hem gaat vinden. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 1270000679

Mijn man vind mijn top 1 t/m 10 écht niet leuk... Schiet lekker op he ;-). Ook veel jongensnamen kraakt hij af. Ik heb gewoon enorme lijsten gemaakt met namen die ik wel aardig vind en die ben ik met hem af gegaan. Héél af en toe vind hij een naam leuk of wel ok. Die zetten we dan weer op een lijstje met potentiële namen. Door er af en toe naar te kijken vallen er namen af, een naam die ik wel aardig vond maar bij nader inzien en na een aantal keer hardop noemen toch niet meer zo leuk bijvoorbeeld.
Ik dacht ook dat het niets zou worden zo, maar er staan al een maand twee namen bovenaan een jongensnaam en een meisjesnaam die we allebei leuk blijven vinden. En het is dan wel niet een top-10 naam (die had ik voor de jongens trouwens niet hoor) maar wel een naam die ik gewoon heel erg leuk vind en die me goed lijkt passen bij een meisje of jongetje dat onze genen krijgt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:17

* breekt in* wij hebben ook wat moeite gehad met de namen voor onze kindjes (bij R nog minder als nu bedenk ik me net) maar alles wat ik erg mooi vond vond hij niets...we hebben allebei een top 5 gemaakt en uiteindelijk is de naam uit mijn top 5 gekomen.... hij vindt hem ook erg leuk, de tweede naam komt overigens weer uit zijn top 5 hahaha

*breekt uit*
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 9:17

mijn vriend zei toen we namen hadden bedacht 'nu moeten we deze dus nemen..'
heb hem gezegd dat ik best open sta voor andere namen en dat hij dan maar wat moet bedenken wat hij leuk vind, succes haha
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 9:18

We zullen er uiteindelijk ook wel uitkomen. Zal wel moeten haha.
Maar hij is echt van de korte, stoere namen die niet af te korten zijn en ik ben meer van de wat langere klassieke/romantische namen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 9:20

Haha Printje, daar hoef je niet voor in te breken hoor, de deur staat hier wijd open! Kijk maar, ik wandel hier ook nog steeds naar binnen! 't voelt al niet meer als 'mijn' topic, ben het al een beetje ontgroeid maar in het andere topic voel ik me nog een beetje als een jongste kleuter tussen de oudere kindjes ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 9:23

Shisha schreef:We zullen er uiteindelijk ook wel uitkomen. Zal wel moeten haha.
Maar hij is echt van de korte, stoere namen die niet af te korten zijn en ik ben meer van de wat langere klassieke/romantische namen.

Ik vind het ook heel belangrijk dat een naam leuk af te korten is. Eigenlijk vallen voor mij de eenlettergrepige namen af. Weet niet waarom ik dat zo belangrijk vind. Maar elke naam die we wat vinden kort ik af en als het geen leuke afkorting is dan vind ik het geen leuke naam meer...
Gek is dat hoe je een bepaalde voorkeur ontwikkeld, hoe zou dat komen? Ik heb zelf trouwens een vrij aparte naam, maar ik vind zelf aparte namen meestal helemaal niet zo leuk, niet dat ik er een trauma aan heb overgehouden ofzo hoor, maar ik vind ze gewoon meestal niet mooi. En die paar die wel door de selectie komen sneuvelen bij mijn man, hahaha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:26

De grap bij ons was dat we de eerste keer heel snel een meidennaam hadden en toen was het een jongetje... nu hadden we heel snel een jongensnaam ( toch maar vast weggehaald omdat ik zo naar bed ga, voor de ubernieuwsgierigen die mogen me pm-en hoor hahaha) en nu is het een meisje.......

ps. de naam haal ik zo weer weg

Laatst aangepast door Printje op za 13 okt 2012 - 9:32; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ellebel za 13 okt 2012 - 9:26

Goedeavond dames, wat een gezellige drukte hier nog zo laat *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 561177

Ik heb idd morgen weer een echo om 11.45 uur. Vind het toch weer spannend hoor. Ondanks dat het gisteren goed was heb ik toch in mijn achterhoofd dat het wellicht morgen weer mis is. Maar niet vanuit gaan, zeker niet omdat de groei van het kindje perfect op schema ligt.
Ik denk dat ik wel na morgen pas eind volgende week weer een echo wil. Veel echo's is fijn, maar toch ook iedere keer een stress momentje. Ga denk ik donderdag of vrijdag voorstellen, mijn verloskundige kennende zal dat geen probleem zijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 561177

Ik heb al heel lang een aantal namen. Één van de meisjesnamen pikte mijn man er meteen uit en wilde al meteen geen andere meer. Dan ga ik natuurlijk weer twijfelen. De jongensnaam (en ik denk echt dat wij een jongen krijgen) wordt veel lastiger. Ik heb maar één naam die ik echt leuk vind en die moet en zal het worden haha. Mijn man is nog niet laaiend enthousiast, maar op dit moment is hij wel enthousiast over een naam die hij een half jaar geleden afschuwelijk vond en ik weer helemaal leuk. Dus waarschijnlijk krijg ik toch mijn zin Wink
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 9:28

Printje schreef:De grap bij ons was dat we de eerste keer heel snel een meidennaam hadden en toen was het een jongetje... nu hadden we heel snel een jongensnaam (*) en nu is het een meisje.......

ps. de naam haal ik zo weer weg

Oh nou misschien krijg ik dan toch een meisje, de jongensnaam staat echt al vast, de meisjesnaam is er eentje waar ik steeds meer aan begin te wennen en die ik steeds leuker begin te binden. Haha en iedereen zegt dat ik een meisje krijg, maar ik het zelf een beetje het gevoel dat het een jongen is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 9:29

ik wist al jaren dat, als ik een zoon zou krijgen hij t. zou heten,
gelukkig vond mijn vriend dit ook een leuke naam! Very Happy
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 9:31

printje: is de meisjesnaam die jullie voor jullie zoon hadden bedacht geen optie meer?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:31

Mijn gevoel was beide keren goed... de eerste keer wilde ik heel graag een meisje...maar diep in mijn hart wist ik dat het een jongetje was (en wat een heerlijk kind hebben we gekregen) de tweede keer dacht ik heel diep van binnen dat het een meisje zou zijn maar omdat ik niet durfde hopen heb ik dat niet toegelaten zeg maar.

Ik wil niet zeggen trouwens dat ik met een jongen minder blij was geweest hoor maar een jongen en een meisjesgezin, dat was mijn grootste droom (naast een goede gezondheid voor mijn kids natuurlijk)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje za 13 okt 2012 - 9:32

koNijntje schreef:printje: is de meisjesnaam die jullie voor jullie zoon hadden bedacht geen optie meer?

Nope hahaha maarrr hij lijkt er wel een klein beetje op.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 10:00

Ik heb donderdag een intake en doptone. En misschien echo als er npg noets te vinden is met de doptone ik heb 3 weken geleden een echo gehad.

Leuk ellebel! Ik had je topic gelezen, lijkt mij vreaelijk! Gelukkig heb je nu ook weer goede echo heb gehad! En morgen zonder zorgen baby gluren!! ook al zal je alsnog gespannen zijn toch veel plezier en geniet ervan!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  maiadebij za 13 okt 2012 - 19:26

goedemorgen meiden, op deze regenachtige zondagmorgen.... hebben jullie een beetje beter uit kunnen slapen als mij? Onze dochter heeft de hele nacht tussen ons in geslapen en wilde de heletijd borstvoeding dus ik heb echt niet zo goed geslapen. Hopelijk kan ik zo nog even op de bank mijn ogen dicht doen.

@namen, ik heb er nog helemaal niet over nagedacht, eerst maar eens meer zekerheid. Bij N en J kwamen we er uiteindelijk wel uit, maar echt dezelfde smaak hebben we niet. We hebben best wat eisen voor een naam, niet veel voorkomend, makkelijke naam die zowel in NL als in Marokko voorkomt/ gebruikelijk is. Dus dat is best nog wel lastig.

Hebben jullie al een voorgevoel of het een jongen of meisje zal zijn? En willen jullie het ook al weten met de 12/20 weken echo? Ik denk dat het een jongetje zal zijn bij ons, ik weet nog niet of we het willen weten, maar mezelf kennende wil ik het tegen die tijd maar al te graag weten!
Edit: Pompoen, jij hebt dus ook een voorgevoel! Ik had het bij N en J beide keren goed.

Ellebel, ik kan me voorstellen dar je het weer zo spannend vind hoor! Elke echo is spannend toch, en die eerste weken zijn sowieso gewoon spannend. Maar het is alweer bij zondagochten 11:45 dus schiet alweer lekker op! Wat fijn dat je er gewoon terecht kan als je je onzeker voelt.

Joyce, ik herken je naam en avater ook wel! Wat leuk, alsnog gefeliciteerd!

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben nog steeds de dagen aan het aftellen, maar nu schiet het echt een beetje op! Dinsdag om 9:15 is het zover! Morgen mag het gips van mijn dochter eraf dus dat is ook wel iets om naar uit te kijken. En dinsdagochtend zitten de kinderen op de psz dus kan ik in alle rust heen.

Ik ben de laatste dagen met vlagen misselijk, in de auto vooral. Maar ook als ik aan eten denk of gewoon op de bank zit. Ik moest ook erg langzaam opstaan vanmorgen (lukte ook wel met 2 stuiterende kinderen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 29 3079029344) en zit nu even bij te komen, zo eerst maar eens wat eten. En koffie smaakt me gewoon echt niet meer, nu ik dit typ wordt ik alweer misselijk.
Ik hoop dat ik in de nachten niet al te misselijk zal worden, dan moet ik er nog geregeld uit voor J en kan ik niet op mijn gemakkie opstaan. Maar mijn man zei al dat ze anders maar bij ons in bed moet slapen dan hoef ik de trap niet steeds op en neer (wij slapen op zolder).

Ik ga een ontbijtje maken en kijken wat ik ervan weg krijg, fijne zondag!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Muurvlindertje za 13 okt 2012 - 21:34

Ik kom me hier heel voorzichtig melden.
Heb gister met een extra gevoelige test in de middag na 4 liter drinken een licht streepje gezien.

Donderdag had ik m'n NOD. Morgenochtend test ik nog een keer met een KV test.

Wat moet ik nu allemaal gaan regelen, als ik morgenochtend nog een keer positief test?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gerbera za 13 okt 2012 - 21:56

Goeiemorguh allemaal,

Ik heb gelukkig wel goed geslapen. Maar ben gewoon wakker geworden met een kater (best knap als je alleen maar cola op hebt) ben misselijk en hoofdpijn!!
Gisteren bij Doe Maar was echt super leuk!!! Halverwege de avond werd ik erg misselijk! Gelukkig had ik dextro meegenomen, dat hielp wel. Daarna 's nachts nog naar de Mac geweest, daardoor ook ff extra misselijk. Maar om 2.00 vanacht was het eindelijk over en kon ik slapen!
Nu net wakker.. snel gegeten voor ik nog misselijker werd. Vandaag gelukkig een rustig dagje.

@namen:
Wij hebben al 5 jaar een meisjesnaam in ons hoofd. En daar zijn we nog steeds erg blij mee omdat we die naam hier nog nooit hebben gehoord! De jongens naam zal moeilijker worden, hoewel we vorige week een naam zagen die we allebei ook wel heel leuk vonden! Dus ik denk dat dit ook wel goed moet komen.
Wij hopen stiekem heel erg op een meisje. Omdat we dus al zolang een meisjesnaam in ons hoofd hebben, denken we bij een baby altijd aan een meisje met die naam.

Ellebel, succes met de echo zometeen! Ik duim voor je!!

Joyce0606, leuk dat je je bekend hebt gemaakt. Hoe ver ben je eigenlijk in je zwangerschap?

Maia, Jammer van je onrustige nacht. Die misselijkheid is ook wel weer een goed teken he! smile

Muurvlindertje, welkom! Ik zie dat jullie al een hele tijd bezig waren voor een kleintje? Eindelijk gelukt! smile
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: