*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+45
Steep
L!ND@
LDJ
Aimee
lobster
Zenna
Muurvlindertje
joyce0606
Travelgurly
red rose
Muis
Flower_L
Pompoen
Printje
Filoria
Liadan
Linda
SarahKey
Paper Crown
Toedels
koNijntje
Shisha
Lejow
spinazietaart
Ellebel
blondje1313
Parel
Burn
Caroow
mezzoforte
Jade
Snoes
Vancity_girl
Muppetje
Weegschaal
sanne-84
Katjing
nillis
Pussycat
Amber-
Blue flower
slaatje
Mom-Of-3
Jasmine
Smaragdje
49 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik had al zo'n idee dat vermoeidheid, spanning en meer misselijkheid samen konden hangen. Wel fijn want dan ben ik er hopelijk na een goede nachtrust weer vanaf.
@Blondje, rauwe ham mag je inderdaad niet eten, net als salami! Dat is rauw vlees daar kun je volgens mij toxoplasmose van krijgen. De zalmsalade was overdekt met gerookte zalm, vermoedelijk dus uit vacuüm.
@Vancity_Girl, ik denk dat ik wacht tot ik 12 weken ben en de echo dan heb gehad, na wat er met mijn vriendin is gebeurt die bij de 12-wekenecho een miskraam bleek te hebben. Maar als je echt heel nieuwsgierig bent zou je natuurlijk altijd kunnen proberen mij een PM te sturen, wie weet antwoord ik er wel op .
Ik bedacht later dat ik gewoon had moeten vragen of ik mocht rijden, helaas word ik ook misselijk als ik zelf rijd! Maar wel een stuk minder!
Nou ik ga er zo vandoor, mijn echo is om 10.15 u. Ik weet niet hoe snel ik terug ben daarna hoor, maar zal proberen het hier in ieder geval even te laten weten. Bah ben echt zenuwachtig, vind het niet grappig meer.
@Blondje, rauwe ham mag je inderdaad niet eten, net als salami! Dat is rauw vlees daar kun je volgens mij toxoplasmose van krijgen. De zalmsalade was overdekt met gerookte zalm, vermoedelijk dus uit vacuüm.
@Vancity_Girl, ik denk dat ik wacht tot ik 12 weken ben en de echo dan heb gehad, na wat er met mijn vriendin is gebeurt die bij de 12-wekenecho een miskraam bleek te hebben. Maar als je echt heel nieuwsgierig bent zou je natuurlijk altijd kunnen proberen mij een PM te sturen, wie weet antwoord ik er wel op .
Ik bedacht later dat ik gewoon had moeten vragen of ik mocht rijden, helaas word ik ook misselijk als ik zelf rijd! Maar wel een stuk minder!
Nou ik ga er zo vandoor, mijn echo is om 10.15 u. Ik weet niet hoe snel ik terug ben daarna hoor, maar zal proberen het hier in ieder geval even te laten weten. Bah ben echt zenuwachtig, vind het niet grappig meer.
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
@Katjing: veel succes bij de echo!
Ik ben ook benieuwd wie je bent
iK ben nog steeds heel misselijk, maar voel me nu iets beter dan vorige week. Ik hoop dat dat zo blijft, of nog beter wordt.
Ik ben ook benieuwd wie je bent
iK ben nog steeds heel misselijk, maar voel me nu iets beter dan vorige week. Ik hoop dat dat zo blijft, of nog beter wordt.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ja hier ben ik! Ze konden hem/haar eerst niet vinden, mijn baarmoeder ligt naar achter gekanteld inplaats van naar voren, maar inwendig konden we al gauw een heel mooi kloppend hartje zien! Het is er dus één en ik ben vooruit gezet naar 9 weken, hoewel ze dat wel met een slag om de arm doen.
Het is er dus maar ééntje en ik heb gewoon enorm last van de hormonen. Er was ook iets met cystes in mijn eierstokken 3 van 3 cm, dat is op zich niet erg of raar, maar gaan ze wel in de gaten houden. Als ze veel groter worden dan moet ik naar het ziekenhuis, dat is omdat ze dan bij de zwangerschap in de weg kunnen zitten of zoiets. Ze vroegen of ik hormonen had geslikt om zwanger te raken, nou ja niet dus! Maar goed...heel opgelucht hier dus!!
Het is er dus maar ééntje en ik heb gewoon enorm last van de hormonen. Er was ook iets met cystes in mijn eierstokken 3 van 3 cm, dat is op zich niet erg of raar, maar gaan ze wel in de gaten houden. Als ze veel groter worden dan moet ik naar het ziekenhuis, dat is omdat ze dan bij de zwangerschap in de weg kunnen zitten of zoiets. Ze vroegen of ik hormonen had geslikt om zwanger te raken, nou ja niet dus! Maar goed...heel opgelucht hier dus!!
Laatst aangepast door Katjing op zo 16 sep 2012 - 22:33; in totaal 1 keer bewerkt
Katjing- Fluisteraar
goed dat beter voelen is voorbij.. Mijn eten is er alweer uitgekomen, ik blijf maar spugen! Zelfs nu mijn maag leeg is!
Ik heb de huisarts gebeld, maar ze willen me eigenlijk niets geven! Ik voel me zo slecht! Lig al een week plat (ging gisteren redelijk!).
Ik moet vanmiddag even terugbellen of ze me eventueel toch iets geven. Na, het spugen voel ik me even wat beter, maar daarna begint het gewoon weer opnieuw!
Zit er echt even helemaal doorheen.
Ik heb de huisarts gebeld, maar ze willen me eigenlijk niets geven! Ik voel me zo slecht! Lig al een week plat (ging gisteren redelijk!).
Ik moet vanmiddag even terugbellen of ze me eventueel toch iets geven. Na, het spugen voel ik me even wat beter, maar daarna begint het gewoon weer opnieuw!
Jade- Ratel
wauw wat mooi Katjing! En een paar dagen vooruit voelt zeker ook goed! Jullie ukkie doet het dus goed!
Jade- Ratel
Katjing Mooi hoor en fijn dat alles goed is
Was deze echo trouwens uitwendig bij jou?
Hopelijk worden de cystes niet veel groter dan.
Maar ze kunnen toch ook weer gewoon verdwijnen? Of is dat niet zo? Sorry ik weet er niks vanaf, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
Jade Waarom willen ze je niks geven? Wat vervelend zeg
Hier ook nog steeds last van misselijkheid. Maar nog niet gespuugd gelukkig al scheelde het vanmorgen vroeg niet veel toen ik mijn plas in de mvm fles deed... oow wat stinkt dat toch.
Maar ze kunnen toch ook weer gewoon verdwijnen? Of is dat niet zo? Sorry ik weet er niks vanaf, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
Hier ook nog steeds last van misselijkheid. Maar nog niet gespuugd gelukkig al scheelde het vanmorgen vroeg niet veel toen ik mijn plas in de mvm fles deed... oow wat stinkt dat toch.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Jade schreef:goed dat beter voelen is voorbij.. Mijn eten is er alweer uitgekomen, ik blijf maar spugen! Zelfs nu mijn maag leeg is!
Wat naar Jade, en wat vreemd dat ze niks willen geven. Je zou kunnen vragen of je suprimal mag gebruiken, dat is vrij verkrijgbaar maar moet je wel even overleggen. Bij mij helpt dat best heel goed tegen de misselijkheid!! Mijn huisarts heeft me dat overigens gewoon voorgeschreven toen ze hoorde hoeveel kwaaltjes ik had en hoeveel last ik er van had.
Verder zou je vanillevla kunnen proberen om je maag te kalmeren, rennies hielpen bij mij soms ook om het rustiger te krijgen (maar ik lust alleen de anijsversie). En heel regelmatig een klein beetje eten, crackertjes en niet al te prikkelende dingen. En tegelijkertijd proberen gewoon vooral te eten waar je trek in hebt want dat blijft er vaak wel in. Ook een paar slokken cola heb ik al een aantal keer gehoord, dat helpt bij mij niet, maar kun je ook proberen.
Katjing- Fluisteraar
Pussycat schreef:Katjing Mooi hoor en fijn dat alles goed is
Ze zijn uitwendig begonnen, maar ze zagen alleen maar het beginnetje van mijn baarmoeder en een heleboel darm. Haha! Dus toen kreeg ik een staaf met natte koude kledder naar binnen geduwd en toen konden ze het stukken beter zien!
Die cystes worden waarschijnlijk sowieso nog groter onder invloed van de hormonen, maar ze mogen niet groter worden dan 7 cm. Of ze kunnen verdwijnen weet ik eigenlijk niet, ik weet alleen dat ze verwachten dat ze nog gaan groeien. Maar dat houden ze wel goed in de gaten.
Katjing- Fluisteraar
Katjing schreef:Jade schreef:goed dat beter voelen is voorbij.. Mijn eten is er alweer uitgekomen, ik blijf maar spugen! Zelfs nu mijn maag leeg is!
Wat naar Jade, en wat vreemd dat ze niks willen geven. Je zou kunnen vragen of je suprimal mag gebruiken, dat is vrij verkrijgbaar maar moet je wel even overleggen. Bij mij helpt dat best heel goed tegen de misselijkheid!! Mijn huisarts heeft me dat overigens gewoon voorgeschreven toen ze hoorde hoeveel kwaaltjes ik had en hoeveel last ik er van had.
Verder zou je vanillevla kunnen proberen om je maag te kalmeren, rennies hielpen bij mij soms ook om het rustiger te krijgen (maar ik lust alleen de anijsversie). En heel regelmatig een klein beetje eten, crackertjes en niet al te prikkelende dingen. En tegelijkertijd proberen gewoon vooral te eten waar je trek in hebt want dat blijft er vaak wel in. Ook een paar slokken cola heb ik al een aantal keer gehoord, dat helpt bij mij niet, maar kun je ook proberen.
Ze zeggen dat niets geven het allerbeste is!
Ik heb vanmorgen vanillevla gegeten om mijn maag te kalmeren, maar dat is er weer uitgekomen! Ik heb sowieso het idee dat zodra ik zuivel eet/drink 's ochtends dat het er dan gegarandeerd uitkomt, dat doe ik dus maar even niet meer! Ik eet regelmatig (elk uur) en alleen maar crackertjes, beschuitjes en waar ik zin in heb. Nu had ik zin in vla, maar dat is er dus weer uit, evenals mijn ontbijt en gal.
Ik moet vanmiddag om half 2 terug bellen naar de huisarts. Dan laat ze weten of ik er iets voor krijg!
Jade- Ratel
Wat fijn Katjing, een goede echo!
En Jade, ik zou door blijven vragen, je zo ellendig voelen is toch ook niks.
En Jade, ik zou door blijven vragen, je zo ellendig voelen is toch ook niks.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Stofzuiger schreef:Een paar slokje lauwe cola Jade!
Ik heb geen cola in huis
bah, bah, bah wat een ellende!
Jade- Ratel
Ik mag medicijnen ophalen, nu alleen nog moed/energie verzamelen om erheen te fietsen!
Ik ben nog steeds zo misselijk, heb net een paar hapjes cracker binnen. De rest is er nog weer uitgekomen.
Ik ben nog steeds zo misselijk, heb net een paar hapjes cracker binnen. De rest is er nog weer uitgekomen.
Jade- Ratel
Sterkte Jade, echt balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk helpen de medicijnen!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Wat heb je voorgeschreven gekregen Jade? De Suprimal die ik slikt werkt helaas pas na een uur of 2!! Dat is soms wel eens balen als ik te laat ben met innemen en al heel erg misselijk ben en dan nog twee uur moet wachten dat het zakt. Maar toch ben ik superblij dát het er is hoor!
Over een half uurtje moet ik naar de intake bij de verloskundige, ben benieuwd wat die allemaal te melden heeft/wil weten. Mijn man gaat ook mee, net als vanmorgen. Hoefde niet persé, maar vind het wel gezellig.
Over een half uurtje moet ik naar de intake bij de verloskundige, ben benieuwd wat die allemaal te melden heeft/wil weten. Mijn man gaat ook mee, net als vanmorgen. Hoefde niet persé, maar vind het wel gezellig.
Katjing- Fluisteraar
Zo, bij de verloskundige was ook alles goed, bloeddruk, bloedsuiker, mijn ijzer is gigahoog, normaal is 6,5 of 7 ik zit op 9,7, haha, dus heb een mooie buffer ;-).
Katjing- Fluisteraar
@Katjing: Fijn dat de echo goed was en de intake ook. Ik kan mijn nieuwsgierigheid nog wel even in bedwang houden hoor haha. Zoveel forummers ken ik niet dus kleine kans dat ik je ken.
@Jade: voel je je inmiddels wat beter?
@Jade: voel je je inmiddels wat beter?
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
FIjn dat alles goed was Katjing!
Ik heb mijn medicijnen nog niet, vanmiddag echt flink beroerd .morgen kan mijn vriend wel langs de apotheek! Nog even volhouden dus!
Ik weet niet wat hij voor heeft geschreven eigenlijk! Vriend heeft wel cola voor me gekocht!
Ik heb mijn medicijnen nog niet, vanmiddag echt flink beroerd .morgen kan mijn vriend wel langs de apotheek! Nog even volhouden dus!
Ik weet niet wat hij voor heeft geschreven eigenlijk! Vriend heeft wel cola voor me gekocht!
Jade- Ratel
Katjing, fijn dat de echo goed was.
Jade, heeft de cola al wat geholpen?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Katjing, fijn dat de echo goed was.
Ik merk ongeveer 5 minuten verschil.. het is in ieder geval iets! Haha
Ik zie nu wel heel erg tegen de dagen op! Weer een dag misselijk. Ik hoop echt dat ik me met medicijnen beter ga voelen!
En vandaag 7 weken zwanger!
Jade- Ratel
Katjing, fijn dat je een goede echo hebt gehad! En dat de intake bij de verloskundige ook goed was
Jade, wat enorm vervelend zeg dat je zo misselijk bent de hele tijd. Ik hoop voor je dat de medicijnen straks helpen. Sterkte
all, ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. Nergens last van verder, dus dat is wel goed. Volgende afspraak vk pas 3 oktober. Maak me wel een beetje zorgen om m'n gewicht. Net even op de weegschaal gestaan met kleren aan, en ik was zelfs iets lichter geworden???? Dat vind ik wel vervelend, want weeg al 3 kilo te weinig... maar ja ik doe echt m'n best om goed te eten.
Aanvulling: Bijna 10 weken zwanger, gaat toch best hard
Jade, wat enorm vervelend zeg dat je zo misselijk bent de hele tijd. Ik hoop voor je dat de medicijnen straks helpen. Sterkte
all, ik heb niet zoveel te melden eigenlijk. Nergens last van verder, dus dat is wel goed. Volgende afspraak vk pas 3 oktober. Maak me wel een beetje zorgen om m'n gewicht. Net even op de weegschaal gestaan met kleren aan, en ik was zelfs iets lichter geworden???? Dat vind ik wel vervelend, want weeg al 3 kilo te weinig... maar ja ik doe echt m'n best om goed te eten.
Aanvulling: Bijna 10 weken zwanger, gaat toch best hard
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Ik heb medicijnen! Emesafene zetpillen..
Ik baal ervan dat het zetpillen zijn, maar wel logisch natuurlijk gezien ik veel moet overgeven.
Ik baal ervan dat het zetpillen zijn, maar wel logisch natuurlijk gezien ik veel moet overgeven.
Jade- Ratel
Jade schreef:Ik heb medicijnen! Emesafene zetpillen..
Die zetpillen waren mijn redding
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Jade schreef:Ik heb medicijnen! Emesafene zetpillen..
Die zetpillen waren mijn redding
Haha, daar hoop ik dan ook op! In de beschrijving staat dat ik er 's avonds 1 in moet nemen. Werkt die 's ochtends dan nog? Ik heb 's avonds en 's nachts namelijk nergens last van maar vooral tussen 10.00 en 18.00. Ik mag er maximaal 3 per dag.
Jade- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken