*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Nou ik heb dus wel een paar collega's die bij ieder kwaatlje dat ik heb gelijk roepen dat ik misschien wel zwanger ben dus als ik ineens niet meer bij die client ga ziten dan weten ze wel genoeg denk ik.
En die client liep laatst ook al te vissen maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was haha.
Mijn leidinggevende wil ik het al wel gaan vertellen, moet donderdag weer werken. Ik wil zo snel mogelijk kijken wat de mogelijkheden zijn m.b.t. een vast rooster. Mijn man werkt ook in de zorg dus we werken allebei onregelmatig dus het zou wel prettiger zijn als 1 van ons wat vastigheid heeft. Een collega van mij heeft destijds ook een vast rooster gekregen dus ik denk dat het wel mogelijk is.
Maia: Ik zou ook even bellen, zo in de onzekerheid zitten is ook niks.
En die client liep laatst ook al te vissen maar toen wist ik nog niet dat ik zwanger was haha.
Mijn leidinggevende wil ik het al wel gaan vertellen, moet donderdag weer werken. Ik wil zo snel mogelijk kijken wat de mogelijkheden zijn m.b.t. een vast rooster. Mijn man werkt ook in de zorg dus we werken allebei onregelmatig dus het zou wel prettiger zijn als 1 van ons wat vastigheid heeft. Een collega van mij heeft destijds ook een vast rooster gekregen dus ik denk dat het wel mogelijk is.
Maia: Ik zou ook even bellen, zo in de onzekerheid zitten is ook niks.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
slaatje schreef:Dat je streep duidelijker is geworden is wel een goed teken! Toen ik de dag erna een test deed (een kv 2 voor 5) was mijn streep weg. Erna deed ik echter een cb digitale test die nog wel gewoon zwanger aan gaf. Dus het is in ieder geval hoopvol dat de streep duidelijker word! Hoe is het met het bloedverlies nu?
ik heb ook een kv 2 voor 5, ik verloor net nog een klein beetje bloed maar het blijft helderrood en vergelijkbaar met een menstruatie. Ik plaats even een foto van de testen bij elkaar
de middelste is van
Laatst aangepast door maiadebij op di 2 okt 2012 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
De test geeft toch echt aan dat je zwanger bent!!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Gerbera schreef:De test geeft toch echt aan dat je zwanger bent!!
Ja, maar bij een miskraam is het hcg niet gelijk uit je bloed dus dan kun je nog een tijdje zwanger blijven testen. Wat wel zo is is dat die test dan steeds lichter zou moeten worden omdat het hcg wel langzaam verdwijnt. Dus dat de test donkerder is geworden is in ieder geval al positief.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Gerbera schreef:De test geeft toch echt aan dat je zwanger bent!!
ja toch! En dat moet ik gewoon zo houden ik heb de voicemail ingesproken van de de vk, zo dus maar even overleggen.
maiadebij- Kletskop
Daar heeft Katjing ook weer een punt... hopelijk kan de vk je snel helpen!!
Ik had net ook een leuke; Bel de huisarts om door te geven dat ik zwanger ben. Zegt de assistent dat ik wel even op het spreekuur moet komen bij de dokter. Ik kon over een half uur al terrecht. Ow euh.. ok? Belt ze me net terug; ow, het is toch niet meer nodig, je kan gewoon gelijk naar de vk. haha. Moest wel even lachen
Ik had net ook een leuke; Bel de huisarts om door te geven dat ik zwanger ben. Zegt de assistent dat ik wel even op het spreekuur moet komen bij de dokter. Ik kon over een half uur al terrecht. Ow euh.. ok? Belt ze me net terug; ow, het is toch niet meer nodig, je kan gewoon gelijk naar de vk. haha. Moest wel even lachen
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
shisha; leuk dat je al een datum hebt voor de echo! heb je daarvoor al een intake, of is dit de eerste afspraak?
pink; gefeliciteerd! vervelend dat jij je zo beroerd voelt.
maia; wat naar die onzekerheid! hoe gaat het nu met je? heb je al wat terug gehoord van de vk? ik duim heel hard dat het goed mag gaan!
spinazietaart; fijn dat de echo goed was! ga je het nu ook vertellen, of wacht je nog?
hier geen bijzonderheden, voel me prima! gisteren was mijn zoontje wel strontvervelend en ik merkte dat ik daar niet zo goed tegen kon. gisteren wel een 2e test gedaan en deze was echt een stuk donkerder dan zaterdag, dus dat is mooi!
pink; gefeliciteerd! vervelend dat jij je zo beroerd voelt.
maia; wat naar die onzekerheid! hoe gaat het nu met je? heb je al wat terug gehoord van de vk? ik duim heel hard dat het goed mag gaan!
spinazietaart; fijn dat de echo goed was! ga je het nu ook vertellen, of wacht je nog?
hier geen bijzonderheden, voel me prima! gisteren was mijn zoontje wel strontvervelend en ik merkte dat ik daar niet zo goed tegen kon. gisteren wel een 2e test gedaan en deze was echt een stuk donkerder dan zaterdag, dus dat is mooi!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
KoNijntje, je test is echt een stuk duidelijker geworden!!
Ik heb de VK gesproken. Ze gaf aan dat ze in deze termijn weinig kunnen doen (wat ik ook wel wist) het is echt afwachten. Als het bloedverlies minder wordt en/of stopt dan mag ik begin volgende week bellen voor een afspraak voor een echo. Als het bloedverlies vergelijkbaar is met een menstruatie, of erger dan kan ik er vanuit gaan dat het mis is, ik moet dan over 3 weken nog een keer testen en dan zal die wss negatief zijn. Hoe dan ook, ik moet geduld hebben. Pfff eerst geduld hebben omdat je zo graag een positieve test wilt, nu geduld hebben in de hoop dat het goed blijft gaan. Leuk is anders.
Slaatje, had jij ook stolsels of alleen helder rood bloed? En heb je ook echt gemerkt/ gezien dat je het vruchtje verloor?
Ik heb de VK gesproken. Ze gaf aan dat ze in deze termijn weinig kunnen doen (wat ik ook wel wist) het is echt afwachten. Als het bloedverlies minder wordt en/of stopt dan mag ik begin volgende week bellen voor een afspraak voor een echo. Als het bloedverlies vergelijkbaar is met een menstruatie, of erger dan kan ik er vanuit gaan dat het mis is, ik moet dan over 3 weken nog een keer testen en dan zal die wss negatief zijn. Hoe dan ook, ik moet geduld hebben. Pfff eerst geduld hebben omdat je zo graag een positieve test wilt, nu geduld hebben in de hoop dat het goed blijft gaan. Leuk is anders.
Slaatje, had jij ook stolsels of alleen helder rood bloed? En heb je ook echt gemerkt/ gezien dat je het vruchtje verloor?
maiadebij- Kletskop
Pff heftig zeg maia! Sterkte
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Sorry voor mijn late antwoord meis, ik heb liggen slapen.
Ik werd echt gewoon ongesteld. Geen stoltsels, geen vruchtje gezien, geen krampen gehad. Ik denk dat het bij het innestelen al fout is gegaan. Omdat ik de dag na de positieve test alsnog geen streep had. Ik heb daarna, tot aan de dag dat ik ongesteld werd (dat was 4 dagen later) geen test meer gedaan. Toen ik een week na de positieve test, nogmaals testte met een kv 2v5 en een digitale cb test, waren deze beiden negatief.
Hoe is het nu inmiddels?
Edit, bij mij was het wel minder menstruatiebloed, en de gehele menstruatie heeft ook maar 2 dagen geduurd, terwijk ik normaal zeker een 5 dagen ongesteld ben.
Ik werd echt gewoon ongesteld. Geen stoltsels, geen vruchtje gezien, geen krampen gehad. Ik denk dat het bij het innestelen al fout is gegaan. Omdat ik de dag na de positieve test alsnog geen streep had. Ik heb daarna, tot aan de dag dat ik ongesteld werd (dat was 4 dagen later) geen test meer gedaan. Toen ik een week na de positieve test, nogmaals testte met een kv 2v5 en een digitale cb test, waren deze beiden negatief.
Hoe is het nu inmiddels?
Edit, bij mij was het wel minder menstruatiebloed, en de gehele menstruatie heeft ook maar 2 dagen geduurd, terwijk ik normaal zeker een 5 dagen ongesteld ben.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Bedankt voor je reactie slaatje, bij iedereen is het anders maar ik vind het 'fijn' om ervaringen te lezen. Hier lijkt het bloeden stukken minder, over de hele dag heb ik 2 inlegkruisjes moeten gebruiken. 3 weken wachten met testen zoals de vk zei ga ik natuurlijk nooit volhouden. Ik wacht tot het bloeden gestopt is en test dan 2 dagen erna.
maiadebij- Kletskop
Het lijkt idd nog mee te vallen. Er zijn vrouwen die gewoon ongesteld worden. Ik zou het idd dmv testen in de gaten houden. Als het hcg blijf stijgen, is dat goed nieuws!
slaatje- Kletskop
Hè bah maia wat vervelend allemaal. Ik duim heel hard dat het goed blijft gaan
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
ik ben echt blij met al jullie sterkte wensen. Ik dacht wel eens als ik iemand anders hier op het forum sterkte wenste, ik de zoveelste was. Maar elk berichtje doet goed en geeft echt steun.
Het bloeden is gestopt, sinds vanmiddag 14:00. Dus ik heb eigenlijk wel weer wat hoop, ik heb een hele wandeling gemaakt, sprintje getrokken achter mijn peuter aan die hem smeerde en nog geen druppel bloed verloren.
Het bloeden is gestopt, sinds vanmiddag 14:00. Dus ik heb eigenlijk wel weer wat hoop, ik heb een hele wandeling gemaakt, sprintje getrokken achter mijn peuter aan die hem smeerde en nog geen druppel bloed verloren.
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:ik ben echt blij met al jullie sterkte wensen. Ik dacht wel eens als ik iemand anders hier op het forum sterkte wenste, ik de zoveelste was. Maar elk berichtje doet goed en geeft echt steun.
Ik hoop dat het gewoon nog innestelingsbloed is! Ik verloor ook best nog aardig wat bloed die week voor ik testte en ik heb blijkt achteraf een korte cyclus gehad waarschijnlijk en vrij laat getest (mijn test was ook positiever dan positief). Het was bij mij echt innestelingsbloed, het heeft een week geduurd, was ook echt rood bloed en soms vond ik het nog best veel, maandverband of tampons had ik niet nodig, maar ik had wel vaak mijn hele wcpapier vol bloed zeg maar. Maar echt doorzetten deed het niet en af en toe was het een dagje weg. En daarna niks meer en toen heb ik ook pas een test gedaan.
Ik hoop voor je dat dat het gewoon is en ik wens je verder ook veel sterkte, want die onzekerheid is niks. Ik heb er geen last van gehad omdat ik nog niet wist dat ik zwanger was (al voelde ik het wel al stiekem) en ook eigenlijk gewoon dacht: gut dit is volgens mij innestelingsbloed want het is echt véél te vroeg voor ongesteldheid! Maar kan me voorstellen dat jij je toch wel zorgen maakt!
Katjing- Fluisteraar
Wat fijn dat het bloeden gestopt is Maia! Ik ga heel hard voor je duimen! Succes met afwachten.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Konijntje: ik houd het nog wel geheim hahaha er is nog niet iemand nieuwsgierig hier haha!
spinazietaart- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
spinazietaart schreef:Konijntje: ik houd het nog wel geheim hahaha er is nog niet iemand nieuwsgierig hier haha!
Haha leuk he ;-)... Ik vind het stiekem heel grappig dat mensen het zo graag willen weten, zou het bijna om die reden nog wat langer verborgen willen houden ;-).
Katjing- Fluisteraar
Katjing, als je het maar uit je hoofd laat
Spinazietaart, dus jij wacht ook nog even met het vertellen? Kan je niet wat over je zelf vertellen? Haha.
Maia, wat fijn dat het bloeden gestopt is. Heb je nog testen in huis, zodat je je hcg in de gaten kunt houden? Ik leef met je mee meis en blijf gewoon lekker voor je verder duimen, maar het ziet er goed uit!
Spinazietaart, dus jij wacht ook nog even met het vertellen? Kan je niet wat over je zelf vertellen? Haha.
Maia, wat fijn dat het bloeden gestopt is. Heb je nog testen in huis, zodat je je hcg in de gaten kunt houden? Ik leef met je mee meis en blijf gewoon lekker voor je verder duimen, maar het ziet er goed uit!
slaatje- Kletskop
ik heb nog 1 kv test liggen die ik donderdagochtend wil doen. Gelukkig zijn die testen niet zo door anders was ik nu al failliet!!
edit: of denken jullie dat morgen testen ook zinvol is?
maiadebij- Kletskop
slaatje schreef:Katjing, als je het maar uit je hoofd laat
Katjing- Fluisteraar
maiadebij schreef:ik heb nog 1 kv test liggen die ik donderdagochtend wil doen. Gelukkig zijn die testen niet zo door anders was ik nu al failliet!!
Als het voor jouw gemoedsrust helpt zou ik het misschien vaker doen, maar als je af kunt wachten zou ik het toch even op z'n beloop laten, een test veranderd er niet zo veel aan dus die doe je toch alleen maar om je eigen gevoel en voor een bepaalde bevestiging. Als jij die test morgen doet dan wil je er waarschijnlijk donderdag of vrijdag of zaterdag (of alledrie) alsnog eentje doen omdat het zo kort op elkaar zit. Maar volg gewoon je gevoel daarin want uiteindelijk is dat waar het nu om gaat, je kunt er verder namelijk niets aan veranderen.
Katjing- Fluisteraar
haha je kent met goed Katjing, ik wacht maar tot ik 2 dagen geen bloedverlies heb gehad denk ik.
maiadebij- Kletskop
spinazietaart schreef:Konijntje: ik houd het nog wel geheim hahaha er is nog niet iemand nieuwsgierig hier haha!
In je eigen omgeving niet, of hier op het forum?
Ik ben iig wel heel nieuwsgierig!!!
Gast- Gast
maiadebij schreef:haha je kent met goed Katjing, ik wacht maar tot ik 2 dagen geen bloedverlies heb gehad denk ik.
Persoonlijk zou ik het ook zo doen en niet als een malle gaan testen want dan ben je er helemaal de hele tijd mee bezig.
Katjing- Fluisteraar
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken