*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Maiadebij, ik lees dit nu pas! Pfff wat een spanning joh!
Ik hoop dat het inderdaad een innestelingsbloeding is.
Ik zou gewoon testen als ik jou was, dan kan je ze goed vergelijken. Je hcg verdubbelt snel, dus dan zou je ook gauw verschil moeten zien.
Ik zou gewoon testen als ik jou was, dan kan je ze goed vergelijken. Je hcg verdubbelt snel, dus dan zou je ook gauw verschil moeten zien.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk?
Gast- Gast
ik ben nu ook al aan het denken, wie zal jij zijn?? Ik heb wel een idee... maar ga je het over 6 dagen bekend maken?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
maiadebij schreef:ik ben nu ook al aan het denken, wie zal jij zijn?? Ik heb wel een idee... maar ga je het over 6 dagen bekend maken?
Is dit aan mij gericht of aan spinazietaart?
Ik maak mezelf uiterlijk met 12 weken bekend, misschien eerder maar ik laat het even van mijn gevoel na de echo afhangen ;-). Sowieso hangt het van de termijnecho af wanneer ik 12 weken ben ;-).
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Was aan jou gericht!
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:Was aan jou gericht!
Ah ok, er stonden ineens een heleboel berichten tussen vandaar dat ik twijfelde. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wie jij denkt dat ik ben ;-).
Katjing- Fluisteraar
Youandi schreef:Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk?
het gaat! Het ene moment heel misselijk, het andere moment nauwelijks! De emesafene werkt nu gelukkig wel beter! Heb sinds 2 dagen zelfs een zetpil minder per dag. Ik hoop dat het steeds beter zal gaan!
Morgen hebben we onze eerste echo, heeel spannend! Ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje zien!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Katjing schreef:maiadebij schreef:Was aan jou gericht!
Ah ok, er stonden ineens een heleboel berichten tussen vandaar dat ik twijfelde. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wie jij denkt dat ik ben ;-).
Ik heb bij zowel jou als bij Spinazie dus echt totaal geen idee Ik weet alleen wie je NIET bent, maar dan blijven er nog een heleboel over
Gast- Gast
Jade schreef:Youandi schreef:Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk?
het gaat! Het ene moment heel misselijk, het andere moment nauwelijks! De emesafene werkt nu gelukkig wel beter! Heb sinds 2 dagen zelfs een zetpil minder per dag. Ik hoop dat het steeds beter zal gaan!
Morgen hebben we onze eerste echo, heeel spannend! Ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje zien!
Dat is iig beter dan de hele dag misselijk. Lijkt me zo vervelend
Spannend zeg! Ik duim voor een goede echo en ga het forum morgen extra goed in de gaten houden
Gast- Gast
Youandi schreef:Jade schreef:Youandi schreef:Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk?
Dat is iig beter dan de hele dag misselijk. Lijkt me zo vervelend
Spannend zeg! Ik duim voor een goede echo en ga het forum morgen extra goed in de gaten houden
De echo is pas om 19.00 uur en we hebben meteen intake bij de verloskundige, dus het zal nog wel even duren voor het erop staat! haha!
Misselijk is inderdaad Ă©cht niet leuk! Ik had me niet voorgesteld dat zwanger zijn, zo zou zijn! Ik hoop dat het allemaal nog beter wordt!
bedankt voor het duimen!
Jade- Ratel
Spannend Jade, ik was echt zo bloednerveus voor die eerste echo! Ik ben nu ook zenuwachtig voor de termijnecho morgen, maar toch wat minder geloof ik, maar misschien komt dat morgen nog wel.
Ik heb mijn echo pas om 21.30 u! Echt raar eigenlijk zo laat, maar het was het enige plekje nog, dus ach ja...
Ik heb mijn echo pas om 21.30 u! Echt raar eigenlijk zo laat, maar het was het enige plekje nog, dus ach ja...
Katjing- Fluisteraar
Succes morgen Katjing! (ik heb even geleden al geraden wie je bent en vind het erg leuk ).
En ook van spinazietaart denk ik te weten wie het is, ook heel leuk
Gefeliciteerd allebei!
En ook van spinazietaart denk ik te weten wie het is, ook heel leuk
Gefeliciteerd allebei!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Meiden ik reageer deze dagen iets minder omdat ik net weer ben begonnen met werken, lange dag gehad, en moet weer wennen aan het werkritme. Ik lees wel mee, en zal een dezer dag weer op jullie allemaal reageren
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
ik ben benieuwd Liadan, of je weet wie ik ben!
spinazietaart- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
spinazietaart schreef:Konijntje: ik houd het nog wel geheim hahaha er is nog niet iemand nieuwsgierig hier haha!
euhm.. ik wist niet dat jij 'undercover' was, dus ik bedoel eigenlijk of je het nu aan je familie gaat vertellen..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Linda schreef:Maiadebij, ik lees dit nu pas! Pfff wat een spanning joh!
Het is zeker spannend, de dagen duren lang zo. Ik ga donderdag testen, hopelijk is de hoeveel HCG toegenomen en niet afgenomen.
maiadebij- Kletskop
Ik hoop in elk geval met je mee Maia!
Gisteren een waardeloze dag gehad, veel beroerd en duizelig. Het werken ging van geen kanten, vandaag blijf ik ook maar een dagje thuis, kan ik hopelijk thuis wat werk verzetten. Ik weet alleen nog niet hoe ik het ga noemen, griepje denk ik...
Gisteren een waardeloze dag gehad, veel beroerd en duizelig. Het werken ging van geen kanten, vandaag blijf ik ook maar een dagje thuis, kan ik hopelijk thuis wat werk verzetten. Ik weet alleen nog niet hoe ik het ga noemen, griepje denk ik...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen dames,
Maia, hoe gaat het met je? Heb je nog bloedverlies gehad?
Hier vind ik het nu toch wel erg spannend! Nog ruim 10 uur tot de echo! Vandaag weer lekker misselijk uit bed gekomen, nu dus nog even plat gegaan. Hopelijk wordt het beter vandaag!
Maia, hoe gaat het met je? Heb je nog bloedverlies gehad?
Hier vind ik het nu toch wel erg spannend! Nog ruim 10 uur tot de echo! Vandaag weer lekker misselijk uit bed gekomen, nu dus nog even plat gegaan. Hopelijk wordt het beter vandaag!
Jade- Ratel
Succes met de echo's, Jade en Katjing!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Spinazietaart, zelfs in je ticker lijkt het wel alsof er wat spinazie verwerkt zit haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pfff fijn! Ben weer flink aan het overgeven vandaag! En ik moet zo nog 3 uur in de trein zitten (van mijn ouders naar huis). Daar heb ik niet zoveel zin in, maar het moet natuurlijk!
Jade- Ratel
jade: leuk en spannend dat je vandaag de echo hebt!! wel balen dat je je zo beroerd voelt..
maia: ik ben ook benieuwd hoe het nu met jou is! nog bloedverlies gehad?
katjing: ik lees dat jij ook de echo hebt vandaag, veel succes en hopelijk veel plezier!
blondje: wat leuk dat jij ook weer zwanger bent, dat wist ik nog niet.. l. is volgens mij ongeveer van t's leeftijd? hoe ver ben je nu?
maia: ik ben ook benieuwd hoe het nu met jou is! nog bloedverlies gehad?
katjing: ik lees dat jij ook de echo hebt vandaag, veel succes en hopelijk veel plezier!
blondje: wat leuk dat jij ook weer zwanger bent, dat wist ik nog niet.. l. is volgens mij ongeveer van t's leeftijd? hoe ver ben je nu?
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ik ben 6,5 week nu. L is 3 maanden jonger dan T, ze wordt zondag 1.
Jade en Katjing succes met de echo!
Jade en Katjing succes met de echo!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Jade en Katjing, succes met de echo!! En Jade succes met de treinsreis, is niet fijn om zo misselijk te zijn maar wel een goed teken!
Blondje, bij N en J zit er ook 20 maanden tussen ik vind het een heel leuk leeftijdsverschil en het wordt al leuker! Gister was J voor het eerst naar de psz, ze zit nog 3 maanden bij N in de klas voordat hij naar de kleuterschool gaat. Hij ging haar alles laten zien en uitleggen, zo schattig!
Ik heb na gister middag 14:00 geen bloedverlies meer gehad. Alleen wat veegjes oud bloed. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch gestest (niet met ochtendurine), hij is lichter als die van gister maar nog wel duidelijk. Nu echt ff wachten tot zaterdag. Ik voel me verder goed, had gister echt een dip maar zie het nu wel nuchter.
Blondje, bij N en J zit er ook 20 maanden tussen ik vind het een heel leuk leeftijdsverschil en het wordt al leuker! Gister was J voor het eerst naar de psz, ze zit nog 3 maanden bij N in de klas voordat hij naar de kleuterschool gaat. Hij ging haar alles laten zien en uitleggen, zo schattig!
Ik heb na gister middag 14:00 geen bloedverlies meer gehad. Alleen wat veegjes oud bloed. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch gestest (niet met ochtendurine), hij is lichter als die van gister maar nog wel duidelijk. Nu echt ff wachten tot zaterdag. Ik voel me verder goed, had gister echt een dip maar zie het nu wel nuchter.
maiadebij- Kletskop
Jade: hoe was je echo?
Katjing: en, en, en, en, en? Ga je je nu bekendmaken?? Haha. Nee hoor, belangrijker is: hoe was je echo?
Maia: blijft spannend dus. Hoop dat je lichtere streep niets betekent en gewoon toeval is en dat alles gewoon helemaal goed is. Ik duim voor je!
Katjing: en, en, en, en, en? Ga je je nu bekendmaken?? Haha. Nee hoor, belangrijker is: hoe was je echo?
Maia: blijft spannend dus. Hoop dat je lichtere streep niets betekent en gewoon toeval is en dat alles gewoon helemaal goed is. Ik duim voor je!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken