*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Jaaa mijn echo was ook goed! Ik ben nóg een dag vooruit gezet, 5 dagen in totaal dus in vergelijking met de eerste berekening van de verloskundige. Had eigenlijk verwacht een dagje teruggezet te worden.
Moest weer een inwendige echo, zo kon het nu met heeeeel veel moeite wel vinden, maar ik lag zowat krom van de pijn en dan zag je nog alleen maar een soort schim.
Kindje was enorm aan het bewegen en zwaaien, was soms wel lastig want het glipte gewoon uit beeld haha. Hartje klopte mooi, hersentjes gezien, blaasje, maagje, neus, oogje, bovenkaak, onderkaak, beentjes, armpjes. Voor zover we konden zien zit alles er op en er aan!
Nu loop ik te stuiteren!!
Ben alleen wel de lul waarschijnlijk, want ik kreeg dus echt weer enorm last van die rugpijn die zo uitstraalt naar mijn benen toen ik op de tafel lag. Ik heb het aangewezen en het is echt typische bekkenpijn, ze raadde me echt aan gelijk aan de bel te trekken want als ik daar nú al last van heb betekend dat niet veel soeps!!
Moest weer een inwendige echo, zo kon het nu met heeeeel veel moeite wel vinden, maar ik lag zowat krom van de pijn en dan zag je nog alleen maar een soort schim.
Kindje was enorm aan het bewegen en zwaaien, was soms wel lastig want het glipte gewoon uit beeld haha. Hartje klopte mooi, hersentjes gezien, blaasje, maagje, neus, oogje, bovenkaak, onderkaak, beentjes, armpjes. Voor zover we konden zien zit alles er op en er aan!
Nu loop ik te stuiteren!!
Ben alleen wel de lul waarschijnlijk, want ik kreeg dus echt weer enorm last van die rugpijn die zo uitstraalt naar mijn benen toen ik op de tafel lag. Ik heb het aangewezen en het is echt typische bekkenpijn, ze raadde me echt aan gelijk aan de bel te trekken want als ik daar nú al last van heb betekend dat niet veel soeps!!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
wow Katjing!!! Geniet ervan!
En Jade natuurlijk ook. Ben heel blij voor jullie!!!!!
En Jade natuurlijk ook. Ben heel blij voor jullie!!!!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Jade, leuk!!
Katjing, vond je dezeecho niet leuker dan de 1e? Ik wel, puur vanwege de beweeglijkheid.
Enne, die 5 dagen maken nutoch niks meer uit?
Katjing, vond je dezeecho niet leuker dan de 1e? Ik wel, puur vanwege de beweeglijkheid.
Enne, die 5 dagen maken nutoch niks meer uit?
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik vond deze echo leuker, kon hier meer van genieten, ook al lag ik echt heel naar op die tafel, had echt vreselijke rugpijn. Maar het was geweldig om zo'n klein rondstuiterend kindje te zien!
En nee, nu staat de termijn vast dus maakt het niets meer uit inderdaad!
En nee, nu staat de termijn vast dus maakt het niets meer uit inderdaad!
Katjing- Fluisteraar
Jaaa, fijn Katjing! Nu weer lekker verder gaan genieten!
Gast- Gast
Wat fijn meid!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haha met die paar dagen bedoelde ik eigenlijk t bekendmaken;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Haha met die paar dagen bedoelde ik eigenlijk t bekendmaken;)
Oh hahahaha!!
Nou ik ga eerst maar eens mijn oma's bellen morgen en dan zie ik wel weer verder. Maar ik maak het echt uiterlijk zondag bekend hoor!
Katjing- Fluisteraar
Jade en Katjing: wat fijn van jullie goede echo's!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
jade en katjing: wat fijn van jullie goede echo's! gefeliciteerd!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Fijn van de goede echo's inderdaad. En Katjing je hoeft ons nu toch niet meer tot zondag te laten wachten?
Vanmorgen voor het eerst dat mijn ontbijt niet binnen bleef, hopelijk is dit ook de enige keer. Voortaan maar cracottes ipv fruitontbijt denk ik, dat zure was niet zo prettig.
Vanmorgen voor het eerst dat mijn ontbijt niet binnen bleef, hopelijk is dit ook de enige keer. Voortaan maar cracottes ipv fruitontbijt denk ik, dat zure was niet zo prettig.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Jade en Katjing, fijn dat jullie echo's beide goed waren!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat fijn Katjing! Lijkt me heeel mooi, zo'n echo in een verder stadium!
Wij zagen ook spartelende beentjes op de echo, maar vond het nog lastig om alles goed te onderscheiden. vond het beeld vrij wazig
Wij zagen ook spartelende beentjes op de echo, maar vond het nog lastig om alles goed te onderscheiden. vond het beeld vrij wazig
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Spinazietaart, eigenlijk wil ik best weten wie je bent, wanneer ga je het bekend maken? (Je hebt zelf gezegd na de eerste echo, maar dat is al weer ruim 1 week geleden.....)
Ik ben veel te nieuwsgierig voor dit soort dingen.
Vanmorgen voor het eerst de kratten van moeders voor moeders naar het depot gebracht, maar ik vond het helemaal niks. Ik heb eerst 8 volle kratten uit de kist moeten tillen voordat ik twee lege gevonden had, en dat ook nog eens buiten in de regen. Even bedenken hoe ik dat volgende week ga doen, dit was geen succes.
Ik ben veel te nieuwsgierig voor dit soort dingen.
Vanmorgen voor het eerst de kratten van moeders voor moeders naar het depot gebracht, maar ik vond het helemaal niks. Ik heb eerst 8 volle kratten uit de kist moeten tillen voordat ik twee lege gevonden had, en dat ook nog eens buiten in de regen. Even bedenken hoe ik dat volgende week ga doen, dit was geen succes.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Jade en Katjing, wat fijn dat jullie goede echo's hebben gehad.
Katjing, bel je oma en maak je bekend. T heeft nu lang genoeg geduurd
Spinzietaart, bij jou is het ook leuk geweest, dus vertel wie je bent. haha.
Maia, heb je net ook weer getest?
Katjing, bel je oma en maak je bekend. T heeft nu lang genoeg geduurd
Spinzietaart, bij jou is het ook leuk geweest, dus vertel wie je bent. haha.
Maia, heb je net ook weer getest?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Vind het veel te leuk om jullie zo te zien spartelen, ik denk dat ik tot zondag wacht .
Jeetje, ik ineens zoveel zorgen kwijt merk ik, natuurlijk blijft er altijd op de achtergrond iets maar ik merk dat ik helemaal warm en blij ben en nu écht zin krijg om dingen te gaan kopen en het aan iedereen te vertellen!
Ik baal alleen echt ontzettend van mijn bekken. Ik heb er eigenlijk behoorlijk last van, kan niet lang zitten, niet lang staan etc. Als ik buk schiet de pijn door naar mijn been en ook bij onverwachtse bewegingen. Het is nu nog wel te doen, dat wel, maar als dit een voorbode is van wat komen gaat dan gaat dat echt heel niet grappig zijn!
En ik ben vanaf het begin bang geweest voor bekkeninstabiliteit, ik ben namelijk sowieso nogal soepel in de gewrichten en heb snel last in dat gebied! Bah!!
Jeetje, ik ineens zoveel zorgen kwijt merk ik, natuurlijk blijft er altijd op de achtergrond iets maar ik merk dat ik helemaal warm en blij ben en nu écht zin krijg om dingen te gaan kopen en het aan iedereen te vertellen!
Ik baal alleen echt ontzettend van mijn bekken. Ik heb er eigenlijk behoorlijk last van, kan niet lang zitten, niet lang staan etc. Als ik buk schiet de pijn door naar mijn been en ook bij onverwachtse bewegingen. Het is nu nog wel te doen, dat wel, maar als dit een voorbode is van wat komen gaat dan gaat dat echt heel niet grappig zijn!
En ik ben vanaf het begin bang geweest voor bekkeninstabiliteit, ik ben namelijk sowieso nogal soepel in de gewrichten en heb snel last in dat gebied! Bah!!
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Vind het veel te leuk om jullie zo te zien spartelen, ik denk dat ik tot zondag wacht .
écht super dat alles helemaal goed was! Geniet lekker van het vertellen!
Ik zou echt meteen even contact opnemen met de fysio en evt. al vroeg een bekkenband aanschaffen voor de stevigheid! Mijn moeder heeft er ook heeeel erg last van gehad (is ook nooit meer helemaal over gegaan). dus ik ben er ook wel bang voor.
Jade- Ratel
@Jade: Ik heb net de verloskundigenpraktijk gebeld want die hadden bij de intake al aangegeven dat ze een goeie wisten. Ze kon 't alleen even niet vinden dus ik word nog teruggebeld. Maar ik ga inderdaad nu gelijk aan de bel trekken want het is gewoon heel erg vroeg om er al last van te hebben.
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:@Jade: Ik heb net de verloskundigenpraktijk gebeld want die hadden bij de intake al aangegeven dat ze een goeie wisten. Ze kon 't alleen even niet vinden dus ik word nog teruggebeld. Maar ik ga inderdaad nu gelijk aan de bel trekken want het is gewoon heel erg vroeg om er al last van te hebben.
verstandig! Hoe langer je kunt rekken dat het erger wordt, hoe beter natuurlijk! lijkt me heel vervelend! Ik heb de eerste weken Ischias gehad, dat is nu gelukkig over!
rustig aandoen!
Jade- Ratel
Wij hebben trouwens de echo op dvd gekregen, nu wilde ik die graag op de computer zetten zodat ik hem naar mijn moeder kan sturen, maar nu krijg ik dat niet voor elkaar .
Heeft iemand enig idee hoe dit moet? Ik kan het hele dvd-rippen niet vinden via windows media player.
Heeft iemand enig idee hoe dit moet? Ik kan het hele dvd-rippen niet vinden via windows media player.
Jade- Ratel
Poosje niet geschreven hier!
Maar wij hebben gisteren ook onze eerste echo gehad!
Alles was goed. Het hartje klopte en voor zover ze kon zien geen gekke dingen te zien en ben zelfs 2 dagen vooruit gezet!
Nu dus 9+4
Alles was goed. Het hartje klopte en voor zover ze kon zien geen gekke dingen te zien en ben zelfs 2 dagen vooruit gezet!
Nu dus 9+4
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Poosje niet geschreven hier!
Nu dus 9+4
super!! heel fijn dat je dan die bevestiging krijgt! Ik ben 2 dagen terug gezet, dus we zijn niet meer even ver!
Jade- Ratel
Haha ik zag het! Ach wat zijn nou 4 dagen? Zelf dacht ik trouwens al dat ik 9+4 was aangezien mijn laatste cyclussen korter waren. Maar de vk doen niet aan cyclussen korter dan 28 dagen hahaha dus moest 9+2 aanhouden, maar nu toch 2 dagen vooruit gezet
Heb niet alles teruggelezen, maar ik zie dat maia zwanger is? Alleen een beetje onduidelijkheid dus? Pff wat spannend weer maia hopelijk blijft gewoon alles goed gaan. In ieder geval gefeliciteerd want je test is positief! En dat je bij je vorige zwangerschap ook bloed bent verloren geeft toch aan dat, dat dus niks hoeft te zeggen.
Heb niet alles teruggelezen, maar ik zie dat maia zwanger is? Alleen een beetje onduidelijkheid dus? Pff wat spannend weer maia hopelijk blijft gewoon alles goed gaan. In ieder geval gefeliciteerd want je test is positief! En dat je bij je vorige zwangerschap ook bloed bent verloren geeft toch aan dat, dat dus niks hoeft te zeggen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wat fijn dat jullie ook een goede echo hebben gehad, Pussycat!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
en toen lag alles wat ik vandaag gegeten heb, er weer uit..
Dat ben ik wel écht zat! Ik denk dat ik morgen toch de huisarts nog even bel. want ik gebruik 3 emesafene zetpillen per dag, en ben nog vrijwel elke dag wel een paar keer aan het overgeven.
Zelfs wanneer mijn maag leeg is blijf ik maar overgeven.
Dat ben ik wel écht zat! Ik denk dat ik morgen toch de huisarts nog even bel. want ik gebruik 3 emesafene zetpillen per dag, en ben nog vrijwel elke dag wel een paar keer aan het overgeven.
Zelfs wanneer mijn maag leeg is blijf ik maar overgeven.
Jade- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken