*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
koNijntje schreef:
ik ben benieuwd morgen, ben echt heel erg blij dat ik zo snel terecht kon, dan heb ik hopelijk duidelijkheid!
Spannend zeg, maar fijn dat het bloedverlies over is. Succes morgen, ik duim voor je!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10
Weegschaal schreef:@ Maia; Ik kom hier niet graag als ik niet zwanger ben, maar was toch erg nieuwsgierig hoe het met je was. Goed om te zien dat je testen donkerder worden! Spannend, mijn duimen blijven draaien!
Dat vind ik echt lief Het blijft nog even spannend maar ik heb nog hoop.
Konijntje, het is helemaal niet gek dat je even in paniek was hoor! Gelukkig is het bloeden snel weer gestopt en kan je morgen al terecht.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Konijntje succes morgen! Iig positief dat het bloeden gestopt is (dat is bij een menstuatie niet na een dag
En verder, beetje snel zekerheid, dan lang in spanninig zitten
En verder, beetje snel zekerheid, dan lang in spanninig zitten
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hallo dames,
Ik kom me hier ook melden. Ik heb nu pas echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb gistermiddag echo gehad en ik ben 11 weken en 1 dag zwanger. We gaan het nu aan iedereen vertellen.
Ik kom me hier ook melden. Ik heb nu pas echt het gevoel dat ik zwanger ben. Ik heb gistermiddag echo gehad en ik ben 11 weken en 1 dag zwanger. We gaan het nu aan iedereen vertellen.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
red rose welkom! Al kan je in dit topic nog maar even blijven haha. Maar gefeliciteerd met een mooie echo en veel plezier het iedereen te vertellen.
Konijntje, heel veel succes vandaag!!!
Ik ben vanochtend voor het eerst echt misselijk! Gelukkig nog niet hoeven spugen, nu hapje voor hapje wat brood naar binnen werken.
Konijntje, heel veel succes vandaag!!!
Ik ben vanochtend voor het eerst echt misselijk! Gelukkig nog niet hoeven spugen, nu hapje voor hapje wat brood naar binnen werken.
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Gerbera, bedankt. Ik kan inderdaad nog maar kort in dit topic blijven, ik heb de laatste tijd wel allesmeegelezen, maar ik heb de laatste tijd bijna niet gereageerd.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Maakt toch niet uit!!
Hoe voel je je?
Hoe voel je je?
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Gerbera en red rose, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Jade, hoe gaat het nu?
Ik heb gisteren de echo gehad en we zagen een mooi garnaaltje met een kloppend hartje. Ik ben 5 dagen korter zwanger dan ik dacht maar dat kan nog bijtrekken.
In elk geval eindelijk het besef dat ik echt zwanger ben.
Jade, hoe gaat het nu?
Ik heb gisteren de echo gehad en we zagen een mooi garnaaltje met een kloppend hartje. Ik ben 5 dagen korter zwanger dan ik dacht maar dat kan nog bijtrekken.
In elk geval eindelijk het besef dat ik echt zwanger ben.
Gast- Gast
Gefeliciteerd met het kloppend hartje Balloon!
Welkom hier red rose, we komen elkaar straks vast wel weer tegen in het volgende topic!
Gerbera, hopelijk wordt het niet erger met je misselijkheid. Ik heb er 's morgens en 's avonds ook last van, maar het valt nog goed te doen.
Overmorgen echo, wat duurt wachten toch lang!
Welkom hier red rose, we komen elkaar straks vast wel weer tegen in het volgende topic!
Gerbera, hopelijk wordt het niet erger met je misselijkheid. Ik heb er 's morgens en 's avonds ook last van, maar het valt nog goed te doen.
Overmorgen echo, wat duurt wachten toch lang!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen dames,
Even ego.
Ik ben nog steeds heel misselijk, voel mijn ontbijt alweer omhoog komen. Gisteren is alles eruitgekomen. Vlak voor het slapen gaan 3 slokjes thee binnen gehouden, meer niet.
Ik heb gisteren met de verloskundige gebeld, volgens haar mag.ik gewoon primperan hebben. Vandaag dus weer contact met huisarts opnemen, en verzoeken dit voor te schrijven.
Verloskundige begon gisteren ook over opname en infuus als het zo doorgaat ,ik doe dus nu extra mn best om wat binnen te krijgen/houden. Volgens haar moet ik niet alleen vocht binnen krijgen maar ook voedingsstoffen, dat is even lastig.
Bedankt voor het meedenken dames! Ik voel me echt heeeel ellendig.
Even ego.
Ik ben nog steeds heel misselijk, voel mijn ontbijt alweer omhoog komen. Gisteren is alles eruitgekomen. Vlak voor het slapen gaan 3 slokjes thee binnen gehouden, meer niet.
Ik heb gisteren met de verloskundige gebeld, volgens haar mag.ik gewoon primperan hebben. Vandaag dus weer contact met huisarts opnemen, en verzoeken dit voor te schrijven.
Verloskundige begon gisteren ook over opname en infuus als het zo doorgaat ,ik doe dus nu extra mn best om wat binnen te krijgen/houden. Volgens haar moet ik niet alleen vocht binnen krijgen maar ook voedingsstoffen, dat is even lastig.
Bedankt voor het meedenken dames! Ik voel me echt heeeel ellendig.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
jeetje Jade wat een ellende. Het is ook een circel, als je misselijk ben hou je niks binnen en met een lege maag voel je je alleen maar beroerder. Hopen dat die eigenwijze huisarts je nu op aanraden van de vk wel iets voorschrijft, dit hou je niet lang vol zo.
Balloon, wat heerlijk om het hartje gezien te hebben!! Gefeliciteerd!
Blondje, ja wachten duurt zoooooo lang, ik moet nu nog 6 dagen geduld hebben ben echt aan het aftellen.
Red Rose, welkom!
Hier gaat alles goed, ik ga zo J naar de psz brengen en rij dan door naar mijn werk. Beetje spannend, want ze gaat voor het eerst zonder N, ze heeft nu hele grote praatjes dus hopelijk vind ze het ook echt leuk!
Fijne dag meiden!
Balloon, wat heerlijk om het hartje gezien te hebben!! Gefeliciteerd!
Blondje, ja wachten duurt zoooooo lang, ik moet nu nog 6 dagen geduld hebben ben echt aan het aftellen.
Red Rose, welkom!
Hier gaat alles goed, ik ga zo J naar de psz brengen en rij dan door naar mijn werk. Beetje spannend, want ze gaat voor het eerst zonder N, ze heeft nu hele grote praatjes dus hopelijk vind ze het ook echt leuk!
Fijne dag meiden!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Goedemorgen dames!
Ik lag gister al rond 20.00u op bed dus ik ben al weer wakker. Ik voel mij behoorlijk grieperig. Last van verkoudheid en keelpijn. En misselijk maar ik weet niet of dat van de griep of van de zwangerschap komt haha! Maar vannacht ga ik dus de nachtdienst in. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. 5 nachten.
Mijn teamleidster weet het nu ook en ze vindt het echt hartstikke leuk. Ze was helemaal aan het juichen haha.
Gister was wel weer een drukke dag op het werk en dat merk ik gelijk. Was helemaal uitgeput toen ik thuis kwam en behoorlijk last van buikpijn en rugpijn. En ik ben echt heel erg snel moe. Ik kan echt meerdere dutjes op een dag doen. Ik hoop wel dat dat snel wat beter wordt.
Jade: Wat een %^&@# huisarts zeg! Belachelijk dat hij niks anders wil voorschrijven. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Kan de verloskundige geen contact opnemen met je huisarts?
Konijntje: Dat was even schrikken! Ik hoop dat alles goed is en dat je vandaag een mooi kloppend hartje ziet.
Red Rose: Gefelicteerd en welkom!
Gerbera: OOh bah, hopen dat de misselijkheid niet doorzet.
Balloon: Wat goed! Het lijkt mij zo bijzonder om voor het eerst de kleine tijdens een echo te zien.
Ik lag gister al rond 20.00u op bed dus ik ben al weer wakker. Ik voel mij behoorlijk grieperig. Last van verkoudheid en keelpijn. En misselijk maar ik weet niet of dat van de griep of van de zwangerschap komt haha! Maar vannacht ga ik dus de nachtdienst in. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. 5 nachten.
Mijn teamleidster weet het nu ook en ze vindt het echt hartstikke leuk. Ze was helemaal aan het juichen haha.
Gister was wel weer een drukke dag op het werk en dat merk ik gelijk. Was helemaal uitgeput toen ik thuis kwam en behoorlijk last van buikpijn en rugpijn. En ik ben echt heel erg snel moe. Ik kan echt meerdere dutjes op een dag doen. Ik hoop wel dat dat snel wat beter wordt.
Jade: Wat een %^&@# huisarts zeg! Belachelijk dat hij niks anders wil voorschrijven. Zo schiet het natuurlijk ook niet op. Kan de verloskundige geen contact opnemen met je huisarts?
Konijntje: Dat was even schrikken! Ik hoop dat alles goed is en dat je vandaag een mooi kloppend hartje ziet.
Red Rose: Gefelicteerd en welkom!
Gerbera: OOh bah, hopen dat de misselijkheid niet doorzet.
Balloon: Wat goed! Het lijkt mij zo bijzonder om voor het eerst de kleine tijdens een echo te zien.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
naam | leeftijd | uitgerekende datum | hoeveelste kindje | volgende afspraak VK |
pussycat | 24/26 | 05-05-2013 | 2de | |
Jade | 21/26 | 09-05-2013 | 1e | 29 oktober, 2e echo |
P!ink | 30/39 | 22-05-2013 | 2e | 10 oktober: 1e echo |
Blondje1313 | 32/30 | 26-05-2013 | 2e | 11 oktober: 1e echo |
Ellebel | 27/32 | 28-05-2013 | 1e | 8 oktober, 1e echo |
Shisha | 27/32 | 30-05-2013 | 1e | 7 november, 1e echo |
Gerbera | 27/30 | begin juni 2013 | 1e | 25 oktober 1e echo |
Konijntje | 25/27 | begin juni 2013 | 2e | 22-10 intake, echodatum volgt dan |
Maia | 31/31 | 05-06-2013 | 3e | 16-10-2012 |
Kruumel | 30/31 | 16-06-2013 | 2e | 1 november intake + echo |
Ik heb vanochtend gebeld voor een intake bij de vk.
Gast- Gast
De huisarts wil de Primparan niet voorschrijven omdat er volgens de huisarts onvoldoende gegevens over zijn. De verloskundige zei gisteren dat het wél kon.
aldus de huisarts, dan moet de verloskundige het maar voorschrijven. Ik ga de verloskundige dus maar weer bellen om te kijken of ze het voor willen schrijven.
aldus de huisarts, dan moet de verloskundige het maar voorschrijven. Ik ga de verloskundige dus maar weer bellen om te kijken of ze het voor willen schrijven.
Jade- Ratel
Wat vervelend Jade. Dit zou voor mij echt een reden zijn om een andere huisarts te zoeken..
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Ellebel schreef:Wat vervelend Jade. Dit zou voor mij echt een reden zijn om een andere huisarts te zoeken..
Dat kan ik me voorstellen. Maar als een ha een medicijn voorschrijft waar niet genoeg over bekend is en het zou misgaan... dan is het weer een ander verhaal... kan de ha dus toch wel een beetje begrijpen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou graag willen dat de ha een medicijn aan Jade voorschreef. Zou het zelf toen ook graag gehad hebben, maar heb het ook niet gekregen.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ellebel schreef:Wat vervelend Jade. Dit zou voor mij echt een reden zijn om een andere huisarts te zoeken..
Dat kan ik me voorstellen. Maar als een ha een medicijn voorschrijft waar niet genoeg over bekend is en het zou misgaan... dan is het weer een ander verhaal... kan de ha dus toch wel een beetje begrijpen.
Begrijp me niet verkeerd, ik zou graag willen dat de ha een medicijn aan Jade voorschreef. Zou het zelf toen ook graag gehad hebben, maar heb het ook niet gekregen.
Ik begrijp het ook hoor dat hij het niet voorschrijft als hij het niet vertrouwd. Ik zit nu dus ook in dubio, aangezien de verloskundige zei dat het wél genoeg onderzocht is. (ze noemde beide hetzelfde systeem, waarin ze keken). Maar stel de VK schrijft het wel voor en het blijkt schadelijk..
Op internet lees ik overigens ook dat het veilig gebruikt kan worden.
ik heb lollý's besteld op internet: http://www.bellypops.nl/ misschien werkt het echt?
Jade- Ratel
Ik heb de link bekeken... nooit van gehoord! Ik zou het ook proberen... het kan geen kwaad, misschien helpt het wel. Hoe heb je die gevonden? Ken je iemand die ze heeft gebruikt? Ik hoor graag van je of ze helpen!
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb de link bekeken... nooit van gehoord! Ik zou het ook proberen... het kan geen kwaad, misschien helpt het wel. Hoe heb je die gevonden? Ken je iemand die ze heeft gebruikt? Ik hoor graag van je of ze helpen!
Veel misselijk Kruumel?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
red rose: welkom!
balloon: fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!
jade: wat frustrerend dat getouwtrek tussen de huisarts en de vk.. maar ik kan me de huisarts ook wel een beetje voorstellen! ik hoop voor je dat die lolly's wat doen!
shisha: vervelend dat je grieperig bent! ik doe gezellig met je mee in de nachtdienst, alleen heb ik er maar 2!
wij hebben een kloppend hartje gezien! verder was het allemaal nog heel pril, zoals verwacht..
ik voelde me bij de vk niet echt welkom, ze zei toen we binnen kwamen al 'ja, je bent natuurlijk nog maar heel kort zwanger' en later 'we gaan natuurlijk niet wekelijks een echo maken'. nee, dat verwacht ik ook niet en wie mij een beetje kent weet ook dat ik niet bij ieder veegje afscheiding ga bellen, maar goed: het belangrijkste is dat de kleine er nog zit!
verder zat er een stolsel naast het vruchtje en daar kwam de bloeding waarschijnlijk vandaan. het is ook best mogelijk dat ik nog weer bloed ga verliezen, dus we wachten verder maar rustig af..
balloon: fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!!
jade: wat frustrerend dat getouwtrek tussen de huisarts en de vk.. maar ik kan me de huisarts ook wel een beetje voorstellen! ik hoop voor je dat die lolly's wat doen!
shisha: vervelend dat je grieperig bent! ik doe gezellig met je mee in de nachtdienst, alleen heb ik er maar 2!
wij hebben een kloppend hartje gezien! verder was het allemaal nog heel pril, zoals verwacht..
ik voelde me bij de vk niet echt welkom, ze zei toen we binnen kwamen al 'ja, je bent natuurlijk nog maar heel kort zwanger' en later 'we gaan natuurlijk niet wekelijks een echo maken'. nee, dat verwacht ik ook niet en wie mij een beetje kent weet ook dat ik niet bij ieder veegje afscheiding ga bellen, maar goed: het belangrijkste is dat de kleine er nog zit!
verder zat er een stolsel naast het vruchtje en daar kwam de bloeding waarschijnlijk vandaan. het is ook best mogelijk dat ik nog weer bloed ga verliezen, dus we wachten verder maar rustig af..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Smaragdje, Nog niet... 's ochtends een beetje kokhalsgevoel, daar blijft t tot nu toe bij. Maar bij beide andere zwangerschappen begon het met 5 weken.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb de link bekeken... nooit van gehoord! Ik zou het ook proberen... het kan geen kwaad, misschien helpt het wel. Hoe heb je die gevonden? Ken je iemand die ze heeft gebruikt? Ik hoor graag van je of ze helpen!
ja, een oud collega heeft ze gebruikt en die vond ze echt helpen! Dus vandaar dat ik het ga proberen.
Jade- Ratel
KoNijntje, wat naar dat ze dat zo zei... ze moet toch ook begrijpen dat je ongerust wordt bij een bloeding in dit stadium? Maar wat fijn dat je het hartje gehoord hebt!!! Dan is het iig goed!!!
Ik heb vanmorgen de vk gebeld voor intake, en die zei aan de telefoon als er eerder iets was dan de afspraak dat ik gewoon moest bellen, dat vond ik wel aardig.
Ik heb vanmorgen de vk gebeld voor intake, en die zei aan de telefoon als er eerder iets was dan de afspraak dat ik gewoon moest bellen, dat vond ik wel aardig.
Gast- Gast
fijn dat de echo goed was Konijntje! Maar wat raar dat ze zo vreemd reageerde! Net of je niet weet dat er niet elke week een echo gemaakt gaat worden. En eigenlijk zou dat niet uit moeten maken, als dat voor jou een geruststelling is!
Jade- Ratel
Oh, de kans is dus groot dat het nog komt. Hopelijk wordt het niet zo erg!Kruumel schreef:Smaragdje, Nog niet... 's ochtends een beetje kokhalsgevoel, daar blijft t tot nu toe bij. Maar bij beide andere zwangerschappen begon het met 5 weken.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken