Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 23:55

Smaragdje, ik hoop het ook. Vond het de tweede keer al minder erg dan de eerste. Maar had ook een beetje het gevoel dat ik er beter mee om kon gaan door de ervaring van de eerste zwangerschap.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 25 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 0:04

Jaa....konijntje! Fijn om te lezen! Maar wat een stomme reactue zeg.

Ben nu wel benieuwd wie je als vk had. M?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  maiadebij wo 10 okt 2012 - 0:08

koNijntje wat fijn!! Vanaf wanneer is het hartje te zien? En had je een inwendige echo? Ik ben vandaag als het goed is precies 6 weken en zal met de echo 6+6 dagen zijn, dus hopelijk ook een kloppend hartje. Wel vreemd van de vk hoe ze reageerde....

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Snoes wo 10 okt 2012 - 0:20

Konijntje, wat fijn dat alles goed was!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 0:32

Flower_L schreef:Jaa....konijntje! Fijn om te lezen! Maar wat een stomme reactue zeg.

M. inderdaad..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 0:33

maiadebij schreef:koNijntje wat fijn!! Vanaf wanneer is het hartje te zien? En had je een inwendige echo? Ik ben vandaag als het goed is precies 6 weken en zal met de echo 6+6 dagen zijn, dus hopelijk ook een kloppend hartje. Wel vreemd van de vk hoe ze reageerde....

volgens mij is er vanaf zo'n 6 weken hartactie te zien (ongeveer?) volgens mijn menstruatie ben ik 6+6, maar ik denk zelf dat mijn eisprong deze maand later is geweest, daarom heb ik mijn ticker ook korter zwanger gemaakt..
ik heb inderdaad een inwendige echo gehad.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 0:51

koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Jaa....konijntje! Fijn om te lezen! Maar wat een stomme reactue zeg.

M. inderdaad..

Hmmm...mag morgen weer naar haar toe.

Maar hoe dan ook, gaat om het kloppende hartje wat je gezien hebt smile!
dan komt jouw bloedverlies door zelfde reden als bij mij deze keer.
Ook met 6wkn, zag je zo'n zwarte vlek toch?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 2:31

Flower_L schreef:
koNijntje schreef:

M. inderdaad..

Hmmm...mag morgen weer naar haar toe.

Maar hoe dan ook, gaat om het kloppende hartje wat je gezien hebt smile!
dan komt jouw bloedverlies door zelfde reden als bij mij deze keer.
Ook met 6wkn, zag je zo'n zwarte vlek toch?

idd een zwarte vlek, het geeft me moed dat jij hetzelfde hebt gehad! smile
heb jij controle bij m? ik dacht altijd dat zij alleen maar echo's deed..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 8:26

shisha: heb je al zin in de nachtdienst? Wink
ik heb net 3 uur op bed gelegen, maar amper geslapen doordat mijn zoontje niet echt fit is en niet wilde slapen.. Sad
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Shisha wo 10 okt 2012 - 8:54

koNijntje schreef:shisha: heb je al zin in de nachtdienst? Wink
ik heb net 3 uur op bed gelegen, maar amper geslapen doordat mijn zoontje niet echt fit is en niet wilde slapen.. Sad

Niet echt. Jij dan? Heb ook nog even op bed gelegen maar kon niet slapen. En ben al vanaf 8u op dus dat gaat wat worden vannacht haha. Hopelijk blijft het een beetje rustig.
Werkse en de rest welterusten!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 8:58

Shisha schreef:
koNijntje schreef:shisha: heb je al zin in de nachtdienst? Wink

Niet echt. Jij dan? Heb ook nog even op bed gelegen maar kon niet slapen. En ben al vanaf 8u op dus dat gaat wat worden vannacht haha. Hopelijk blijft het een beetje rustig.
Werkse en de rest welterusten!

ik heb er ook nog geen zin in! laughcry
mijn zoontje had vanmorgen om 6uur de slaap al uit, dus voor mij is dit een heel lange dag..
maar ja, ik overleef het wel!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  blondje1313 wo 10 okt 2012 - 18:03

Blegh, net weer boven de wc gehangen, vanmorgen al teveel willen doen volgens mij.....

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  maiadebij wo 10 okt 2012 - 19:15

Succes met de nachtdiensten meiden, lijkt me zwaar!

Blondje, ook al misselijk dus hopelijk wordt het niet te erg bij jou.

Hier gaat alles zijn gangetje. De dagen gaan gestaag voorbij, gelukkig heb ik veel te doen anders zou het helemaal langzaam gaan. Verder heb ik een zeurend gevoel in mijn onderbuik die ik herken van de eerdere zwangerschappen. Als ik te snel opsta dan trekt het ook soms, dus dat is wel positief. Verder helemaal geen bloedverlies meer gehad gelukkig. Enk ben enorm verstrooid, sleutels in de deur laten staan, mijn zoontje zonder jas mee naar buiten nemen (Brrrr) dat soort dingen...

Hoe gaat het verder met jullie?

heb je al medicatie gekregen jade?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 19:38

jij klinkt goed verstrooid, maia! herkenbaar.. laughcry de klachtjes klinken hoopvol! dinsdag heb je de echo?
ik ben inmiddels thuis, mijn ouders hebben t opgehaald en ik ga lekker slapen!
fijne dag allemaal!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  maiadebij wo 10 okt 2012 - 20:05

dinsdag om 9:15, dus lekker vroeg! De kinderen zitten dan allebei op de psz, dus dan heb ik alle tijd om heen te gaan. Ik ga even wat doen want het lijkt hier alweer ontploft in huis met alle speelgoed... ik moet straks om 13:00 werken

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 3:08

O Maia, zo herkenbaar! Ik was in mn eerste zwangerschap ook heel verstrooid en vergeetachtig... nu begint het alweer... vergeten waar mn sleutels zijn... badkraan open, lekker schuimpje erin, maar dan vergeten de stop erin te doen... zo echt vanalles. Gaat lekker!

Ik heb al echt krampjes rechts en links onder in mn buik, en pijn onder in mn rug... bandenpijn? Ik kan me niet meer echt herinneren of ik dat de eerste keer ook zo vroeg al had.

Gast
Gast

Bericht  slaatje do 11 okt 2012 - 3:24

Kruumel schreef:O Maia, zo herkenbaar! Ik was in mn eerste zwangerschap ook heel verstrooid en vergeetachtig... nu begint het alweer... vergeten waar mn sleutels zijn... badkraan open, lekker schuimpje erin, maar dan vergeten de stop erin te doen... zo echt vanalles. Gaat lekker!

Ik heb al echt krampjes rechts en links onder in mn buik, en pijn onder in mn rug... bandenpijn? Ik kan me niet meer echt herinneren of ik dat de eerste keer ook zo vroeg al had.

De pijn recht en links in je buik zijn je darmen. Deze zijn al wat aan het verschuiven en ruimte maken. Bandenpijn heb je meestal pas vanaf een week of 10/12.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen do 11 okt 2012 - 3:26

slaatje schreef:
Kruumel schreef:O Maia, zo herkenbaar! Ik was in mn eerste zwangerschap ook heel verstrooid en vergeetachtig... nu begint het alweer... vergeten waar mn sleutels zijn... badkraan open, lekker schuimpje erin, maar dan vergeten de stop erin te doen... zo echt vanalles. Gaat lekker!

De pijn recht en links in je buik zijn je darmen. Deze zijn al wat aan het verschuiven en ruimte maken. Bandenpijn heb je meestal pas vanaf een week of 10/12.

Nou volgens mij is dat ook bandenpijn hoor!! Ik had dat ook al heel vroeg, dat het echt stak en trok. Mijn darmen deden ook raar, maar dat voelde anders. Had dus twee buikpijnsoorten tegelijk en kon het heel duidelijk onderscheiden. Had ook af en toe een soort van menstruatiepijn, maar ook links en rechts van die krampjes en steekjes enzo. En heb het nog steeds, maar nu wel wat minder. Dat is volgens mij echt bandenpijn hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  slaatje do 11 okt 2012 - 4:19

тыквашка schreef:
slaatje schreef:

Nou volgens mij is dat ook bandenpijn hoor!! Ik had dat ook al heel vroeg, dat het echt stak en trok. Mijn darmen deden ook raar, maar dat voelde anders. Had dus twee buikpijnsoorten tegelijk en kon het heel duidelijk onderscheiden. Had ook af en toe een soort van menstruatiepijn, maar ook links en rechts van die krampjes en steekjes enzo. En heb het nog steeds, maar nu wel wat minder. Dat is volgens mij echt bandenpijn hoor!

Mijn vk heeft me echt gezegd dat je bandenpijn pas later in je zwangerschap kunt hebben. Dat het echt je darmen zijn en misschien je baarmoeder die aan het verplaatsen zijn om ruimte te maken voor je kindje. Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, want ben geen vk, maar dit is wel hoe zij het aan mij uitgelegd heeft. :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  slaatje do 11 okt 2012 - 4:24

Heb dit stukje even van internet geplukt:

Bandenpijn
Een veelvoorkomende klacht tijdens een zwangerschap is bandenpijn. Als zwangere vrouw zul je hier vooral vanaf de twintigste week van je zwangerschap last van krijgen. Bij een tweede of daaropvolgende zwangerschap is het mogelijk dat bandenpijn al eerder ontstaat. Je baarmoeder hangt als het ware aan banden in je bekken. Aan de bovenkant van de baarmoeder zitten banden die naar je schaambotje lopen. De banden zorgen ervoor dat je baarmoeder op haar plaats blijft zitten. Zodra de baby gaat groeien - en de baarmoeder dus ook - zal er druk op deze banden komen te staan. De pijn die hierdoor ontstaat, is te omschrijven als bandenpijn.

slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 do 11 okt 2012 - 6:33

Oke, egopost:

Net echo gehad en het lijkt een beetje op het verhaal van Ellebel. Naast een kloppend hartje was er ook iets te zien wat toch meer weghad van een tweede vruchtje dan van een dooierzak. Wel een week groeiachterstand op het andere vruchtje en geen kloppend hartje te zien, dus waarschijnlijk is dit misgegaan, maar voor de zekerheid gaan we in elk geval volgende week terug voor een extra echo.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ellebel do 11 okt 2012 - 6:41

blondje1313 schreef:Oke, egopost:

Net echo gehad en het lijkt een beetje op het verhaal van Ellebel. Naast een kloppend hartje was er ook iets te zien wat toch meer weghad van een tweede vruchtje dan van een dooierzak. Wel een week groeiachterstand op het andere vruchtje en geen kloppend hartje te zien, dus waarschijnlijk is dit misgegaan, maar voor de zekerheid gaan we in elk geval volgende week terug voor een extra echo.

Oh jeetje, dat is ook geen leuk nieuws.. Er is in ieder geval 1 kloppend hartje! Dat vond ik het belangrijkste nieuws.
Ik mag vanavond om 21.30 uur terug voor de inwendige echo. Ik denk echt niet dat het een tweeling is, voorgevoel ofzo. Heb ook op internet echo's vergeleken met die van mij en op die andere echo's (met zelfde termijn uiteraard) is het veel duidelijker te zien. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik echt geen voorkeur voor een tweeling heb. Als het zo is, dan vind ik het over een week vast en zeker geweldig en wil ik niet anders meer. Maar op dit moment heb ik een voorkeur voor 1 gezond kindje.. Embarassed
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  blondje1313 do 11 okt 2012 - 6:46

Ik vond het nog niet zo'n vervelend nieuws hoor, vooral heel blij met het kloppend hartje.
En ook hier gewoon de voorkeur voor 1 kindje, we hebben er 1 die net 1 is, dan wordt het wel erg druk. (Maar als het volgende week toch zo blijkt te zijn zijn we natuurlijk wel gewoon heel blij!)
Het verklaart wel waarom ik nu wel misselijk ben en dat bij Lotte helemaal niet was.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 11 okt 2012 - 8:14

Blondje, wat een nieuws! Hoe ver ben je eigenlijk?
Bij mijn vorige zwangerschap dacht de vk eerst ook dat het een tweeling was, maar het tweede 'vlekje' bleek een stolsel oid te zijn na een inwendige echo. Ik had dat toen nog nooit gehoord, en nu zijn er twee in dit topic met ook een tweede 'vlekje' op de echo. Ik hoop dat het allemaal goed is, maar je heb iig een kloppend hartje gezien, dat is het belangrijkst!

Slaatje, ik had ook effe gegoogled op bandenpijn en kwam bij dat stukje uit wat jij heb gepost. Het is mijn derde zwangerschap, dus misschien is het toch wel bandenpijn. Het zijn iig niet mijn darmen, want die voel ik ook, maar dat is een ander gevoel en op een andere plaats. Dit zijn echt steekjes/krampjes links en rechts afgewisseld in de onderbuik, en heel erg in de onderrug. Volgens mij had ik bij mn eerste zwangerschap idd pas later bandenpijn, en bij mn tweede zwangerschap wist ik pas me 6 weken dat ik zwanger was, dus weet ik niet meer of ik zo vroeg al ies voelde.

Ellebel, heel veel succes zometeen, ik duim voor je!!!

Gast
Gast

Bericht  Gerbera do 11 okt 2012 - 8:17

Jeetje Blondje, wat een nieuws! Spannend zeg!!

Hier een goede dag, niet misselijk, geen hoofdpijn! jeej! Net ook weer lekker wezen sporten!

Sporten jullie nog vaak? Ik sportte altijd 4x per week en dan 2 uur achter elkaar. Dat trek ik nu niet. Ben deze week vandaag pas voor het eerst geweest. Maar goed, het valt dus wel heel erg op. Niet handig!
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: