Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Box

+12
kwak
Parel
Liadan
*Lookie*
holaagirl
studiebol
Printje
Linda
-Ieniemienie-
Twellie
Thunder
peach
16 plaatsers

Ga naar beneden

Box Empty Box

Bericht  peach za 8 sep 2012 - 22:18

Wanneer ging bij jullie de box eruit? Hier is ze nu 13 maanden en zit er eigenlijk nooit meer in. Aan de ene kant denk ik het is makkelijk dan kan ze er even naar boven moet ofzo. Als ik ze er in zet is en een grote drama queen.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Box Empty Re: Box

Bericht  Gast za 8 sep 2012 - 22:20

H. heeft in de box gezeten tot ze 15 maanden was ongeveer.
We zijn toen op vakantie geweest en had ze 2 weken niet in een box gezeten dus bij thuiskomst trapte ze er niet meer in Wink
Nu ben ik `m eigenlijk alweer beu maar A is pas 9 maanden en als ik even snel boven iets wil pakken kan ik hem nergens kwijt. Plus dat ik het belangrijk vind dat ze een eigen plekje hebben. Dus hij blijft (denk ik) zeker wel tot het jaar staan.

Gast
Gast

Bericht  Thunder za 8 sep 2012 - 22:22

De eerste keer met een jaar en de tweede keer met 2 jaar.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie za 8 sep 2012 - 22:23

Onze oudste heeft er nooit in gelegen, dus toen was die snel weg. Nu mijn jongste er is, laat ik hem zo lang mogelijk staan. Zeker wel tot anderhalf, denk ik. Ik kan haar nu echt nog niet alleen laten in de kamer als ik snel even iets moet doen buiten de huiskamer, dus ik gebruik de box nu vooral voor veiligheid.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  -Ieniemienie- za 8 sep 2012 - 23:16

Bij M t/m 1,5jr. Omdat we toen gingen verhuizen hebben we hem niet meer neer gezet.
T die zit er nog steeds regelmatig in. DUs voorlopig staat hij er nog wel.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Linda zo 9 sep 2012 - 0:04

Met 10 maanden hebben we hem weggedaan, ze zat er toen al nooit meer in.
Bij deze baby zetten we hem helemaal niet neer.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje zo 9 sep 2012 - 0:15

Bij de eerste een klein jaar en nu twijfel ik ook of ik hem wel/niet zal neerzetten. Vind het lelijke ondingen haha en we hebben inmiddels zoveel speelgoed staan dat ik hem eigenlijk liever niet neer zet, maar af en toe is het natuurlijk ook wel weer handig.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Linda zo 9 sep 2012 - 0:20

Printje, wij zetten de eerste tijd een wiegje beneden. Daarna gaat er gewoon een kleedje op de grond.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Printje zo 9 sep 2012 - 0:23

Wij hebben geen wiegje, en om te slapen wil ik haar toch gewoon boven neer leggen, het zou echt om te 'spelen' zijn dan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 0:42

Linda schreef:Met 10 maanden hebben we hem weggedaan, ze zat er toen al nooit meer in.

dat wilden wij ook niet doen, maar nu hebben we opeens een kindje dat rustig een tijdje kan liggen zonder het op een schreeuwen te zetten. Op een boxkleed op de grond is niet te doen vanwege de oudste. Die bedoelt t heel goed, maar is toch nog te onbehouwen. Wij zetten er deze week dus toch weer een box neer.

Gast
Gast

Bericht  Linda zo 9 sep 2012 - 0:43

Printje schreef:Wij hebben geen wiegje, en om te slapen wil ik haar toch gewoon boven neer leggen, het zou echt om te 'spelen' zijn dan.

Oké, dan is een wieg niet handig. Ga je dragen? Als je dat ook niet gaat doen, dan zou toch een box neerzetten.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Linda zo 9 sep 2012 - 0:45

Rejoy. schreef:
Linda schreef:Met 10 maanden hebben we hem weggedaan, ze zat er toen al nooit meer in.

dat wilden wij ook niet doen, maar nu hebben we opeens een kindje dat rustig een tijdje kan liggen zonder het op een schreeuwen te zetten. Op een boxkleed op de grond is niet te doen vanwege de oudste. Die bedoelt t heel goed, maar is toch nog te onbehouwen. Wij zetten er deze week dus toch weer een box neer.

Daarom zetten wij een wiegje neer. We hebben nog een familiewieg staan die we anders toch niet zouden gebruiken.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 0:51

Linda schreef:
Rejoy. schreef:

Daarom zetten wij een wiegje neer. We hebben nog een familiewieg staan die we anders toch niet zouden gebruiken.

wij hebben de kinderwagen ook wel staan, maar daarin kan ze niet rustig rond kijken. Daar slaapt ze wel regelmatig in, maar ligt daar dus niet graag wakker in, terwijl dat op een kleed op de grond geen probleem is.

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 9 sep 2012 - 1:10

Wij hadden een box voor 2 kinderen en dat was op een gegeven moment gewoon niet leuk meer in zo'n kleine ruimte voor hun beide. Dus hij is nu denk ik al een maand of 2 weg. Mijn vriend heeft een hekje gemaakt, en achter de bank heb ik dan een grote "box" voor ze als het nodig is.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  holaagirl zo 9 sep 2012 - 1:15

Wij met zijn eerste verjaardag!

Toen kwam er een tafeltje en stoeltje.
Ik heb hem niet echt gemist, omdat onze directeur er ook niet in wilde.

Met naar boven gaan, nam ik hem mee. Met naar de toilet gaan, liet ik de deur open.
Ik vond de ruimte die ik terugwon HEEEEEEEEEERLIJK!

Plus het is gewoon leuk weer lekker een speelhoekje in te richten!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Printje zo 9 sep 2012 - 1:38

Linda schreef:
Printje schreef:Wij hebben geen wiegje, en om te slapen wil ik haar toch gewoon boven neer leggen, het zou echt om te 'spelen' zijn dan.

Oké, dan is een wieg niet handig. Ga je dragen? Als je dat ook niet gaat doen, dan zou toch een box neerzetten.

Nee dragen is niet mijn ding haha. Ik heb eigenlijk 0.0 zin om die box hier weer te hebben maar ja alleen maar op de grond spelen is misschien niet handig met R erbij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  *Lookie* zo 9 sep 2012 - 2:39

Ik laat hem voorlopig zeker nog staan. Ik vind het een veilige plek voor als ik even een klusje te doen heb en bovendien kan het voor de kleintjes ook heel veilig voelen, zo'n 'knus' eigen hoekje in de kamer.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Liadan zo 9 sep 2012 - 3:00

Bij allebei is de box naar zolder gegaan toen ze 1 jaar waren. De oudste zat er toen al heel lang niet meer in. De jongste zat er ook al een tijdje niet meer in en daarvoor alleen maar zodat hij rustig kon spelen (zonder dat de oudste van alles af pakte of te wild deed).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Parel zo 9 sep 2012 - 3:07

holaagirl schreef:Wij met zijn eerste verjaardag!

Toen kwam er een tafeltje en stoeltje.
Ik heb hem niet echt gemist, omdat onze directeur er ook niet in wilde.

Met naar boven gaan, nam ik hem mee. Met naar de toilet gaan, liet ik de deur open.
Ik vond de ruimte die ik terugwon HEEEEEEEEEERLIJK!

Plus het is gewoon leuk weer lekker een speelhoekje in te richten!

Hier dan de directrice (GOED STEL DAN HAHA)!

Wij halen hem aankomend weekend weg, ze heeft er nu alweer 3 weken niet meer ingezeten. We hebben ook niet zo`n heel groot huis, dus ik zal blij zijn als hij weg is.

Bij een volgend kindje zet ik hem wel weer neer, zeker met nog een groter kindje in huis wil ik de baby veilig weg kunnen leggen. En voor L. lijkt het me ook niet leuk als ze steeds moet opletten en hoort `HO! PAS OP! KIJK UIT!`.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  kwak zo 9 sep 2012 - 20:41

met 10 maanden gingen we verhuizen en de box direct op zolder gezet omdat D. er nooit meer in zat omdat ze begon met kruipen. Het nieuwe huis hebben we maar direct kindvriendelijk gemaakt. Ik heb er nooit spijt van gehad dat we hem zo vroeg op zolder hebben gezet.
Met dit kindje zetten we de box wel weer neer, puur omdat D. en baby straks allebei rustig kunnen spelen en ieder een eigen plekje.
ach.. en als het niet bevalt staat dat ding weer snel genoeg op zolder denk ik dan maar.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  PiP zo 9 sep 2012 - 21:28

F wou altijd graag bij mij zijn en had dus letterlijk mijn handen vol aan haar.
Maar net als bij Rejoy wil de 2e maar al te graag in de box liggen, hij kan zo een poos van zich af of de naar de muziekmobiel kijken.
Gisteren lag hij even op zijn speelkleed op het gras, maar ik verloor hem geen seconde uit het oog omdat F er ook rondliep.
Ze is erg lief en voorzichtig met hem, maar soms is ze toch nog iets te enthousiast en wil ze hem knuffelen of gaat naast hem liggen.
Ik zou dus niet zonder de box kunnen en hier staat hij eigenlijk ook echt in de weg.
Denk wel dat hij een stuk sneller weggaat dan bij F, volgens mij was zij rond de 15 maand.

Laatst aangepast door PiP op zo 9 sep 2012 - 21:31; in totaal 1 keer bewerkt

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 21:30

PiP schreef:F wou altijd graag bij mij zijn en had dus letterlijk mijn handen vol aan haar.
Maar net als bij Rejoy wil de 2e maar al te graag in de box liggen, hij kan zo een poos van zich af of de naar de muziekmobiel kijken.
Gisteren lag hij even op zijn speelkleed op het gras, maar ik verloor hem geen seconde uit het oog omdat F er ook rondliep.
Ze is erg lief en voorzichtig met hem, maar soms is ze toch nog iets te enthousiast en wil ze hem knuffelen of gaat naast hem liggen.
Ik zou dus niet zonder de box kunnen en hier staat hij eigenlijk ook echt in de weg.

hier precies hetzelfde. Y is echt heel lief voor H, maar ze heeft niet in de gaten dat haar voeten nog achter haar lijf aan zwaaien als ze zich omdraait. Of als ze wil gaan liggen, dat ze dan iets opzij terecht komt (waar H. dan misschien net ligt). Als ik niet uit kijk, pakt ze haar zo op, om haar op ''t andere kleed te leggen bijvoorbeeld.

Gast
Gast

Bericht  RiLiJu zo 9 sep 2012 - 21:42

Printje schreef:
Linda schreef:

Nee dragen is niet mijn ding haha. Ik heb eigenlijk 0.0 zin om die box hier weer te hebben maar ja alleen maar op de grond spelen is misschien niet handig met R erbij.

Je kan het ook eerst een bekijken hoe het gaat. Toen J.ulian werd geboren was C.eline nog net geen twee en kon ik ze inderdaad niet alleen laten op de grond en hebben we de box neer gezet. Toen ze 2,5 was, ging het prima, ook met kleinere baby's die hier wel eens zijn/waren. Een box is snel genoeg neergezet als het niet gaat.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Viva zo 9 sep 2012 - 22:04

Net voor onze dochter 1 jaar was, is de box weggegaan.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Bruintje Beer ma 10 sep 2012 - 0:51

Hier is staat de box al 37 maanden. Toen we hem wilde weghalen was ik zwanger van D. en vonden we het nog niet nodig omdat we hem toch binnenkort weer gingen gebruiken. Nu is D. 15 maanden en veel zit hij er niet in maar is wel evenlekker als hij even erin kan zitten. Is echt een rustmoment voor hem. En sinds kort kan hij de trap op dus als we snel wat oven willen pakken zetten we hem er ook in.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud