Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Linda di 2 okt 2012 - 7:13

Maiadebij, ik lees dit nu pas! Pfff wat een spanning joh!
Ik hoop dat het inderdaad een innestelingsbloeding is.
Ik zou gewoon testen als ik jou was, dan kan je ze goed vergelijken. Je hcg verdubbelt snel, dus dan zou je ook gauw verschil moeten zien.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 7:13

Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 699888

Gast
Gast

Bericht  maiadebij di 2 okt 2012 - 7:13

ik ben nu ook al aan het denken, wie zal jij zijn?? Ik heb wel een idee... maar ga je het over 6 dagen bekend maken?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katjing di 2 okt 2012 - 7:17

maiadebij schreef:ik ben nu ook al aan het denken, wie zal jij zijn?? Ik heb wel een idee... maar ga je het over 6 dagen bekend maken?

Is dit aan mij gericht of aan spinazietaart?
Ik maak mezelf uiterlijk met 12 weken bekend, misschien eerder maar ik laat het even van mijn gevoel na de echo afhangen ;-). Sowieso hangt het van de termijnecho af wanneer ik 12 weken ben ;-).
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  maiadebij di 2 okt 2012 - 7:18

Was aan jou gericht!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Katjing di 2 okt 2012 - 7:21

maiadebij schreef:Was aan jou gericht!

Ah ok, er stonden ineens een heleboel berichten tussen vandaar dat ik twijfelde. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wie jij denkt dat ik ben ;-).
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jade di 2 okt 2012 - 7:23

Youandi schreef:Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 699888

het gaat! Het ene moment heel misselijk, het andere moment nauwelijks! De emesafene werkt nu gelukkig wel beter! Heb sinds 2 dagen zelfs een zetpil minder per dag. Ik hoop dat het steeds beter zal gaan!

Morgen hebben we onze eerste echo, heeel spannend! Ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje zien!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 7:24

Katjing schreef:
maiadebij schreef:Was aan jou gericht!

Ah ok, er stonden ineens een heleboel berichten tussen vandaar dat ik twijfelde. Ik ben trouwens wel nieuwsgierig wie jij denkt dat ik ben ;-).

Ik heb bij zowel jou als bij Spinazie dus echt totaal geen idee Mad Ik weet alleen wie je NIET bent, maar dan blijven er nog een heleboel over *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 7:25

Jade schreef:
Youandi schreef:Jade, hoe gaat het nu met jou? Nog steeds zo misselijk? *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 699888

het gaat! Het ene moment heel misselijk, het andere moment nauwelijks! De emesafene werkt nu gelukkig wel beter! Heb sinds 2 dagen zelfs een zetpil minder per dag. Ik hoop dat het steeds beter zal gaan!

Morgen hebben we onze eerste echo, heeel spannend! Ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje zien!

Dat is iig beter dan de hele dag misselijk. Lijkt me zo vervelend *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 1371890812

Spannend zeg! Ik duim voor een goede echo en ga het forum morgen extra goed in de gaten houden *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Jade di 2 okt 2012 - 7:30

Youandi schreef:
Jade schreef:

Dat is iig beter dan de hele dag misselijk. Lijkt me zo vervelend *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 1371890812

Spannend zeg! Ik duim voor een goede echo en ga het forum morgen extra goed in de gaten houden *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 1578173417

De echo is pas om 19.00 uur en we hebben meteen intake bij de verloskundige, dus het zal nog wel even duren voor het erop staat! haha!

Misselijk is inderdaad Ă©cht niet leuk! Ik had me niet voorgesteld dat zwanger zijn, zo zou zijn! Ik hoop dat het allemaal nog beter wordt!

bedankt voor het duimen!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing di 2 okt 2012 - 7:32

Spannend Jade, ik was echt zo bloednerveus voor die eerste echo! Ik ben nu ook zenuwachtig voor de termijnecho morgen, maar toch wat minder geloof ik, maar misschien komt dat morgen nog wel.
Ik heb mijn echo pas om 21.30 u! Echt raar eigenlijk zo laat, maar het was het enige plekje nog, dus ach ja...
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Liadan di 2 okt 2012 - 7:39

Succes morgen Katjing! (ik heb even geleden al geraden wie je bent en vind het erg leuk Very Happy ).

En ook van spinazietaart denk ik te weten wie het is, ook heel leuk Very Happy
Gefeliciteerd allebei!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mezzoforte di 2 okt 2012 - 8:39

Meiden ik reageer deze dagen iets minder omdat ik net weer ben begonnen met werken, lange dag gehad, en moet weer wennen aan het werkritme. Ik lees wel mee, en zal een dezer dag weer op jullie allemaal reageren Embarassed
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  spinazietaart di 2 okt 2012 - 8:41

ik ben benieuwd Liadan, of je weet wie ik ben! Very Happy

spinazietaart
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17

Bericht  koNijntje di 2 okt 2012 - 9:06

spinazietaart schreef:Konijntje: ik houd het nog wel geheim hahaha er is nog niet iemand nieuwsgierig hier haha!

euhm.. ik wist niet dat jij 'undercover' was, dus ik bedoel eigenlijk of je het nu aan je familie gaat vertellen.. laughcry
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  maiadebij di 2 okt 2012 - 9:16

Linda schreef:Maiadebij, ik lees dit nu pas! Pfff wat een spanning joh!
Ik hoop dat het inderdaad een innestelingsbloeding is.
Ik zou gewoon testen als ik jou was, dan kan je ze goed vergelijken. Je hcg verdubbelt snel, dus dan zou je ook gauw verschil moeten zien.

Het is zeker spannend, de dagen duren lang zo. Ik ga donderdag testen, hopelijk is de hoeveel HCG toegenomen en niet afgenomen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 di 2 okt 2012 - 18:36

Ik hoop in elk geval met je mee Maia!

Gisteren een waardeloze dag gehad, veel beroerd en duizelig. Het werken ging van geen kanten, vandaag blijf ik ook maar een dagje thuis, kan ik hopelijk thuis wat werk verzetten. Ik weet alleen nog niet hoe ik het ga noemen, griepje denk ik...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jade di 2 okt 2012 - 19:45

Goedemorgen dames,

Maia, hoe gaat het met je? Heb je nog bloedverlies gehad?

Hier vind ik het nu toch wel erg spannend! Nog ruim 10 uur tot de echo! Vandaag weer lekker misselijk uit bed gekomen, nu dus nog even plat gegaan. Hopelijk wordt het beter vandaag!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 2 okt 2012 - 22:32

Succes met de echo's, Jade en Katjing!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel di 2 okt 2012 - 22:38

Spinazietaart, zelfs in je ticker lijkt het wel alsof er wat spinazie verwerkt zit haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Jade di 2 okt 2012 - 22:58

Pfff fijn! Ben weer flink aan het overgeven vandaag! En ik moet zo nog 3 uur in de trein zitten (van mijn ouders naar huis). Daar heb ik niet zoveel zin in, maar het moet natuurlijk!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  koNijntje di 2 okt 2012 - 23:15

jade: leuk en spannend dat je vandaag de echo hebt!! wel balen dat je je zo beroerd voelt.. Sad
maia: ik ben ook benieuwd hoe het nu met jou is! nog bloedverlies gehad?
katjing: ik lees dat jij ook de echo hebt vandaag, veel succes en hopelijk veel plezier!
blondje: wat leuk dat jij ook weer zwanger bent, dat wist ik nog niet.. l. is volgens mij ongeveer van t's leeftijd? hoe ver ben je nu?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  blondje1313 di 2 okt 2012 - 23:51

Ik ben 6,5 week nu. L is 3 maanden jonger dan T, ze wordt zondag 1.

Jade en Katjing succes met de echo!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  maiadebij wo 3 okt 2012 - 1:12

Jade en Katjing, succes met de echo!! En Jade succes met de treinsreis, is niet fijn om zo misselijk te zijn maar wel een goed teken!

Blondje, bij N en J zit er ook 20 maanden tussen ik vind het een heel leuk leeftijdsverschil en het wordt al leuker! Gister was J voor het eerst naar de psz, ze zit nog 3 maanden bij N in de klas voordat hij naar de kleuterschool gaat. Hij ging haar alles laten zien en uitleggen, zo schattig!

Ik heb na gister middag 14:00 geen bloedverlies meer gehad. Alleen wat veegjes oud bloed. Ik kon het niet laten en heb vanmorgen toch gestest (niet met ochtendurine), hij is lichter als die van gister maar nog wel duidelijk. Nu echt ff wachten tot zaterdag. Ik voel me verder goed, had gister echt een dip maar zie het nu wel nuchter.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine wo 3 okt 2012 - 2:08

Jade: hoe was je echo?

Katjing: en, en, en, en, en? Ga je je nu bekendmaken?? Haha. Nee hoor, belangrijker is: hoe was je echo?

Maia: blijft spannend dus. Hoop dat je lichtere streep niets betekent en gewoon toeval is en dat alles gewoon helemaal goed is. Ik duim voor je!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: