Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow za 13 okt 2012 - 0:48

Gerbera schreef:Goeiemorguh allemaal!

Gisterenavond was ik super moe, dus vroeg naar bed 23.00 (voor een vrijdag is dat vroeg) Maar helaas werd ik om 5.00 wakker en heb ik daarna niet echt meer geslapen, meer gedoezeld. Om 9.00 werd ik weer misselijk, dus toen moest ik wel naar beneden.

Vandaag een drukke maar leuke dag. We gaan naar Symphonico in Rosso. Eerst lekker shoppen met mn vriendin op zoek naar iets roods. Dan lekker lunchen en hop in de auto. Het is een lange autorit voor ons. (2 uur). Ik heb al gezegd op de terugweg te zullen rijden, omdat ik natuurlijk toch niet kan drinken. (zij zijn de enige die weten dat ik zwanger ben) Maar mn man is heel erg ongerust of ik het wel ga trekken om zo'n end terug te rijden ivm de moeheid. Wel lief.
Ik heb er in ieder geval zin in.
En ow.. ik heb nog vakantie ook!!!! smile

Leuk! Veel plezier
Ik ben vorig jaar ook tijdens mijn zwangerschap naar SiR geweest, met Nick en Simon.
Was alleen geen succes. Ik was al heel veel misselijk, veel aan het spugen en erg moe Sad. Maar daar is het niet beter van geworden.
Ik durfde niet met de auto, uit angst dat ik inderdaad te moe zou zijn om terug te rijden (lag zowat iedere avond tussen 21 en 22 op bed). Met de trein kon niet, dan moest ik te vroeg weg. Dus had ik zo'n bus gevonden die dan langs meerdere plaatsen rijdt en mensen oppikt en je rechtstreeks er heen brengt. Dat kostte net zoveel als de trein, dus nou prima, dat maar gedaan.
Gelijk uit mijn werk doorgegaan. Nou ik heb serieus de helft van het concert gemist, was zo moe en misselijk dat ik steeds moest gaan zitten Sad
En op de terugweg in de bus moest ik spugen.. Ook heel fijn... :nopompom:
Had erna herfstvakantie, nou ben de hele vakantie ziek geweest. Was iets teveel van het goede.

Toen ik de dvd kreeg van mijn vriend en die terugkeek, dacht ik heel vaak: Huh? Hebben ze dat ook gedaan?

Dus bij deze, mijn verhaal om jou moed in te praten voor vanavond laughcry
Ik zou dus zeker een Bob 2 achter de hand houden!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gerbera za 13 okt 2012 - 1:01

Lejow schreef:
Gerbera schreef:Goeiemorguh allemaal!

Vandaag een drukke maar leuke dag. We gaan naar Symphonico in Rosso.

Leuk! Veel plezier
Ik ben vorig jaar ook tijdens mijn zwangerschap naar SiR geweest, met Nick en Simon.
Was alleen geen succes. Ik was al heel veel misselijk, veel aan het spugen en erg moe *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1371890812. Maar daar is het niet beter van geworden.
Ik durfde niet met de auto, uit angst dat ik inderdaad te moe zou zijn om terug te rijden (lag zowat iedere avond tussen 21 en 22 op bed). Met de trein kon niet, dan moest ik te vroeg weg. Dus had ik zo'n bus gevonden die dan langs meerdere plaatsen rijdt en mensen oppikt en je rechtstreeks er heen brengt. Dat kostte net zoveel als de trein, dus nou prima, dat maar gedaan.
Gelijk uit mijn werk doorgegaan. Nou ik heb serieus de helft van het concert gemist, was zo moe en misselijk dat ik steeds moest gaan zitten *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1371890812
En op de terugweg in de bus moest ik spugen.. Ook heel fijn... *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1270000679
Had erna herfstvakantie, nou ben de hele vakantie ziek geweest. Was iets teveel van het goede.

Toen ik de dvd kreeg van mijn vriend en die terugkeek, dacht ik heel vaak: Huh? Hebben ze dat ook gedaan?

Dus bij deze, mijn verhaal om jou moed in te praten voor vanavond *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 394967
Ik zou dus zeker een Bob 2 achter de hand houden!

hahaha en bedankt he!! Hier word ik vrolijk van Rolling Eyes Wink

Ik heb gelukkig nog niet 1x hoeven overgeven. Ben vandaag wel heel erg moe omdat ik slecht geslapen heb, m'n man heeft idd al heel vaak aangeboden om te rijden op de terugweg. Dus ik zal vanavond eens kijken hoe ik me voel.

Wel balen zeg dat het bij jou zo ging Sad Ik hoop dat ik er meer van kan genieten!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  koNijntje za 13 okt 2012 - 1:33

shisha: fijn dat de nachtdiensten wel goed gaan, ik draaide tijdens de 1e zwangerschap ook nog 4-5 nachten en merkte ook dat het omschakelen lastiger was. ik heb toen met 15/16 weken nog nachten gehad, maar bij het terugdraaien heb ik 3 dagen hoofdpijn gehad, dus deze keer ga ik dat niet doen. en... je bent over de helft!! Very Happy

gerbera: ik heb deze keer natuurlijk het hartje al zien kloppen, dus wist dat de test knalpositief moest zijn. ik herken het wel van mijn 1e zwangerschap, toen had ik de 12wekenecho en dacht ik 'straks zit er niets en heb ik me dit allemaal maar ingebeeld' confused ik hoop dat jou teststreep er ook af knalt maandag! veel plezier bij symphonica in rosso!

pompoen: ik heb gelukkig ook niet heel veel last van vermoeidheid, laatste dagen kwam voornamelijk door mijn zoontje, die was vermoeiend, haha laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 1:54

Gerbera: Drukke dag, maar wel leuk! Heel veel plezier!

Pussycat: Ja erg he die vermoeidheid. Vervelend dat je zo'n last hebt van hoofdpijn. Heb je ook niet iets wat je eerst wel altijd dronk/at maar nu niet meer?

Pompoen: Ik ben echt al een paar weken moe. Ook al voordat ik wist dat ik zwanger was en dacht toen ook dat het aan mijn ijzergehalte lag dus ben ik ijzertabletten gaan slikken. Maar het hielp niet dus daar ben ik weer mee gestopt. Maar ik heb verder gelukkig weer weinig lichamelijke klachten.

Konijntje: Ja nog 2 nachtjes! Ik hoop dat het omschakelen weer een beetje gaat want ik ben maar 2 dagen vrij. Neutral
Eerder deed ik dan op mijn uitslaapdag maar 3 uurtjes slapen en dan 's avonds een paar wijntjes drinken. Dan sliep ik gelijk 's nachts weer goed maar dat kan nu natuurlijk niet. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 253468018

Ik was vandaag al om 13.30u wakker. Beetje misselijk dus ik ben er toch maar even uitgegaan. Zo even booschappen doen en ik wil vandaag echt gewoon wat in huis doen en dan ga ik daarna nog even een dutje doen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  spinazietaart za 13 okt 2012 - 5:11

zal ik mij dan maar bekend maken smile

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 5:11

spinazietaart schreef:zal ik mij dan maar bekend maken smile

Jaaaaa cheers cheers cheers
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  spinazietaart za 13 okt 2012 - 5:17

hahah nou ik ben niet echt een bekende forummer hoor! dus zo heftig nieuws is het niet smile

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 5:18

spinazietaart schreef:hahah nou ik ben niet echt een bekende forummer hoor! dus zo heftig nieuws is het niet smile

Ik las het net al in een ander topic, ik ken je wel hoor.

Gefeliciteerd! :cheering:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 5:20

dankje!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 5:24

Haha ja ik zei dat ik je niet kende, maar in combinatie met je avatar ken ik je wel! Nogmaals gefeliciteerd!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 5:25

тыквашка schreef:Haha ja ik zei dat ik je niet kende, maar in combinatie met je avatar ken ik je wel! Nogmaals gefeliciteerd!!

owww jij bent nu ook bekend! (Duurde even het kwartje!) ik ken jouw ook wel! jij dus ook nogmaals gefeliciteerd, weet iedereen het al in je omgeving?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 13 okt 2012 - 5:53

@ Joyce, leuke een tweede!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 6:01

Gefeliciteerd Joyce!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje za 13 okt 2012 - 6:03

Joyce!! Wat leuk smile Gefeliciteerd :cheering:

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 6:06

Thanks ladies!!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 6:23

joyce0606 schreef:
тыквашка schreef:Haha ja ik zei dat ik je niet kende, maar in combinatie met je avatar ken ik je wel! Nogmaals gefeliciteerd!!

owww jij bent nu ook bekend! (Duurde even het kwartje!) ik ken jouw ook wel! jij dus ook nogmaals gefeliciteerd, weet iedereen het al in je omgeving?

Nog niet iedereen volgens mij, maar wel iedereen die ik wilde dat die het van mijn persoonlijk zou horen en ook nog een heleboel anderen, heb het op facebook gezet uiteindelijk. En verder is de familietamtam aan moeders kant al aardig rond gegaan. Mijn moeder werd zelfs door een oudtante uit Zwitserland gebeld met felicitaties!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade za 13 okt 2012 - 6:28

joyce0606 schreef:dankje!

Wat leuk, gefeliciteerd! ik ben je toevallig laatst op een ander forum tegen gekomen en vroeg me al af waar je gebleven was!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 6:36

dankje!

ik zit wel regelmatig (oke oke veeel) op facebook, maar af en toe hier, ik lees wel hier, maar reageer erg weinig. op dat andere forum kom ik eigenlijk helemaal niet meer.

ik heb het nog niet verteld aan familie en dergelijke. wel al een goede echo gehad, alleen twijfel ik nu dan weer enorm, die echo is 3 weken geleden geweest...donderdag weer naar vk en gaat ze even luisteren! met het risico dat ze nog niets kan horen, ik geloof wel dat ze dan even snel echo maakt!

zijn jullie al bezig met namen? ik vind het echt zoo moeilijk! het moet natuurlijk passen bij onze zoons naam, en ook leuk zijn haha....ik kijk nu nog beetje rustig rond totdat we het geslacht weten! daarna wordt het echt een zoektocht, en zeker voor een jongens naam!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 6:46

Gefeliciteerd Joyce! Ik was al benieuwd wie spinazietaart nou was. Volgens mij hebben we dan geen schuil-zwangere meer toch?

Ik van vandaag gelukkig een stuk fitter dan de afgelopen dagen. Net nog wel geprobeerd even te slapen maar meer dan een urr liggen draaien dus ik ben maar weer opgestaan. Ik ben benieuwd hoe vannacht dan gaat nu ik zo weinig geslapen heb. Grote kans dat ik rond 4u compleet instort. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen za 13 okt 2012 - 6:50

@Joyce, wij hebben al een jongens en een meisjesnaam die we allebei erg leuk vinden. We willen alleen liever nog even verder zoeken. Maar dat lukt dus voor geen meter!! Ik dacht ook dat wij het moeilijk zouden gaan krijgen over de jongensnaam, maar eigenlijken zijn we daar gewoon 99% zeker van, de meisjesnaam is meer een 85% zeg maar. Lastig he!! Wij moeten ook een beetje rekening houden met de namen van de andere twee kinderen van mijn man en met de tweede naam die al vast staat.

@Shisha, Fijn dat je niet zo moe bent vandaag, wel lastig dat je zo rusteloos bent dat je niet echt kunt voorslapen voor je nachtdienst!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 6:57

Zal vast wel goedkomen pompoen. We hebben gelukkig geen bank of fijne stoelen op het werk dus de kans dat ik in slaap val is wel heel klein. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1578173417

Joyce: Wij zijn al wel bezig met namen maar we hebben dus een totaal andere smaak. Alles wat ik leuk vind vindt hij verschrikkelijk en andersom net zo. Dus dat gaat nog wat worden. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 za 13 okt 2012 - 7:14

Shisha schreef:Zal vast wel goedkomen pompoen. We hebben gelukkig geen bank of fijne stoelen op het werk dus de kans dat ik in slaap val is wel heel klein. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1578173417

Joyce: Wij zijn al wel bezig met namen maar we hebben dus een totaal andere smaak. Alles wat ik leuk vind vindt hij verschrikkelijk en andersom net zo. Dus dat gaat nog wat worden. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 394967

Herkenbaar! Het is al een wonder dat onze zoon een naam heeft! Ik heb al gezegt je.hoeft niet meteen een naam te bij de geboorte...noemen we gewoon baby2...schijnt toch hip te zijn in showbizzworld hahaha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Amber- za 13 okt 2012 - 7:35

Had ook al in het andere topic gereageerd, maar ook hier gefeliciteerd!! Wat leuk!
Dan klopte mijn vermoeden wie je was. Had je een paar weken geleden op een ander forum zien reageren, vandaar. smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lejow za 13 okt 2012 - 7:36

Gefeliciteerd Joyce!! Ik ken je ook! :cheering:

Je zoontje heeft toch in het ZH gelegen, alweer een poosje geleden?
Hoe gaat het daar nu mee?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Shisha za 13 okt 2012 - 7:37

Haha ja lastig is dat he. Maar goed, we komen er vast wel uit uiteindelijk. Maar ik baal er wel van dat hij mijn nr 1 meisjesnaam eigenlijk gelijk compleet afkeurde. En hij zegt dat hoe meer hij bij die naam nadenkt hoe erger hij hem gaat vinden. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 28 1270000679
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: