Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Pussycat vr 12 okt 2012 - 2:46

Heb niet alles terug gelezen hoor, maar om ellebel kon ik niet heen *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 1371890812

Wat een rotnieuws meid! Zo denk je er inderdaad misschien 2 te krijgen en zo krijg je de schrik dat je misschien zelfs niks krijgt.
Ik hoop natuurlijk ook heel erg dat je goed nieuws krijgt straks. Bah wat een onzekerheid...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade vr 12 okt 2012 - 4:32

Sterkte zometeen Ellebel!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  maiadebij vr 12 okt 2012 - 4:34

Daar dacht ik ook nog aan Ellebel, dat je zekerheid krijgt. Ik ben ook bang dat als ik dinsdag eindelijk, na 2 weken, de echo heb, ze me geen duidelijkheid kan geven.

Ik schreef het ook in je andere topic, maar veel sterkte meid ik hoop zo op goed nieuws.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ellebel vr 12 okt 2012 - 6:19

Ik blijf hier voorlopig nog even meeschrijven, zie mijn andere topic *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 281626781
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gerbera vr 12 okt 2012 - 6:19

Jeeeeeeej!! Very Happy
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 6:25

Ellebel, wat een naar nieuws. Ik zie dat je nog mee blijft schrijven, maar ik heb je andere topic nog niet gelezen, ik zal dat effe lezen, maar ga er dus vanuit dat het nog goed is.

Red rose, wat een rare vraag... meende ze dat echt, of was het een 'leuk bedoeld grapje'. Dat kan je echt niet maken vind ik hoor. Gelukkig dat de rest van de reacties wel leuk waren.

Gast
Gast

Bericht  red rose vr 12 okt 2012 - 6:49

Kruumel schreef:
Red rose, wat een rare vraag... meende ze dat echt, of was het een 'leuk bedoeld grapje'. Dat kan je echt niet maken vind ik hoor. Gelukkig dat de rest van de reacties wel leuk waren.

volgens mij meende ze het echt, 'leuke grapjes' maakt ze niet, gelukkig zien en of spreken we haar niet zo vaak
red rose
red rose
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  koNijntje vr 12 okt 2012 - 7:01

blondje: shit hé!! wat zal die week voor jou voorbij kruipen, zeg! hoe voel je je?
gerbera: ik heb 1x in de week tennisles. verder wandel en fiets ik dagelijks met mijn zoontje, maar doe ik niet echt aan sport..
poison: gefeliciteerd! 1e ronde?
shisha: 2 van de 5 nachten gehad, hoe gaat het? slaap je goed overdag?
ellebel: wat goed dat het hartje nu goed klopte!! :cheering: ook fijn dat je zondag alweer langs mag komen!

de nachtdienst zit er weer op, ik ben gesloopt want mijn zoontje is de laatste weken niet in zijn beste humeur.. laten we hopen dat hij snel gezelliger is, dan ben ik dat waarschijnlijk ook! Wink merk gewoon dat ik het minder goed hebben kan als anders..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Shisha vr 12 okt 2012 - 7:02

Zo net weer even geslapen. Heeft 1 van jullie ervaring met floradix? Een vriendin raadde het aan tegen te vermoeidheid. Want ik begin het al aardig zat te worden. Krijg gewoon niks gedaan, loop echt drastisch achter met het huishouden en ondertussen wordt de keuken opgeknapt wat ook de nodige rotzooi geeft.
Mijn man probeert zoveel mogelijk te doen maar die moet natuurlijk ook gewoon werken.
Maar kan wel de hele dag slapen en als ik wakker ben voel ik mij compleet futloos. Al helemaal als ik gewerkt heb. En doordat ik zo moe ben kan ik ook niet veel hebben. Net nog staan schreeuwen tegen de kat omdat ie alweer op het aanrecht zat en daarna een flinke huilbui. *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 1371890812

Ellebel: Nogmaals wat een fijn nieuws! Maar wel vervelend dat je verloskundige zo negatief was eerst. Dat had heel wat zenuwen kunnen schelen. Maar gelukkig dat het nu wel goed was.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Shisha vr 12 okt 2012 - 7:03

Oh en Redrose, wat een achterlijke reactie van haar! Stom wijf. Mad
Gelukkig dat je haar niet zo vaak ziet dan!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje vr 12 okt 2012 - 7:14

oh ja, ik ben vandaag gestart met moeders voor moeders (heb het de eerste zwangerschap niet gedaan) de test was direct knalpositief!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Shisha vr 12 okt 2012 - 7:21

Konijntje: de nachtdiensten gaan opzich redelijk. Ik heb wel meer moeite met het ritme omdraaien en ik ben overdag echt een zombie maar een voordeel vind ik wel weer dat de nachtdiensten best rustig zijn en ik dus alles op mijn eigen tempo kan doen. Het is af en toe wel weer wat zwaarder omdat we 's nachts alleen staan en ik dus ook de zware mensen alleen moet doen.
Met dagdiensten heb ik weer meer last van mijn rug en buik. Vooral na de ochtendzorg. En ik ben dan vaak rond een uur of 12 echt helemaal gesloopt.

Maar wat goed dat je met moeders voor moeders bent begonnen! Ik wil ook nog kijken of dat hier in de buurt is want ik vind het echt een goed iets.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  Gerbera vr 12 okt 2012 - 7:23

Konijntje, bij mij komt er maandagochtend een vrouw langs van MVM. Ik vind het ook wel spannend omdat ze natuurlijk eerst je urine gaan testen of je genoeg HCG aanmaakt. Op een of andere manier kan ik toch niet goed geloven dat ik zwanger ben en zal ik die test dan toch weer als een bevestiging zien!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow vr 12 okt 2012 - 7:32

Ik was echt als de dood dat die test negatief zou zijn, en dat ze me vierkant uit zou lachen en zou zeggen 'Ik weet niet wat u denkt, maar u bent echt niét zwanger hoor....' :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gerbera vr 12 okt 2012 - 7:35

haha Lejow... jij snapt me!!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gerbera vr 12 okt 2012 - 20:40

Goeiemorguh allemaal!

Gisterenavond was ik super moe, dus vroeg naar bed 23.00 (voor een vrijdag is dat vroeg) Maar helaas werd ik om 5.00 wakker en heb ik daarna niet echt meer geslapen, meer gedoezeld. Om 9.00 werd ik weer misselijk, dus toen moest ik wel naar beneden.

Vandaag een drukke maar leuke dag. We gaan naar Symphonico in Rosso. Eerst lekker shoppen met mn vriendin op zoek naar iets roods. Dan lekker lunchen en hop in de auto. Het is een lange autorit voor ons. (2 uur). Ik heb al gezegd op de terugweg te zullen rijden, omdat ik natuurlijk toch niet kan drinken. (zij zijn de enige die weten dat ik zwanger ben) Maar mn man is heel erg ongerust of ik het wel ga trekken om zo'n end terug te rijden ivm de moeheid. Wel lief.
Ik heb er in ieder geval zin in.
En ow.. ik heb nog vakantie ook!!!! smile
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pussycat vr 12 okt 2012 - 23:02

shisha hier geen ervaring met floradix maar ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik ben ook zoooo moe en als het even kan doe ik het liefste niks Laughing en dat in combi met misselijk.... bah.

In het begin had ik trouwens barstende hoofdpijn en dat begint nu weer op te komen. Heb de hele week al last van hoofdpijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 1371890812 vorige zwangerschap niet gehad. Mijn bloeddruk was prima 110/60. En ik drink ook genoeg denk ik.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 12 okt 2012 - 23:06

Pussycat schreef:shisha hier geen ervaring met floradix maar ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Ik ben ook zoooo moe en als het even kan doe ik het liefste niks Laughing en dat in combi met misselijk.... bah.

In het begin had ik trouwens barstende hoofdpijn en dat begint nu weer op te komen. Heb de hele week al last van hoofdpijn *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 1371890812 vorige zwangerschap niet gehad. Mijn bloeddruk was prima 110/60. En ik drink ook genoeg denk ik.

Pussycat, ik had ook heel veel hoofdpijn. Ik ben er achter gekomen dat ik dit elke keer krijg als ik chocola eet, dit laat ik nu dus maar staan Sad Misschien zit er bij jou ook zo iets achter?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 23:09

Jeetje als ik jullie zo lees over de vermoeidheid dan heb ik echt geluk gehad! Ik was helemaal niet zo moe, nog steeds niet. Wel iets sneller moe enzo, maar ik heb meer lichamelijke klachten dan last van vermoeidheid!
Ze hebben trouwens bij de intake mijn ijzer gemeten en die was 9,7 (ik geloof dat 7 in de zwangerschap echt prima is) dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Pussycat vr 12 okt 2012 - 23:11

Hmm zou kunnen, maar kom er maar eens achter wat het is....

Ik drink geen koffie of thee met dat ene waar je niet teveel van mag scratch

Chocola heb ik al een poos niet meer gegeten.

Dit heb ik op vandaag: Glas melk met brood en kaas. kop thee, glas water en 2 biscuitjes ow en een sinaasappel en een halve banaan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat vr 12 okt 2012 - 23:13

Pompoen wat handig dat ze dat bij de intake al doen!
Hier doen ze dat pas meten met het bloedprikken. Heb hier nog een formulier liggen dat ga ik dinsdag doen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 23:18

@Pussycat, Ik ken ook iemand die hoofdpijn krijg van kaas...
Ik vond het ook wel fijn om te weten dat ik in ieder geval echt geen bloedarmoede had. Mijn suiker en HB zijn gewoon gelijk gemeten, ze heeft ook mijn bloed geprikt en daarna wat bloed voor suiker en hb genomen bij het prikgaatje, vond ik heel slim! Ik heb trouwens geen uitslag gehad van het bloedprikken, ze zouden bellen als er iets mee was, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ik geen syfillis (was het geloof ik), Hebatitus B of HIV heb ;-)
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pussycat vr 12 okt 2012 - 23:30

Van kaas serieus? Dat hoop ik toch niet, want dat is zo'n beetje alles wat ik eet op brood *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 394967
Maar dan zou dat dus wel goed kunnen aangezien ik elke dag wel 1 á 2 met kaas eet....
ooh mijn suiker en hb en al die enge ziektes worden hier tegelijk gedaan met bloed prikken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 12 okt 2012 - 23:49

Pussycat schreef:Van kaas serieus? Dat hoop ik toch niet, want dat is zo'n beetje alles wat ik eet op brood *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 27 394967
Maar dan zou dat dus wel goed kunnen aangezien ik elke dag wel 1 á 2 met kaas eet....
ooh mijn suiker en hb en al die enge ziektes worden hier tegelijk gedaan met bloed prikken.

Ja, van kaas! Ik zou dat trouwens zelf ook afschuwelijk vinden want ik eet ook dolgraag kaas! Gelukkig heb ik nauwelijks last van hoofdpijn (en dat terwijl ik vroeger chronisch hoofdpijn had! Hoofdpijn is trouwens ook wel een typische zwangerschapskwaal geloof ik, heeft dacht ik te maken met dat je een grotere hoeveelheid bloed in je lijf hebt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gerbera za 13 okt 2012 - 0:27

Ik krijg hoofdpijn van alle zuivel! Ik laat dus al een paar weken alle zuivel staan en idd veel minder hoofdpijn.
Nu me de zwangerschap staat juist overal dat je veel calcium binnen moet krijgen, dus drink ik soms wel weer melk.
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: