*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik deed 1 voor het slapen en 1 als ik wakker werd en ik had geen last meer.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
[quote="Caroow"]Ik deed 1 voor het slapen en 1 als ik wakker werd en ik had geen last meer.[/quote
Dan ga ik dat ook doen! Ik hoop dat het bij mij ook zo goed werkt! Ik heb voor 9 dagen genoeg!
Het zou fijn zijn als het daarna niet meer terug komt! Haha
Dan ga ik dat ook doen! Ik hoop dat het bij mij ook zo goed werkt! Ik heb voor 9 dagen genoeg!
Het zou fijn zijn als het daarna niet meer terug komt! Haha
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hallo dames, ik wil me hier graag aanmelden. Heb vanmorgen positief getest en ik ben nu 3.6 weken zwanger
Ik heb vorig jaar een tijdje meegeschreven in het zwanger worden in 2011 topic, maar me al vrij snel terug getrokken uit het 2012 topic omdat het niet helemaal ging zoals ik wilde. Nu, na precies een jaar, eindelijk zwanger van mijn eerste kindje!
Ik heb vorig jaar een tijdje meegeschreven in het zwanger worden in 2011 topic, maar me al vrij snel terug getrokken uit het 2012 topic omdat het niet helemaal ging zoals ik wilde. Nu, na precies een jaar, eindelijk zwanger van mijn eerste kindje!
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Gefeliciteerd, wat leuk!!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gefeliciteerd Ellebel! Wat vervelend dat het zo 'lang' duurde, maar fijn dat het nu toch gelukt is!!
Ik ben bang dat ik gewoon last heb van mijn hormonenpiek ofzo, want ik ben vandaag nog steeds de hele dag gruwelijk misselijk geweest. De pilletjes helpen een beetje, maar zet niet echt zoden aan de dijk.
Ben wel nog niet helemaal bijgeslapen dus heel misschien komt het daar ook door... Maar gadverdegadver wat ben ik het zat! Ik hoop niet dat ik een van de lucky view ben die er heel lang last van heeft! Ik ga in ieder geval vanavond maar gewoon eens vroeg naar bed, misschien kruip ik er over een half uurtje al wel in, want dat is ook het lekkerst bij die misselijkheid eigenlijk.
Ik ben bang dat ik gewoon last heb van mijn hormonenpiek ofzo, want ik ben vandaag nog steeds de hele dag gruwelijk misselijk geweest. De pilletjes helpen een beetje, maar zet niet echt zoden aan de dijk.
Ben wel nog niet helemaal bijgeslapen dus heel misschien komt het daar ook door... Maar gadverdegadver wat ben ik het zat! Ik hoop niet dat ik een van de lucky view ben die er heel lang last van heeft! Ik ga in ieder geval vanavond maar gewoon eens vroeg naar bed, misschien kruip ik er over een half uurtje al wel in, want dat is ook het lekkerst bij die misselijkheid eigenlijk.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Gefeliciteerd Ellebel!! wat leuk dat het nu dan eindelijk zo ver is!!
hier alweer bijna 8 weken!! gaat toch best snel aan de ene kant, maar aan de andere kant haha kan ik niet wachten tot de eerste echo!
alle zwangere hoe voelen jullie dames? al lekker veel kwaaltjes? of valt het nog mee?
wanneer hebben jullie de echo ?
hier alweer bijna 8 weken!! gaat toch best snel aan de ene kant, maar aan de andere kant haha kan ik niet wachten tot de eerste echo!
alle zwangere hoe voelen jullie dames? al lekker veel kwaaltjes? of valt het nog mee?
wanneer hebben jullie de echo ?
spinazietaart- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Ellebel Gefeliciteerd!
Wat lekker hier al die misselijkeheid meiden!
Hopelijk werken die pillen ook voor jou jade.
Ik heb vanmorgen voor het eerst gespuugd De pizza van vanavond ging er gek genoeg met het grootste gemak in.
Hopelijk blijft het daarbij, maar ik ben bang van niet...
Zijn jullie trouwens ook afgevallen in plaats van aangekomen door de misselijkheid?
Wat lekker hier al die misselijkeheid meiden!
Hopelijk werken die pillen ook voor jou jade.
Ik heb vanmorgen voor het eerst gespuugd De pizza van vanavond ging er gek genoeg met het grootste gemak in.
Hopelijk blijft het daarbij, maar ik ben bang van niet...
Zijn jullie trouwens ook afgevallen in plaats van aangekomen door de misselijkheid?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb nog niet gespuugd, maar wel de hele dag het gevoel dat ik moet spugen, ik heb bij mijn zoon ook nooit gespuugd maar dus wel misselijk. ik heb wel het idee dat ik nu meer misselijker ben, eigenlijk helpt het alleen als ik op mijn rechterzij lig.
verder krijg ik amper eten door mijn keel. normaal gaat er een hele pizza makkelijk in maar nu niet eens de helft...s'ochtends krijg ik ook niets naar binnen, ik ben wel al wat afgevallen.
Bij mijn zoon voelde ik mij tot de 11 weken zo, dus laten we hopen dat ik nog maar 3 weken hoef te gaan en daarna wat beter ga voelen!
verder krijg ik amper eten door mijn keel. normaal gaat er een hele pizza makkelijk in maar nu niet eens de helft...s'ochtends krijg ik ook niets naar binnen, ik ben wel al wat afgevallen.
Bij mijn zoon voelde ik mij tot de 11 weken zo, dus laten we hopen dat ik nog maar 3 weken hoef te gaan en daarna wat beter ga voelen!
spinazietaart- Fluisteraar
- Aantal berichten : 17
Punten : 17
Wat vervelend dat de meesten zich hier zo misselijk voelen! Kan helaas geen tips geven, want heb gelukkig nergens last van gehad.
Ellebel, gefeliciteerd!
Hier 1 van mn laatste officiele posten maar nog ff de echo van morgen afwachten voordat ik het hier echt ga verlaten.
Mn buik wordt groter, maar vooral bovenop. Volgens mij wordt mn maag erg onhoog geduwd. Je ziet een bultje zeg maag haha. En net met sportén daar toch ook wel wat last. Maar ach, klagen doen we niet hoor
Ellebel, gefeliciteerd!
Hier 1 van mn laatste officiele posten maar nog ff de echo van morgen afwachten voordat ik het hier echt ga verlaten.
Mn buik wordt groter, maar vooral bovenop. Volgens mij wordt mn maag erg onhoog geduwd. Je ziet een bultje zeg maag haha. En net met sportén daar toch ook wel wat last. Maar ach, klagen doen we niet hoor
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Gefeliciteerd Ellebel!
Jade- Ratel
Gefeliciteerd Ellebel!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ellebel, gefeliciteerd met je zwangerschap
Katjing, lucky few bedoel je denk ik Wel enorm vervelend zeg dat je er zo'n last van blijft houden.
Spinazietaart, ik snap dat je niet kan wachten tot de eerste echo, had ik ook enorm last van Ik heb niet echt last van kwaaltjes gelukkig.
Pussycat, ik ben wel heel licht afgevallen maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik onregelmatig en soms te weinig eet.
Sanne-84, ik duim voor een goede echo. Laat je de uitslag wel even weten hier?
Katjing, lucky few bedoel je denk ik Wel enorm vervelend zeg dat je er zo'n last van blijft houden.
Spinazietaart, ik snap dat je niet kan wachten tot de eerste echo, had ik ook enorm last van Ik heb niet echt last van kwaaltjes gelukkig.
Pussycat, ik ben wel heel licht afgevallen maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik onregelmatig en soms te weinig eet.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik ben ook niet afgevallen. Op andere momenten krijg ik genoeg binnen.
Ik ben benieuwd of de zetpillen werken, kan niet echt zeggen dat ik me lekker voel. Ik heb net gedoucht en moest daarna echt even liggen, zo moe!
Hoeveel kannen plassen jullie eigenlijk vol voor MvM? Ik heb het idee dat ik super weinig verzamel! Ik heb zo'n 3 kannen per week vol.
Ik wil zometeen even naar het winkelcentrum ,dus hoop dat ik mijn ontbijt binnen hou..
Ik ben benieuwd of de zetpillen werken, kan niet echt zeggen dat ik me lekker voel. Ik heb net gedoucht en moest daarna echt even liggen, zo moe!
Hoeveel kannen plassen jullie eigenlijk vol voor MvM? Ik heb het idee dat ik super weinig verzamel! Ik heb zo'n 3 kannen per week vol.
Ik wil zometeen even naar het winkelcentrum ,dus hoop dat ik mijn ontbijt binnen hou..
Jade- Ratel
Jade hoeveel uur werk jij in de week?
3 kannen klinkt wel weinig. In mijn vorige zwangerschap had ik er zo'n 5 á 6 vol en dat terwijl ik ook nog 5 dagen werkte.
En nu weer zoiets. Ik werk dan wel minder, maar ben vaker van huis. Even naar een vriendin, naar schoonmoeder etc, naar winkels etc...
Bij mij worden de kannen op vrijdag opgehaald en ik heb er nu alweer 4 vol. Maar goed misschien dat je door het spugen toch minder drinkt dan anders en natuurlijk meer vocht verliest met spugen i.p.v. uitplast?
Vanmorgen was ik trouwens helemaal niet misselijk niet dat ik dat erg vind natuurlijk, maar wel apart...
En dan maak ik me stiekem toch weer zorgen of het wel goed zit. Soms word ik zo moe van mezelf...pfff
3 kannen klinkt wel weinig. In mijn vorige zwangerschap had ik er zo'n 5 á 6 vol en dat terwijl ik ook nog 5 dagen werkte.
En nu weer zoiets. Ik werk dan wel minder, maar ben vaker van huis. Even naar een vriendin, naar schoonmoeder etc, naar winkels etc...
Bij mij worden de kannen op vrijdag opgehaald en ik heb er nu alweer 4 vol. Maar goed misschien dat je door het spugen toch minder drinkt dan anders en natuurlijk meer vocht verliest met spugen i.p.v. uitplast?
Vanmorgen was ik trouwens helemaal niet misselijk niet dat ik dat erg vind natuurlijk, maar wel apart...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Oh wat superleuk meid! Van harte gefeliciteerd!!Ellebel schreef:Hallo dames, ik wil me hier graag aanmelden. Heb vanmorgen positief getest en ik ben nu 3.6 weken zwanger
Sanne, succes met je echo!!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
mezzoforte schreef:Ellebel, gefeliciteerd met je zwangerschap
Haha ja dat ja natuurlijk. Hihi zie nu pas dat ik view heb geschreven dat betekend natuurlijk heel wat anders... Pff ben nu weer te laat met mijn pil nemen en bah bah bah wat voel ik me niet lekker. Maar goed ik zie het ook maar steeds als een bevestiging dat ik nog steeds zwanger ben.
Ik ben trouwens aangekomen, ik eet niet minder, wel ongezonder omdat ik trek heb in andere dingen dan anders.
Spannend Sanne-84, je echo!
Pussycat, ik snap je wel hoor, ik zie het ook als een bevestiging. Dat word nog wat als het langzaam gaat afzakken en uiteindelijk weg is! Dan heb ik dat niet meer als referentiekader om me zwanger te voelen!
Katjing- Fluisteraar
Sanne, hoe was je echo?
Ik kwam in het begin ook niet veel aan, en had weinig trek, dit schijnt veel voorkomend te zijn, dus niets om je zorgen over te maken. Ik heb nu nog steeds niet veel trek en ben in vier weken tijd maar 1 kilo aangekomen,.
Even over MvM. Het is de bedoeling dat je elke dag een nieuwe kan pakt en niet elke kan zo vol mogeiljk plast, vandaar dat je zeven of acht kannen hebt Ze zijn al klein met elk klein beetje. Tenzij je helemaal niet werkt, en constant thuis zit, krijg je die kannen nooit helemaal vol!
Voor de misselijke meiden, succes. Kan jullie helaas geen tips geven aangezien mijn zoon zo vriendelijk is mij hiervan te ontzien
Ik kwam in het begin ook niet veel aan, en had weinig trek, dit schijnt veel voorkomend te zijn, dus niets om je zorgen over te maken. Ik heb nu nog steeds niet veel trek en ben in vier weken tijd maar 1 kilo aangekomen,.
Even over MvM. Het is de bedoeling dat je elke dag een nieuwe kan pakt en niet elke kan zo vol mogeiljk plast, vandaar dat je zeven of acht kannen hebt Ze zijn al klein met elk klein beetje. Tenzij je helemaal niet werkt, en constant thuis zit, krijg je die kannen nooit helemaal vol!
Voor de misselijke meiden, succes. Kan jullie helaas geen tips geven aangezien mijn zoon zo vriendelijk is mij hiervan te ontzien
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Heb vanavond pas de echo!
Mbt mvm; waarom moet je iedere dag een nieuwe fles pakken?
De eerste 2 weken kreeg ik wel bijna iedere week 7 flessen vol (op een vrije dag was het al ruim een fles. Nu deze week haal ik er maar 4 (en een beetje). Komt doordat ik mn vrije dagen ook veel weg was. En als ik 'snachts of begin van de ochtend moet, dan vang ik die ook niet op. Ik hou me dan het liefst slapende:)
De eerste 2 weken kreeg ik wel bijna iedere week 7 flessen vol (op een vrije dag was het al ruim een fles. Nu deze week haal ik er maar 4 (en een beetje). Komt doordat ik mn vrije dagen ook veel weg was. En als ik 'snachts of begin van de ochtend moet, dan vang ik die ook niet op. Ik hou me dan het liefst slapende:)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:Heb vanavond pas de echo!
Beter voor de kwaliteit van de urine...zo is het mij ook echt uitgelegd....Omdat je anders steeds die dop opendoet..
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:sanne-84 schreef:Heb vanavond pas de echo!
Beter voor de kwaliteit van de urine...zo is het mij ook echt uitgelegd....Omdat je anders steeds die dop opendoet..
Bij mij zei ze dat ik zelf mocht kiezen wat ik ging doen. Dat staat ook in de papieren van MvM. Ik plas dus kannen vol omdat ik het idee heb dat de conserveringsmiddel dan minder stinkt. Hoe voller dan kan, hoe minder snel ik ervan moet overgeven. raar he?
Jade- Ratel
Bij ons moet je de kratten zelf halen en brengen en er staat maar 1 krat voor een week klaar, je krijgt dus maar 4 flessen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Wanneer gingen jullie eigenlijk positiekleding kopen? Caroow jij heb het al gekocht toch?
Ik vind het nog een beetje vroeg, maar ik barst uit al mijn bh's (de nieuwe met een cupmaat groter van de zeeman gaan nog net) en mijn broeken beginnen ook aardig strak te zitten. Heb nu legging met een jurkje aan, dat gaat nog wel prima.
Ik heb het idee dat je met die broeken met z'n band dan nog veel te veel band/lubber over hebt, of valt dat wel mee? En hoe kijk je naar de maat?
Ik wil eigenlijk tweedehands dingen aanschaffen, maar vind het echt superlastig om te bepalen en ook wel een beetje erg gokken! Misschien moet ik de broeken toch maar nieuw kopen, ik pas normaal ook heel moeilijk in broeken, dikke kont, te korte benen, dat soort ongein ;-).
Ik vind het nog een beetje vroeg, maar ik barst uit al mijn bh's (de nieuwe met een cupmaat groter van de zeeman gaan nog net) en mijn broeken beginnen ook aardig strak te zitten. Heb nu legging met een jurkje aan, dat gaat nog wel prima.
Ik heb het idee dat je met die broeken met z'n band dan nog veel te veel band/lubber over hebt, of valt dat wel mee? En hoe kijk je naar de maat?
Ik wil eigenlijk tweedehands dingen aanschaffen, maar vind het echt superlastig om te bepalen en ook wel een beetje erg gokken! Misschien moet ik de broeken toch maar nieuw kopen, ik pas normaal ook heel moeilijk in broeken, dikke kont, te korte benen, dat soort ongein ;-).
Katjing- Fluisteraar
Ik ben met 12 weken begonnen met positiebroeken. Gewoon mijn eigen maat. Sommige broeken hebben knoopsgaten elastiek en kan je zo strakker maken. De band blijft wel hetzelfde, maar die zat gelijk lekker.
Ik draag sommige normale broeken ook nog wel, en leggings sowieso maar met zo'n band vind ik wel fijner zitten.
Ik draag sommige normale broeken ook nog wel, en leggings sowieso maar met zo'n band vind ik wel fijner zitten.
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik kocht al een broek met negen weken, kon niet meer in mijn eigen broek. Gewoon mijn eigen maat aangehouden en zitten nog steeds prima! Is niet te vroeg hoor, als het lekkerder zit, maakt het toch niet uit wanneer je het koopt?
slaatje- Kletskop
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken