*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik zie de maxi cosi ook niet. Wat leuk dat gekoop allemaal. Volgende week ga ik een afspraak maken voor een geslachtsbepalende echo. Dan kan ik daarna ook weer gaan shoppen!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Op mijn telefoon zag ik de maxi cosi ook niet inderdaad, die valt er net af ;-).
Ik ben zelf geen fan van Winnie de Pooh, maar leuk dat je er zo blij mee bent! Dat is nog eens leuk scoren he!
Ik ben zelf geen fan van Winnie de Pooh, maar leuk dat je er zo blij mee bent! Dat is nog eens leuk scoren he!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ow leuk zo'n grote knuffel! Die wil ik ook 1 (maar dan moeten we eerst wmeer weten wat we precies willen)
Vandaag voor de eerste keer lekker rondgekeken! Ivm de kast gaan we kiezen voor hoogglans witte meubels. De kast gaat van de ikea worden (zo een die je zelf kan aanmeten)omdat we er 2 van 50 cm willen, dat past in de ruimte beter. Was ook al aan het kijken naar hoogglans witte ledikant+commode, maar die staan er niet veel oo marktplaats.
Verder weten we dat we een grijze/zilvere box willen met lade. Die zijn wel iets duurder, maar ja staat dan ook in de huiskamer.
Qua aankleding willen we waarschijnlikjk een taupemuur, en aan de andere kaant iets van tekst. En dan nog een kleurtje in bijv overtrekje, kmuffel enz. Ik had graag een 'thema' gewild, maar dan zit je al snel in de echte babydingen (nijntje enz) en dat wil mn man niet. Dus iemand nog ideeen haha?
Wandelwagen en autostoeltje lijkt ons echt moeilijk. Geen idee waar we op moeten letten. Maar dat komt wel als we de babykamer hebben haha.
Krijg er nu helemaal zin in!!
Vandaag voor de eerste keer lekker rondgekeken! Ivm de kast gaan we kiezen voor hoogglans witte meubels. De kast gaat van de ikea worden (zo een die je zelf kan aanmeten)omdat we er 2 van 50 cm willen, dat past in de ruimte beter. Was ook al aan het kijken naar hoogglans witte ledikant+commode, maar die staan er niet veel oo marktplaats.
Verder weten we dat we een grijze/zilvere box willen met lade. Die zijn wel iets duurder, maar ja staat dan ook in de huiskamer.
Qua aankleding willen we waarschijnlikjk een taupemuur, en aan de andere kaant iets van tekst. En dan nog een kleurtje in bijv overtrekje, kmuffel enz. Ik had graag een 'thema' gewild, maar dan zit je al snel in de echte babydingen (nijntje enz) en dat wil mn man niet. Dus iemand nog ideeen haha?
Wandelwagen en autostoeltje lijkt ons echt moeilijk. Geen idee waar we op moeten letten. Maar dat komt wel als we de babykamer hebben haha.
Krijg er nu helemaal zin in!!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ons thema is giraffen, en dat is echt niet alleen maar baby dingen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Kan ook, krijg ik hier te horen;) heb alleen nog verbeelding hierbij haha
sanne-84- Ratel
Sanne ik zal even een foto plaatsen van ons kamertje met giraffen.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Sanne, lijkt mij ook moeilijk. Ik wil ook niet alleen maar Winnie....(al gaat dat nu al moeilijk worden, want we krijg al veel cadeautjes met winnie, haha) De gordijntjes doen we andere kleur, aankleedkussen en lakentjes worden gewoon iets met blauw denk ik. Dat je wel een beetje kan zien dat het een binkie is.
Ik vind jullie kleuren trouwens wel heel mooi klinken hoor!
Nillis, wat een superleuk kamertje! Hoe gaa het nu met je?
Ik vind jullie kleuren trouwens wel heel mooi klinken hoor!
Nillis, wat een superleuk kamertje! Hoe gaa het nu met je?
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Nilis idd mooi!
Ik ga eens goed zoeken op internet naar dierendingen, kwam ook al iets tegen van koetjes/schaapjes (geen idee wat man ervan vind, maar eerst goed uitzoeken haha)
Slaatje, wij weten nog niet of we willen weten wat het wordt. En dat bemoeilijkt ergens de kleurkeuze;) vandaar proberen om een leuke neutraal iets met algemene leuke thema haha
Ik ga eens goed zoeken op internet naar dierendingen, kwam ook al iets tegen van koetjes/schaapjes (geen idee wat man ervan vind, maar eerst goed uitzoeken haha)
Slaatje, wij weten nog niet of we willen weten wat het wordt. En dat bemoeilijkt ergens de kleurkeuze;) vandaar proberen om een leuke neutraal iets met algemene leuke thema haha
sanne-84- Ratel
Ons kamertje word vrij klasiek denk ik, we hebben rood tapijt op de vloer en rood-oranje gordijnen, de muren zijn gebroken wit. Ik denk dat we witte meubels willen, maar dat weet ik nog niet zeker. En verder wil ik misschien wel iets groots op de muur, maar weet nog niet wat. Misschien wel een boom ofzo.
Katjing- Fluisteraar
Slaatje, wat een leuke lampjes (maar ik ben dan ook wel fan van Winnie!)
Vanmorgen gevoetbald na twee avonden feestjes gehad te hebben, wat was dat zwaar zeg! Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhou!
Vanmorgen gevoetbald na twee avonden feestjes gehad te hebben, wat was dat zwaar zeg! Ik ben benieuwd hoe lang ik het nog volhou!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Zo dames hier weer even een teken van leven van mij. Ik begin langzaam aan het idee te wennen dat ik zwanger ben. Ik doe wel nog regelmatig een test om te kijken of deze donkerder worden (gelukkig wel!) en temperatuur nog steeds iedere ochtend. Toch een stukje bevestiging waar ik naar op zoek ben. Ik heb een paar dagen behoorlijke buikpijnaanvallen gehad, echt gemene steken in mijn baarmoeder die uitstraalden naar 1 lies. Op zo'n momenten moest ik ook echt even gaan liggen of zitten, maar na een kwartier altijd weer verdwenen. Vannacht de laatste keer gehad, vandaag nog niet.. Ook de 'normale' buikpijn is vandaag niet aanwezig. Ik probeer maar te genieten van de dagen zonder kwaatjes, maar het maakt me ook onzeker..
Ik heb al heel lang in mijn hoofd hoe ik het kamertje wil; roze met Pip behang voor een meisje en marine blauw met wit voor een jongen. En dan gewoon simpele witte meubeltjes.
Ik heb overigens een heel sterk voorgevoel voor een jongen. Komt ook omdat we het deze ronde slechts 1 keer gedaan hebben en dat op de dag van de eisprong. Als de theorie klopt dat 'jongenszaad' sneller is, dan moet het haast wel. Jullie al een voorgevoel? En voor de meiden die al mama zijn, ook voorbeelden dat deze theorie niet klopt?
Ik heb al heel lang in mijn hoofd hoe ik het kamertje wil; roze met Pip behang voor een meisje en marine blauw met wit voor een jongen. En dan gewoon simpele witte meubeltjes.
Ik heb overigens een heel sterk voorgevoel voor een jongen. Komt ook omdat we het deze ronde slechts 1 keer gedaan hebben en dat op de dag van de eisprong. Als de theorie klopt dat 'jongenszaad' sneller is, dan moet het haast wel. Jullie al een voorgevoel? En voor de meiden die al mama zijn, ook voorbeelden dat deze theorie niet klopt?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Nillis, wat een leuk kamertje zeg
Wij zijn zelf er nog niet zo mee bezig. Hebben jullie misschien nog tips voor winkels ofzo waar je relatief goedkoop aan spullen kan komen? We hebben waarschijnlijk een relatief beperkt budget, en had zelf al gedacht aan IKEA en Marktplaats, maar moet me daar nog verder in verdiepen....
Wij zijn zelf er nog niet zo mee bezig. Hebben jullie misschien nog tips voor winkels ofzo waar je relatief goedkoop aan spullen kan komen? We hebben waarschijnlijk een relatief beperkt budget, en had zelf al gedacht aan IKEA en Marktplaats, maar moet me daar nog verder in verdiepen....
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Idd mp...verder ikea (alleen daar verkopen ze geen boxen) babydump is ook wel redelijk betaalbaar. Maar het meest zou ik toch echt gaan zoeken op mp...of anders in je omgeving rondvragen. Wij hebben de babykamer (plus een kapstok, een campingbedje, schilderytje en zo'n draagzak voor op buik of rug) voor 50 euro van mijn broer over gekocht. De kinderwagen van mijn nicht, voor de helft van de winkelwaarde (en daar zit ook weer een wippertje bij) Ik heb recent wat nieuwe positiekleding gekocht, maar mijn beste vriendin heeft nog stapels liggen die ik nu van haar mag lenen. Gewoon beetje rondvragen of fb dus..
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Ha meiden, heb al een tijd niet meegeschreven. Het lukt me niet om het bij te houden omdat ik blijkbaar niet vaak genoeg online ben denk.. Jammer. Ik probeer wel elke keer alles bij te lezen haha.
Maar officieel mag ik neit meer meetypen in dit topic want ben de 12 weken alweer een aantal dagen voorbij. Heerlijk, ben lekker aan het groeien, echt ongelofelijk! Morgen ga ik naar de dokter want zoontje heeft waarschijnlijk de 5e ziekte dus ben best gespannen.
Nu had ik nog misschien hier iets voor de liefhebbers. Omdat ik zag dat slaatje veel via mp had gekocht (ontzettend leuk!! En nog leuker om zulke koopjes te scoren) dacht ik misschien kan ik ook wel iemand heeel blij maken met een koopje. Want wij hebben een mutsy transporter uit 2010. De wagenbak is 4 maanden gebruikt en de wagen zelf een klein jaartje, want wij hebben als buggy toen de bugaboo bee gekocht omdat deze een stuk lichter is en ik vrij veel last van mijn rug heb. Hij is ieder geval helemaal mooi en zeker een fijne wagen. Wij doen hem nu weg omdat we een dubbele gaan aanschaffen, wij zien onze zoon nog niet hele stukken wandelen met 2 jaar en 3 maanden, en zelf houden wij van veel wandelen. Bij interesse kan je mijn een pm sturen dan stuur ik foto's.
Maar officieel mag ik neit meer meetypen in dit topic want ben de 12 weken alweer een aantal dagen voorbij. Heerlijk, ben lekker aan het groeien, echt ongelofelijk! Morgen ga ik naar de dokter want zoontje heeft waarschijnlijk de 5e ziekte dus ben best gespannen.
Nu had ik nog misschien hier iets voor de liefhebbers. Omdat ik zag dat slaatje veel via mp had gekocht (ontzettend leuk!! En nog leuker om zulke koopjes te scoren) dacht ik misschien kan ik ook wel iemand heeel blij maken met een koopje. Want wij hebben een mutsy transporter uit 2010. De wagenbak is 4 maanden gebruikt en de wagen zelf een klein jaartje, want wij hebben als buggy toen de bugaboo bee gekocht omdat deze een stuk lichter is en ik vrij veel last van mijn rug heb. Hij is ieder geval helemaal mooi en zeker een fijne wagen. Wij doen hem nu weg omdat we een dubbele gaan aanschaffen, wij zien onze zoon nog niet hele stukken wandelen met 2 jaar en 3 maanden, en zelf houden wij van veel wandelen. Bij interesse kan je mijn een pm sturen dan stuur ik foto's.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Ik heb misschien wel interesse, maar moet me eigenlijk nog een beetje oriënteren op wat ik precies wil. Wat voor kleur heeft ie? Heb je een foto? En waar woon je?
Katjing- Fluisteraar
hoi dames,
Ik heb alles gelezen in het weekend, maar ik weet het even niet meer hoor .
Hier gaat alles wel goed. Ik heb een ontzettend druk weekend gehad en ben nu héééél moe! Had net ook flink wat pijnlijke steken in mijn onderbuik, maar nu gaat het wel weer!
Ik lig nu lekker op bed met mijn laptop en een kopje thee. Even lekker bijkomen.
De misselijkheid is wel iets minder door de emesafene! Dat is écht een genot. Misschien moest mijn lichaam er even een paar dagen aan wennen?! Morgen de huisarts maar even bellen voor een herhaalreceptje.
Ik heb alles gelezen in het weekend, maar ik weet het even niet meer hoor .
Hier gaat alles wel goed. Ik heb een ontzettend druk weekend gehad en ben nu héééél moe! Had net ook flink wat pijnlijke steken in mijn onderbuik, maar nu gaat het wel weer!
Ik lig nu lekker op bed met mijn laptop en een kopje thee. Even lekker bijkomen.
De misselijkheid is wel iets minder door de emesafene! Dat is écht een genot. Misschien moest mijn lichaam er even een paar dagen aan wennen?! Morgen de huisarts maar even bellen voor een herhaalreceptje.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Fijn is dat he Jade als je minder misselijk bent! Dat kan echt zo'n verademing zijn! En ook echt fijn dat het een beetje helpt nu!
Ik heb vannacht eindelijk wat beter geslapen en merk dat ik daardoor vandaag ook wat minder misselijk ben. Maar het is nog steeds wel door de pillen heen aanwezig. Hoewel ik gelukkig ook momenten op de dag heb dat het bijna weg is.
Ik heb vanmiddag ook echt enorm liggen slapen trouwens, was ik blijkbaar echt aan toe, ging even liggen en heb 2 uur liggen slapen.
Ik heb trouwens de eerste 6 weken ook steken en buikpijn gehad. Had soms echt dat de boel helemaal verkrampte enzo. Heb nu af en toe nog een steek, maar gelukkig is dat wel een beetje minder!
Ikea daar hebben ze wel veel spul, prenatal zou ik in ieder geval niet heen gaan. Mensen kinderen, daar werd ik gewoon bijna misselijk van de prijzen! Ik ben zelf ook nog op zoek naar waar ik naast wat ik graag tweedehands wil proberen te kopen een beetje betaalbaar kinderspul kan vinden behalve ikea.
Ik heb wel ontdekt dat er heel veel markten zijn voor kinderkleding en spullen bij mij in de omgeving. Daar wil ik ook nog wel naar toe.
Ik heb vannacht eindelijk wat beter geslapen en merk dat ik daardoor vandaag ook wat minder misselijk ben. Maar het is nog steeds wel door de pillen heen aanwezig. Hoewel ik gelukkig ook momenten op de dag heb dat het bijna weg is.
Ik heb vanmiddag ook echt enorm liggen slapen trouwens, was ik blijkbaar echt aan toe, ging even liggen en heb 2 uur liggen slapen.
Ik heb trouwens de eerste 6 weken ook steken en buikpijn gehad. Had soms echt dat de boel helemaal verkrampte enzo. Heb nu af en toe nog een steek, maar gelukkig is dat wel een beetje minder!
Ikea daar hebben ze wel veel spul, prenatal zou ik in ieder geval niet heen gaan. Mensen kinderen, daar werd ik gewoon bijna misselijk van de prijzen! Ik ben zelf ook nog op zoek naar waar ik naast wat ik graag tweedehands wil proberen te kopen een beetje betaalbaar kinderspul kan vinden behalve ikea.
Ik heb wel ontdekt dat er heel veel markten zijn voor kinderkleding en spullen bij mij in de omgeving. Daar wil ik ook nog wel naar toe.
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Fijn is dat he Jade als je minder misselijk bent! Dat kan echt zo'n verademing zijn! En ook echt fijn dat het een beetje helpt nu!
Het is echt heerlijk dat ik minder misselijk ben! Het is nog lang niet weg, maar tussendoor zijn er wel momenten dat ik gewoon even nergens last van heb! Ik ben me ervan bewust dat mijn piek nog moet komen, dus wacht maar even rustig af!
Fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Ik heb ook al 2 nachten heerlijk geslapen, had het ook echt nodig! Je lichaam heeft toch meer rust nodig dan je denkt. Dat verkrampen had ik ook al een paar weken niet gehad, gisteren eventjes, maar het was al snel weer weg.
Wij proberen ook een combi te maken van nieuwe (misschien wat duurdere) spullen en 2de hands of goedkopere spullen. Wij hebben een nieuwe kinderwagen gekocht en daar echt genomen wat we het aller mooiste vonden (hier zat een maxicosi bij). Ik heb geen rijbewijs en zal veel lopend gaan doen. het kamertje hebben we 2de hands gekocht via MP, we vinden hem allebei prachtig! Ik kan de wipstoep en bad + standaard overnemen van een oud-collega. De box krijgen we waarschijnlijk.
matrasje kopen we nieuw, een aerosleep.
Ik vond Babydump trouwens wel een stuk voordeliger dan prenatal! Wij hebben hier alleen een babycare, die is in ieder geval ontzettend duur! via google kan je wel een heleboel vinden hoor. Er staan ook goedkope kamertjes op internet, het nadeel vind ik dat je ze dan niet eerst in het echt kunt bekijken.
Jade- Ratel
Nillis, wat een leuk kamertje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pfff, nou zeg! Ik ben vandaag toch zo misselijk, is echt niet grappig meer! Ik heb net mijn eerste positiebroeken toch maar gekocht, was het zat om te moeten schipperen. Zit inderdaad veel lekkerder, al moest ik wel even wennen aan het idee. Maar goed, was echt een lolletje, dat zwoegen in de paskamer met die misselijkheid, bluh!
Katjing- Fluisteraar
Snoes schreef:Nillis, wat een leuk kamertje!
Dank je vind het zelf ook nog steeds een lekker fris en vrolijk kamertje.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Vervelend zeg Katjing, dat die misselijkheid maar blijft Jij merkt bij jouw kleding dus echt al dat het minder goed past en positiekleding dus al nodig is? Ik begin wel een buikje te zien, maar heb in mijn eigen kleding nog ruimte over.... zelfs nieuwe broek zit hartstikke wijd (tja maatje 34 dus kleiner ging echt niet ).... dus ik hoop dat ik het nog enige tijd red zo.
Meer blijheid vanuit mijn kant, auto vandaag opgehaald en hij is echt super mooi gewoon En man heeft te horen gekregen dat hij een vast contract krijgt, geeft een stuk financiële zekerheid, en vergroot de mogelijkheid om misschien volgend jaar een huisje te kunnen kopen. Moeten nog wel flink gaan sparen, nu nog niet zoveel geld achter de hand en babyspullen zullen ook weer flink wat gaan kosten denk ik. Maar heb al zo'n online berekening gedaan wat voor hypotheek we op basis van inkomen man en mijn gemiddelde inkomen over de laatste 3 jaar kunnen krijgen, en dat ligt tienduizenden euro's boven wat ik nu maximaal aan een huis zou willen uitgeven. We willen een redelijk goedkoop huis kopen (rond de 150K), waar nog wat aan opgeknapt moet worden, maar wel veel ruimte biedt (dus waar we lange termijn willen/kunnen wonen). Dat is echt zo'n grote droom van mij, een eigen huis, ik ga echt hopen dat het lukt allemaal Zit echt in een positieve flow laatste weken, wat een verandering met de gestresste persoon die ik 1 jaar terug was
Meer blijheid vanuit mijn kant, auto vandaag opgehaald en hij is echt super mooi gewoon En man heeft te horen gekregen dat hij een vast contract krijgt, geeft een stuk financiële zekerheid, en vergroot de mogelijkheid om misschien volgend jaar een huisje te kunnen kopen. Moeten nog wel flink gaan sparen, nu nog niet zoveel geld achter de hand en babyspullen zullen ook weer flink wat gaan kosten denk ik. Maar heb al zo'n online berekening gedaan wat voor hypotheek we op basis van inkomen man en mijn gemiddelde inkomen over de laatste 3 jaar kunnen krijgen, en dat ligt tienduizenden euro's boven wat ik nu maximaal aan een huis zou willen uitgeven. We willen een redelijk goedkoop huis kopen (rond de 150K), waar nog wat aan opgeknapt moet worden, maar wel veel ruimte biedt (dus waar we lange termijn willen/kunnen wonen). Dat is echt zo'n grote droom van mij, een eigen huis, ik ga echt hopen dat het lukt allemaal Zit echt in een positieve flow laatste weken, wat een verandering met de gestresste persoon die ik 1 jaar terug was
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@Mezzoforte, ja ik ben het wel zat, hoop dat die misselijkheid komende weken af gaat zakken! Mijn broeken zitten echt ronduit strak, krijg er een aantal echt nog maar met moeite dicht en dat doet gewoon pijn zo strak zit het dan. Ik heb ook nog wel een broek die ik nog wel pas, maar op de een of andere manier zit die ook niet meer goed. Hij kruipt naar beneden ofzo omdat mijn buik daar dus zit. En ik kan ook mijn riemen nog maar net dicht krijgen, sommige gewoon niet meer. En aan de bovenkant barst ik ook uit sommige kleding, maar ik heb over het algemeen redelijk rekbaar spul dus dat kan nog wel even mee. Maar bloesjes enzo dat gaat echt niet meer.
Wel fijn als je het niet nodig hebt Mezzo, ik vind het zelf eigenlijk dus wat vroeg.
Wat fijn dat jullie zo veel positief nieuws hebben! Heerlijk om te merken dat je niet meer zo'n stresskip bent! Ik merk ook dat ik me ineens minder druk maak om sommige dingen, alsof ik alles ineens vanuit een nieuw licht bekijk! Geniet er van!
Wel fijn als je het niet nodig hebt Mezzo, ik vind het zelf eigenlijk dus wat vroeg.
Wat fijn dat jullie zo veel positief nieuws hebben! Heerlijk om te merken dat je niet meer zo'n stresskip bent! Ik merk ook dat ik me ineens minder druk maak om sommige dingen, alsof ik alles ineens vanuit een nieuw licht bekijk! Geniet er van!
Katjing- Fluisteraar
Katjing, balen van je misselijkheid gisteren.
Mezzoforte, hopelijk houdt de flow nog even aan en vind je een mooi huisje!
Gisteren hebben we het mijn ouders en mijn jongste broer (die woont nog thuis) verteld, ze waren gelukkig erg enthousiast. Mijn vader zei nog, ik keek al of er iets op haar shirtje stond, maar dat was niet! Mijn moeder past op woensdag altijd hier op, en de kratten voor moeders voor moeders staan in de badkamer, ik had geen zin om dat te moeten gaan verstoppen voor haar, dus hebben we het maar vast verteld.
Nog twee weken en een dag tot de echo, wat duurt dat lang zeg!
Mezzoforte, hopelijk houdt de flow nog even aan en vind je een mooi huisje!
Gisteren hebben we het mijn ouders en mijn jongste broer (die woont nog thuis) verteld, ze waren gelukkig erg enthousiast. Mijn vader zei nog, ik keek al of er iets op haar shirtje stond, maar dat was niet! Mijn moeder past op woensdag altijd hier op, en de kratten voor moeders voor moeders staan in de badkamer, ik had geen zin om dat te moeten gaan verstoppen voor haar, dus hebben we het maar vast verteld.
Nog twee weken en een dag tot de echo, wat duurt dat lang zeg!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
even een upje, hoe gaat het met jullie? Voel je je al wat beter Katjing?
Hier nog erg misselijk ondanks de emesafene. Ik heb een tijdje niet hoeven spugen, maar helaas is dat ook weer begonnen. Het is nog niet zo erg als dat het was zonder medicijnen, dus ik blijf ze maar gebruiken.
Als mijn huisarts terug is van vakantie bel ik wel eventjes!
Hier nog erg misselijk ondanks de emesafene. Ik heb een tijdje niet hoeven spugen, maar helaas is dat ook weer begonnen. Het is nog niet zo erg als dat het was zonder medicijnen, dus ik blijf ze maar gebruiken.
Als mijn huisarts terug is van vakantie bel ik wel eventjes!
Jade- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken