Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd? Empty Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd?

Bericht  Coco ma 10 sep 2012 - 0:52

Maakt er geen gebruik van en maakt mij blij met een kaartnmr zonder verdere privegegevens via pm zodat ik de korting nog kan gebruiken? Kon zelf niet in mijn account komen en mijn zus en moeder zijn het vergeten Cry
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd? Empty Re: Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd?

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 0:58

Je kunt de kruidvat mailen, zeggen dat je meermaals geprobeerd hebt die code op jouw kaart te activeren maar dat het niet gelukt is. Ik had dat laatst met een huidprodukt, tig keer geprobeerd maar no go.... Kruidvat gemaild via de site, en toen hebben ze m er alsnog opgezet

Gast
Gast

Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd? Empty Re: Wie heeft de lego/duplo actie op kruidvatkaart geactiveerd?

Bericht  Lejow ma 10 sep 2012 - 1:21

Ik heb helemaal geen lego aanbieding gehad??
Ik krijg echt alleen maar stomme aanbiedingen heb ik het idee :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: