*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
FIjn dat je in ieder geval geen bloedverlies meer hebt Maia! Probeer vertrouwen te houden!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Mijn echo is pas om half tien vanavond en ik denk dat ik me echt pas met 12 weken bekend ga maken...maar zeker niet later hoor!! Hangt dus ook een beetje van de echo vanavond af haha!
Bedankt voor alle succeswensen! Ik was vanmorgen weer lekker misselijk, heb bovendien echt op de meeste vreemde plaatsen pijn in mijn (onder)buik en rug. Ik voel me nog altijd heel erg zwanger en daardoor voel ik me wel redelijk gerust. Ik hoop dus op een goede echo vanavond en ik hoop ook dat naast met het vruchtje alles goed is mijn mijn rechter eierstok. Heb rechts ook steeds pijn en steken dus hoop niet dat die cysten nou heel erg gegroeid zijn na vorige echo en ik daar last van heb. Toen had ik er 3 van 3 cm en de verwachting was sowieso dat ze nog groeien onder invloed van de hormonen.
Ik heb trouwens ook hele vreemde pijn rond mijn stuitje en diep in mijn billen, bij sommige bewegingen trekt er echt een pijnscheut door naar mijn benen. Ik herken het een beetje want rond mijn menstruatie is hetzelfde gebied gevoeliger, maar hoop echt dat het hier bij blijft hoor. Op de fiets voelde ik ook een soort druk op mijn schaambeen, niet echt pijnlijk maar ook niet echt fijn. Ik vind het wel flauw hoor, ik ben nog niet eens van de eerste kwaal af en dan krijg ik de volgende alweer .
Bedankt voor alle succeswensen! Ik was vanmorgen weer lekker misselijk, heb bovendien echt op de meeste vreemde plaatsen pijn in mijn (onder)buik en rug. Ik voel me nog altijd heel erg zwanger en daardoor voel ik me wel redelijk gerust. Ik hoop dus op een goede echo vanavond en ik hoop ook dat naast met het vruchtje alles goed is mijn mijn rechter eierstok. Heb rechts ook steeds pijn en steken dus hoop niet dat die cysten nou heel erg gegroeid zijn na vorige echo en ik daar last van heb. Toen had ik er 3 van 3 cm en de verwachting was sowieso dat ze nog groeien onder invloed van de hormonen.
Ik heb trouwens ook hele vreemde pijn rond mijn stuitje en diep in mijn billen, bij sommige bewegingen trekt er echt een pijnscheut door naar mijn benen. Ik herken het een beetje want rond mijn menstruatie is hetzelfde gebied gevoeliger, maar hoop echt dat het hier bij blijft hoor. Op de fiets voelde ik ook een soort druk op mijn schaambeen, niet echt pijnlijk maar ook niet echt fijn. Ik vind het wel flauw hoor, ik ben nog niet eens van de eerste kwaal af en dan krijg ik de volgende alweer .
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Iedereen succes en veel plezier met de echo's!!! Spannend!!!
Ik heb m'n eerste echo op 24 oktober, best snel al dus!! Daarna nog een echo met 12 weken.
Heb ook een afspraak staan voor Moeders voor Moeders. Die komen 15 oktober hier langs om alles door te nemen. Zo wordt het al een klein beetje realistischer
Maia, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Alleen jammer dat het teststreepje iets lichter was. Ik duim voor je!!
Ik heb m'n eerste echo op 24 oktober, best snel al dus!! Daarna nog een echo met 12 weken.
Heb ook een afspraak staan voor Moeders voor Moeders. Die komen 15 oktober hier langs om alles door te nemen. Zo wordt het al een klein beetje realistischer
Maia, fijn dat je geen bloedverlies meer hebt. Alleen jammer dat het teststreepje iets lichter was. Ik duim voor je!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Ik ben benieuwd hoe het met Jade's echo gaat, volgens mij heeft ze die nu, maar ze zou daarna gelijk intake hebben.
En ik ben nu toch wel echt zenuwachtig aan het worden voor mijn eigen echo...mijn vriendin had bij deze echo na een goede 8-wekenecho toch ineens geen levend vruchtje meer dus dat speelt een beetje mee. Dat is ook allemaal nog maar zo kort geleden, vorige week maandag had ze uiteindelijk de daadwerkelijke miskraam pas namelijk.
En ik ben nu toch wel echt zenuwachtig aan het worden voor mijn eigen echo...mijn vriendin had bij deze echo na een goede 8-wekenecho toch ineens geen levend vruchtje meer dus dat speelt een beetje mee. Dat is ook allemaal nog maar zo kort geleden, vorige week maandag had ze uiteindelijk de daadwerkelijke miskraam pas namelijk.
Katjing- Fluisteraar
Wat naar zeg Ik had dat ook (met 7 weken een goede echo, met 10 weken een miskraam), maar het schijnt maar weinig voor te komen.Katjing schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Jade's echo gaat, volgens mij heeft ze die nu, maar ze zou daarna gelijk intake hebben.
Succes in elk geval! Je krijgt vast een mooi kindje te zien
Maia: wat een onzekerheid zeg. Heb je een beetje afleiding?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria schreef:Wat naar zeg Ik had dat ook (met 7 weken een goede echo, met 10 weken een miskraam), maar het schijnt maar weinig voor te komen.Katjing schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Jade's echo gaat, volgens mij heeft ze die nu, maar ze zou daarna gelijk intake hebben.
Succes in elk geval! Je krijgt vast een mooi kindje te zien
Maia: wat een onzekerheid zeg. Heb je een beetje afleiding?
Ja, het komt inderdaad niet vaak voor dat zei mijn verloskundige ook, maar ja ik heb het zo kort geleden nog van zo dichtbij meegemaakt. Op vrijdag had zij de 12-wekenecho en op maandag daarna had ik mijn echo met 9 weken en zij bleek dus toen op vrijdag een miskraam te hebben. Dat was wel heel heftig inderdaad. Je gaat er ook niet vanuit dat het nog mis gaat! Dat doe ik dus ook niet echt hoor, maar pfff, toch wel extra spannend daardoor.
Ik zat trouwens net born every minute te kijken, haha janken joh, ik heb echt tranen met tuiten zitten huilen, lekkere afleiding, wahaha!
Katjing- Fluisteraar
Awww Katjing, het valt straks vast hartstikke mee
Gast- Gast
** Breekt even in*** de kans dat het misgaat na een eerdere goede echo is idd erg klein maar helaas zijn er ook hier op ons forum meiden die het toch hebben meegemaakt dat het helaas toch nog misging. Maar de kans dat het gewoon goed blijft gaan is veel en veel groter natuurlijk. Heel veel succes met je echo!
*** breekt uit***
*** breekt uit***
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
@Youandi, thanx dat is lief!
@Printje, ja helaas betekend dat het niet vaak voor komt niet dat het nooit voor komt. Maar je echt er op voorbereiden kun je toch niet. Ik voel me verschrikkelijk zwanger, heb honderd kwalen. Ik vind dat wel een geruststelling ergens, dat had mijn vriendin niet meer, die voelde zich ineens stukken beter en achteraf bleek vanaf het moment dat het vruchtje was gestopt met groeien. Ik kan gewoon niet veel anders doen dan afwachten tot het 21.30 u is en ik weer op die tafel lig.
@Printje, ja helaas betekend dat het niet vaak voor komt niet dat het nooit voor komt. Maar je echt er op voorbereiden kun je toch niet. Ik voel me verschrikkelijk zwanger, heb honderd kwalen. Ik vind dat wel een geruststelling ergens, dat had mijn vriendin niet meer, die voelde zich ineens stukken beter en achteraf bleek vanaf het moment dat het vruchtje was gestopt met groeien. Ik kan gewoon niet veel anders doen dan afwachten tot het 21.30 u is en ik weer op die tafel lig.
Katjing- Fluisteraar
Katjing; bij mij gaat/ging die angst om het kindje te verliezen nooit helemaal weg. Je hoort altijd van die 'enge' verhalen waarbij het nog misgaat na bijv. 38 weken. Ik ben pas helemaal gerust als ze er strakjes in januari ook echt is, en ze gezond is.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Katjing; bij mij gaat/ging die angst om het kindje te verliezen nooit helemaal weg. Je hoort altijd van die 'enge' verhalen waarbij het nog misgaat na bijv. 38 weken. Ik ben pas helemaal gerust als ze er strakjes in januari ook echt is, en ze gezond is.
Ja, ik denk ook dat dat niet meer dan logisch is hoor. Maar ik probeer er toch van te genieten zo veel mogelijk en zo lang die angst me niet 24/7 bezig houd en binnen proporties blijft denk ik dat dat ook gewoon een beetje erbij hoort. 't geeft ook aan hoe gewenst het is denk ik dan maar!
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Printje schreef:Katjing; bij mij gaat/ging die angst om het kindje te verliezen nooit helemaal weg. Je hoort altijd van die 'enge' verhalen waarbij het nog misgaat na bijv. 38 weken. Ik ben pas helemaal gerust als ze er strakjes in januari ook echt is, en ze gezond is.
Ja, ik denk ook dat dat niet meer dan logisch is hoor. Maar ik probeer er toch van te genieten zo veel mogelijk en zo lang die angst me niet 24/7 bezig houd en binnen proporties blijft denk ik dat dat ook gewoon een beetje erbij hoort. 't geeft ook aan hoe gewenst het is denk ik dan maar!
Ow maar dat is het bij mij ook niet hoor, die angst is echt niet altijd aanwezig maar ik wil voor mezelf wel beseffen dat een goede 20-weken echo geen garantie is dat het nu niet meer misgaat.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Katjing schreef:Printje schreef:Katjing; bij mij gaat/ging die angst om het kindje te verliezen nooit helemaal weg. Je hoort altijd van die 'enge' verhalen waarbij het nog misgaat na bijv. 38 weken. Ik ben pas helemaal gerust als ze er strakjes in januari ook echt is, en ze gezond is.
Ow maar dat is het bij mij ook niet hoor, die angst is echt niet altijd aanwezig maar ik wil voor mezelf wel beseffen dat een goede 20-weken echo geen garantie is dat het nu niet meer misgaat.
Nee zo bedoelde ik het ook niet hoor, meer een soort bevestiging dat ik denk dat het vrij normaal is. Eerst heb je de eerste echo die spannend is, vervolgens de termijnecho en dan heb je een hele periode waarin je het kindje nog niet voelt bewegen, dan heb je die spannende 20-weken echo en daarna ook weer een hele periode niets. Het kan altijd mis gaan. Maar ik probeer toch daar niet steeds mee bezig te zijn want je kunt je er uiteindelijk toch niet op voorbereiden of behouden voor het verdriet. Hoewel ik tot nu toe wel een beetje een slag om de arm heb gehouden merk ik, niet aan iedereen vertellen, nog nauwelijks wat gekocht. Al met al is deze echo toch voor mij wel een belangrijke bevestiging dat het goed zit. Dus daar hoop ik echt op!
Katjing- Fluisteraar
Jade hoe was je echo?!
Katjing- Fluisteraar
Klopt Katjing, ik duim voor een goede echo en ben erg benieuwd wie je bent. Al had ik opeens een ingeving door iets dat je zei...
post jij hier ook nog op je 'gewone' naam erbij?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Klopt Katjing, ik duim voor een goede echo en ben erg benieuwd wie je bent. Al had ik opeens een ingeving door iets dat je zei...
Katjing- Fluisteraar
Wij hebben de echo gehad!
Heeel bijzonder om te zien, we zagen een heeel mooi kindje met een kloppend hartje! Ik ben wel 2 dagen terug gezet (nu dus 8+6, en uitgerekend op 9 mei).
écht heel erg mooi! Over 4 weken hebben we weer een echo.
De verloskundige zei ook tegen ons dat wanneer het hartje zo mooi klopt, de kans op een miskraam heel klein is. Dus Katjing, jullie zien straks ook een mooi kindje!
Heeel bijzonder om te zien, we zagen een heeel mooi kindje met een kloppend hartje! Ik ben wel 2 dagen terug gezet (nu dus 8+6, en uitgerekend op 9 mei).
écht heel erg mooi! Over 4 weken hebben we weer een echo.
De verloskundige zei ook tegen ons dat wanneer het hartje zo mooi klopt, de kans op een miskraam heel klein is. Dus Katjing, jullie zien straks ook een mooi kindje!
Jade- Ratel
Katjing schreef:Printje schreef:****
ow dan denk ik echt dat ik het weet
Printje- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Jade! Lijkt me heel fijn om dan echt bevestigd te krijgen dat het goed gaat
Gast- Gast
Printje schreef:Katjing schreef:Printje schreef:****
ow dan denk ik echt dat ik het weet
Haha nou ben ik best wel nieuwsgierig wie jij denkt dat ik ben!
Katjing- Fluisteraar
Fijn Jade!! Geniet er van!!
Katjing- Fluisteraar
Wat een goed nieuws jade, geniet er lekker van!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
dankjewel! Wij zijn echt ontzettend blij!
Jade- Ratel
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad Jade!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
ik schipper een beetje tussen dit topic en "voor een kindje in 2012" maar laat ik positief blijven en hier meeschrijven
Filoria, N en J bezorgen me voldoende afleiding verder is mijn beste vriendin 2 weken geleden bevallen van een prachtig meisje (ons zoontjes spelen ook leuk samen) dus we smsen nu erg veel, gister samen even lekker gewandeld en een patatje gehaald. Dus de dagen gaan zo lekker snel voorbij. Morgen en overmorgen werken dus dat zal ook snel gaan.
Katjing, ik volg ook elk programma waar baby's of zwangerschappen in voorkomen haha! Ik blijf het interessant vinden. Wat verdrietig voor je vriendin zeg... en ik snap dat dat bij jou ook onzekerheid met zich meebrengt. (ik zit nu te snotteren bij love is in the air... ssst)
Maar ik wacht je berichtje over je echo af!!
Jade wat een goed nieuws! Fijn he zo'n goede mooie echo!
Mijn dag is wel snel gegaan. Vanmorgen met J voor controle naar het ziekenhuis voor controle (ze heeft vorige week haar arm gebroken) de rest van de dag thuis gehangen (wat een regen de hele dag!) en einde van de dag naar de acupucturist met N. Terug reed ik langs de Kruidvat en kon het niet laten nog een test te halen (ik weet het, ik ben erg maar kon het echt niet laten!) even bij mijn ouders gegeten en toen naar huis de kinderen naar bed gebracht. Wasje (was ECHT veel!) vouwen beetje tv kijken en thee drinken en nu is het alweer 21:15.
Ik heb vanmorgen dus getest, die was iets lichter als gister. Nu heb ik om 18:30 weer getest en die is donkerder als vanmorgen, zelfs donkerder als gister lijkt wel. Ik had me zo voorgenomen tot donderdag te wachten, maar dat is dus niet helemaal gelukt. Verder voelt mijn buik zeurderig, wat ik herken van mijn eerdere zwangerschappen. Ik was ervan overtuigd dat het mis was, maar krijg nu toch weer twijfel. Ook geen bloedverlies meer gehad.
Morgen de vk maar bellen voor een afspraak voor een echo over 1,5 week, dat geeft denk ik als enige duidelijkheid.
Filoria, N en J bezorgen me voldoende afleiding verder is mijn beste vriendin 2 weken geleden bevallen van een prachtig meisje (ons zoontjes spelen ook leuk samen) dus we smsen nu erg veel, gister samen even lekker gewandeld en een patatje gehaald. Dus de dagen gaan zo lekker snel voorbij. Morgen en overmorgen werken dus dat zal ook snel gaan.
Katjing, ik volg ook elk programma waar baby's of zwangerschappen in voorkomen haha! Ik blijf het interessant vinden. Wat verdrietig voor je vriendin zeg... en ik snap dat dat bij jou ook onzekerheid met zich meebrengt. (ik zit nu te snotteren bij love is in the air... ssst)
Maar ik wacht je berichtje over je echo af!!
Jade wat een goed nieuws! Fijn he zo'n goede mooie echo!
Mijn dag is wel snel gegaan. Vanmorgen met J voor controle naar het ziekenhuis voor controle (ze heeft vorige week haar arm gebroken) de rest van de dag thuis gehangen (wat een regen de hele dag!) en einde van de dag naar de acupucturist met N. Terug reed ik langs de Kruidvat en kon het niet laten nog een test te halen (ik weet het, ik ben erg maar kon het echt niet laten!) even bij mijn ouders gegeten en toen naar huis de kinderen naar bed gebracht. Was
Ik heb vanmorgen dus getest, die was iets lichter als gister. Nu heb ik om 18:30 weer getest en die is donkerder als vanmorgen, zelfs donkerder als gister lijkt wel. Ik had me zo voorgenomen tot donderdag te wachten, maar dat is dus niet helemaal gelukt. Verder voelt mijn buik zeurderig, wat ik herken van mijn eerdere zwangerschappen. Ik was ervan overtuigd dat het mis was, maar krijg nu toch weer twijfel. Ook geen bloedverlies meer gehad.
Morgen de vk maar bellen voor een afspraak voor een echo over 1,5 week, dat geeft denk ik als enige duidelijkheid.
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken