Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  sanne-84 do 20 sep 2012 - 4:32

Ellebel, de eerste week werden ze bij mij ook ineens veel minder. Niet gaan googlen, want dan kom je alleen op de negatieve dingen ut(spreek uit ervaring...)
Zo deden mn borsten in het begin erg pijn, later werd dit stukken minder, en nu voel ik ze bijna niet
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jade do 20 sep 2012 - 5:53

Ellebel, als je bij Lilypie een ticker maakt, volg je gewoon de stappen en daarna druk je (bij de codes) op PseudoHTML, UBBCode and BB Code .

Dan komt bovin dat vak een code, die code moet je in je onderschrift plakken en dan doet je ticker het.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Katjing do 20 sep 2012 - 6:01

Jade schreef:Ellebel, als je bij Lilypie een ticker maakt, volg je gewoon de stappen en daarna druk je (bij de codes) op PseudoHTML, UBBCode and BB Code .

Dan komt bovin dat vak een code, die code moet je in je onderschrift plakken en dan doet je ticker het.

Bij mij deed mijn lilypieticker het toen niet goed bij iedereen. Maar toen ik de URL van het plaatje van mijn ticker als plaatje in mijn onderschrift zette deed hij het wél bij iedereen!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12

Bericht  Ellebel do 20 sep 2012 - 7:04

Jade schreef:Ellebel, als je bij Lilypie een ticker maakt, volg je gewoon de stappen en daarna druk je (bij de codes) op PseudoHTML, UBBCode and BB Code .

Jaaaaa gelukt! Thx!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Jade do 20 sep 2012 - 7:07

Ellebel schreef:

Jaaaaa gelukt! Thx!

jaaa, ik zie hem! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 3079029344

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Jade do 20 sep 2012 - 18:48

Goedemorgen dames,

Gisteravond en vanmorgen heb ik een zetpil gehad, ik hoop dat het vandaag beter gaat dan gisteren! Bah, wat was ik slecht in orde! Ik heb de halve nacht wakker gelegen omdat ik steeds moest kokhalzen .

Hoe voelen jullie je?

Katjing, gaat het al beter? Of heb je nog steeds het gevoel dat je in een hormoonpiek zit?

Ik hoop dat ik me in ieder geval goed genoeg voel om het huis een beetje aan kant te krijgen.. een paar dagen niets doen komt het huis niet ten goede!

Nog 1,5 week en dan mogen we ons kindje zien! :cheering:

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing do 20 sep 2012 - 20:22

Goedemorgen,

hier nog steeds misselijk! Ik ben er nog niet doorheen! Was gisterenavond mijn pil vergeten, maar ik kon dus niet slapen door de misselijkheid. Wel jammer dat het door de pillen heen komt zetten nu steeds, want het was zo'n verademing! Het enige wat echt nog steeds goed werkt is zingen, haha!

Ik hoop dat jij je vandaag toch wat beter voelt Jade! Heb je het idee dat die pillen überhaupt wat doen? En dat van dat huis...dat herken ik, bij ons is het echt een bende omdat ik me al 6 weken beroerd voel en er veel blijft liggen.

Oeh en spannend he die eerste echo! Ik heb over een kleine twee weken mijn termijnecho, vind ik eigenlijk ook wel weer spannend! Maar vooral heel leuk!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Jade do 20 sep 2012 - 20:30

Dat is inderdaad balen zeg! Ik had gehoopt dat de medicijnen meer zouden doen.

Ik voel me alweer hartstikke slecht! Zit steeds op het randje van overgeven, maar het komt er niet uit. Dat zal door de medicijnen komen, denk ik!

Ik hoop echt dat dit geen weken meer gaat duren!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Katjing do 20 sep 2012 - 20:38

Jade schreef:Dat is inderdaad balen zeg! Ik had gehoopt dat de medicijnen meer zouden doen.

Ik voel me alweer hartstikke slecht! Zit steeds op het randje van overgeven, maar het komt er niet uit. Dat zal door de medicijnen komen, denk ik!

Ik hoop echt dat dit geen weken meer gaat duren!

Ik hoop het ook voor je! Meestal begint het rond 6 weken en is het rond 12 weken weer minder. Rond een week of 9/10 heb je dan een hormoonpiek, dan kan het dus erger worden (zoals bij mij) maar volgens mij is dat niet altijd. Er zijn ook pechvogels die veel langer misselijk zijn. Maar ik ga er toch maar even vanuit dat het binnenkort minder word. Tot nu toe gaat het aardig volgens het boekje in ieder geval, met de piek nu.
Dat overgeven lijkt me wel echt heel vervelend, ik geef echt nooit over, als kind alleen heel soms eigenlijk.
Wel balen dat die pillen de misselijkheid niet wegnemen!
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caroow do 20 sep 2012 - 21:48

Och meiden, ik heb echt zo met jullie te doen hug Die stomme misselijkheid! Ik zat er ook echt doorheen toen, je gaat je zo ellendig voelen als je zo misselijk bent. Lekker in bed gaan liggen en je laten verzorgen hoor!
Bij mij was het na de 12 weken echt over, ik hoop dat jullie er ook snel vanaf zijn!

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Katjing do 20 sep 2012 - 21:52

Oooh dat hoop ik ook Caroow, dat het bij mij met 12 weken over is. Ik heb trouwens een dikke buik :shock:! Ik kreeg vanmorgen mijn broek niet meer dicht die ik vorige week nog paste. Tenminste, krijg hem wel dicht maar dan kan ik niet meer bewegen zo strak zit ie. Het is een stretchbroek. Wel een vrij hoge dus heb nu eentje aan die lager zit en die eigenlijk een beetje te ruim was. Heb de foto's maar even in het buikjestopic gezet. Het moeten mijn darmen zijn, want mijn baarmoeder zit ergens diep begraven en naar achter gekanteld. Maar het gaat nu niet meer weg zoals eerst, dat ik 's ochtends dun was en 's avonds dik. Nu ben ik gewoon 's avonds nog dikker.
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caroow do 20 sep 2012 - 21:55

Ik was ook al zo snel dik hoor Katjing! En nu ben ik echt heel overduidelijk zwanger, en trots dat mijn vriend is smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Katjing do 20 sep 2012 - 21:57

Caroow schreef:Ik was ook al zo snel dik hoor Katjing! En nu ben ik echt heel overduidelijk zwanger, en trots dat mijn vriend is smile

Ja, vind het wel leuk, maar ook wel een beetje onhandig want ik wil het graag nog even geheim houden de komende twee weken. Maar ben benieuwd of me dat gaat lukken. Al gok ik dat mensen hun mond houden tot ik het zelf vertel, of dat ze denken dat ik ineens enorm aan het aankomen ben.

Hoeveel ben jij in kilo's aangekomen dan die eerste 12 weken?
Katjing
Katjing
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caroow vr 21 sep 2012 - 1:52

Ik ben nu 2,3 kilo aangekomen, de eerste 12 weken was dit 1,9 ofzo.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte vr 21 sep 2012 - 1:54

Jade, ik hoop ook voor je dat het vandaag beter met je gaat hug

Katjing, hopelijk heb jij ook snel minder last van misselijkheid e.d.

All, ik voel me echt zo goed gewoon nu Very Happy Schilder heeft laatste laag verf over kozijnen en deuren vanochtend gefixt, balkonvloer is nu net ook gedaan, en het ziet er allemaal zo mooi uit smile Daarnaast heb ik vanochtend keihard gebikkeld om het huis schoon te krijgen (ja dat was een beetje blijven liggen laatste tijd), en dat is klaar en geeft ook een goed en fijn gevoel. En last but not least werd ik net gebeld door de leasemaatschappij dat mijn leaseauto komende dinsdag geleverd wordt (en ik begin pas 1 oktober met nieuwe baan laughcry ). Conclusie, ik ben nu erg blij Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jade vr 21 sep 2012 - 1:55

Dat lijkt me zo leuk! echt een buikje krijgen I love you.

Ik heb wel een beetje opgezette darmen. Ik ben ongeveer 0,5 kg afgevallen.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Pussycat vr 21 sep 2012 - 2:01

Nou mezzoforte jij hebt genoeg redenen om blij te zijn Very Happy *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 281626781

Hier trouwens ook 1 kilo afgevallen. Vanmiddag had ik zo'n trek dat ik 2 tosti's op heb Embarassed gevolg... kotsmisselijk nu whaha eigen schuld.
En de ochtendmisselijkheid is ook weer terug. Weer gespuugd vanmorgen maar ja liever s'morgens dan s'avonds. Dat had ik de vorige zwangerschap heel erg altijd onder het eten.

Aanstaande dinsdag ga ik langs mijn zusje om het te vertellen Very Happy ben benieuwd hoe ze gaat reageren haha.
En aanstaande vrijdag heb ik een verjaardag waar allemaal mensen zijn die het nog niet hoeven te weten... nou heb ik niet veel buik, maar het is toch wel iets opgezet dus eens even kijken hoe ik het ga verbergen. Heb veel strakke dingen dus het valt wel op zeg maar... en een oversized trui of een wollen vest vind ik ook weer niks haha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Mom-Of-3 vr 21 sep 2012 - 7:21

Meiden, echt zo vervelend die misselijkheid, ik weet heel goed wat jullie bedoelen. Hopelijk is het over een paar weekjes een stuk minder. Ik zal heel hard duimen voor jullie en dat jullie dan echt kunnen genieten.

Zo dat wilde ik ff zeggen

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  slaatje vr 21 sep 2012 - 9:10

Oh, dit moet ik even kwijt....

Had via mp een maxi cosi gevonden, incl voetenzak en regenkapje. Met een heel gaaf stofje. Was hier in de buurt, dus M erheen. Komt ie thuis met een megagrote winnie the pooh, een plofonaire van pooh en een wandlampje voor boven het bed. En dit alles voor 40 euro.....Helemaal happy...

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 9 229341_484123961606845_640226885_n
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 21 sep 2012 - 20:09

plofonaire = plafonniere?

Gast
Gast

Bericht  slaatje vr 21 sep 2012 - 20:19

Stofzuiger schreef:plofonaire = plafonniere?

Dat vind ik ook goed :P Dat ding dus :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mom-Of-3 vr 21 sep 2012 - 20:58

Wat leuk slaatje. En heb je de maxi cosi ook? Foto!!!

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  slaatje vr 21 sep 2012 - 21:22

Mom-Of-2 schreef:Wat leuk slaatje. En heb je de maxi cosi ook? Foto!!!

Yep, die staat ernaast op de foto. Die blauw geruite :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Bericht  mezzoforte vr 21 sep 2012 - 21:23

Heel leuk Slaatje smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Mom-Of-3 vr 21 sep 2012 - 21:30

Hmm ik zie de maxi cosi niet zal dan wel komen omdat ik op me telefoon zit

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: