Haiti
+19
SuperGrover
TukTuk
Blond
L!ND@
SoGood
Printje
Eris
Lejow
Lenthe
Poubelle
Melis_je
Bliss
mickey
Urban Naked
shadow
Mermaid
Minx
Antibes
*Noosa
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Haiti
Mijn oma: "Ja we hebben nu een pasje om met het conimex busje mee te mogen"
Ze bedoelde het busje van connexion
Ze bedoelde het busje van connexion
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn opa is gek op grapefruit. Uitgesproken zoals je het schrijft. Dus geen "creepfroet".
Gast- Gast
Ik ken iemand die eens een sjeesburger met milkshakee had gehaald.
Bij mijn dochtertje is niets te koop maar op te koop, zo schattig...
Mijn vriend zegt standaard adreline ipv adrenaline.
Paps roept itenditeitsbewijs en he was walking on de stréét.
Vandaag een zeer slimme collega, hij vroeg of een collega van ons nog op de benedeste verdieping zat. Haha, ik moest echt lachen want het kwam zo onverwachts , dat verwacht je gewoon niet .
Bij mijn dochtertje is niets te koop maar op te koop, zo schattig...
Mijn vriend zegt standaard adreline ipv adrenaline.
Paps roept itenditeitsbewijs en he was walking on de stréét.
Vandaag een zeer slimme collega, hij vroeg of een collega van ons nog op de benedeste verdieping zat. Haha, ik moest echt lachen want het kwam zo onverwachts , dat verwacht je gewoon niet .
Gast- Gast
Mijn oma sprak karamel (als in een snoepje) altijd uit als 'karámmul'.
Mijn man zegt 'compositiekleding', in plaats van positiekleding. En borstkast, in plaats van borstkas.
Mijn man zegt 'compositiekleding', in plaats van positiekleding. En borstkast, in plaats van borstkas.
Gast- Gast
Deze drong niet tot mij door, ik dacht dat je spiegel oog bedoelde en ik zat me steeds te bedenken wat dat nou kon zijn Psycholoog kan mijn oma ook niet schrijven, weet niet meer wat ze ervan maakt._Liv schreef:Mijn oma heeft het altijd over een spiegoloog (geschreven zoals ze het zegt).
Mellukshake van de mac vindt oma wel lekker, ze is haags dus denk het accent er even bij (deed ik hierboven ook bij de spiegol, vandaar dat ik op spiegel uit kwam haha)
Komen erg leuke voorbij!
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Mijn oma sprak make-up echt letterlijk uit als maakuh up
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn oma keek altijd otje nietje lof
En mijn vader zei ooit... Die filmpjes, kijk je die op joeptjoep?
En mijn vader zei ooit... Die filmpjes, kijk je die op joeptjoep?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Haha, ik moest wel een paar keer hardop lachen bij het lezen van dit topic!
Mijn opa had een paar jaar geleden zijn eerste mobiele telefoon. Vervolgens kregen wij op onze vaste lijn de mededeling "U heeft het volgende SMS bericht ontvangen": ...... "Piet."
Wat bleek? Piet was op bezoek bij opa en ze probeerden zijn naam in de telefoonlijst van de mobiel te zetten.
???
De week erna kregen we het volgende SMS bericht, wederom op de vaste lijn: "A."
Nu heeft hij internet en email. Maar hij snapt het principe niet helemaal. Zo kreeg ik opeens geen email meer van opa. Wat bleek? Hij dacht dat omdat ik mijn eigen laptop thuis had gelaten, ik toch mijn email niet kon lezen dus schrijven had toch geen nut.
Mijn opa had een paar jaar geleden zijn eerste mobiele telefoon. Vervolgens kregen wij op onze vaste lijn de mededeling "U heeft het volgende SMS bericht ontvangen": ...... "Piet."
Wat bleek? Piet was op bezoek bij opa en ze probeerden zijn naam in de telefoonlijst van de mobiel te zetten.
???
De week erna kregen we het volgende SMS bericht, wederom op de vaste lijn: "A."
Nu heeft hij internet en email. Maar hij snapt het principe niet helemaal. Zo kreeg ik opeens geen email meer van opa. Wat bleek? Hij dacht dat omdat ik mijn eigen laptop thuis had gelaten, ik toch mijn email niet kon lezen dus schrijven had toch geen nut.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Leuk, dit topic!
Mijn oma vindt het altijd leuk als het sálé is in de winkels. Toen ik dat pas hoorde moest ik wel even nadenken wat ze bedoelde.
Mijn oma vindt het altijd leuk als het sálé is in de winkels. Toen ik dat pas hoorde moest ik wel even nadenken wat ze bedoelde.
Gast- Gast
Geen opa/oma verhalen, maar mijn man vraagt altijd om stratistellie-ijs en zegt bekkeninstablisiteit haha. En hij is niet blij als ik daar iedere keer hardop om moet lachen.
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Mijn oma zei altijd bleu band, i.p.v. blue band.
En chips met pickles smaak werd bij pikles.
En chips met pickles smaak werd bij pikles.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: