eigenaardigheden van je kind
+5
Parel
Star007
Lejow
Clapperdie
Aimee
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
eigenaardigheden van je kind
Wat voor gekke, grappige, rare of bijzondere dingetjes heeft jouw kind?
- Luuk wil alleen z'n fles opdrinken liggend op zijn voedingskussen op de grond. Als je hem op schoot neemt, drinkt hij niet.
- Luuk heeft een enorme obsessie voor touwtjes, lintjes en veters. Als hij ziet dat ik schoenen met veters aan heb, kruipt hij razendsnel naar mijn voeten om met mijn veters te spelen.
- Luuk wil alleen z'n fles opdrinken liggend op zijn voedingskussen op de grond. Als je hem op schoot neemt, drinkt hij niet.
- Luuk heeft een enorme obsessie voor touwtjes, lintjes en veters. Als hij ziet dat ik schoenen met veters aan heb, kruipt hij razendsnel naar mijn voeten om met mijn veters te spelen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: eigenaardigheden van je kind
T. wil de laatste tijd steeds kroelen met mijn haar als ik de fles geef. Dan gaat zijn handje al zoekend/draaiend naar boven todat hij iets vast heeft. Bij mijn vriend doet hij dat ook en gaat dan kriebelen tegen zijn milimeterbaardje haha.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
B wrijft en friemelt, als ze moe is, aan haar neusje en haar oortje.
En als ze lacht gaat haar neus een stukje omhoog
En als ze lacht gaat haar neus een stukje omhoog
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Z. wil altijd perse op zijn zij slapen. Als hij op zn rug wakker word dan gaat hij heel hard met z'n hoofd schudden tot ik hem op zijn zij leg.
Gast- Gast
D. slaat zichzelf telkens in haar gezicht, met haar vuistje, en vindt het dan zelfs grappig .
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star007 schreef:D. slaat zichzelf telkens in haar gezicht, met haar vuistje, en vindt het dan zelfs grappig .
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Als ze verdrietig is wil ze haar speen én knuffel, ze begraaft dan helemaal haar gezicht in de knuffel.
Ze is inderdaad gek op touwtjes en lintjes, maar vooral op ALLES wat glittert en blinkt. Lange kettingen en oorbellen probeer ik niet eens meer, alles gaat in haar mond, van autosleutels tot het uiteinde van haar speenketting..
En ze heeft een onwijs fascinatie voor tepels haha, ook al heeft ze nooit bv gehad ofzo, als ik haar wel eens de fles geef op schoot, of ze ligt bij mijn vriend dan knijpt ze zo in onze tepels haha zelfs een keer toen ik haar aan het verschonen was snel snel, dat was best pijnlijk
En ze drinkt haar fles uit een L. speen en alleen plat liggend in bed.
Ze is inderdaad gek op touwtjes en lintjes, maar vooral op ALLES wat glittert en blinkt. Lange kettingen en oorbellen probeer ik niet eens meer, alles gaat in haar mond, van autosleutels tot het uiteinde van haar speenketting..
En ze heeft een onwijs fascinatie voor tepels haha, ook al heeft ze nooit bv gehad ofzo, als ik haar wel eens de fles geef op schoot, of ze ligt bij mijn vriend dan knijpt ze zo in onze tepels haha zelfs een keer toen ik haar aan het verschonen was snel snel, dat was best pijnlijk
En ze drinkt haar fles uit een L. speen en alleen plat liggend in bed.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Haha dat van die tepel fascinatie herken ik ook ! Soms als ik nog niet aangekleed ben ( net samen in bad geweest o.i.d.) en ik sta haar af te drogen en aan te kleden, dan doet ze alle moeite om in mijn tepels te knijpen en er heel hard aan te trekken ( auuuw!) . Ook als ik in pyama , zonder beha zit, knijpt ze erin haha . Gek kind
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
bij iedere deur die open staat ploft meneer neer (of hij gaat er naar toe) om deze dicht te doen
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
koNijntje schreef:bij iedere deur die open staat ploft meneer neer (of hij gaat er naar toe) om deze dicht te doen
Haha ja dat ken ik ook!
Parel- Ratel
Als M gaat slapen heeft ze altijd een stuk knuffel in haar mond. Als ze dat niet doet terwijl ze gaat liggen gaat ze ook nog niet slapen. (maar boekje lezen) maar gaat ze liggen en stopt ze de knuffel in haar mond is ze ook zo vertrokken.
J duimt altijd met rechts en met links heeft hij een knuffel vast, hij draait net zo lang met zijn knuffel tot het labeltje ervan ook in zijn mond erbij zit.
I weet ik even geen dingetjes
(vroeger haha, kon ze precies vertellen wie welk wc papier had en vroeg ze ook standaard als er een ander soort was waarom ze dat hadden gedaan)
J duimt altijd met rechts en met links heeft hij een knuffel vast, hij draait net zo lang met zijn knuffel tot het labeltje ervan ook in zijn mond erbij zit.
(vroeger haha, kon ze precies vertellen wie welk wc papier had en vroeg ze ook standaard als er een ander soort was waarom ze dat hadden gedaan)
Gast- Gast
S wil altijd alles zien en horen en erbij zitten. Leg ik hem in de box en er is visite, begint hij te mopperen. Dit doet hij ook op het kdv Hij zorgt er wel voor dat hij er bij komt te zitten en ja dan heeft hij dikke schik.
Als S moe word, gaat hij eerst aan zijn oortjes frunniken, daarna in zijn oogjes en trekt daarbij zijn neusje op. Soms net een konijntje
Leukste is in bad, binnen twee minuten is alles in de badkamer zeik en zeiknat. Incl papa
Als S moe word, gaat hij eerst aan zijn oortjes frunniken, daarna in zijn oogjes en trekt daarbij zijn neusje op. Soms net een konijntje
Leukste is in bad, binnen twee minuten is alles in de badkamer zeik en zeiknat. Incl papa
[quote="BeeGee"]Als M gaat slapen heeft ze altijd een stuk knuffel in haar mond. Als ze dat niet doet terwijl ze gaat liggen gaat ze ook nog niet slapen. (maar boekje lezen) maar gaat ze liggen en stopt ze de knuffel in haar mond is ze ook zo vertrokken.
(vroeger haha, kon ze precies vertellen wie welk wc papier had en vroeg ze ook standaard als er een ander soort was waarom ze dat hadden gedaan)[/quote]
(vroeger haha, kon ze precies vertellen wie welk wc papier had en vroeg ze ook standaard als er een ander soort was waarom ze dat hadden gedaan)[/quote]
Parel- Ratel
A.is gek op dieren we kunnen haast geen hond voor bij lopen dan bgint ze heel hard de krijzen ,dan wil ze daar heen en aaien maja ik kan niet bij ieder hond,poes ,paardt,schaap enz stoppen .A.heeft een knuffel met een speen der aan het lijkt soms wel of zal ze die knuffel helemaal opsnuifen hihihi Oja waterrrr in bad of doches ik kan ze dan haast niet meer houden zo gek is daar op vindt het heerlijk om onder de regenstort te zitten hihihih
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Louise vindt ticketjes van knuffelbeestjes en kleding erg interessant. Ook lintjes en veters zullen haar niet ontgaan en worden uitgebreid geïnspecteerd.
Ze houdt van haar. Speelt heel vaak met mijn haar of met dat van papa. Helaas is ze niet altijd even zachtaardig
Honden vindt ze heel leuk, dan gaat ze helemaal wippen en uitbundig zwaaien met haar armen en gillen/kraaien/lachen. Honden zijn bang van haar, want hondjes hebben ook haar en ook met hondenhaar is ze niet altijd even zachtaardig.
Als ze moe is gaat ze aan haar oortjes trekken.
Als we haar te slapen leggen in haar bed of bij de grootouders in het park, neemt ze haar knuffel vast en legt ze die op haar ogen en dan slaapt ze. Glijdt die knuffel van haar ogen af, wordt ze wakker. Wel vervelend, want tegenwoordig slaapt ze veel op haar buikje :'')
Ze houdt van haar. Speelt heel vaak met mijn haar of met dat van papa. Helaas is ze niet altijd even zachtaardig
Honden vindt ze heel leuk, dan gaat ze helemaal wippen en uitbundig zwaaien met haar armen en gillen/kraaien/lachen. Honden zijn bang van haar, want hondjes hebben ook haar en ook met hondenhaar is ze niet altijd even zachtaardig.
Als ze moe is gaat ze aan haar oortjes trekken.
Als we haar te slapen leggen in haar bed of bij de grootouders in het park, neemt ze haar knuffel vast en legt ze die op haar ogen en dan slaapt ze. Glijdt die knuffel van haar ogen af, wordt ze wakker. Wel vervelend, want tegenwoordig slaapt ze veel op haar buikje :'')
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Eetmomenten van je kind
» "Ik wil een kind met jou"
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» Eetmomenten van je kind
» "Ik wil een kind met jou"
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: