Iphone 5- Frustratie! p. 5
+18
VeryCherry
Caulfield
Bazinga
Antibes
Magenta
Blond
Rush
Guusje
Paper Crown
Ooh La La!
Lady4
Yare
Marin
Lenthe
Tyrael
Blair
Arwyn
Sarah1985
22 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Iphone 5- Frustratie! p. 5
Fruity schreef:Je went snel aan een andere telefoon hoor.. Dus dat is het probleem niet.
Ja tuurlijk, maar toch ben ik er bang voor dat ik spijt krijg. Net als dat ik zo lang heb getwijfeld of ik toch niet naar Apple over wilde stappen qua laptop en dus een MacBook ging kopen, maar ik ben daar juist ook weer bang voor dat ik spijt krijg. Dus blijf ik bij Windows. Ik ben helemaal geen standaard Apple fan die alles van Apple moet hebben, maar een iPhone vind ik toch wel heel fijn en ben ik gewend. Hoewel ik eerlijk is eerlijk gewoon ook echt wel baat bij een Android zou hebben.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin: Ik zou dan sowieso denk ik ook niet overstappen naar een Nexus, dat is niet echt vergelijkbaar met een iPhone.
Dan zou ik toch eerder voor de Galaxy S2 of S3 gaan, of bijvoorbeeld de HTC One X.
Dan zou ik toch eerder voor de Galaxy S2 of S3 gaan, of bijvoorbeeld de HTC One X.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nee want dan zou ik geen samsung sausje er over heen willen. Vind de Nexus juist zo ongeveer de enige mooie android telefoon.
Marin- Lady Post-a-lot
Geen Samsung sausje over de buitenkant of juist over Android.
Over Android is namelijk niet zo moeilijk aan te passen, gewoon een andere Android versie er op zetten
Over Android is namelijk niet zo moeilijk aan te passen, gewoon een andere Android versie er op zetten
Arwyn- Ratel
Voor zover ik begrepen heb is de Nexus de enige echte Google telefoon, niet zoals de Samsung galaxy s2 enzo waar nog Samsung software over een zit.
Marin- Lady Post-a-lot
Oh, dat zou best kunnen hoor, dat weet ik niet..
Maar de software is dus vrij gemakkelijk aan te passen, dus als dat het enige punt is, zou ik het daar niet om laten.
Maar de software is dus vrij gemakkelijk aan te passen, dus als dat het enige punt is, zou ik het daar niet om laten.
Arwyn- Ratel
Ja net even gecheckt bij m'n vriend en dat klopt wat ik zei. Maar ik twijfel nog maar klein beetje maar ga denk ik toch gewoon voor de vertrouwde iPhone. Weet alleen niet of ik m zo snel mogelijk wil bestellen of toch wachten tot ik m in de winkel zie. Wil eigenlijk zsm een nieuwe want deze oude loopt steeds vast.
Marin- Lady Post-a-lot
Kun je hem niet updaten?
Arwyn- Ratel
Hij heeft de laatste iOS (nou ja, iOS 5, niet 6 die nu net uitkomt) maar het is gewoon een oud toestel 3GS die toe is aan vernieuwing door intensief gebruik de afgelopen jaren.
Marin- Lady Post-a-lot
Same here, mijn ouwe 3GS is bijna op, en ik heb de afgelopen tijd op de iPhone5 gewacht. Net gebeld met mijn provider en ze verwachten hem in de eerste week van oktober te kunnen leveren.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Kan je wel alvast op een wachtlijst?
Ik kreeg gisteren een sms'je van t mobile dat ze vandaag gaan mailen met informatie over het bestellen. Ben benieuwd.
Ik kreeg gisteren een sms'je van t mobile dat ze vandaag gaan mailen met informatie over het bestellen. Ben benieuwd.
Marin- Lady Post-a-lot
Die sms kreeg ik ook. Ze doen niet aan wachtlijsten, je kunt je inschrijven op de site om op de hoogte te worden gehouden - veel meer zal er in die mail wel niet staan. En begin oktober dus de levering is momenteel het vermoeden. En ze hebben het erg druk vandaag met mensen die bellen
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Haha vanuit Spanje ga ik sowieso niet bellen. Had gehoopt dat je je al in kon schrijven.
Marin- Lady Post-a-lot
Wel vervelend dat je een heel nieuwe sim-kaart aan moet vragen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ga ook voor de 5, maar mijn abonnement bijna vervangen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Mijn iPhone is besteld! Vanaf 2 okt. gaan de eerste leveringen eruit.
Dan komt het volgende dilemma, hoe ga ik hem beschermen?
Pull Pouch:
Flipcovers:
Cover, hard of siliconen:
Wat hebben julie en bevalt het?
Dan komt het volgende dilemma, hoe ga ik hem beschermen?
Pull Pouch:
Flipcovers:
Cover, hard of siliconen:
Wat hebben julie en bevalt het?
Gast- Gast
Ik heb zo'n siliconen backcover (niet de harde, die gaan me te snel stuk) en die bevallen me het best. Maar dan wel met een screenprotector. Een flipcover heb ik gehad maar vind ik te omslachtig en heel irritant tikken, en zo'n pouch vind ik eigenlijk alleen handig in m'tas.
Gast- Gast
Ik heb voor mn oude iphone eerst de hele tijd zo'n Pull Pouch gehad, beviel goed. Nu zo'n silliconen case eromheen, voordeel daarvan is dat wanneer je gebeld wordt, je niet eerst je telefoon uit je hoesje hoeft te halen, maar het nadeel is dat in je tas etc je glas niet beschermd is en er ook makkelijk kruimels etc eventueel in het oplader gedeelte komt.. Maarja bij zo'n Pull Pouch heb je ook, als je je telefoon er uit hebt, en hij valt dan, dan is hij geheid kapot.. Bij een siliconen hoesje is die kans al kleiner.
Zo'n klap hoesje heb ik ook geprobeerd en dat was helemaal niet handig, met bellen irriteerde die flap heel erg.
Zo'n klap hoesje heb ik ook geprobeerd en dat was helemaal niet handig, met bellen irriteerde die flap heel erg.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Wel vervelend dat je een heel nieuwe sim-kaart aan moet vragen.
Wat voor sim moet er in dan?
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Geen hoesje, alleen een screen protector, haha.
Mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak, een hoesje zit dan alleen maar in de weg.
Mijn telefoon zit altijd in mijn broekzak, een hoesje zit dan alleen maar in de weg.
Arwyn- Ratel
Mijn vriend heeft voor zn 4s een Icebox ( geloof dattie zo heet, is helemaal eromheen) en die is olgens mij best ok.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
KPN is zeer waarschijnlijk al zijn orders van de eerste week kwijt. Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg twee zwaar gefrustreerde medewerkers aan de lijn. Schandalig geholpen, of eigenlijk te woord gestaan, helpen konden ze niet.
Nu kan ik achteraan in de rij aansluiten met een nieuwe bestelling, dat betekent minimaal drie weken wachten. De aanbieding van de voorinschrijving is ook jammer, nu hebben ze 'weer andere aanbiedingen'.
Hopelojk krijg ik op Twitter wel een fatsoenlijke reactie, al ben ik daar een stuk minder beleefd dan ik telefonisch was.
P. stelde al voor: #ProjectX op het hoofgebouw in Amsterdam van #KPN
Misschien als laatste redmiddel...
Nu kan ik achteraan in de rij aansluiten met een nieuwe bestelling, dat betekent minimaal drie weken wachten. De aanbieding van de voorinschrijving is ook jammer, nu hebben ze 'weer andere aanbiedingen'.
Hopelojk krijg ik op Twitter wel een fatsoenlijke reactie, al ben ik daar een stuk minder beleefd dan ik telefonisch was.
P. stelde al voor: #ProjectX op het hoofgebouw in Amsterdam van #KPN
Misschien als laatste redmiddel...
Gast- Gast
Oh wat slecht Chipp!
Ik heb de mijne gisteren binnengekregen met T mobile. Ben er erg blij mee. Hij is zo snel!!
Heb wel een hoesje er om heen. Een harde transparante die heel dun is. Je ziet m amper.
Ik heb de mijne gisteren binnengekregen met T mobile. Ben er erg blij mee. Hij is zo snel!!
Heb wel een hoesje er om heen. Een harde transparante die heel dun is. Je ziet m amper.
Marin- Lady Post-a-lot
En ik heb nog steeds geen nieuwe telefoon... KPN geeft niet thuis en negeert de klachten. Bij Vodafone raadde de verkoopster me een abonnement af ivm bereik in mijn woonplaats.
Dus nu wachten tot KPN reageert en actie onderneemt.
Maaaarrrr ik wil hem zo graag!
Dus nu wachten tot KPN reageert en actie onderneemt.
Maaaarrrr ik wil hem zo graag!
Gast- Gast
Hier hetzelfde probleem met Vodafone en de Samsung Galaxy S3
Arwyn- Ratel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: