Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Ellebel ma 8 okt 2012 - 23:54

Maiadebij: dat is toch een duidelijke test hoor! Kan toch bijna niet anders dan dat je zwanger bent *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 561177
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 23:59

Hoi meiden,

Mag ik ook meeschrijven?

Weet nu drie weken dat ik in verwachting ben van ons derde kindje. Vanavond om 19.30u hebben we de eerste echo. Ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Jade di 9 okt 2012 - 0:01

Zo'n positieve test heb ik volgens mij niet gehad Maia! Hij is heeeeeeeel positief! Ben benieuwd!

Om half 2 hoor ik of ik andere medicijnen krijg. Ik heb net 125 gram griekse yoghurt op, ik hoop dat het erin blijft. De rest is er nog uitgekomen vandaag.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  koNijntje di 9 okt 2012 - 0:06

maia: die test is een stuk donkerder geworden, mooi! mijn duimen blijven draaien voor je!
en ook voor mezelf trouwens.. ik heb sinds vanmorgen 11uur bloedverlies; eerst vers/rood bloed, nu begint het donkerder/ouder te worden. bij de zwangerschap van mijn zoontje heb ik wel oud bloed verloren, maar geen vers bloed. ik hoop dat het nu stopt met bloeden, twijfel of ik de vk moet bellen voor een vervroegde echo..

baloon: welkom! spannend vanavond! ik hoop dat je een mooie echo te zien krijgt!
blondje: ik vind chronologische volgorde ook het mooiste, maar ben (nog) niet zo handig met het schema.. Wink
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Jade di 9 okt 2012 - 0:10

Konijntje ,ik zou wel even bellen! misschien kun je dan eind deze week/begin volgende week een echo krijgen! sterkte Sad

Balloon, welkom! kun je jezelf in het lijstje zetten?

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 0:12

Jade schreef:Konijntje ,ik zou wel even bellen! misschien kun je dan eind deze week/begin volgende week een echo krijgen! sterkte *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 1371890812

Balloon, welkom! kun je jezelf in het lijstje zetten?

Dank je!

Ik ga het even proberen!

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 9 okt 2012 - 0:15

Ff snel al wandelend met de buggy vanaf mn iPhone. Wat rot konijntje! Ik zou de vk gewoon even bellen vanaf het einde van week 6 is het hartje te zien, dus of het nu hierbij blijft of niet, zo'n echo is sowieso wel fijn dan. Mijn duimen draaien ook voor jou!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 0:21

Mezelf toevoegen aan de tabel lukt nog niet. Kan iemand even een hint geven?

Gast
Gast

Bericht  Jade di 9 okt 2012 - 0:37

Ze wilen me niets anders geven.. moet maar doorgaan met de emesafene en als ik denk dat ik uitdroog moet ik maar even een afspraak maken voor t spreekuur. Ik kon nu ook geen afspraak maken voor morgen, dan moet ik morgen maar terug bellen.

Ik zit er echt helemaal doorheen! zie het echt niet meer zitten. Ik wil hierna niet meer zwanger raken! Wat een ellende!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 0:40

Jade, wat belachelijk zeg! Als je uitdroogt ben je verder van huis.
Waarom willen ze niks anders geven? Er zijn meerdere middeltjes tegen misselijkheid en stel dat net die ene juist helpt!?

Even een dikke knuffel! Misselijkheid is echt een rotkwaal. Hopelijk ben je er met een paar weken van af en kun je meer genieten.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 9 okt 2012 - 1:03

Wat belachelijk, volgens mij kun je dat gewoon eisen hoor.
Oh en anders, vanavond huisartsen post bellen!! Desnoods dik je het een beetje aan, dat je al een paar dagen niets anders doet dan spugen en dat je je niet goed voelt.
Zeggen dat je emesafene hebt, en zeggen dat dat dus absoluut niet helpt.

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 di 9 okt 2012 - 1:13

Volgens mij zijn er nog steeds huisartsen die zelfs helemaal niks voor willen schrijven, echt belachelijk.
Veel beterschap in elk geval Jade, hopelijk gaat het toch snel beter.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  koNijntje di 9 okt 2012 - 1:26

ff snel een berichtje, ik heb toch maar de vk gebeld. de assistente was niet echt verontrust, omdat ik geen krampen/buikpijn heb, maar ja dat heb ik bij een menstruatie ook niet.. naja, ik krijg in ieder geval morgen een echo om half11, dan weet ik ook hoe het zit..
weet niet zo goed wat ik moet denken; aan de ene kant denk ik positief > het bloedverlies was niet giga veel en wordt al minder, maar aan de andere kant ben ik bang dat dit het begin van een miskraam is.. pale
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Flower_L di 9 okt 2012 - 1:30

Fijn konijntje, dat je zo snel mag komen! Er is 1 heel aardige assistente, die neemt je wel serieus.
Ik duim iig voor goed nieuws.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Snoes di 9 okt 2012 - 3:27

Konijntje, fijn dat je zo snel mag komen, hopelijk heeft het niets te betekenen.

Balloon, veel plezier bij de echo vanavond!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Muis di 9 okt 2012 - 4:48

Succes morgen KoNijntje!
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11

Bericht  Pussycat di 9 okt 2012 - 5:52

Konijntje Oh nee wat schrikken zeg voor jullie! Wel fijn aan de ene kant dat je morgen al meer weet. Pff wat zal je zenuwachtig zijn sterkte alvast voor morgen.

Jade Arme jij L echt niet leuk zo en wat een **** van een huisarts dat hij je niks anders wil geven? Waarom niet? Is het een man ofzo? Rolling Eyes

Trouwens liggen bij jou melkproducten wel lekker op de maag als je misselijk bent? Heb mij laten vertellen dat je daar nog misselijker van wordt en het vult ook niet echt hé alleen yoghurt.

Maia Haha ja vroeg hé? Ik werk in de zorg. En voordat ik uitgekotst ben en gegeten heb….
Maar ja ben wel gelijk in bad gegaan na mijn berichtje, maar sliep alsnog pas om 23:00 uur. Want eerst dus in bad en toen heeft mijn vriend me heeeerlijk gemasseerd en daarna nog sex gehad zelfs Embarassed haha dus het werd alsnog laat.

Mooie foto van je testen trouwens.

Balloon welkom en succes vanavond! Spannend weer hé?

All: Nou weer een werkdag erop pff nu lekker een hele week vrij!! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 23 281626781 ooh wat was ik misselijk vandaag zeg heb op mijn werk een paar keer boven toilet gehangen maar dan komt er niks. Gelukkig maar alleen blijf je dan wel met dat gevoel zitten dan kan je soms maar beter gewoon spugen.
Voor de rest weet nu iedereen op mijn werk het ook Very Happy allemaal leuke reacties gehad het lijkt net echt Laughing

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 5:56

Lejow schreef:Wat belachelijk, volgens mij kun je dat gewoon eisen hoor.

Hoe eis je iets als je huisarts het je niet geeft?

Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap ook niks... helemaal niks nog geen emesafene. Het was ook echt geen doen, ik bleef de hele dag overgeven, zelfs een slokje water kwam er weer uit.

Jade, ik weet hoe het is, ik zei toen ook dat we maar 1 kindje gingen krijgen... nu denk ik er toch weer anders over.

KoNijntje, sterkte morgen met de echo... fijn dat je zo snel terecht kunt!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 9 okt 2012 - 6:05

Konijntje, wat spannend, ik hoop echt dat het allemaal meevalt en je morgen een goede echo hebt!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Lejow di 9 okt 2012 - 6:16

Kruumel schreef:
Lejow schreef:Wat belachelijk, volgens mij kun je dat gewoon eisen hoor.

Hoe eis je iets als je huisarts het je niet geeft?

Ik kreeg bij mijn eerste zwangerschap ook niks... helemaal niks nog geen emesafene. Het was ook echt geen doen, ik bleef de hele dag overgeven, zelfs een slokje water kwam er weer uit.

Jade, ik weet hoe het is, ik zei toen ook dat we maar 1 kindje gingen krijgen... nu denk ik er toch weer anders over.

KoNijntje, sterkte morgen met de echo... fijn dat je zo snel terecht kunt!

Zeggen dat je niet eerder naar huis gaat voor je wat krijgt en anders naar de HAP.
Je hebt recht op medicijnen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Linda di 9 okt 2012 - 6:22

Eens met lejow. Gewoon de hap bellen en direct om andere medicijnen vragen. Dat werkt vaak wel. Dikke kans dat je dan niet eens langs hoeft te komen, maar gelijk de medicijnen kan halen.
Sterkte jade, lijkt me echt kut...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gerbera di 9 okt 2012 - 6:53

Hoi meiden!

Hier weer een rustige avondje na weer een drukke werkdag. Normaal gesproken sport ik 4x per week. Maar heb nu al 2 avonden moeten afzeggen omdat ik hoofdpijn heb en heel erg moe! pfff

Konijntje, wat schrikken zeg. Laat je ons morgen gelijk weten hoe de echo ging!?

Jade, wat een slechte huisarts! Hopelijk heb je iets aan de tips die anderen hier hebben gegeven en krijg je snel je medicijnen!

Pussycat, fijn dat je nu lekker een week vrij bent. Dat overgeven lijkt me echt zo vreselijk!! Leuk hoor dat al je collega's het nu weten!

Ik ga proberen mn ogen nog niet dicht te doen, want dan ben ik vertrokken denk ik.. Sad
Gerbera
Gerbera
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12

Bericht  Gast di 9 okt 2012 - 7:16

Bij mij huisarts werkt dat echt niet... ik kreeg echt niks, wat ik ook zei.

De HAP hier werkt echt niet zo... ze doen alleen iets als je echt niet tot morgenvroeg kan wachten, ze sturen je gewoon morgenvroeg naar je eigen huisarts.

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met de ha.

Gast
Gast

Bericht  koNijntje di 9 okt 2012 - 8:38

flower_l: ik vind alle assistentes eigenlijk wel aardig, al kende ik diegene die ik vandaag aan de lijn had nog niet echt (kan ik me niet herinneren)
jade: wat achterlijk dat je huisarts niets voor wil schrijven tegen de misselijkheid! Sad probeer je het morgen weer opnieuw? ik hoop dat jij je gauw weer beter voelt!
pussycat: lekker dat je een hele week vrij bent! waar werk je in de zorg? wat leuk dat alle collega's op de hoogte zijn!

bedankt voor alle succes wensen!
ik ben vanmiddag weer een beetje gekalmeerd. vind mezelf wel een beetje een aansteller, omdat ik toch wel snel heb gebeld. toch is zekerheid altijd nog prettiger dan onzekerheid en wachten tot 11-12 weken zou nog wel erg lang duren. het bloedverlies lijkt inmiddels gestopt te zijn en de hoop begint weer een beetje te groeien, die was vanmiddag even helemaal weg.
ik ben benieuwd morgen, ben echt heel erg blij dat ik zo snel terecht kon, dan heb ik hopelijk duidelijkheid!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal di 9 okt 2012 - 8:58

@ Maia; Ik kom hier niet graag als ik niet zwanger ben, maar was toch erg nieuwsgierig hoe het met je was. Goed om te zien dat je testen donkerder worden! Spannend, mijn duimen blijven draaien!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: