Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband?

+4
loesje
Petteflet
CCC
Viva
8 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband? Empty Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband?

Bericht  Viva zo 9 sep 2012 - 6:37

Iemand?

Ik werk in een winkel, en heb de laatste tijd steeds vaker dat mijn banden zeer doen en ik 's avonds nauwelijks meer normaal kan lopen.
Nu zat ik te denken aan zo'n ondersteunende buikband, je hebt die van het merk Anita sowieso.
Ik ben benieuwd of jullie daarmee ervaringen hebben en of het dus ook goed helpt tegen bandenpijn?
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband? Empty Re: Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband?

Bericht  CCC zo 9 sep 2012 - 6:42

Ik had die van Anita... Ik werk op een BSO en sta en loop dus ook de hele dag... Voor mij was het wat extra steun en daardoor werd mijn houding ook iets gecorrigeerd. Je moet wel zorgen dat je hem ook af doet na je werk bijv. zodat je spieren niet te slap worden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband? Empty Re: Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband?

Bericht  Petteflet zo 9 sep 2012 - 6:43

Ik heb tijdens mijn zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad en heb er echt heeeel veel baat bij gehad. Als ik hem niet droeg had ik ook direct harde buiken en veel pijn.
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638

Bericht  Viva zo 9 sep 2012 - 6:46

Oeh, dat klinkt al goed, dat hij dus wel echt zo goed helpt!

Dat na het werk afdoen zal ik dan wel echt op moeten letten, als het zoveel fijner is, maar ik weet inderdaad dat je spieren niet te slap moeten worden.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  loesje zo 9 sep 2012 - 7:16

ik draag die van anita als ik lange stukken moet lopen en het is ideaal!! heb daardoor veel minder last van mijn buik.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Tania zo 9 sep 2012 - 7:19

Ik vond het niks. Bij de eerste vond mijn kindje het niks die begon nog harder te schoppen dan hij al deed als ik dat ding om deed. Bij de tweede hielp het gewoon niks (maar toen had ik ook heel erg last van m'n bekken dus misschien dat het daarom niet veel hielp).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  PiP zo 9 sep 2012 - 7:36

loesje schreef:ik draag die van anita als ik lange stukken moet lopen en het is ideaal!! heb daardoor veel minder last van mijn buik.
Fijn dat je er een hoop plezier van hebt!

Ik droeg hem ook als ik naar het dorp ging en later als mijn buik zwaar voelde. Dit had ik vaak als ik een jurkje droeg, dan steunde de buik ook niet op een broekrand.
Tegen bekkenklachten vind ik het niet helpen, echt voor ondersteuning van de buik. Moet er wel bij zeggen dat ik last van van ernstige bekkeninstabiliteit, misschien dat het wel verlicht bij lichte bekkenklachten.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  PiP zo 9 sep 2012 - 7:36

Tania schreef:Ik vond het niks. Bij de eerste vond mijn kindje het niks die begon nog harder te schoppen dan hij al deed als ik dat ding om deed. Bij de tweede hielp het gewoon niks (maar toen had ik ook heel erg last van m'n bekken dus misschien dat het daarom niet veel hielp).
Dat laatste dus smile Ik deed er alleen een beetje lang over om een bericht te typen (huilend mannetje)

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Darius zo 9 sep 2012 - 7:46

Ik heb zo'n zwangerschapsonderbroek van de hema, dat scheelt ook veel vind ik. Allicht de moeite waard om dat de proberen voor die prijs.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  PiP zo 9 sep 2012 - 7:49

Darius schreef:Ik heb zo'n zwangerschapsonderbroek van de hema, dat scheelt ook veel vind ik. Allicht de moeite waard om dat de proberen voor die prijs.
Ik vond die van de Hema eerlijk gezegd niet zo heel erg helpen, vond die meer fijn dat mijn gewone broeken niet in mijn buik sneden Ervaringen met een babybelt / ondersteunende buikband? 561177
Die van Noppies zijn veel steviger, maar goed dat is dan weer niet echt een uitprobeer prijs....

PiP
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow do 1 nov 2012 - 17:49

Even dit topic omhoog..

Ik heb veel rugpijn, door te zwaar tillen denk ik zelf. Nu heb ik zo'n band gekocht, maar dat ding tekent enorm! Verder heb ik hem nog niet lang genoeg om gehad om te beoordelen of hij echt werkt.. Dus ik zou graag nog wat ervaringen lezen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: