Laatste smeltmoment...
+14
SarahKey
Catwoman79
Fearie
Sophiee
Snoes
Parisienne
Monnie
Linda
koNijntje
Puggle
RYW
_Jet
Filoria
Flower_L
18 plaatsers
Pagina 1 van 1
Laatste smeltmoment...
Hier vanavond toen we even waren wandelen, l en ik.
Bij speeltuintje stond een kinderwagen met baby, die wat met beentjes aan het trappen was. Moeder stond verderop.
Ineens zie ik l op teentjes over randje kijken, en zacht 'baby owwww baby' zeggen. En handje in de bak aaien.
Vond zo lief en vertederend maargoed, zwanger he
Jullie laatste smeltmoment?
Bij speeltuintje stond een kinderwagen met baby, die wat met beentjes aan het trappen was. Moeder stond verderop.
Ineens zie ik l op teentjes over randje kijken, en zacht 'baby owwww baby' zeggen. En handje in de bak aaien.
Vond zo lief en vertederend maargoed, zwanger he
Jullie laatste smeltmoment?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Laatste smeltmoment...
Aaaaw wat schattig!
Tomas fietst tegenwoordig op zijn eigen fiets naar de judoles. Toen we op de terugweg waren zei hij: 'je houdt het goed vol hoor mama!'
En hij zei vanavond uit het niets: 'ik vind jou heel lief mama'
Tomas fietst tegenwoordig op zijn eigen fiets naar de judoles. Toen we op de terugweg waren zei hij: 'je houdt het goed vol hoor mama!'
En hij zei vanavond uit het niets: 'ik vind jou heel lief mama'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lief!!!
Ik had pas zo'n heerlijk moment. S kwam me een spontane dikke knuffel geven met de tekst: Love you mama!!!!!
Ik had pas zo'n heerlijk moment. S kwam me een spontane dikke knuffel geven met de tekst: Love you mama!!!!!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ben had op school een winkelwagen geknutseld met daarin boodschappen, uitgeknipt uit folders. En hij had precies mijn favoriete dingen uitgekozen: het sap dat ik altijd drink, mijn favoriete thee, tijgerbrood, cherrytomaatjes en hartjessnoepjes. 'speciaal voor jou uitgezocht mama!'
Zo schattig!
Zo schattig!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
L.oïs zette haar grootste lach tot nu toe op toen ik haar vanmorgen uit haar bedje ging halen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
ik kwam thuis na de nachtdienst en toen ik in de gang stond hoorde ik vanuit de kamer al 'mama mama'
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Man bracht dochter naar bed. Dochter riep "voeten". Man trok een soort fleeceachtig dekentje over haar voeten. Toen zei ze "lekkerrrr, zacht!". Het klonk zo schattig.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dit was mijn smeltmomentje vandaag:
*foto weer weg*
Die 2 zijn zo gek met elkaar, zo genieten!
*foto weer weg*
Die 2 zijn zo gek met elkaar, zo genieten!
Laatst aangepast door Monnie op vr 7 sep 2012 - 10:32; in totaal 1 keer bewerkt
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: ik zag de foto op FB al voorbij komen.. wat een schatjes met prachtige ogen!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Filoria schreef:
En Flower, dan zal hij vast ook dolenthousiast zijn als zijn kleine broertje of zusje geboren wordt!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Onze kleine meid was vandaag voor het eerst echt gericht aan het schaterlachen toen mijn zus en ik ''Ik ben vandaag zo vrolijk'' voor haar aan het zingen waren. Té cute !
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Hier vandaag ook weer een smeltmomentje, mijn vriend en ik gingen D ophalen van de kdv en hij kwam net uit bed. Half slapend zag hij ons en stak meteen zijn armen uit naar mama
En natuurlijk net nog weer even naar mijn slapende kereltje gekeken, dat kan ik de hele avond wel doen.
En natuurlijk net nog weer even naar mijn slapende kereltje gekeken, dat kan ik de hele avond wel doen.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Dank je parisienne!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ruben is helemaal van het kusjes geven momenteel.
Gisteravond bij het naar bed brengen pakte hij mijn oren vast en kreeg ik tig kusjes.
Daarna liet hij los, keek me aan en zei : houtte jou (oftewel, hou van jou)
Gisteravond bij het naar bed brengen pakte hij mijn oren vast en kreeg ik tig kusjes.
Daarna liet hij los, keek me aan en zei : houtte jou (oftewel, hou van jou)
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
N. heeft haar eerste 'vriendje' gehad. Op de observatiegroep waar we zitten met N. voor onderzoek is een jongetje van 2,5 die helemaal gek is op N. Zijn moeder wordt er soms gek van: thuis heeft hij het de hele dag over N. Gisteren was voor N. en mij de laatste dag op de observatiegroep, na acht weken. Nu durfde het jongetje wat dichterbij N. te komen (hij is erg verlegen) en gaf haar een kus op haar wang.. zo schattig! Hij straalde helemaal! N. pakte vervolgens zijn hand, legde die tegen haar wang en zei: :"Ahhh.. kroelie, kroelie, kroelie." Schattig als je zo twee van die kindjes ziet!
Parisienne- Ratel
Ach parissiene, hoe schattig is dat!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Heel schattig, hahah! Alleen het lullige is dat N. er ook wel snel klaar mee was. Dat jongetje zit daar voor 'behandeling', er is o.a. autisme bij hem vastgesteld. Hij kan heel moeilijk met zijn emoties omgaan. Zo kwam hij nog geen 2 minuten na die 'kus' op N. aflopen, zei heel enthousiast: "Ahhh! N. lief!" en gaf haar een keiharde duw. Toen was het voor N. weer klaar, ze was echt heel boos op hem, terwijl hij niet goed snapte wat 'ie verkeerd gedaan had. Zo zielig..
Parisienne- Ratel
RYW schreef:Ben had op school een winkelwagen geknutseld met daarin boodschappen, uitgeknipt uit folders. En hij had precies mijn favoriete dingen uitgekozen: het sap dat ik altijd drink, mijn favoriete thee, tijgerbrood, cherrytomaatjes en hartjessnoepjes. 'speciaal voor jou uitgezocht mama!'
Zo schattig!
Ah dit is echt heel lief! Dat een kind ook echt onthoud wat mama lekker vind en hiermee aan de slag gaat, echt super:heart:
S heeft al precies door hoe hij naar mij moet kijken als hij iets doet wat niet kan/mag en ik zeg 'Eh!'. Voorheen lachte hij me dan vierkant uit maar nu doet hij zijn hoofdje scheef en lacht me heel lief toe. Smurf.
Dat heerlijke gebrabbel van S, kan heeeelleee verhalen met hem hebben
En F is zojuist met papa op de fiets vis aan het halen en ze wou steeds maar weer een kusje en dan dat ondeugende koppie erbij
En F is zojuist met papa op de fiets vis aan het halen en ze wou steeds maar weer een kusje en dan dat ondeugende koppie erbij
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn jongste dochter was net lekker tegen me aan in slaap gevallen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn man ging vanmorgen E. naar opa en oma brengen om te logeren.
Geef haar een dikke kus toen ze al in de autostoel zat en ze zei:
" Toooot morgen mama" "mama kuskus daaaaaag"
Geef haar een dikke kus toen ze al in de autostoel zat en ze zei:
" Toooot morgen mama" "mama kuskus daaaaaag"
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
D. is een nachtje uit logeren geweest bij opa en oma, vanmorgen vlak voor het eten kwam ze thuis, broodje gegeten en naar bed. Toen ze in bed lag was het "mama tusje"? Ik gaf haar een kusje en kreeg 2 armpjes om mijn nek om te knuffelen en D. zei "hmmmmm"
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Smeltmoment met een grote S
» Laatste kiezen??
» je laatste telefoontje?
» Wat heb jij als laatste gewonnen?
» De laatste loodjes
» Laatste kiezen??
» je laatste telefoontje?