Drukte in het kippenhok
Pagina 1 van 1
Drukte in het kippenhok
Gisteravond laat, we lagen net op bed. Ineens allemaal herrie in het kippenhok. Er loopt hier een klein roofdier, dus het kippenhok gaat sinds een paar dagen dicht.
Mijn vriend er heen, staat hij onder het slaapkamerraam dat ik even moet komen kijken.
Zit er een egel in het hok! Natuurlijk heerlijk warm slaapplaatsje en eten genoeg. Hij/zij ligt nu heerlijk te slapen, alleen vinden de kippen het maar niets. Die zijn hun eigen rot geschrokken. En toch laten we hem maar lekker zitten waar die zit, wij vinden het wel schattig .
Mijn vriend er heen, staat hij onder het slaapkamerraam dat ik even moet komen kijken.
Zit er een egel in het hok! Natuurlijk heerlijk warm slaapplaatsje en eten genoeg. Hij/zij ligt nu heerlijk te slapen, alleen vinden de kippen het maar niets. Die zijn hun eigen rot geschrokken. En toch laten we hem maar lekker zitten waar die zit, wij vinden het wel schattig .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Drukte in het kippenhok
Wat lief! Maar hoe is de egel het hok ingekomen?
Ik heb alleen maar muizen in het hok af en toe, die gaan natuurlijk zo door het gaas heen!
Ik heb alleen maar muizen in het hok af en toe, die gaan natuurlijk zo door het gaas heen!
Gast- Gast
Re: Drukte in het kippenhok
_Jackie schreef:Wat lief! Maar hoe is de egel het hok ingekomen?
We denken dattie wel vaker geweest is ivm het voer. En aangezien mn vriend het voer boven had gezet, zou de egel gedacht hebben van waar is het voer gebleven. Naar boven gegaan en wij van niks wisten en ook de kippen niet, en het hok dicht gedaan hebben...
Aangezien we morgen weer moeten werken, hebben we de egel op een veilig plekje gezet met lekker veel stro en wat voer. Geen zin in weer herrie in het kippenhok vannacht .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: