Wel of geen hemeltje
+6
Roos
Nijntje
Jelin
blondje1313
bolus26
Ella
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wel of geen hemeltje
Ons kindje gaat de eerste periode bij ons op de slaapkamer in een wiegje met hemeltje. Nu zit ik te dubben of ik voor het ledikantje ook een hemeltje wil. Ik vind het sowieso leuker staan, anders is het zo kaal. Maar je moet het ook alweer weg halen als het kindje kan gaan grijpen en draaien.
Dus vraag me af of het zin heeft dan. Wat hebben jullie gedaan? En bij welke leeftijd heb je het weg moeten halen?
Dus vraag me af of het zin heeft dan. Wat hebben jullie gedaan? En bij welke leeftijd heb je het weg moeten halen?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wel of geen hemeltje
wij doen het niet ondanks dat ik het ook leuk vind staan, om dezelfde reden die jij geeft.
we hangen nu een muursticker boven t bed
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Ik wist niet dat je het zo snel weer weg moest halen. Hier is het nu wel een maand of 2 weg omdat ze het wel echt kapot begon te trekken, maar dat was dan pas rond de 9 maanden.
Ik weet niet hoe lang je je kindje in het wiegje wilt laten slapen?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Ik wist niet dat je het zo snel weer weg moest halen. Hier is het nu wel een maand of 2 weg omdat ze het wel echt kapot begon te trekken, maar dat was dan pas rond de 9 maanden.
Ja dat weet ik ook nog niet. In ieder geval denk ik zolang ik de nachtvoedingen moet geven. En daarna denk ik dat hij/zij toch naar het eigen kamertje gaat.
Ella- Ratel
bolus26 schreef:wij doen het niet ondanks dat ik het ook leuk vind staan, om dezelfde reden die jij geeft.
Wij gaan een muurschildering laten plaatsten en die komt ook boven het bedje. Alleen als ik een hemeltje wil kan dat dus niet. Dus vandaar dat ik er nu al over nadenken. Voor de muurschildering zou het mooier zijn als ik geen hemeltje neem.
Ella- Ratel
Wij hebben het niet gedaan, staat leuk maar verder vond ik het zonde van het geld
Gast- Gast
Wij doen het ook niet om dezelfde reden als jij zegt Ella.
Wij hadden het bij J wel, maar vond het een beetje eng. Toen hij niet meer ingebakerd werd hebben we hem meteen weggehaald
Wij hadden het bij J wel, maar vond het een beetje eng. Toen hij niet meer ingebakerd werd hebben we hem meteen weggehaald
Gast- Gast
Wij hebben bij onze dochter geen hemeltje gehad en bij deze baby ook niet. Ik vind het niet mooi, maar ook dezelfde redenen die je noemt.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
wij hebben het wel gehad en ook nog heel lang ook, tot ong 1,5 jaar! Ik denk dat het er ook aaan ligt wat je kindje er mee doet.. Mijn kleine meid bleef er af, maar als ze dat niet had gedaan had ik m al weggehaald.
Maar als jullie het mooi vinden, waarom zou je het dan niet doen? Als je dat geld er voor wilt uitgeven met de kans dat je het misschien sneller dan je wilt moet weghalen is het toch prima?!
Maar als jullie het mooi vinden, waarom zou je het dan niet doen? Als je dat geld er voor wilt uitgeven met de kans dat je het misschien sneller dan je wilt moet weghalen is het toch prima?!
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Wij hebben ook een wiegje op de slaapkamer staan straks mét een hemeltje. Boven het ledikantje wil ik ook een hemel, maar dan meer een klamboe van voile.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Wij hebben wel een hemeltje, ik vind het heel erg mooi en eigenlijk was het niet eens zo duur. We zien wel wanneer we het weer weg moeten halen en dan bewaren we het gewoon voor een volgende kindje.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Nijntje schreef:wij hebben het wel gehad en ook nog heel lang ook, tot ong 1,5 jaar! Ik denk dat het er ook aaan ligt wat je kindje er mee doet.. Mijn kleine meid bleef er af, maar als ze dat niet had gedaan had ik m al weggehaald.
Ik vind het wel mooier. Alleen als ik het wil dan moeten we nogal rekening houden met de muurschildering. omdat hij anders ervoor hangt zeg maar. Dus voor het gemak tav de muurschildering zou het het makkelijkst zijn als we hem niet nemen op het ledikantje. ondanks dat ik het mooier vind. Maar omdat je het misschien maar heel kort gebuikt (omdat de kleine eerst in een wiegje slaapt en je hebt misschien sneller weg moet halen als hij/zij eraan zit) zit ik dus te overwege wat ik moet doen. Voor het gemak zou ik het dan maar laten. dan komt de muurschildering beter tot zijn recht alleen ben zo bang dat ik het mis. dat ik het zo kaal vind.
Ella- Ratel
Niet. Zelfde reden als jij aangeeft. De 1e had het wel, maar was de eerste maanden alleen en de 2e heeft een grote tak met allemaal dingen er in boven zijn bedje, deze hangt er nog steeds.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Bedankt in ieder geval voor de reacties!
Ella- Ratel
Wij hadden er geen. T. heeft tot ruim 6mnd op onze kamer in de wieg geslapen en ik vond t zonde van t geld (al heb ik eel hele mooie gezien die me aant twijfelen maakte).
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
wij hebben bij allebeid de kindjes er 1 gehad.vond het mooi maar helaas nu weggehaald ivm eraan trekken
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Soortgelijke onderwerpen
» Hemeltje voor boven de box
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Wel of geen rechtsbijstandverzekering?
» Geen ouderlijk gezag, geen rechten?
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Wel of geen rechtsbijstandverzekering?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: