Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!!!!

+9
Arwyn
Dolphinne
slaatje
Elliot
Sarah1985
Oasis
Antibes
Ibbeltje
sterremaan
13 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen!!!! Empty Goedemorgen!!!!

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 16:12

Goedemorgen allemaal,

Ik hoop dat jullie beter hebben geslapen dan ik.
En een beetje uitgerust de dag beginnen.

Op naar de stembus met z n allen. Of zijn er ook mensen die niet stemmen?. Of iemand gemachtigdheeft?.

Mijn nacht was lang. Ik heb maandag een ongelukje gehad in mijn spasme, en hierbij mijn elleboog behoorlijk te pakken gehad. Lig nu erg in dubio, of ik wel of niet huisarts bel. Want het is mijn rij en pak arm. En heb hem dus heel erg hard nodig. En ben absoluut geen piepmuts. Naar dit is behoorlijk pijnlijk. Denk toch maar bellen. Aangezien ik hem zaterdag echt nodig heb, want dan hebben we activiteit, van het Rode Kruis waar ik coördinator van ben, dus ook eind verantwoordelijk. Dus denk dat ik weinig keuze heb.

Verder naar de stembus met een buurvrouw, het is hier gelukkig achter en Storm kan gewoon mee, net zo gezellig.

En dan vanavond komt een vriendin helpen koken. Even gezellig bij kletsen. Heb daar wel veel zin in. Hoop dat deze nacht geen roet in het eten gooit, roet is ook niet zo lekker. Dus schop onder mijn kont en keep on smiling smile.

Iedereen een fijne dag toe gewenst, en Storm wenst jullie dat ook:).
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!!!! Empty Re: Goedemorgen!!!!

Bericht  Ibbeltje di 11 sep 2012 - 17:20

Goedemorgen,

Sterremaan ik zou denk ik even bellen. Zeker als het de arm is waar je veel mee doet.
Vervelend zeg dat je er nu pijn aan hebt. Goedemorgen!!!! 699888 Veel plezier met je vriendin!

Ik ga vanavond stemmen, moet zo werken. Dan ook nog de laatste bussen voor de collecte afleveren en hardlopen staat in de planning.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 18:07

Goedemorgen!

Vandaag gaat een drukke dag worden. Ik ga zo werken. Vanmiddag heb ik een kennismaking bij mijn master. Vanavond stemmen en een verjaardag.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 11 sep 2012 - 18:13

Goedemorgen!

Sterremaan: gewoon even bellen hoor. smile

Hier voel ik me belaaaaaabberd, vannacht tot uur of 1/2 doorgewerkt, slecht geslapen, nog niet af. Nu 9-15 les, in lunchpauze hopelijk dit afronden (maar moet ook boeken kopen, WKZ verkennen en sollicitatie voor commissie doen dan). Om drie richting Amsterdam, moet nog dingetjes afhandelen in het AMC van bachelorstage, gelijk ook maar stemmen daar. Vanavond etentje met studentenvereniging (ook in Amsterdam), borrel en daarna weer op tijd terug naar Utrecht en naar bed.

Ik word nu al (nog meer) moe als ik dit zo opsom!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 18:17

Ik zou zeker even bellen en hoop dat het geen roet in het eten gaat gooien voor je meis!

Ik heb hier ook beroerd geslapen door wat persoonlijke problemen. Ik ga volgende week een paar dagen weg en ben er nog nooit zo aan toe geweest volgens mij. Ben ook aan mijn weekend toe. Vanavond gezellig bij mijn familie eten dus hoef ik niet voor het eten te zorgen. Vanavond maar vroeg naar bed en hopen dat ik snel in slaap val...

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Oasis di 11 sep 2012 - 19:01

Goedemorgen,

Ik heb op zich goed geslapen, maar werd wat vroeger wakker dan gepland door mijn vriend die zo naar zijn werk gaat. Vandaag stemmen en wat kleine dingetjes regelen, daarna werken van 12.00 tot 20.00 uur.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Sarah1985 di 11 sep 2012 - 19:07

Sterremaan dokter bellen. Gewoon doen

Goedemorgen iedereen

Man wat ben ik toch moe. Ik moet zo werken en dan met een cliënt te stemmen. En vanavond ga ik samen met mijn man stemmen.

Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Elliot di 11 sep 2012 - 19:38

Goeiemorgen!

Ik moet werken tot een uurtje of vijf/half zes. Daarna snel naar huis, stemmen, eten en mijn schoonmoeder ophalen om op kraamvisite te gaan bij mijn zus.

Vanavond ga ik nog even mijn moeder helpen met het optuigen van de corsowagen, aankomend weekend is er bloemencorso in het dorp en wij rijden mee!

Fijne dag allemaal!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  slaatje di 11 sep 2012 - 19:43

Goedemorgen,

Ik zou ook zeker de dokter even bellen Sterremaan.

Ik heb weer prima geslapen, ben nog erg moe helaas. Vanmiddag hebben we de condoleance van M. zijn oom. Morgen is de crematie. Kijk er niet heel erg naar uit :-(

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Dolphinne di 11 sep 2012 - 19:48

Goedemorgen allemaal!

Hier heerlijk geslapen!

Ik zou ook gewoon even bellen sterremaan!

Ik ben nu aan het wachten tot mijn zoontje weer bij mij gebracht wordt door zijn vader.
Dan vanochtend even boodschappen doen en ik denk ook meteen maar even stemmen.

Vanmiddag hebben we lekker pannekoeken als lunch (over van gisteravond) en daarna gaan we ons nieuwe katje samen ophalen.
Maandag heb ik een katje uitgezocht bij het asiel en vanmiddag gaan we hem dus ophalen Het is een rood katertje van 8 weken smile.

Mijn zoontje weet nog van niks dat we een katje in huis krijgen, dus die zal straks denk ik helemaal dolblij zijn. De laatste tijd hebben we vaak bezoek van een buurkatje en dat vind hij al erg gezellig (hij vraagt ook geregeld wanneer wij een eigen katje krijgen Wink)

Vanmiddag dus lekker spelen met het nieuwe katje en hem laten wennen aan het nieuwe huis.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 20:07

Ik heb gebeld hoor. Ben er best trots op. Kan om tien uur terecht. Kan hij meteen de zeehond beluisteren.

Caroline, wat leuk zeg dat je tante bent geworden. En lekker op bezoek gaat.

Dolfijn, joh drukke dag zeg. Maar wat leuk een jong katje, heb je al een naam?. Of word het Dikkige Dik?. Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Slaatje, he jeetje wat vervelend heel erg veel sterkte. Voor morgen ook
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 20:12

Ibbeltje zo eerst de colecte bussen halen en dan hardlopen.

Liv Pff, wat vervelend dat je na het slechte slapen nog eem flinke studie dag voor de boeg hebt.

Zusje, ik wil je alvast rustige dagen toewensen. En ik hoop, dat je daar gewoon even de boel de boel kunt laten.

Anabis das wel balen dat je op tijd op staat met je vriend. Maar aan de andere kant ook wel weer gezellig.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 20:15

sterremaan schreef:Ibbeltje zo eerst de colecte bussen halen en dan hardlopen.

Annabes Pff, wat vervelend dat je na het slechte slapen nog eem flinke studie dag voor de boeg hebt.
Liv, een fijne dag gewenst ondanks dat deze druk is.
Sarah, veel succes met werken. Haha jij kunt vandaag geen stembureau meer zoen;).
Zusje, ik wil je alvast rustige dagen toewensen. En ik hoop, dat je daar gewoon even de boel de boel kunt laten.

Oasisdas wel balen dat je op tijd op staat met je vriend. Maar aan de andere kant ook wel weer gezellig.

Sorry haal iedereen door elkaar
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Arwyn di 11 sep 2012 - 20:17

Goedemorgen!

Sterremaan: Goed dat je gebeld hebt smile

Ik heb prima geslapen vannacht. Merkte wel dat het al wat frisser werd met blote beentjes.
Zit nu nog te ontbijten (daar ben ik met yoghurt en fruit toch een stuk langer mee bezig dan als ik een boterham eet) en ga me zo klaar maken. Vandaag naar een vriendin toe die ik al een tijd niet gezien heb, haar nieuwe huis bewonderen.
En vanavond natuurlijk stemmen!

Fijne dag allemaal!

Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz di 11 sep 2012 - 20:22

Goed dat je gebeld hebt, sterremaan!

Dolphinne! Wat super leuk! Ik ben ook benieuwd naar de naam en een foto vanmiddag!

Mijn dochtertje is vandaag de eerste keer wennen op de basisschool. Ik ben heel erg benieuwd. Ze wil al heel lang maar nu ze vanochtend 'moest' wilde ze toch eigenlijk niet. Gelukkig zit de zus van haar vriendinnetjes uit de PZS bij haar in de klas dus daar ging ze gelijk mee tekenen. Ook het voordeel dat ze al had omdat ze naar de psz gaat viel gelijk op.

Vandaan ook nog even tijd vinden om te stemmen. Helaas is mijn vriend mij vergeten te machtigen en nu gaat zijn stem verloren omdat hij in het buitenland zit.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  sonly di 11 sep 2012 - 20:25

Ik heb heerlijk geslapen en had zowaar geen ochtendhumeur! Inmiddels is die wel weer gecreeert, maar misschien moet ik me eens wat minder ergeren aan mensen..
(Al is en blijft het gewoon heeeeel iritant als ik op stage bezig wil met schoolwerk en degene naast mij die hier gewoon werkt, blijft zeuren over een boekenkast die ze hier wil hebben en of we die dan niet gewoon zelf op kunnen halen omdat het personeel van gebouwen beheer nu even geen tijd heeft.. Ik heb dan echt zoiets van "lekker belangrijk" alleen ik zeg het niet... Ik kan me dus ook gewoon heel slecht concentreren)
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 20:36

Hallo hallo woensdag!

I.p.v. mijn gebruikelijke criminal minds avondje ga ik vanavond voor de eerste keer in mijn leven cursus geven.
Neem CM wel op, kan ik het erna nog kijken nerd maar heb ook erg veel zin in de cursus!

Spannend albino

Gast
Gast

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 20:41

Ai sonly das vervelend, zo vroeg al over een boekenkast, nee word je niet vrolijk van.

Arwyn veel plezier, je vriendin zou wel een mooi paleisje hebben.

Tazz Oef jeetje spannend, wat worden kleintjes dan snel groot he.

Zero leuk zeg een cursus geven, en tegenwoordig is het opnemen zo makkelijk. VIA de tecorders van bijv UPC of een andere. Maar dat je, je vaste avond moet laten vallen, lijkt mij ook wel weer lastig.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  slaatje di 11 sep 2012 - 20:50

Dank je wel lieve sterremaan. Goed dat je gebeld hebt! Ik hoop dat het meevalt van je elleboog. Succes bij de dokter zo.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 20:55

Goedemorgen!

Ik zit nog steeds ziek thuis, al merk ik wel dat het al beter gaat dan afgelopen weekend. Vandaag ga ik maar gewoon verderlezen in mijn boek.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 20:57

Goedemorgen!

He vervelend Sterremaan, hoop dat het meevalt. Goed dat je de dokter gebeld hebt!
Vervelend dat je nog steeds ziek bent Snoes. Beterschap en leesze!

Ik zit op mijn werk, waar ik zeiknat aan kwam en nu ben ik chagrijnig. Ik voelde me al niet lekker maar nu helemaal niet. Behh!

Fijne dag allemaal vandaag!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 21:10

Goedemorgen!

Ik ga straks met mijn moeder lunchen bij een nieuw restaurantje hier in het dorp dat vandaag voor het eerst geopend is. Mijn moeder en ik doen nooit zoiets samen dus ik heb er erg veel zin in!
Mijn vriend is een dagje zijn vader helpen in huis en tuin, en aangezien we de laatste paar weken steeds samen thuis zaten is het gek genoeg wel even lekker om niet de hele dag op elkaars lip te zitten!

Caroline, hier in het dorp is dit weekend ook de bloemencorso, of wonen wij toevallig in hetzelfde dorp? :P

Sterremaan, ik hoop dat het meevalt met je elleboog!

Gast
Gast

Bericht  May di 11 sep 2012 - 21:12

Goedemorgen!

Ik ga vandaag eerst maar eens mijn was wegwerken en mijn huisje helemaal schoonmaken. Vanavond komt mijn date namelijk langs, gaan we samen de verkiezingsuitslag kijken. Dus dan moet het hier allemaal wel een beetje netjes eruit zien Wink Verder straks even stemmen en moet nog even wat boodschappen halen.

Sterremaan ik hoop dat het allemaal meevalt met je elleboog en dat de pijn snel afneemt!

Fijne dag allemaal!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 21:26

Ben alweer terug, ik heb mijn elleboog verrekt. Kon ze niet veel aan doen. Met geduld en toch bewegen binnen pijngrens moet het overgaan. Verder mag die arm niet uit de spasme getrokken worden. Dat is wel even flink balen. Want dat betekend een extra belemmering. confused
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: