Iphone 5- Frustratie! p. 5
+18
VeryCherry
Caulfield
Bazinga
Antibes
Magenta
Blond
Rush
Guusje
Paper Crown
Ooh La La!
Lady4
Yare
Marin
Lenthe
Tyrael
Blair
Arwyn
Sarah1985
22 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Iphone 5- Frustratie! p. 5
De persconferentie is begonnen! Langzaamaan komen er berichten over de iPhone 5 op nieuwssites tevoorschijn.
Ga jij voor de nieuwe iPhone?
Ik weet het nog niet, ik ga de prijs afwachten. Ik mag mijn abonnement verlengen, een iPhone wordt het sowieso.
Ga jij voor de nieuwe iPhone?
Ik weet het nog niet, ik ga de prijs afwachten. Ik mag mijn abonnement verlengen, een iPhone wordt het sowieso.
Laatst aangepast door Chipp op di 2 okt 2012 - 7:03; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Iphone 5- Frustratie! p. 5
nee vind iphone niks
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben op zich wel benieuwd, maar mijn Samsung bevalt eigenlijk wel prima!
Sowieso vind ik iPhone's echt veel te duur..
Sowieso vind ik iPhone's echt veel te duur..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, mijn iPhone 4 is nog hartstikke goed, iPhone 5 zal ook wel ontzettend duur zijn, want die toestellen zijn bijna ALTIJD met bijbetalen. Ik blijf nog even lekker bij de 4. Ben wel héél benieuwd naar het design.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Van wat ik links en rechts al gelezen heb moet het design lelijk zijn. Maar ik ben na 2 jaar nog steeds tevreden over mijn iPhone 4 dus deze laat ik denk ik aan me voorbij gaan.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Ik heb net een nieuwe iPhone 4 met abo, dus ik houd deze nog 2 jaar! Ben er trouwens heel tevreden over!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Mijn iPhone 4s is nog prima, dus nee voor mij ook geen nieuwe.
Gast- Gast
Ik ben er niet zo van onder de indruk moet ik zeggen. En irritant dat ze een nieuwe lader hebben, haha.
Gast- Gast
Ik ben niet onder de indruk en baal er zelfs een beetje van. Vind t niet echt spectaculair, had er meer van verwacht.
Desondanks neem ik m toch omdat ik gewoon t nieuwste model wil en mijn 3Gs echt op is. Ik ga m misschien morgen zelfs al bestellen zodat ie zsm komt. 28 sept komt ie in nederland.
Desondanks neem ik m toch omdat ik gewoon t nieuwste model wil en mijn 3Gs echt op is. Ik ga m misschien morgen zelfs al bestellen zodat ie zsm komt. 28 sept komt ie in nederland.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik vind mijn Samsung prima en ben niet bereid om er zoveel geld aan uit te geven.
Gast- Gast
Marin schreef:Ik ben niet onder de indruk en baal er zelfs een beetje van. Vind t niet echt spectaculair, had er meer van verwacht.
Er zijn nog meer toestellen op de markt..
Gast- Gast
Even een reactie op dit topic. Ik vind de hysterie rondom de nieuwe Iphones altijd een beetje bijzonder. De telefoon alleen maar willen hebben omdat ie nieuw is etc..
Gast- Gast
Fruity schreef:Even een reactie op dit topic. Ik vind de hysterie rondom de nieuwe Iphones altijd een beetje bijzonder. De telefoon alleen maar willen hebben omdat ie nieuw is etc..
Helemaal met je eens.
Een vriend van ons wil alles van Apple wat nieuw op de markt komt. Het maakt hem niet uit hoe duur het is, hij koopt het.
Als je dan vervolgens een weekend weg gaat moet het zo goedkoop mogelijk .... het is natuurlijk maar net waar je prioriteiten liggen .
Gast- Gast
Fruity schreef:Marin schreef:Ik ben niet onder de indruk en baal er zelfs een beetje van. Vind t niet echt spectaculair, had er meer van verwacht.
Er zijn nog meer toestellen op de markt..
Ja dat weet ik, maar ik wil persé een iPhone. Nog wel de Galaxy nexus overwogen want jellybean is wel heel vet maar uiteindelijk wil ik gewoon weer een iPhone.
Marin- Lady Post-a-lot
Chipp schreef:Eind september in Nederland? Dan wacht ik zeker de prijs af
De 5 wordt dezelfde prijs als de 4s nu en de 4s wordt lager.
Marin- Lady Post-a-lot
Fruity schreef:Even een reactie op dit topic. Ik vind de hysterie rondom de nieuwe Iphones altijd een beetje bijzonder. De telefoon alleen maar willen hebben omdat ie nieuw is etc..
+1, en dan vind ik 700,- (?) ook nog eens belachelijk voor een telefoon
Gast- Gast
Razz_ schreef:Fruity schreef:Even een reactie op dit topic. Ik vind de hysterie rondom de nieuwe Iphones altijd een beetje bijzonder. De telefoon alleen maar willen hebben omdat ie nieuw is etc..
+1, en dan vind ik 700,- (?) ook nog eens belachelijk voor een telefoon
Wat een onzin. Een losse Galaxy Nexus kost ook ongeveer €500 dus is misschien iets goedkoper. Zulke losse toestellen kosten gewoon zoveel maar je koopt t toch meestal met abonnement.
Marin- Lady Post-a-lot
500,- euro vind ik ook veel te veel. Maar veel kopen 'm ook voor de volle prijs dus niet eens icm een abbo. M'n collega van 17 heeft de nieuwste HTC smartphone gekocht voor de volle mep zonder abbo. Vind ik persoonlijk echt gewoon zonde van je geld
Gast- Gast
Ja dat vind ik ook. Maar dat staat los van welke telefoon het is vind ik.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Chipp schreef:Eind september in Nederland? Dan wacht ik zeker de prijs af
De 5 wordt dezelfde prijs als de 4s nu en de 4s wordt lager.
Dat wordt een 5 dus
Weet je of er nog beperkingen zijn qua provider? En vanaf wanneer kun je hem bestellen?
Gast- Gast
Mijn vriend mag verlengen en het wordt de 5, Vodafone verwacht hem half oktober beschikbaar te hebben. Zal wel bijbetalen worden, zelfs bij 2 jaar, dat was met de 4S eerst ook zo. Heb gelukkig nog veel klanttegoed staan dus wel korting hoop ik.
Gast- Gast
Bij KPN/Hi duurt het zeker nog wel even? Hier in de regio is het ontvangst soms erg slecht, scheelt nogal per provider...
Gast- Gast
Ik ga de nieuwe Iphone wel halen maar niet gelijk. Mijn oude Iphone gaat naar mijn buurmeisje van 14. Ze mocht de telefoon hebben van haar ouders maar moet daar wel voor sparen. Dus mijn oude Iphone 4 ga ik aan haar verkopen voor een klein bedrag.
Gast- Gast
Ik snap de hype rondom de i phone nooit zo. Ik heb een i phone 3gs gehad maar ik vond het nou niet echt een bijzondere telefoon. Ik heb nu een samsung galaxy 3s en ik vind het fantastisch, echt een prachtting en hij doet het geweldig!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: